ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Παρασκευή 3 Ιουλίου 2009

Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΟΥΣΙΑ ΧΩΡΑ ΝΑΙ ΑΛΛΑ


Ο ΟΡΥΚΤΟΣ ΠΛΟΥΤΟΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΟΥΜΕ-ΕΞΟΡΥΞΟΥΜΕ-ΝΑ ΤΟΝ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ
ΓΙΑΤΙ
Τον Φεβρουάριο του 1998 έφτασε στην δημοσιότητα έρευνα που αφορούσε την μεγαλύτερη συγκέντρωση
ραδονίου στον Ελληνικό χώρο και συγκεκριμένα στο χωριό Νεράιδα Θεσπρωτίας.
Η μέτρηση ήταν 9550 μπεκερέλ ανά τετραγωνικό μέτρο και με όριο επιφυλακής τα 150!
Παρόμοιες υψηλές μετρήσεις είχαμε και στις περιοχές Σερρών, Θεσσαλονίκης, Μύκονου, Καβάλας, Ικαρίας, Λέσβου, Φθιώτιδα, Λουτράκι, Νιγρίτα, Σουρωτή (1), κλπ.
Το ραδόνιο είναι φυσικό ραδιενεργό στοιχείο και για όσους γνωρίζουν, αποτελεί ένδειξη για την ύπαρξη στο υπέδαφος των άνω τουλάχιστον περιοχών ΟΥΡΑΝΙΟΥ.
Στο όρος Παγγαίο στην Καβάλα επίσης υπάρχει ήδη έντονο ενδιαφέρον από ξένο επενδυτή για την εξόρυξη των τεράστιων κοιτασμάτων χρυσού.
Στην Ολυμπιάδα Χαλκιδικής ήδη έχει ξεκινήσει η εκμετάλλευση του εκεί υπεδάφους από την TVX Gold του George Soros,
η οποία περιέχει αρκετό χρυσό, αλλά και ουράνιο!!!.



Μία απόρρητη έκθεση που ήρθε στο φως με δημοσίευμα της εφημερίδας "Επενδυτής" στις 23/2/96, αναφέρει για τα αποτελέσματα
των μετρήσεων του ΙΓΜΕ (Ίδρυμα Γεωλογικών και Μεταλλευτικών Ερευνών).
Γύρω στο ποσό των 100 τρισεκατομμυρίων δραχμών εκτιμάται η αξία των κοιτασμάτων ουρανίου και άλλων σπανίων μετάλλων για δορυφόρους και πυραύλους.
Το κείμενο της έρευνας υπογράφεται από επτά διακεκριμένους Έλληνες επιστήμονες και κάνει λόγο για κοίτασμα ουρανίου
που περιέχει 300 εκατομμύρια τόνους με συμπύκνωμα ουρανίου 16%, καθώς και σπάνια άλλα ορυκτά όπως ρουτίλιο,
λουτέσιο και λανθάνιο, που έχουν εξαιρετικά ειδικές χρήσεις στην κατασκευή πυραυλικών συστημάτων.
Αναφέρεται ΜΟΝΟΝ για την περιοχή του όρους Σύμβολο του νομού Καβάλας.
Αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα κοιτάσματα ουρανίου ΔΙΕΘΝΩΣ.
Η αξία του εμπλουτισμένου ουρανίου 235 στην διεθνή αγορά (1998) είναι 20.000 δολάρια το γραμμάριο !.
O κοσμήτορας της πολυτεχνικής σχολής και πρόεδρος του τμήματος χημικών μηχανικών Βασίλειος Παπαγεωργίου,



πραγματοποίησε διάλεξη με θέμα
"Η Βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα",η οποία είχε να κάνει με τα αποτελέσματα και της δικής του έρευνας 30 ετών.
Εντυπωσιακό ήταν το ότι σε όλα τα σημεία η έρευνά αυτή συμφώνησε με τα αποτελέσματα παλαιοτέρας αντίστοιχης έρευνας της δεκαετίας του 1940 που τυχαία είχε φτάσει στα χέρια του.
Ο εν λόγω καθηγητής αναρωτιέται πως είναι δυνατόν η Ελλάδα να μην έχει αυτή τη στιγμή ήδη στημένη βαριά
βιομηχανία την στιγμή που διαθέτει όχι μόνον ΟΛΕΣ τις απαραίτητες πρώτες ύλες (στρατηγικά ορυκτά) και
μάλιστα σε αφθονία, αλλά και για ορισμένα από αυτά, είναι η ΜΟΝΑΔΙΚΗ παραγωγός χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Και συγκεκριμένα:



Λιγνίτης: Ως ορυκτό για την παραγωγή ενέργειας από την καύση του με λιγοστή μόλυνση του περιβάλλοντος.
Η Ελλάδα διαθέτει τόσο πολύ λιγνίτη, που εάν τον εκμεταλλευόταν από νωρίς, θα είχε γλιτώσει πολλά δισεκατομμύρια από την εισαγωγή πετρελαίου.

Αλουμίνιο: Εδώ και μερικά χρόνια η Γαλλία ελάττωσε την παραγωγή της σε αλουμίνιο και η Ελλάδα
πλέον είναι πρώτη στην Ευρώπη σε παραγωγή του αλουμινίου, με χιλιάδες εφαρμογές.

Βωξίτης. Η Ελλάδα είναι η μεγαλύτερη βωξιτοπαραγωγός χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Ο βωξίτης χρησιμοποιείται και στην κατασκευή αεροσκαφών, ηλεκτρικών συσκευών, μεταλλικών κατασκευών και αλλού.

Μαγγάνιο. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση που περιέχει στο υπέδαφός
της κοιτάσματα μαγγανίου. Τα κυριότερα κοιτάσματα έχουν εντοπισθεί στο νομό Δράμας.

Νικέλιο. Και για αυτό το στρατηγικό ορυκτό όπως ανέφερε ο κύριος Παπαγεωργίου,
η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ενώσεως με σημαντικά κοιτάσματα νικελίου στο υπέδαφός της.
Υπάρχει ένα συγκρότημα παραγωγής νικελίου, του μεγαλυτέρου στην Ευρωπαϊκή Ένωση,
αλλά εξάγεται στο εξωτερικό όπως και όλα σχεδόν τα υπόλοιπα όσα εξορύσσονται.

Σμηκτίτες. Η Ελλάδα είναι η δεύτερη χώρα στον κόσμο μετά τις Ηνωμένες Πολιτείες στην εξόρυξη σμηκτιτών,
οι οποίοι έχουν μεγάλο εύρος εφαρμογών, όπως η διάθεση αποβλήτων, τα φάρμακα, τα καλλυντικά και άλλα.

Μαγνήσιο. Ο μαγνησίτης που εξάγει η χώρα μας, καλύπτει το 46% της συνολικής παραγωγής της Δυτικής Ευρώπης.

Χρωμίτης. Η Ελλάδα είναι η μοναδική χώρα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που περιέχει στο υπέδαφός της
σημαντικά εκμεταλλεύσιμα κοιτάσματα χρωμίτη.
Τα σημαντικότερα κοιτάσματα βρίσκονται στο Μπούρινο Κοζάνης και χρησιμοποιούνται κυρίως
για την παραγωγή ανοξείδωτου χάλυβα.

Ουράνιο. Όπως ανέφερα ήδη, τα ουρανιούχα μεταλλεύματα έχουν εντοπισθεί στην Κεντρική Μακεδονία και στην Θράκη.

Το τεύχος της 28ης Απριλίου 1999 της εφημερίδας "Αθηναϊκή" είχε ως τίτλο "Θησαυροφυλάκιο η Βόρεια Ελλάδα" και αναφερόταν σε αυτό ακριβώς το θέμα.
Η Θράκη λοιπόν είναι ένας στρατηγικός κόμβος, διότι εκτός των πλουσίων κοιτασμάτων ουρανίου, χρυσού και πετρελαίου,
επιπλέον από εκεί πρόκειται να περάσει στο μέλλον και ο αγωγός φυσικού αερίου και πετρελαίου "Μπουργκάς - Αλεξανδρούπολης"
Αγωγός μεταφοράς καυσίμων από Κασπία προς τη δύση.

