ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΓΩΔΙΑ


Αφιέρωμα στην ελληνική τραγωδία κάνει η Αριάνα Χάφινγκτον μέσα από άρθρο της στην εφημερίδα New York Times αναφερόμενη στις δυσκολίες που περνούν σήμερα οι Έλληνες και θυμάται τη δική της προσωπική ιστορία.

"Καθώς παρακολουθώ τη σύγχρονη ελληνική τραγωδία να εξελίσσεται στην Ευρώπη, γυρνάω πίσω στα 18 χρόνια που πέρασα στην Αθήνα, όταν περπατούσα για να πάω σχολείο στην Πλάκα, στους ίδιους δρόμους που πρόσφατα γέμιζαν με διαδηλωτές και βίαιες συγκρούσεις", γράφει η επικεφαλής του ομίλου μέσων ενημέρωσης.

"Η οικογένειά μου ήταν μια μικρογραφία της παρούσας ελληνικής οικονομικής κατάστασης.

Ήμασταν βαριά χρεωμένοι. Οι επανειλημμένες προσπάθειες του πατέρα μου να γίνει ιδιοκτήτης εφημερίδας κατέληξαν στη χρεοκοπία.

Στο τέλος, η μητέρα μου πήρε εμένα και την αδελφή μου και τον εγκατέλειψε".

Η Αριάνα Χάφινγκτον αναφέρθηκε και στα αποτελέσματα της κάλπης κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου και στην ΕΚΤ.

"Αν η ΕΚΤ δεν εγκαταλείψει την καταστροφική εμμονή της με τη λιτότητα, η Ελλάδα δεν έχει πολλές καλύτερες επιλογές από το να εγκαταλείψει την ευρωζώνη.

Αυτό κρύβει τους δικούς του κινδύνους, φυσικά, όμως η Ευρωπαϊκή Ένωση άφησε την Ελλάδα με ελάχιστες βιώσιμες εναλλακτικές" γράφει χαρακτηριστικά.

Η εκδότρια κάνει λόγο και στην ανεύθυνη συμπεριφορά των Ελλήνων πριν την κρίση αλλά υπογραμμίζει ότι "αυτός δεν είναι λόγος να τιμωρούνται τα παιδιά, να καταστρέφεται το μέλλον τους ως μέρος μιας θεραπείας για ένα παρελθόν για το οποίο δε φέρουν καμία ευθύνη".

Πριν κλείσει το άρθρο της με την πεποίθηση ότι ο Έλληνες που έφεραν στον κόσμο τη δημοκρατία είναι πολύ πιθανό να επιλέξουν έναν δρόμο εκτός Ευρωζώνης, τόνισε ότι "η Ελλάδα, όπως η μητέρα μου, πάντα ήταν αφιερωμένη στα παιδιά της.

Όταν το μέλλον αυτών των παιδιών τείνει να εκλείψει, το μέλλον –και η ζωή- της χώρας θα εξαφανιστεί, επίσης", καταλήγει.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More