ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

η ιστορία της υποδούλωσής σου: οι "ανθρώπινες φάρμες"

ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΙΕΡΕΥΝΣΗΣΗ


Επιστολή βόμβα του Κώστα Πλεύρη για να διερευνηθούν τα αίτια του θανάτου του
Η πληροφορία είναι ακριβής: ο Κώστας Πλεύρης ζητά να δοθεί τη δημοσιότητα ο ιατρικός φάκελος του μακαριστού Αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου! Ο γνωστός δικηγόρος, ο οποίος διατηρούσε στενή φιλία με τον μακαριστό (ήταν συμφοιτητές), ζητά πρώτον, να γνωστοποιηθούν τα ακριβή αίτια του θανάτου του.
Δεύτερον, ρωτά αν στον μακαριστό χορηγήθηκε η ενδεδειγμένη θεραπεία.
Τρίτον, ζητά να πληροφορηθεί για ποιο λόγο μετέβη στην Αμερική ο Αρχιεπίσκοπος και ποιοι ιατροί εισηγήθηκαν το ταξίδι και τέταρτον, ρωτά αν η ασθένεια του μακαριστού μπορούσε να αντιμετωπιστεί στην Ελλάδα. Σύμφωνα με τον κ. Πλεύρη, τα παραπάνω θα προκύψουν από τη μελέτη του φακέλου από ειδικούς. Φαίνεται ότι ο Πλεύρης θεωρεί ότι κάτι ύποπτο συνέβη. Σύμφωνα με πληροφορίες του, υπήρξαν σοβαρές διαφωνίες μεταξύ των θεραπόντων ιατρών του μακαριστού Αρχιεπισκόπου, που οδήγησαν σε θεραπευτικά αδιέξοδα. Επίσης, ο γνωστός....... δικηγόρος τονίζει ότι από τα κοινά μας «λείπει» η φωνή του Χριστόδουλου, ενώ το κενό φαντάζει πλέον τεράστιο. Παράλληλα, είναι εκκωφαντική η σιωπή του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου, ο οποίος δείχνει να συμπλέει πλέον με την εξουσία σε όλα τα επίπεδα. Σημειωτέον ότι ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος διάβασε το βιβλίο του Κώστα Πλεύρη «Εβραίοι-όλη η αλήθεια» και το βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρον, άποψη που εξέφρασε στον συγγραφέα εγγράφως. Εν αναμονή λοιπόν της απάντησης στον Κώστα Πλεύρη, ώστε να διελευκανθούν τα αίτια του θανάτου του Αρχιεπισκόπου, καθώς υπάρχουν «σκιές»...

ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΝΑ ΑΓΑΠΙΟΜΑΣΤΕ


Ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, Αντόνιο Μιλόσοσκι, σε συνέντευξή του στην γερμανική εφημερίδα, «Sueddeutsche Zeitung»,ανέφερε ότι οι τακτικές συναντήσεις μεταξύ των πρωθυπουργών της Ελλάδας και της ΠΓΔΜ δεν επέφεραν κάποια κινητικότητα στο θέμα της ονομασίας. «Ο Παπανδρέου συναντάται με τον δικό μας πρωθυπουργό σε διάφορα διεθνή γεγονότα, παλαιότερα κάτι τέτοιο ήταν αδύνατο. Με τον Παπανδρέου μάς δόθηκαν κατά συνέπεια περισσότερες ευκαιρίες για κοινές φωτογραφίσεις, για περισσότερα χαμόγελα, για καλύτερα λόγια, αλλά στην πράξη δεν υπάρχει καμία κινητικότητα. Η Ελλάδα κάνει λόγο για μία εθνική κόκκινη γραμμή. Το κόκκινο δεν είναι το χρώμα του συμβιβασμού. Η Αθήνα απαιτεί, μάλιστα, να αλλάξουμε τα διαβατήριά μας, να αλλάξουμε τις ιστοσελίδες μας, το κρασί που εξάγουμε στη Γερμανία να μην ονομάζεται μακεδονικό κρασί. Αυτό είναι παράλογο», ανέφερε ο κ. Μιλόσοσκι. Ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ, στην ίδια συνέντευξη, υποστήριξε ότι η διαδικασία ένταξης της ΠΓΔΜ στις ευρωατλαντικές δομές και η διαδικασία επίλυσης του ζητήματος του ονόματος θα πρέπει να προχωρούν παράλληλα, ώστε η νέα ονομασία που θα μπορούσε να συμφωνηθεί να τεθεί σε ισχύ μόνο ταυτόχρονα με την ένταξη της ΠΓΔΜ στην Ε.Ε. Ο κ. Μιλόσοσκι επανέλαβε τον ισχυρισμό της χώρας του ότι η Ελλάδα, άσκησε βέτο στη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ στο Βουκουρέστι, το 2008, για την ένταξη της ΠΓΔΜ στο ΝΑΤΟ, και με τον τρόπο αυτό παραβίασε την Ενδιάμεση Συμφωνία από το 1995. Για τον λόγο αυτό, συμπλήρωσε, η ΠΓΔΜ προσέφυγε στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Σε ερώτηση της εφημερίδας για ποιο λόγο η κυβέρνηση στα Σκόπια, προσφεύγει σε ενέργειες, όπως τα αγάλματα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, οι οποίες εκλαμβάνονται ως πρόκληση από την Αθήνα, ο κ. Μιλόσοσκι ισχυρίστηκε ότι οι προσεγγίσεις της Αθήνας προκαλούν αντιδράσεις στην ΠΓΔΜ. «Ήμουν ακόμη παιδί, όταν η Μακεδονία ανεξαρτητοποιήθηκε πριν από 20 χρόνια. Τότε δεν εστιάζαμε ακόμη κατά τον τρόπο αυτό στην αρχαιότητα. Όσο περισσότερο, όμως, η Ελλάδα παρουσίαζε την ιστορία για εμάς ως απαγορευμένο καρπό, τόσο μεγαλύτερο ήταν το κίνητρο να δηλώσουμε ότι δεν είμαστε έθνος χωρίς ρίζες. Ίσως να πρόκειται για ένα σύμπλεγμα των μικρών κρατών. Πιστεύω ότι ο εθνικισμός της μίας πλευράς μπορεί να αφυπνίσει τον εθνικισμό και στην άλλη πλευρά», ανέφερε ο κ. Μιλόσοσκι.

ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ

Απαίτησε ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ από την ιερά σύνοδο...!
Στην πρόσφατη Ιερά Σύνοδο, ο Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ έθεσε τα σύγχρονα προβλήματα τόσο της κοινωνίας μας, αλλά ειδικά την τροπή των εθνικών μας θεμάτων και τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο Ελληνισμός.
Ακολουθεί το μήνυμα του Μητροπολίτη Σεραφείμ στην Ιερά Σύνοδο:
Μακαριώτατε Ἅγιε Πρόεδρε,
Σεβασμιώτατοι Ἅγιοι Ἀδελφοί,
Ἐπί τοῦ θέματος τῆς τακτικῆς συγκλήσεως τῆς Ἱ. Συνόδου τῆς Ἱεραρχίας τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος: «Τά αἴτια τῆς συγχρόνου ποικιλομόρφου κρίσης καί ἡ Ἐκκλησία ὡς ἐλπίδα καί ἑνότητα τῆς κοινωνίας καί ὡς νοηματοδότηση τῆς ζωῆς τοῦ ἀνθρώπου» ἐπάγομαι τά κάτωθι, παρακαλῶν διά τήν περίληψιν αὐτῶν εἰς τά Πρακτικά...
1.Ἡ Ἁγιωτάτη ἡμῶν Ἐκκλησία, Σῶμα τοῦ Δομήτορος Αὐτῆς Κυρίου, ἔχει τήν ἱεράν ὑποχρέωσιν νά ἀρθρώνῃ πάντοτε καί διϊστορικῶς λόγον προδρομικόν καί νά καταδεικνύῃ τά οὐσιώδη τῶν ἱστορικῶν περιόδων μέ τήν χαρισματικήν Αὐτῆς διάκρισιν τῶν γεγονότων. Αὐτό οὐδόλως ἀποτελεῖ κομματισμόν ἤ πολιτικολογία, πού ἀσφαλῶς ἀποκλείονται διά κάθε ἐκκλησιαστικόν ἄνδρα ἐκ τῆς ὀντολογίας τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία ὡς ὅλον δέν δύναται νά κατατμᾶται εἰς μερίδια. Τό ἱερόν ὅμως χρέος ἀρθρώσεως προδρομικοῦ λόγου τυγχάνει ἐντολή τοῦ Τρισαγίου Ἱδρυτοῦ Αὐτῆς καί ἐν ταὐτῷ διαχρονικόν τρόπον ἐκφράσεως τῶν Ἁγίων καί Ἡρώων Της.
2.Ἡ φιλτάτη ἡμῶν πατρίς δέν δύναται νά παρομοιασθῇ μέ οἱανδήτινα ἄλλην χώραν, διότι ἱστορικῶς διῆλθεν ὑπό βάναυσον δουλείαν καί κατοχήν τεσσάρων αἰώνων καί ἐπεβίωσεν ὡς Ἔθνος ἔνεκεν τῆς κιβωτοῦ τοῦ Γένους Ἐκκλησίας. Ἡ ρῆσις τοῦ μεγάλου νομομαθοῦς Ν. Σαριπόλου: «Διά τῆς Ἐκκλησίας ἐσώθημεν» θά παραμένῃ ἀνά τούς αἰῶνας ἀναλλοίωτος καί ἀκατάλυτος.
3.Ἀπό τῆς ἐθνικῆς παλλιγγενεσίας κατά τάς τελευταίας δύο δεκαετίας παρατηρεῖται, ἐνορχηστρωμένη καί ἐντονωτάτη προσπάθεια ἀποδομήσεως τῆς Ἑλληνοχριστιανικῆς ἰδιοπροσωπείας τοῦ Γένους διά συντονισμένων ἐνεργειῶν τῶν δύο Κομμάτων ἐξουσίας καί τῶν ἐλασσόνων κομμάτων τῆς λεγομένης ἀριστερᾶς πού ταυτίζονται εἰς τήν μεθοδικήν ἀποδόμησιν τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ βίου ἀπό τήν καρδίαν καί τήν ψυχήν τῶν Ἑλλήνων
. Εἰδικώτερον ὑπό τῆς προλαβούσης Κυβερνητικῆς πλειονοψηφίας ἐνομοθετήθησαν ἀθέσμως, ἡ ἔργῳ ἄρνησις τῆς Ἀναστάσεως τῶν σωμάτων διά τῆς καύσεως τῶν νεκρῶν, ἡ ἀπομείωσις τοῦ ἱεροῦ θεσμοῦ τοῦ Γάμου διά τοῦ συμφώνου συμβιώσεως πού μετατρέπει τό τιμιώτατον ἀνθρώπινον πρόσωπον εἰς ἠδονικόν χρηστικόν ἀντικείμενον, ὁ ἐξοβελισμός παρά πᾶσαν ἔννοιαν συνταγματικῆς εὐταξίας τῶν Κληρικῶν ἀπό τήν μαθητικήν κοινότητα καί ἐπεχειρήθη πεισμόνως ἡ ἐπιβολή ψευδῶν καί ἀνακριβειῶν διά τήν ἀλλοίωσιν τῆς ἱστορικῆς συνειδήσεως τῆς μαθητιώσης νεολαίας. Ὑπό δέ τῆς παρούσης