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ: Υπάρχει άφθονο στο Αιγαίο.
Στην ίδια διάλεξη για τα στρατηγικά ορυκτά του κυρίου Παπαγεωργίου έγινε εκτενής λόγος για τα πετρέλαια στο Αιγαίο.
Καμία κυβέρνηση δεν είχε μέχρι τώρα το θάρρος να παραδεχθεί την ύπαρξη πλουσιοτάτων κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο και
ότι το παιχνίδι με την Τουρκία στην ουσία εκεί παίζεται.
Υπάρχουν εδάφια του αρχαίου ιστορικού Ηροδότου που κάνει λόγο για την "εύφλεκτη πίσσα".
Είναι ακόμη γεγονός γνωστό ότι οι Γερμανοί επί κατοχής είχαν ήδη χαρτογραφήσει όλη την Ελλάδα, αφού άμεσα τους ενδιέφεραν και τότε οι όποιες πηγές ενέργειας για την στρατιωτική τους μηχανή.
Με την πτώση του Χίτλερ, οι σχετικοί χάρτες και πληροφορίες έφτασαν και στα χέρια των Αμερικανών της εποχής.
Τα τελευταία χρόνια και με την βοήθεια ειδικών δορυφορικών φωτογραφήσεων είναι γεγονός ότι ήδη υπάρχουν ασφαλή στοιχεία για την ύπαρξη πλουσίων πετρελαϊκών κοιτασμάτων στο Αιγαίο.
Ο πρώην πρεσβευτής της Αμερικής στην Ελλάδα Nicholas Burns σε ζωντανή εκπομπή στο κανάλι
MEGA είχε κι αυτός επισήμως παραδεχθεί ότι υπάρχει όντως πετρέλαιο στο Αιγαίο και ότι αυτό ουσιαστικά δημιουργεί την ένταση μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας.
Σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών που στηρίχτηκαν σε δορυφορικούς χάρτες είναι πλέον γεγονός αναμφισβήτητο ότι:
Τα πλουσιότερα κοιτάσματα πετρελαίου στον Ελληνικό χώρο υπάρχουν ανατολικά της νήσου Θάσου, στον Θερμαϊκό Κόλπο, στην περιοχή των Δωδεκανήσων και συγκεκριμένα στην περιοχή κοντά στα Ίμια, στην Ζάκυνθο και στην Φλώρινα.
Επίσημη δήλωση του καθηγητή πυρηνικής φυσικής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης κυρίου Παπαστεφάνου,
αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής:
"Από παλιά διέβλεπα ότι, όπως και στην υπόθεση των κοιτασμάτων πετρελαίου στο Αιγαίο,
έτσι και στην υπόθεση του ουρανίου, ίσως να μην δόθηκαν ποτέ στις ελληνικές κυβερνήσεις τα πλήρη αποτελέσματα
των γεωλογικών ερευνών που έκαναν στην Δράμα και τη Θράκη οι Αμερικανοί ερευνητές..."
Ένα εύλογο ερώτημα είναι το γιατί η Ελλάδα να έχει πετρέλαιο και σημαντικά ορυκτά σε τέτοιες ποσότητες.
Σε αυτό απαντούν οι γεωλόγοι λέγοντας τα εξής.
Όσον αφορά το πετρέλαιο είναι γνωστό στους γεωλόγους ότι ολόκληρο σχεδόν το σημερινό Αιγαίο Πέλαγος
ήταν κάποτε μία απέραντη πεδιάδα με πλούσια βλάστηση η οποία στην πορεία κατεποντίσθη για να δημιουργήσει
μετά από χιλιάδες χρόνια το σημερινό Αιγαίο Πέλαγος. Οι υδρογονάνθρακες των δασών έγιναν πετρέλαιο.
Όσον αφορά τα σπάνια μέταλλα, εξηγείται εύκολα κι αυτό την στιγμή που ως γνωστόν καθώς η τεκτονική πλάκα της
Αφρικής υποχωρεί κάτω από αυτήν της Ευρώπης, δημιουργεί μεταξύ άλλων και κατάλληλες προϋποθέσεις δημιουργίας
τέτοιου είδους μεταλλευμάτων.
Υπάρχουν βάσιμες υποψίες και για άλλα "περίεργα" και πανάκριβα συστατικά στο υπέδαφός μας, όπως το ΟΣΜΙΟ,
ο κόκκινος υδράργυρο κ.ά. για τα οποία η έρευνα συνεχίζεται.
Κλείνοντας το θέμα των πετρελαίων στο Αιγαίο, παραθέτω τον καταμερισμό των χώρων ευθύνης των πετρελαϊκών καρτέλ
ανά την Ελλάδα, όπως έχουν συμφωνηθεί από το 1975:
α`) Ανατολικά της Θάσου (OXYDENTAL, του τεξανού Α. Χάμμερ),
β`) Κρητικό Πέλαγος, μεταξύ Κάσου και Κρήτης (CHEVRON, συμφερόντων Ροκφέλλερ),
γ`) Κατάκωλλο Ζακύνθου (ESSO, επίσης του Ροκφέλλερ),
δ`) Επανομή - Σιθωνία - Θερμαϊκός (αμερικανική TEXACO και αγγλοολλανδική SHELL).
Το ζήτημα είναι ανεξάντλητο και τα στοιχεία που παρέθεσα ενδεικτικά και προκύπτουν από επίσημες
Κρατικές εκθέσεις και πορίσματα ερευνών, άρθρα έγκριτων εφημερίδων και διατριβές καθηγητών Πανεπιστημίου.
Το μέγα ερώτημα που προκύπτει βεβαίως είναι:
Γιατί δεν γίνεται καμία προσπάθεια εκμετάλλευσης όλου αυτού του ορυκτού πλούτου που βρίσκεται στο υπέδαφος
πολλών περιοχών της Ελλάδας;
Η χώρα που ξόδεψε τόσα τρισεκατομμύρια για τη διοργάνωση των Ολυμπιακών Αγώνων δεν δικαιολογείται πλέον
να υποστηρίζει ότι δεν υπάρχουν οι απαραίτητοι πόροι για την εκμετάλλευση αυτού του πλούτου.

ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΤΕ;;;


ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΙΑ:
7 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΔΙΑΜΕΣΗ ΣΥΜΦΩΝΙΑ

Κωνσταντῖνος Χολέβας

ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

Ελλοπία Ιουλίου/Αυγούστου

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ 98% ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΟΡΟΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ Η

ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΠΟΤΕ;;;

Τόν Σεπτέμβριο συμπληρώνονται ἑπτά χρόνια ἀπό τήν ὑπογραφή τῆς "Ἐνδιάμεσης Συμφωνίας" μεταξύ Ἑλλάδος καί Σκοπίων καί τότε ἀκριβῶς λήγει ἡ ἰσχύς αὐτῆς τῆς ἀμερικανόπνευστης συμφωνίας. Τόν ἴδιο μῆνα προβλέπεται νά διεξαχθοῦν στά Σκόπια βουλευτικές ἐκλογές ἐν μέσῳ τῆς συνεχιζομένης ἐντάσεως μεταξύ Ἀλβανῶν καί Σλάβων. Ἡ ρευστότητα πού ἐπικρατεῖ ἀκόμη στό Κοσσυφοπέδιο καί τά εὐθέως ἤ ἐμμέσως ὁμολογούμενα σχέδια γιά τήν Μεγάλη Ἀλβανία καί τήν Μεγάλη Βουλγαρία διαμορφώνουν ἕνα σκηνικό ἀνησυχητικῆς ἀσταθείας. Φυσικά γιά τήν συντριπτική πλειοψηφία τῶν Ἑλλήνων παραμένει κύριο μέλημα ἡ ἀποφυγή τῆς ἀναγνωρίσεως ἐκ μέρους μας τοῦ Σκοπιανοῦ κράτους μέ τό ὄνομα "Μακεδονία".

Γιά τήν καλύτερη ἐκτίμηση τῆς καταστάσεως καλόν εἶναι νά ἐπισημάνουμε τίς κυριώτερες παραμέτρους τοῦ προβλήματος.

1) Ποιός ὠφελήθηκε ἀπό τήν Ἐνδιάμεση Συμφωνία. Ἡ Συμφωνία αὐτή δέσμευε τά Σκόπια νά παύσουν τήν χρησιμοποίηση τοῦ Ἡλίου τῆς Βεργίνας καθώς καί κάθε ἀλυτρωτική προπαγάνδα εἰς βάρος τῆς Ἑλλάδος. Ζητοῦσε ἐπίσης ἀπό τήν Ἑλλάδα νά ἄρει τό ἐμπορικό ἐμπάργκο καί νά ἀποκαταστήσει σχέσεις ἐμπιστοσύνης στηρίζοντας τό γειτονικό κράτος στόν οἰκονομικό καί πολιτιστικό τομέα. Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι ἡ Ἑλλάδα ἐτήρησε πλήρως τίς δεσμεύσεις της, ἐνῷ τό κράτος τῶν ψευδομακεδόνων συνέχισε μέ ὅλα τά μέσα νά προπαγανδίζει τήν Μεγάλη Μακεδονία, νά διεκδικεῖ τήν Θεσσαλονίκη καί τήν "Μακεδονία τοῦ Αἰγαίου" καί νά ἀνακαλύπτει τήν ἀνύπαρκτη "Μακεδονική " μειονότητα στήν Ἑλλάδα. Ὅποιος ἀμφιβάλλει ἄς διαβάσει τά σχολικά βιβλία τῶν Σκοπίων καθώς καί τίς ἱστοσελίδες κρατικῶν ἤ κρατικοδίαιτων Ὀργανισμῶν στό Διαδίκτυο. Ἀκόμη καί ὁ -θεωρητικῶς ἀποσυρθείς-Ἥλιος τῆς Βεργίνας χρησιμοποιεῖται στό Διαδίκτυο ἀπό τό Ὑπουργεῖο Πληροφοριῶν τῶν Σκοπίων.

Τό ἐνδιαφέρον εἶναι ὅτι τά ὅποια ἑλληνικά κέρδη ( π.χ.ἐπενδύσεις, παρουσία ἑλληνκῶν στρατευμάτων) δέν βλάπτουν ἀλλά ἀντιθέρτως ὠφελοῦν καί στηρίζουν τό κράτος τῶν Σκοπίων, ἐνῷ τά κέρδη τῆς ἄλλης πλευρᾶς ( προπαγάνδα, διδασκαλία τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ, διεθνής χρήση τοῦ ὀνόματος Μακεδονία) προσβάλλουν σαφέστατα τήν ἀξιοπρέπεια καί τήν ἐθνική ταυτότητα τῶν Ἑλλήνων. Ἐπί πλέον, παρά τήν ὑποστήριξη τῆς ἐπισήμου Ἑλλάδος πρός τήν Σλαβική ἄρχουσα τάξη κατά τήν ἔνοπλη ἐξέγερση τῶν Ἀλβανῶν, ἡ ἀχαριστία ἐξεδηλώθη μέ πολλούς τρόπους. Θυμίζουμε τίς ἑπτά ἐπιθέσεις νεαρῶν Σλάβων κατά τοῦ Ἑλληνικοῦ Γραφείου Τύπου καί κατά τῆς Σημαίας μας , ὅπως ἐπίσης καί τόν συνεχῆ διωγμό κατά τῶν Σκοπιανῶν ὑπηκόων πού δηλώνουν τήν ἑλληνική καταγωγή καί συνείδησή τους. Γιά μία ἀκόμη φορά στήν πρόσφατη Ἱστορία μας ἡ Ἑλληνική Ἐξωτερική Πολιτική ἔδωσε πολλά καί ἔλαβε μηδαμινά ἀνταλλάγματα.

2) Οἱ συνέπειες τῆς ἀλβανικῆς ἐξεγέρσεως. Ἀπό τήν ἄνοιξη μέχρι τίς 13 Αὐγούστου τοῦ 2001 τό ἀλβανικό στοιχεῖο, τό ὁποῖο ἀποτελεῖ περίπου τό ἕνα τρἰτο τοῦ Σκοπιανοῦ πληθυσμοῦ, ἔλαβε τά ὅπλα καί ἀπείλησε νά καταλύσει τήν ἑνότητα τοῦ Σκοπιανοῦ μορφώματος. Σήμερα εἶναι βέβαιο ὅτι τά περισσότερα ἀλβανικά ὅπλα δέν ἔχουν παραδοθεῖ, ἀλλά θά χρησιμοποιηθοῦν τήν κατάλληλη στιγμή γιά τήν ἀνακήρυξη τῆς αὐτόνομης Ἰλλυρίδας. Οἱ ὁπλαρχηγοί τῆς περσυνῆς ἐξεγέρσεως κατεβαίνουν στίς ἐκλογές μέ δικό τους κόμμα, ὅπως δήλωσε ὁ πασίγνωστος πλέον Ἀχμέτι. Οἱ ἡγέτες τοῦ Σλαβικοῦ στοιχείου δέχθηκαν μερικές ἀλλαγές ὑπέρ τῶν Ἀλβανῶν στό Σύνταγμα τοῦ κράτους, ἀλλά στήν πράξη ἡ διχοτόμηση παγιώνεται. Στίς δυτικές ἐπαρχίες καί κυρίως στίς περιοχές τοῦ Τετόβου καί τῆς Στρούγκας ὁ κρατικός ἔλεγχος εἶναι ἀνύπαρκτος καί ἡ αὐτονόμηση τῶν Ἀλβανῶν θέτει τίς βάσεις γιά τό ἑπόμενο ἀποσχιστικό βῆμα. Γιά τίς συνέπειες τῆς ἀλβανικῆς ἐξεγέρσεως ὁ Μακεδών δημοσιογράφος Νίκος Μέρτζος ἐπεσήμανε σέ ὁμιλία του ( Ἡμερίδα τῆς Ὁμάδας 21 στήν Θεσσαλονίκη, 24/2/2002) ὅτι ἔτσι ἦλθε ἡ σειρά τῶν Δυτικῶν νά ἐκπλαγοῦν διότι:

" ....Ἐξαναγκάσθηκαν νά ἀναγνωρίσουν ὅτι δέν ἦταν διόλου δημοκρατικό τό σύνταγμα τῶν Σκοπίων πού αὐτοί οἱ ἴδιοι, ἐννέα χρόνια νωρίτερα, εἶχαν ἀναγνωρίσει σάν "ἐξαιρετικά δημοκρατικό". Καί ἐπειδή ἡ ἱστορία τρώει τήν ἐκδίκησή της κρύα, ὑποχρεώθηκαν νά ἀποστείλουν πρός ἐκδημοκρατισμό τόν ἴδιον ἐκεῖνον Γάλλο καθηγητή καί πολιτικό Μπαντεντέρ! Ὁ ὁποῖος ἄλλαξε καταναγκαστικά ὅλα τά πιστοποιητικά του!

......Ἔλαβαν ἐπίσημο ὑπόμνημα τῆς Ἀκαδημίας Ἐπιστημῶν τῶν Σκοπίων, ὑπάτου θεματοφύλακος καί διδασκάλου τοῦ κρατικοῦ ἰδεολογήματος περί Ἑνιαίας Μακεδονίας, πού πρότεινε ἀπερίφραστα ἀνταλλαγή ἐδαφῶν μεταξύ Σλάβων-Ἀλβανῶν, διαμελισμό τοῦ "ἐθνικοῦ κράτους τοῦ μακεδονικοῦ ἔθνους" καί ἀρπαγή ἑλληνικῶν ἐδαφῶν ἀπό τούς ἀκριτικούς νομούς Καστορᾶς, Φλωρίνης, Πέλλης, Κιλκίς, Σερρῶν καί Δράμας. Ὑπενθυμίζεται ὅτι οἱ Νομοί Σερρῶν καί Δράμας συνορεύουν ἀποκλειστικά μέ τήν Βουλγαρία!...."

3) Ἡ κρίση ἔχει μέλλον. Εἶναι ἀφέλεια νά πιστέψουμε ὅτι ἡ ἀλβανική ἐξέγερση σταματᾶ ἐδῶ. Τά διαλυτικά φαινόμενα εἶναι ἐγγενῆ στό κράτος τῶν Σκοπίων καί θά συνεχισθοῦν. Ἄς μήν ξεχνοῦμε ὅτι ἡ Βουλγαρία θεωρεῖ τούς Σλάβους τῶν Σκοπίων προέκταση τοῦ Βουλγαρικοῦ ἔθνους. Ἄς μήν λησμονοῦμε ἐπίσης ὅτι τό 1920 Ἀλβανοί καί Βούλγαροι ἐθνικιστές ὑπέγραψαν τόν χάρτη διχοτομήσεως τῆς περιοχῆς, τότε σερβικῆς ἐπαρχίας τοῦ Βαρδάρη, καί ὅτι τό 1941 οἱ δυνάμεις τοῦ Ἄξονος χώρισαν τήν περιοχή αὐτή σέ ἀλβανική καί σέ βουλγαρική ζώνη. Οἱ Ἀλβανοί πῆραν ἀκριβῶς αὐτές τίς δυτικές έπαρχίες, στίς ὁποῖες σήμερα ἔχουν ἐπιβάλει τήν δική τους ἔνοπλη Αὐτοδιοίκηση καί ἀπαγορεύουν τήν εἰσοδο τῶν Σλάβων Ὑπουργῶν ἤ Ἀστυνομικῶν! Τά νεώτερα στοιχεῖα τῆς ἀλβανικῆς ἀναταραχῆς συνοψίζονται ὡς ἑξῆς:

Ἤδη ἀπό τόν Μάϊο ἐφέτος ἄρχισαν σποραδικές ἔνοπλες συγκρούσεις μεταξύ Ἀλβανῶν καί Σλάβων.