πολιτικῆς ἡγεσίας διαδίδεται μετ’ ἐπιτάσεως ὅτι θά ἐπιχειρηθῇ ἡ ἀντισυνταγματική περιθωριοποίησις τῆς θρησκευτικῆς παιδείας τῆς δευτεροβαθμίου ἐκπαιδεύσεως μέ τήν πλήρη ὑποβάθμισιν τοῦ ὁμολογιακοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν ὡς κατ’ ἐπιλογήν μαθήματος τῆς τελευταίας βαθμίδος, ὡς καί ὅτι θά ἐπεκταθῇ τό σύμφωνον συμβιώσεως καί εἰς τά λεγόμενα «ὁμόφυλα ζευγάρια» διά νά θεσμοθετηθῇ οὕτω ἡ ἀήθης ἀνατροπή τῆς ἀνθρωπίνης ὀντολογίας, ὡς καί ὅτι θά ὑλοποιηθῇ ἡ, διά τῆς καταργήσεως τοῦ ὡς προαιρετικοῦ ἰσχύοντος εἰς τήν ποινικήν καί πολιτικήν δικονομίαν θρησκευτικοῦ ὅρκου, ἐκμηδένησις τῆς θρησκευτικῆς ὁρκοδοσίας τῶν κρατικῶν λειτουργῶν ὥστε νά ἀπομειωθῇ πλήρως ἡ ἱερή σχέσις πίστεως καί πατρίδος εἰς τάς συνειδήσεις τῶν Ἑλλήνων. Ἡ σύμπλευσις, συμπόρευσις καί συστράτευσις τῶν δύο κομμάτων ἐξουσίας ἀποδεικνύουν πασιδήλως ὅτι ἀποτελοῦν διατάκτας καί ὑπεργολάβους ἔξωθεν σχεδιασμοῦ πού μέ μεθοδικότητα ἐπιβάλλεται διά νά πληγῇ ἡ Ἕλλάς ὡς καρδίᾳ τῆς Ὀρθοδόξου Καθολικῆς Ἐκκλησίας πού διασώζει ἀκαινοτόμητον καί ἀδιαλώβητον τήν ἀποκεκαλυμένην παρά τοῦ Τρισαγίου Θεοῦ ἀλήθειαν περί τοῦ κόσμου καί τοῦ ἀνθρώπου ἀπό τάς στρεβλώσεις καί τάς αἱρέσεις τοῦ Δυτικοῦ Χριστιανισμοῦ καί ἐν ταὐτῷ διασφαλίζει τά πρόσωπα ἀπό τήν καταδολίευσιν τῆς ἀνθρωπίνης ἐλευθερίας.
4.Εἰς τό μέγιστον ἐρώτημα διατί ἡ χώρα περιῆλθε εἰς τοσοῦτον δεινοτάτην οἰκονομικήν θέσιν τήν ἀπάντησιν δίδει εὐχερῶς ἡ πληθώρα τῶν στοιχείων διά τῶν ὁποίων ἐνοχοποιοῦνται ὅλοι οἱ ὑπογράψαντες συμβάσεις ἀναθέσεως δημοσίων ἔργων ἀπό τοῦ ἔτους 1955 καί ἐντεῦθεν διότι δέν ὑφίσταται οὐδεμία σύμβασις ἄνευ τῆς ἀθέσμου προμηθείας, καί ἐπιπροσθέτως τήν ἀπάντησιν δίδει τό γεγονός ὅτι ἐνῷ εἰς τήν Διάσκεψιν τῶν Παρισίων ὑπεχρεώθη ἡ Γερμανική Πολιτεία ὅπως καταβάλῃ εἰς τήν Ἑλληνικήν τεράστιον ποσόν διά τά πολεμικάς ἀποζημιώσεις πού ἐξικνεῖται μέ σημερινάς τιμάς εἰς τό ὕψος τῶν ἑβδομήκοντα περίπου δισεκατομμυρίων (70.000.000.000) εὐρώ, διαχρονικῶς αἱ Ἑλληνικαί Κυβερνήσεις δέν ἀπήτησαν τήν χρηματικήν αὐτήν ἱκανοποίησιν διότι ἐφοβοῦντο τάς ἀποκαλύψεις χρηματισμοῦ ὑπό Γερμανικῶν ἑταιρειῶν τῶν ὑπευθύνων τῶν κομμάτων ἐξουσίας τῆς χώρας καί ἐκβιαζόμεναι δέν προέβησαν εἰς οἱανδήτινα κατά τῆς Γερμανικῆς Πολιτείας νομικήν διεκδίκησιν. Ὡσαύτως μέ στοιχεῖα τῆς Εὐρωπαϊκῆς Τραπέζης Ἐπενδύσεων ἀποδεικνύεται ὅτι ἡ ἀδιαφάνεια καί ἡ καταδολίευσις δημοσίου χρήματος τυγχάνει πρακτική τῶν ὑπευθύνων τοῦ Ἑλληνικοῦ Δημοσίου ἐφ’ ὅσον ἕν χιλιόμετρον κατασκευασθησομένου δρόμου κοστίζει εἰς τήν Εὐρώπην τριάκοντα ἑκατομμύρια (30.000.000) εὐρώ καί εἰς τήν Ἑλλάδα τό διπλάσιον.