Οἱ Ἀλβανοί τοῦ Κοσσυφοπεδίου γιά νά στηρίξουν τά ὁράματα τῆς Μεγάλης Ἀλβανίας ἀνακοίνωσαν ὅτι δέν ἀναγνωρίζουν τά σύνορα Κοσσυφοπεδίου-Σκοπίων. Τό ρευστό σύνορο ἐπιταχύνει τήν ἑνοποίηση τῶν δύο ἐξεγερμένων ἀλβανικῶν κοινοτήτων.

Οἱ Ἀλβανοί ὑπήκοοι τῶν Σκοπίων ἀρνοῦνται νά στρατευθοῦν γιά νά μήν ἀναγνωρίσουν τήν ἐπικυριαρχία τῶν Σλάβων ἀξιωματικῶν. Στήν τελευταία κατάταξη, τόν μῆνα Μάϊο τοῦ 2002, οἱ Ἀλβανοί νεοσύλλεκτοι ἦσαν μόνο τό 2,5% τῶν παρουσιασθέντων, ἐνῷ τό ποσοστό τῶν Ἀλβανῶν στόν συνολικό πληθυσμό εἶναι τοὐλάχιστον δεκαπλάσιο.

Ἡ πολιτική ἡγεσία τῶν Ἀλβανῶν, παρά τήν κατάτμησή της σέ διάφορα κόμματα, ζητεῖ ἐπισήμως τήν ἀλλαγή τῆς κρατικῆς σημαίας μέ τήν δικαιολογία ὅτι τό σημερινό ἔμβλημα ἐκφράζει μόνον τούς Σλάβους.

Καί βέβαια δέν πρέπει νά λησμονοῦμε τό μεγάλο πλεονέκτημα τῶν Ἀλβανῶν, μέσῳ τοῦ ὁποίου οὐσιαστικά ἀλβανοποίησαν καί τό πάλαι ποτέ σερβικό Κοσσυφοπέδιο:Τό δημογραφικό ὅπλο. Ὁ δείκτης γεννητικότητος Ἀλβανῶν πρός Σλάβους εἶναι 3,5 πρός 1.

Τό πιό ἐνδιαφέρον στοιχεῖο τῆς ὑποθέσεως κατεγράφη σέ ἔρευνα πού διενέργησε τόν Μάϊο τοῦ 2002 τό Ὑπουργεῖο Ἐξωτερικῶν τῶν Η.Π.Α. Ἡ ἔρευνα αὐτή τοῦ Στέϊτ Ντιπάρτμεντ καταδεικνύει ὅτι τό 48% τῶν Ἀλβανῶν ὑπηκόων τῶν Σκοπίων προτιμᾶ σαφῶς νά ζήσει σέ μία Μεγάλη Ἀλβανία καί ὄχι νά συγκατοικήσει μέ Σλάβους "Μακεδόνες". Μόνο τό 39% δήλωσε ὅτι μπορεῖ νά συνυπάρξει μέ ἄλλες ἐθνότητες σέ ἕνα ἑνιαῖο "μακεδονικό" κράτος.

4) Τό ζήτημα τοῦ ὀνόματος. Ἡ Ἐνδιάμεση Συμφωνία προέβλεπε τήν λύση τοῦ προβλήματος περί τήν ὀνομασία τοῦ κράτους μέχρι τήν λήξη τῆς Συμφωνίας. Παρά τίς ἑπταετεῖς διαπραγματεύσεις οὐδεμία πρόοδος ἐπετεύχθη. Ὅμως ἡ ἑλληνκή πλευρά δέν ἔχει κανένα λόγο νά παραχωρήσει ὄνομα, ἱστορία, πολιτισμό καί ἐθνική ἀξιοπρέπεια σέ ἕνα τεχνητό μόρφωμα, τό ὁποῖο σέ λίγο μπορεῖ καί νά διαλυθεῖ. Τά διαλυτικά φαινόμενα καί ὁ ἀλβανικός κίνδυνος ὠθοῦν σημαντικούς παράγοντες τῆς Σλαβικῆς κοινότητος νά λαμβάνουν μετριοπαθῆ θέση ὡς πρός τό ὄνομα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα εἶναι ἡ Σχισματική "Αὐτοκέφαλη Ἐκκλησία τῆς Μακεδονίας". Καίτοι ἔδρασε ἀπό τό 1967 ὡς προπύργιο τοῦ "μακεδονισμοῦ" ἡ θρησκευτική αὐτή κοινότητα ἔρχεται διά τῶν Μητροπολιτῶν της καί δηλώνει ὅτι ἐπιθυμεῖ νά ἐπανέλθει στήν κανονική τάξη μέσῳ Σερβικῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί ἀποδέχεται τό ὄνομα 'Ἀρχιεπισκοπή Ἀχρίδος" ἤ "Ἀρχιεπισκοπή Ἀχριδῶν καί Σκοπίων" Ὅπως ἀνεμένετο ἔπεσαν ἐπάνω τους οἱ ἐθνικιστές πολιτικοί καί τούς ἀνάγκασαν προσωρινά νά ἀνακαλέσουν τήν πρόταση. Τό γεγονός, ὅμως, ἤδη ἔχει καταγραφεῖ. Πρώην στηρίγματα τοῦ ψευδομακεδονισμοῦ ζητοῦν προσέγγιση μέ τήν Ἑλλάδα καί δέχονται νά διαγράψουν τό κλοπιμαῖο ὄνομα "Μακεδονία" ἀπό τόν τίτλο τους.

Ὡς πρός τό ζήτημα τοῦ ὀνόματος ἀξίζει νά ὑπενθυμίσουμε πρός κάθε ἀμφισβητία ὅτι ναί, κάλλιστα ἕνα κράτος σήμερα μπορεῖ νά ἀλλάξει τό συνταγματικό του ὄνομα καί μάλιστα μέ ἔξωθεν προτροπή. Συγκεκριμένα ὁ ὑπεύθυνος Ἐξωτερικῆς Πολιτικῆς τῆς Εὐρ. Ἑνώσεως Χαβιέ Σολάνα χρειάσθηκε μόνο λίγες ὧρες γιά νά πείσει τούς ἐπικεφαλῆς τῆς Γιουγκοσλαβίας νά μετονομάσουν τό κράτος τους σέ "Σερβία καί Μαυροβούνιο". Μποροῦμε, λοιπόν, νά κερδίσουμε τήν μάχη τοῦ ὀνόματος ἀρκεῖ νά πιέσουμε τό γειτονικό μας κράτος πού ἀποσυντίθεται. Ἐπί τέλους ἄς παύσουμε νά ὑποχωροῦμε σέ ὅλα!

ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ


"Πολεμώ ν’ αγκαλιάσω, όσο μπορώ, ολάκερο τον κύκλο της ανθρώπινης ενέργειας και να μαντέψω τον άνεμο που σπρώχνει όλα ετούτα τα κύματα των ανθρώπων προς τ’ απάνω, σκύβω στο μικρό αδιόρατο τόξο του απέραντου κύκλου στην εποχή όπου ζω, και μάχουμαι να δω καθαρά το σύγχρονο χρέος·... Ποιο ‘ναι λοιπόν το χρέος μας; Καλά να ξεχωρίσουμε την ιστορική στιγμή που ζούμε και να τοποθετήσουμε συνειδητά, σε ορισμένο στρατόπεδο, τη μικρή μας ενέργεια...
"[Ν. Καζαντζάκης, Αναφορά στον Γκρέκο]
ΤΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΜΟΥ στα βουνα και τα βουνα σηκωνουν οι λαοι στον ωμο τους και πανω τους η μνημη καιει ακαυτη βατος.Μνημη του λαου μου σε λενε Πινδο και σε λενε Αθω.Ταραζεται ο καιρος κι απ' τα ποδια τις μερες κρεμαζει αδειαζοντας με παταγο τα οστα των ταπεινωμενων.Ποιοι, πως, ποτε ανεβηκαν την αβυσσο;Ποιες, ποιων, ποσων οι στρατιες;Τ' ουρανου το προσωπο γυριζει κι οι εχθροι μου εφυγαν μακρυα.Μνημη του λαου μου σε λενε Πινδο και σε λενε Αθω.Εσυ μονη απ' τη φτερνα τον αντρα γνωριζεις Εσυ μονη απ' την κοψη της πετρας μιλας.Εσυ την οψη των αγιων οξυνεις κι εσυ στου νερου των αιωνων την ακρη συρεις πασχαλιαν αναστασιμη !
ΕΛΥΤΗΣ

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΣ

28 Φεβρουάριος 2008
ΤΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ - ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ



Μίκης Θεοδωράκης: Τέλος στην προδοσία και την ασχήμια!



Διαβάστε ολόκληρη την ανοιχτή επιστολή του Μίκη Θεοδωράκη, που συντάχθηκε στις 23 Φεβρουαρίου 2008

Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα των αμερικανικών εκλογών, δηλαδή ανεξάρτητα από το ποιος θα είναι ο μελλοντικός πρόεδρος, η κολοσσιαία πολεμική μηχανή έχει ήδη μπει μπροστά με στόχο την εξόντωση όλων όσων θεωρεί εχθρούς της. Ακόμη και αυτών όπως η Ελλάδα που δεν υπακούνε τυφλά τις εντολές της, Ιράν, Κορέα, Αραβικός κόσμος, μη υποτελείς και φυσικά άμεσα η Ρωσία και στο βάθος η Κίνα.

Μετά θα έρθει η σειρά των « ατάκτων» της Νοτίου Αμερικής. Ένας άμεσος και θανάσιμος κίνδυνος, πολυπρόσωπος, πολυπλόκαμος σαν χταπόδι κάνει αργά αλλά σταθερά την εμφάνισή του στο προσκήνιο της παγκόσμιας ιστορίας. Σημερινός στοίχος είναι τα Βαλκάνια με κύριο σύμμαχο την «Μεγάλη Αλβανία», ξεκινώντας από το Κόσσοβο με συνεργάτες τους υπεύθυνους για μαζικές δολοφονίες U.C.K.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, γεγονός πρωτοφανές για τη χώρα μας, μερικοί « επιστήμονες» επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σε ένα βασικό αίτημα της « Μεγάλης Αλβανίας», την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα, με την δικαιολογία ότι ανήκε στην Αλβανική Τσαμουριά, από όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες.

Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των Η.Π.Α, ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευαστεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των Αλβανοφώνων των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.

Από την άλλη μεριά η σύμπλευση της Τουρκίας με τις Η.Π.Α στο Κόσσοβο, που έσπευσε πρώτη αυτή να το αναγνωρίσει, προετοιμάζει το έδαφος για πονηρά σχέδια σε βάρος της χώρας μας με βάση όχι μόνον το Αιγαίο και την Κύπρο, αλλά κα τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη, που ακολουθώντας το παράδειγμα του Κοσσόβου μπορεί να διεκδικήσει την δική της ανεξαρτησία.

Η πολιτική ηγεσία των Σκοπίων φαίνεται ότι γνωρίζει από πρώτο χέρι τα σχέδια των Η.Π.Α και για αυτό δείχνει αυτή την αλαζονική αδιαλλαξία.

Και πράγματι σε αυτή τη φάση συμπορεύονται με την πολιτική που εκθέσαμε. Όμως τι θα κάνουν όταν ξεκινήσει η επόμενη φάση, αυτής της φολοαλβανικής τακτικής, οπότε το κρατίδιό τους θα κοπεί στη μέση, γιατί θα πρέπει να γνωρίζουν τόσο αυτοί, όσο και οι ΗΠΑ, ότι μπορούν να αυτοαποκαλούνται Μακεδόνες, όμως φυλετικά είναι Σλάβοι και ως εκ τούτου κατατάσσονται ουσιαστικά στη χορεία των εχθρών των ΗΠΑ μαζί με την Ρωσία, τη Σερβία αλλά κα τη Βουλγαρία που και αυτή δεν πρέπει να έχει αυταπάτες.

Έτσι γυρίζοντας σε εμάς τους Έλληνες θα πρέπει να δούμε ότι η κατάσταση όντως εξελίσσεται όπως εξελίσσεται και είναι παραπάνω από τραγική δεδομένου ότι οι Αμερικανοί δεν πείθονται, όσες υποκλίσεις και αν κάνουν απέναντί τους οι ποικιλόμορφες αμερικανόφιλες ηγεσίες, και αυτό γιατί φοβούνται, μισούν τον λαό μας, για τον οποίο είναι βέβαιοι ότι στη μεγάλη του πλειοψηφία απορρίπτει τα φιλοπόλεμα σχέδιά τους, για αυτό θέλει να μας τιμωρήσει με κάθε τρόπο εκτός και αν αποφασίσουμε όλοι μαζί να γονατίσουμε και να φιλήσουμε τα πόδια τους κάνοντας όρκους ότι από δω και στο εξής θάμασε καλά παιδιά και πειθήνια όργανα στην όποια πολιτική τους.

Όμως αφού το παιχνίδι είναι για μας έτσι και αλλιώς χαμένο, τότε ας πέσουμε με το κεφάλι ψηλά. Ας μην περιμένουμε βοήθεια από πουθενά. Ούτε έχουμε συμμάχους, είμαστε εμείς και εμείς, ας φροντίσουμε λοιπόν να είμαστε τουλάχιστον ωραίοι, περήφανοι και γιατί όχι χαρούμενοι, αφού θα έχουμε πάρει τη μεγάλη απόφαση να γίνουμε όλοι μαζί μια γροθιά ενωμένοι μπροστά στην προδοσία και την ασχήμια που χτυπάει την πόρτα μας.

Γιατί είναι προδοσία η αναγνώριση του Κοσσόβου χωρίς την έγκριση της διεθνούς κοινότητας του ΟΗΕ, δηλαδή μιας επαρχίας που από αιώνες αποτελεί τμήμα της Σερβίας και τι θα νοιώθαμε εμείς αν μεθαύριο έπαιρναν με το έτσι θέλω τη μισή Κύπρο , την Θράκη ή την Ήπειρο;

Όπως είναι ασχήμια να ανεχόμαστε να μας περιφρονούν και να μας εξυβρίζουν οχυρωμένοι κάτω από τα σκέλια των Αμερικανών οι Σκοπιανοί και εμείς να τους παρακαλάμε και να ζητάμε μεσολάβηση των Αμερικανών, χάνοντας κάθε μέρα όλο και πιο πολύ την αξιοπρέπειά μας και την υπερηφάνειά μας.

Ας κλείσουμε τα σύνορα, ας σταματήσουμε τις οικονομικές και διπλωματικές μας σχέσεις και ας τους αφήσουμε να αυτοαποκαλούνται όπως θέλουν, κοροϊδεύοντας τους εαυτούς τους.

Οφείλουμε να περάσουμε και από αυτή τη νέα δοκιμασία με το κεφάλι ψηλά. Μπορεί να υποφέρουμε, όμως το ζητούμενο για μας είναι να παραμείνουμε Έλληνες και θα παραμείνουμε Έλληνες αν δεν ξεχνάμε από πόσες δοκιμασίες περάσαμε ως τώρα, όμως στο τέλος πάντα βγήκαμε νικητές.

Το ίδιο θα συμβεί και στο μέλλον.

Μίκης Θεοδωράκης
Αθήνα, 23/2/2008

Το Κείμενο της Ενδιάμεσης Συμφωνίας στα Ελληνικά

=============================================



Ο Υπουργός Κάρολος Παπούλιας ως εκπρόσωπος του Πρώτου Συμβαλλομένου Μέρους («Πρώτο Συμβαλλόμενο Μέρος») και ο Υπουργός Στέβο Τσερβενκόφσκι, ως εκπρόσωπος του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους («Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος») δηλώνουν και συμφωνούν με το παρόν το εξής:

Έχοντες υπόψη τις αρχές του απαραβίαστου των συνόρων και της εδαφικής ακεραιότητας των κρατών πού ενσωματώνονται στην Τελική Πράξη της Διάσκεψης για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη, πού υπεγράφη στο Ελσίνκι,

Έχοντες κατά νου τις διατάξεις του Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών και, ειδικώς, εκείνες πού αναφέρονται στην υποχρέωση των κρατών να απέχουν στις διεθνείς σχέσεις τους από την απειλή χρήσης βίας κατά της εδαφικής ακεραιότητας ή τής πολιτικής ανεξαρτησίας οποιουδήποτε κράτους,

Οδηγούμενοι από το πνεύμα και τις αρχές της δημοκρατίας και των θεμελιωδών ελευθεριών και του σεβασμού για τα ανθρώπινα δικαιώματα και αξιοπρέπεια, σύμφωνα με τον Χάρτη των Ηνωμένων 'Εθνών, καθώς επίσης και την Τελική Πράξη τοϋ Ελσίνκι, τον Χάρτη των Παρισίων για μια νέα Ευρώπη και τις σχετικές πράξεις του Οργανισμού για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη,

Λαμβάνοντας υπόψη το αμοιβαίο ενδιαφέρον τους για τη διατήρηση της διεθνούς ειρήνης και ασφάλειας, ιδίως στην περιοχή τους,

Επιθυμούντες να επιβεβαιώσουν την υπάρχουσα μεταξύ τους μεθόριο ως διαρκή διεθνή μεθόριο,

Έχοντας υπόψη την υποχρέωση τους να μην παρεμβαίνουν, υπό οιοδήποτε πρόσχημα ή κατά οιον¬δήποτε τρόπο, στις εσωτερικές υποθέσεις της άλλης πλευράς.

Επιθυμούντες να αναπτύξουν τις αμοιβαίες σχέσεις τους και να θέσουν σταθερά θεμέλια για μια ατμόσφαιρα ειρηνικών σχέσεων και κατανόησης,

Αντιλαμβανόμενοι ότι η οικονομική συνεργασία αποτελεί σημαντικό στοιχείο της ανάπτυξης αμοιβαίων σχέσεων σε σταθερή και ισχυρή βάση και επίσης, επιθυμούντες να αναπτύξουν και να προωθήσουν μελ¬λοντική συνεργασία.

Επιθυμούντες να επιτύχουν ορισμένες ενδιάμε¬σες συμφωνίες πού θα παράσχουν μία βάση για τη διαπραγμάτευση μόνιμης Συμφωνίας.

Συμφώνησαν ως εξής:



________________________________________

Α. ΦΙΛΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ

Άρθρο 1

1. Με τη θέση σε ισχύ αυτής της Ενδιάμεσης Συμφωνίας το Πρώτο Συμβαλλόμενο Μέρος αναγνωρίζει το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος ως ανεξάρτητο και κυρίαρχο κράτος, υπό την προσωρινή ονομασία πού αναφέρεται σε επιστολή τού Πρώτου Συμβαλλομένου Μέρους υπό ημερομηνία ίδια με αυτήν της παρούσας Ενδιάμεσης Συμφωνίας. Τα Μέρη πρόκειται σε σύντομο χρόνο να αποκαταστήσουν διπλωματικές σχέσεις σε συμφωνημένο επίπεδο με τελικό στόχο τις σχέσεις σε επίπεδο πρεσβευτών.

2. Το Πρώτο Συμβαλλόμενο Μέρος θά ιδρύσει κατά το συντομότερο δυνατόν Γραφείο Συνδέσμου στα Σκόπια, πρωτεύουσα του Δεύτερου Συμβαλλομένου Μέρους, και το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος θα ιδρύσει κατά το συντομότερο χρόνο Γραφείο Συνδέσμου στην Αθήνα, πρωτεύουσα τού Πρώτου Συμβαλλομένου Μέρους.

Άρθρο 2

Τα Μέρη επιβεβαιώνουν με το παρόν την υφιστάμενη κοινή μεθόριο τους ως διαρκή καί απαραβίαστα διεθνή σύνορα.

Άρθρο 3

Κάθε Μέρος δεσμεύεται να σέβεται την κυριαρχία, την εδαφική ακεραιότητα και την πολιτική ανεξαρτησία του άλλου Μέρους. Κανένα από τα Μέρη δεν θα υποστηρίξει ενέργεια τρίτου μέρους κατευθυνόμενη κατά της κυριαρχίας, της εδαφικής ακεραιότητας και τής πολιτικής ανεξαρτησίας του άλλου Μέρους.

Άρθρο 4

Τα Μέρη θα απόσχουν, σε αρμονία με τους σκοπούς και τις αρχές τού Χάρτη των Ηνωμένων 'Εθνών, από την απειλή χρήσεως βίας συμπεριλαμβανομένης της απειλής ή χρήσεως βίας που αποβλέπει στην παραβίαση της υπάρχουσας μεθορίου και συμφωνούν ότι κανένα από αυτά δεν θα προβάλλει ή υποστηρίξει αξιώσεις σε οποιοδήποτε τμήμα της επικράτειας του άλλου Μέρους ή αξιώσεις για μεταβολή τής υπάρχουσας μεθορίου.

Άρθρο 5

1. Τα Μέρη συμφωνούν να συνεχίσουν διαπραγμα¬τεύσεις υπό την αιγίδα τού Γενικού Γραμματέα των Ηνωμένων Εθνών, σε ακολουθία προς την απόφαση 845 (1993) τού Συμβουλίου Ασφαλείας με κατεύθυνση την επίτευξη συμφωνίας επί τής διαφο¬ράς πού προσδιορίζεται στην απόφαση αυτή και στην απόφαση 817 (1993) του Συμβουλίου Ασφαλείας.

2. Αναγνωρίζοντας τη μεταξύ τους διαφωνία σε σχέση με την ονομασία του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους, κάθε Μέρος επιφυλάσσεται όλων των δικαιωμάτων του σε σχέση με τις υποχρεώσεις πού αναλαμβάνονται με την παρούσα Ενδιάμεση Συμφωνία. Τα Μέρη θα συνεργασθούν μέ κατεύθυνση τή διευκόλυνση των αμοιβαίων σχέσεων τους παρά τις αμοιβαίες θέσεις τους σε σχέση με την ονομασία του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους. Σε αυτό το πλαίσιο, τα Μέρη θα λάβουν πρακτικά μέτρα, συμπεριλαμβανομένου του ζητήματος των έγγραφων, για την ομαλή διενέργεια εμπορίου και συ¬ναλλαγών, κατά τρόπο που θα συνάδει με τις αντίστοιχες θέσεις τους σχετικώς προς την ονομασία του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους. Τα Μέρη θα λάβουν πρακτικά μέτρα έτσι ώστε η διαφορά σχετικά με την ονομασία του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους να μην παρακωλύει ή παρεμβαίνει στην ομαλή διενέργεια εμπορίου και συναλλαγών μεταξύ του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους και τρίτων μερών.

Άρθρο 6

1. Το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος δηλώνει εδώ επισήμως ότι τίποτε στο Σύνταγμα του και ειδικώς στο Προοίμιο του ή στο άρθρο 3 του Συντάγματος δεν μπορεί και δεν θα έπρεπε να ερμηνεύεται ότι συνιστά ή θα συνιστά ποτέ τη βάση οποιασδήποτε αξίωσης από το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος σε οποιαδήποτε επικράτεια πού δεν βρίσκεται εντός των υπαρχόντων συνόρων του.

2. Το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος δηλώνει εδώ επισήμως ότι τίποτε στο Σύνταγμα του και ιδίως στο άρθρο 49, όπως έχει τροποποιηθεί, δεν μπορεί και δεν θα έπρεπε να ερμηνεύεται ότι συνιστά ή θα συνιστά ποτέ βάση για να αναμιγνύεται το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος στις εσωτερικές υποθέσεις άλλου Κράτους προκειμένου να προστατεύσει το καθεστώς και τα δικαιώματα οποιων¬δήποτε προσώπων σε άλλα Κράτη πού δεν είναι πολίτες του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους.

3. Το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος δηλώνει περαι¬τέρω επισήμως ότι οι ερμηνείες πού δίδονται στις παραγράφους 1 και 2 του παρόντος Άρθρου δεν θα υποκατασταθούν από οποιαδήποτε άλλη ερμηνεία τού Συντάγματος του.

Άρθρο 7

1. Κάθε Μέρος θα λάβει σύντομα αποτελεσματικά μέτρα για να απαγορεύσει εχθρικές ενέργειες ή προπαγάνδα από κρατικά ελεγχόμενες υπηρεσίες και να αποθαρρύνει ενέργειες από ιδιωτικές οντότητες πού θα είχαν ως πιθανό αποτέλεσμα να υποδαυλίσουν βία, μίσος ή εχθρότητα αμοιβαίως.

2. Με τη θέση σε ισχύ τής Ενδιάμεσης αυτής Συμφωνίας, το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος θα παύσει να χρησιμοποιεί καθ' οιονδήποτε τρόπο το σύμβολο με όλες τις μορφές του πού απεικονίζεται στην εθνική του σημαία πριν τη θέση σε ισχύ τής συμφωνίας.

3. Αν οποιοδήποτε Μέρος θεωρεί ότι ένα ή περισ¬σότερα σύμβολα πού αποτελούν μέρος της ιστορικής ή πολιτιστικής του κληρονομιάς χρησιμοποιείται από το άλλο Μέρος, θα επισημάνει τη φερόμενη αυτή χρήση στην προσοχή του άλλου Μέρους και το άλλο Μέρος, θα προβεί σε απαραίτητη διορθωτική ενέργεια ή θα εξηγήσει για ποιο λόγο δεν θεωρεί απαραίτητο να πράξει κάτι τέτοιο.

Άρθρο 8

1. Τα Μέρη θα απόσχουν από την επιβολή οποιου¬δήποτε εμποδίου στη διακίνηση ανθρώπων ή αγαθών μεταξύ των επικρατειών ή διά μέσου της επικρατείας εκατέρου Μέρους στην επικράτεια του άλλου. Αμφότερα τα Μέρη θα συνεργασθούν για να διευκολύνουν τη διακίνηση αυτή σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο και έθιμα.

2. Τα Μέρη συμφωνούν ότι μπορεί να ζητηθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση και τις Ηνωμένες Πολιτείες να παράσχουν τις καλές υπηρεσίες τους σχετικά με την ανάπτυξη πρακτικών μέτρων συναφών προς την παράγραφο 2 τού Άρθρου 5, ώστε να συνδράμουν τα Μέρη στην εφαρμογή τού Άρθρου 8.

________________________________________

Β. ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

Άρθρο 9

1. Κατά τη διεξαγωγή των υποθέσεων τους τα Μέρη θα οδηγούνται από το πνεύμα και τις αρχές τής δημοκρατίας, των θεμελιωδών ελευθεριών, του σε¬βασμού για τα ανθρώπινα δικαιώματα και αξιοπρέπεια και την εφαρμογή τού νόμου, σύμφωνα με τον Χάρτη τών Ηνωμένων Εθνών, την Οικουμενική Διακήρυξη των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, τήν Ευ¬ρωπαϊκή Σύμβαση για την Προστασία των Ανθρω¬πίνων Δικαιωμάτων και Θεμελιωδών Ελευθεριών, τη Διεθνή Σύμβαση για την Απάλειψη κάθε μορφής Φυλετικών Διακρίσεων, τη Σύμβαση για τα Δικαιώματα τού Παιδιού, την Τελική Πράξη του Ελσίνκι, το έγγραφο της Συνάντησης της Κοπεγχάγης, της Διάσκεψης για την Ανθρώπινη Διάσταση, της Διάσκεψης για την Ασφάλεια και τη Συνεργασία στην Ευρώπη και τον Χάρτη των Παρισίων για μια νέα Ευρώπη.

2. Καμία διάταξη των κειμένων πού αναφέρονται στην ανωτέρω παράγραφο 1 δεν θα ερμηνευτεί ως παρέχουσα οποιοδήποτε δικαίωμα να αναληφθεί οποιαδήποτε ενέργεια αντίθετη στους σκοπούς και τις αρχές τού Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών ή της Τελικής Πράξης τού Ελσίνκι, συμπεριλαμβανομένης τής αρχής τής εδαφικής ακεραιότητας τών Κρατών.

Άρθρο 10

Πεπεισμένα ότι η ανάπτυξη των ανθρωπίνων σχέσεων είναι αναγκαία για τη βελτίωση της κατανόησης και της καλής γειτονίας των δύο λαών τους, τα Μέρη θα ενθαρρύνουν επαφές σε όλα τα προσήκοντα επίπεδα και δεν θα αποθαρρύνουν συναντήσεις μεταξύ των πολιτών τους σε αρμονία με το διεθνές δίκαιο και έθιμα.
________________________________________

Γ. ΔΙΕΘΝΕΙΣ, ΠΟΛΥΜΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ

Άρθρο 11

1. Με τη θέση σε ισχύ τής Ενδιάμεσης αυτής Συμφωνίας, το Πρώτο Συμβαλλόμενο Μέρος συμφωνεί να μην προβάλει αντιρρήσεις στην αίτηση ή την συμμετοχή του Δεύτερου Συμβαλλομένου Μέρους σε διεθνείς, πολυμερείς και περιφερειακούς οργανισμούς και θεσμούς, των οποίων είναι μέλος το Πρώτο Συμβαλλόμενο Μέρος: πάντως, το Πρώτο Συμβαλλόμενο Μέρος επιφυλάσσεται του δικαιώ¬ματος να προβάλει αντιρρήσεις σε οποιαδήποτε συμμετοχή αναφέρεται ανωτέρω εάν και στην έκταση πού το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος πρόκειται να αναφερθεί σε τέτοιους οργανισμούς ή θεσμούς διαφορετικά από ότι στην παράγραφο 2 τής απόφασης 817 (1993) τού Συμβουλίου Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών.

2. Τα Μέρη συμφωνούν ότι η εξελισσόμενη οικονο¬μική ανάπτυξη του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους πρέπει να υποστηριχθεί μέσω της διεθνούς συνεργασίας στη μεγαλύτερη δυνατή έκταση μέσω στενής σχέσεως του Δευτέρου Συμβαλλομένου Μέρους με τον Ευρωπαϊκό Οικονομικό Χώρο και την Ευρωπαϊκή Ένωση.

________________________________________

Δ. ΣΥΜΒΑΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

Άρθρο 12

1. Με τη θέση σε ισχύ τής Ενδιάμεσης αυτής Συμφωνίας, τα Μέρη στις σχέσεις τους θα κατευθύνονται από τις προβλέψεις των ακόλουθων διμερών συμφωνιών, πού έχουν καταρτιστεί μεταξύ τής πρώην Σοσιαλιστικής Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας τής Γιουγκοσλαβίας και του Πρώτου Συμβαλλο¬μένου Μέρους την 18 Ιουνίου 1959:

α. Τη σύμβαση πού αφορά τις αμοιβαίες νόμιμες σχέσεις.
β. Τη συμφωνία πού αφορά την αμοιβαία αναγνώριση καί εφαρμογή δικαστικών αποφάσεων, και
γ. Τη συμφωνία που αφορά ύδρο-οικονομικά ζητήματα.

Τα Μέρη θα έχουν σύντομα διαβουλευθείς προς την κατεύθυνση της κατάρτισης νέων συμφωνιών ουσιωδώς ομοίων προς τις ανωτέρω αναφερόμενες.

2. Τα Μέρη θα έχουν μεταξύ τους διαβουλεύσεις προκειμένου να προσδιορίσουν άλλες συμφωνίες πού καταρτίστηκαν μεταξύ της πρώην Σοσιαλιστικής Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας τής Γιουγκοσλαβίας και του Πρώτου Συμβαλλομένου Μέρους πού θα κριθούν κατάλληλες για εφαρμογή στις αμοιβαίες σχέσεις τους.

3. Τα Μέρη μπορούν να καταρτίσουν πρόσθετες διμερείς συμφωνίες σέ τομείς αμοιβαίου ενδιαφέροντος.

Άρθρο 13

Εν όψει του ότι το Δεύτερο Συμβαλλόμενο Μέρος είναι κράτος περικλειόμενο από ξηρά, τα Μέρη θα καθοδηγούνται από τις εφαρμόσιμες διατάξεις της Σύμβασης των Ηνωμένων Εθνών για το Δίκαιο της Θάλασσας, όσο αυτές είναι εφαρμόσιμες τόσο στην πρακτική όσο και κατά την κατάρτιση συμφωνιών εκ των αναφερομένων στο Άρθρο 12.

Άρθρο 14

1. Τα Μέρη θα ενθαρρύνουν την ανάπτυξη φιλικών και καλής γειτονίας σχέσεων μεταξύ τους και θα ενισχύσουν την οικονομική τους συνεργασία σέ όλους τούς τομείς, συμπεριλαμβανομένης τής διαχείρισης των υδάτινων πηγών. Συγκεκριμένα θα συμβάλουν, στην βάση της αμοιβαιότητας, στην ενίσχυση των οδικών, σιδηροδρομικών, θαλάσσιων και αεροπορικών μεταφορών και τηλεπικοινωνιακών δεσμών, χρησιμοποιώντας τίς καλύτερες διαθέσιμες τεχνολογίες και θα διευκολύνουν τή μεταξύ τους μεταφορά των αγαθών τους, μέσω τής επικρα¬τείας και των λιμένων τους. Τα Μέρη θα πρέπει να τηρούν τούς διεθνείς νόμους και κανονισμούς αναφορικά με τις μεταφορές, τις τηλεπικοινωνίες, τα σήματα και τούς κώδικες.

2. Για τον σκοπό αυτό, τα Μέρη συμφωνούν να αρχίσουν αμέσως διαπραγματεύσεις, μέ σκοπό την σύντομη εφαρμογή συμφωνιών συνεργασίας στους προαναφερθέντες τομείς, λαμβάνοντας υπόψη τις υποχρεώσεις τού Πρώτου Συμβαλλόμενου Μέρους πού απορρέουν από την συμμετοχή του στην Ευρωπαϊκή Ένωση και από άλλα διεθνή κείμενα. Οι συμφωνίες αυτές θα έχουν σχέση με την επιβολή βίζας, τις άδειες εργασίας, την ασφάλιση «πράσινης κάρτας» με τη συνεργασία στις αερομεταφορές και την οικονομική συνεργασία.

________________________________________

Ε. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ, ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ.

Άρθρο 15

1. Τα Μέρη θα ενισχύσουν τις οικονομικές τους σχέσεις σε όλα τα πεδία.

2. Τα Μέρη θα ενισχύσουν ιδιαιτέρως την ανάπτυξη και τη συνεργασία στον τομέα των επενδύσεων κεφαλαίων, καθώς και τη βιομηχανική συνεργασία μεταξύ των επιχειρήσεων. Ιδιαίτερη προσοχή θα αποδοθεί στην συνεργασία μεταξύ των μικρομεσαίων εταιριών και επιχειρήσεων.

Άρθρο 16

1. Τα Μέρη θα αναπτύξουν και θα βελτιώσουν την επιστημονική και τεχνική συνεργασία τους, καθώς και τη συνεργασία στόν τομέα της εκπαίδευσης.

2. Τα Μέρη θα εντείνουν την ανταλλαγή πληροφο¬ριών και επιστημονικών και τεχνικών στοιχείων και θα επιδιώξουν τη βελτίωση της αμοιβαίας πρόσβασης σε επιστημονικούς καί ερευνητικούς οργανισμούς, αρχεία, βιβλιοθήκες και ανάλογους οργανισμούς.

3. Τα Μέρη θα υποστηρίζουν πρωτοβουλίες επιστημονικών οργανισμών καί ατόμων πού αποβλέπουν στη βελτίωση τής συνεργασίας στον τομέα της επιστήμης.

Άρθρο 17

1. Τα Μέρη θα λάβουν ιδιαίτερη πρόνοια νά απο¬φύγουν κινδύνους για το περιβάλλον και να διατηρούν τις φυσικές συνθήκες ζωής στις λίμνες και τούς ποταμούς πού είναι κοινά στα Μέρη.

2. Τα Μέρη θα συνεργάζονται για την εξάλειψη κάθε μορφής μόλυνσης στις συνοριακές περιοχές.

3. Τα Μέρη θα μεριμνήσουν ιδιαίτερα για την ανάπτυξη και την εναρμόνιση στρατηγικών και προγραμμάτων για περιφερειακή και διεθνή συνεργα¬σία για την προστασία τού περιβάλλοντος.

Άρθρο 18

Τα Μέρη θα συνεργάζονται για την αντιμετώπιση των συνεπειών καταστροφών.


Άρθρο 19

1. Τα Μέρη θά συνεργάζονται στη βελτίωση και ανάπτυξη τής διακίνησης επιχειρηματιών και τουριστών.

2. Σύμφωνα με τις υποχρεώσεις του Πρώτου Συμβαλλόμενου Μέρους, οι οποίες απορρέουν από τη συμμετοχή του στην Ευρωπαϊκή Ένωση και σε σχετικά όργανα τής Ένωσης, τα Μέρη θα καταβάλλουν από κοινού προσπάθειες για τη βελτίωση και την σύντμηση των τελωνειακών και συνοριακών διατυπώσεων, συμπεριλαμβανομένης της απλούστευσης της διαδικασίας έκδοσης βίζας για τους πολίτες της κάθε χώρας, λαμβάνοντας υπό όψη την παράγραφο 2 τού Άρθρου 5 αυτής της Ενδιάμεσης Συμφωνίας.

3. Τα Μέρη θα επιδιώξουν τη βελτίωση και τον εκσυγχρονισμό των υπαρχουσών συνοριακών διαβάσεων, ανάλογα με τις απαιτήσεις της ροής της κυκλοφορίας και θα κατασκευάσουν νέες συνοριακές διαβάσεις εάν αυτό καταστεί αναγκαίο.

Άρθρο 20

Τα Μέρη θα συνεργάζονται για την αντιμετώπιση του οργανωμένου εγκλήματος, της τρομοκρατίας, των οικονομικών εγκλημάτων, των εγκλημάτων σχετικά με τα ναρκωτικά, του παράνομου εμπορίου πολιτιστικής περιουσίας, των επιθετικών πράξεων εναντίον της πολιτικής αεροπορίας και της πλαστογραφίας.
________________________________________

ΣΤ. ΤΕΛΙΚΟΙ ΟΡΟΙ

Άρθρο 21

1. Τα Μέρη θα διευθετούν οποιαδήποτε διαφορά αποκλειστικά με ειρηνικά μέσα και σύμφωνα με τον Χάρτη των Ηνωμένων Εθνών.

2. Οποιαδήποτε διαφορά ή αμφισβήτηση, πού προκύψει μεταξύ των Μερών, σχετικά με την ερμηνεία ή την εφαρμογή αυτής της Ενδιάμεσης Συμφωνίας, θα είναι δυνατόν να τεθεί από οποιοδήποτε από τα δυο μέρη στο Διεθνές Δικαστήριο, με εξαίρεση τη διαφορά που αναφέρεται στην παρά¬γραφο 1 του Άρθρου 5.

Άρθρο 22

Αυτή η Ενδιάμεση Συμφωνία δεν στρέφεται εναντίον οποιουδήποτε άλλου κράτους ή οντότητας και δεν παραβιάζει τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις που απορρέουν από ήδη ισχύουσες διμερείς και πολυμερείς συμφωνίες, που τα Μέρη έχουν καταρτίσει με άλλα Κράτη ή διεθνείς οργανισμούς.

Άρθρο 23

1. Αυτή η Ενδιάμεση Συμφωνία θα τεθεί σε ισχύ και θα αρχίσει να εφαρμόζεται την τριακοστή ημέρα μετά την ημέρα της υπογραφής της από τους εκπροσώπους των Μερών, πού τίθενται κατωτέρω.

2. Αυτή η Ενδιάμεση Συμφωνία θα παραμείνει σε ισχύ έως ότου αντικατασταθεί από οριστική συμφωνία, με την πρόβλεψη ότι μετά από επτά χρόνια, έκαστο Μέρος θα μπορεί να αποσυρθεί από αυτή την Ενδιάμεση Συμφωνία με γραπτή δήλωση, η οποία θα έχει αποτελέσματα 12 μήνες μετά την επίδοση της στο άλλο μέρος.

________________________________________

ΣΕ ΠΙΣΤΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΩΝΗΘΕΝΤΩΝ τα Μέρη, διά των εξουσιοδοτημένων εκπροσώπων τους, υπέ¬γραψαν τρία αντίγραφα αυτής τής Ενδιάμεσης Συμφωνίας στην αγγλική γλώσσα, η οποία θα καταχωρηθεί στή Γραμματεία των Ηνωμένων 'Εθνών. Μέσα σέ δύο μήνες άπό τήν ημερομηνία της υπογραφής, τά Ηνωμένα Έθνη θα ετοιμάσουν, ύστερα από διαβουλεύσεις με τα Μέρη, μεταφράσεις στη γλώσσα του Πρώτου Συμβαλλόμενου Μέρους και στη γλώσσα του Δεύτερου Συμβαλλόμενου Μέρους, οι όποιες θα αποτελέσουν μέρος τής καταχώρισης αυτής τής Συμφωνίας.

________________________________________

Αντιπρόσωπος του Συμβαλλόμενου Αντιπρόσωπος του Συμβαλλόμενου
Πρώτου Μέρους Δεύτερου Μέρους

ΒΕΒΑΙΟΥΤΑΙ, σύμφωνα με το Ψήφισμα 845 (1993) του Συμβουλίου Ασφαλείας, από:

______________________________________
Cyrus Vance
Ειδικός Απεσταλμένος του ΓΓ του ΟΗΕ

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More