5.Ἐδημοσιεύθη εἰς τόν διεθνῆ τύπον ὅτι ἡ Ρωσσική Ὀμοσπονδία ἐζήτησεν ἀπό τήν Ἑλληνικήν Πολιτείαν τήν ἐπ’ ἐνοικίῳ παραχώρησιν ναυτικῆς βάσεως εἰς τό Αἰγαῖον διά νά ναυλοχῇ ὁ Ρωσσικός στόλος εἰς τήν Μεσόγειον μέ συνολικόν μίσθιον τό ποσόν τῶν ἑκατό δισεκατομμυρίων εὐρώ. Ἡ μοναδική διά τήν χώραν αὐτή εὐκαιρία ἀνωδύνου ὑπερβάσεως τῆς οἰκονομικῆς κρίσεως ἀπερρίφθη ὑπό τῆς σημερινῆς πολιτικῆς ἡγεσίας, χωρίς νά ληφθῇ ὑπ’ ὄψιν ὅτι δι’αὐτοῦ τοῦ τρόπου ἐπιπροσθέτως θά ἀπεδυναμοῦτο τό casus beli τῆς γείτονος καί εὐχερῶς θά ἠδυνάμεθα νά ἀσκήσωμεν τά ὑπό τοῦ διεθνοῦς δικαίου ἔννομα δικαιώματά μας διά τήν ἐπέκτασιν τῶν χωρικῶν μας ὑδάτων εἰς τά δώδεκα μίλια, τήν μετατροπήν τοῦ Ἀρχιπελάγους εἰς «ἑλληνικήν λίμνην» καί τήν ἐξόρυξιν τοῦ ὑπογείου ὀρυκτοῦ πλούτου πού θά καθιστοῦσε τήν χώραν αὐτάρκη ἐνεργειακῶς καί οἰκονομικῶς. Ὡσαύτως ὁ ἔχων τήν εὐθύνην τῆς παρούσης Κυβερνήσεως ἀπεμείωσεν καί τήν ἑτέραν ἰσχυράν δυνατότητα τῆς χώρας νά καταστῆ ἐνεργειακός κόμβος μέ τήν ἀμφισβήτησιν τῆς συμφωνίας περί τοῦ ἀγωγοῦ Μπουργκάς-Ἀλεξανδρουπόλεως, καί ὡδήγησε τήν χώραν τελικῶς εἰς τήν θανατηφόρον ἀγκάλην τοῦ ΔΝΤ καί τοῦ σχεδιασμοῦ τῆς «Εὐρωδιασώσεως».
6.Ἡ ἐπίσκεψις τοῦ Πρωθυπουργοῦ τοῦ Ἰσραήλ εἰς τήν Ἑλλάδα, ἡ ἐπίτευξις τοῦ μακροχρονίου σχεδίου τοῦ σιωνιστοῦ κ. Σόρος διά τήν παραχώρησιν Ἑλληνικῶν κυριαρχικῶν δικαιωμάτων εἰς τήν Ἰσραηλιτικήν πολεμικήν μηχανήν διά τάς στρατιωτικάς ἀσκήσεις αὐτῆς, ἡ ὑπογραφή πολιτικοστρατιωτικῶν συμφωνιῶν μετά τοῦ Ἰσραήλ, ὁ ἐναγκαλισμός μας ἀπό τό διεθνές Ἑβραϊκό λόμπυ τῶν Η.Π.Α. τῶν Ρότσιλντ, Ροκφέλερ, Μπρεζίνσκυ καί σία καί αἱ συγχαρητήριαι προσρήσεις τοῦ Ἀντιπροέδρου τῆς Ἀμερικανικῆς Κυβερνήσεως, ἡ ἄμεσος ἀναβάθμισις τῆς χρηματικοπιστοληπτικῆς ἱκανότητος τῆς χώρας ἀπό τήν Moodys ἀποδεικνύουν ποῖα εἶναι πλέον τά νέα «ἀφεντικά» τῆς ἁγιοτόκου καί ἡρωωτόκου ταύτης πατρίδος καί ἑρμηνεύουν διατί ἡ παρούσα Κυβέρνησις ἠρνήθη τό νόμιμον αἴτημά μου νά διαλύσῃ τά ψευδεπίγραφα τεκτονικά δῆθεν ἱδρύματα πού παραβιάζουν τάς διατάξεις τοῦ ἄρθρου 188 τοῦ Ἀστικοῦ Κώδικος καί ἀποτελοῦν προπύργια τοῦ διεθνοῦς σιωνιστικοῦ καί σατανοκινήτου «σαχεντρίν», πού ὕψωσεν ὡς ψευδοθεόν τόν δυσώνυμον Ἑωσφόρον ἤ Διάβολον κρυπτογραφικά ἀναφερόμενον ὡς δῆθεν «Μέγα Ἀρχιτέκτονα τοῦ Σύμπαντος» (Μ.Α.Τ.Σ.) ἀρνηθέν τήν πίστιν εἰς τόν Τρισάγιον Θεόν τῆς Διαθήκης μέσῳ τῆς Ραββινικῆς γραμματείας, τοῦ Ταλμούδ καί τῆς Καμπάλα, καί πού ἀγωνίζεται παντί σθένει διά τήν ἐπίτευξιν παγκοσμίου διακυβερνήσεως καί διά τήν ἐπιβολήν τοῦ Ἑωσφορισμοῦ ὡς παγκοσμίου θρησκείας (ΜΡΑ).
7.Ἑπομένως ἔχομεν ἱερόν χρέος νά καταδείξωμεν καί νά προβάλωμεν εἰς τόν εὐσεβῆ ὀρθόδοξον ἑλληνικόν λαόν πάντα τά ἀνωτέρω, νά ἀπαιτήσωμεν ἀπό τήν Κυβέρνησιν τήν διάλυσιν τῶν ψευδεπιγράφων τεκτονικῶν δῆθεν ἱδρυμάτων ἐγκαθέτων διατακτῶν τοῦ παγκοσμίου Ἑωσφορικοῦ Σιωνισμοῦ καί νά δηλώσωμεν εὐθαρσῶς urbi et orbi ὅτι ἐάν χωρήσῃ εἰς ὑλοποίησιν τῶν διαδιδομένων σχεδιασμῶν Της, θά κηρύξωμεν τήν Ἐκκλησίαν «ἐν διωγμῷ» καί θά ἀπευθυνθῶμεν πρός τόν εὐσεβῆ ἑλληνικόν λαόν πού ἐν ταὐτῷ εἶναι καί ὁ κατά τό Σύνταγμα ἐγγυητής καί ὑπερασπιστής τῶν διατάξεών του.
Ἐλάχιστος ἐν Χριστῷ ἀδελφός
+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ




ΤΗΣ ΑΡΤΑΣ ΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ


«Το μουσείο που εγκαινιάσαμε, είναι ένα κόσμημα για την πόλη της Άρτας. Είναι εξαιρετικά σημαντικό γιατί το έργο αυτό έχει ολοκληρωθεί και παραδίδεται πλέον στην πόλη και τον κόσμο της Άρτας. Είναι ευχής έργο αυτό το μουσείο να αγκαλιαστεί, ώστε να καταφέρει να γίνει πηγή πλούτου σε όλη την περιοχή».

Τα παραπάνω δήλωσε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού Παύλος Γερουλάνος, μετά τα εγκαίνια του Αρχαιολογικού Μουσείου της Άρτας.

Το Αρχαιολογικό Μουσείο Άρτας στεγάζεται σε νεόδμητο κτίριο, που σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε για αυτό το σκοπό, με χρηματοδότηση από το ΠΕΠ Ηπείρου του Γ΄ ΚΠΣ Βρίσκεται σε μικρή απόσταση από το ιστορικό Γεφύρι της Άρτας και μόλις 300 μ. από τη σύγχρονη γέφυρα, από την οποία διέρχεται ο κεντρικός οδικός άξονας Ιωαννίνων-Άρτας.

Το Μουσείο αποτελείται από δύο στάθμες, μία υπόγεια και μία ισόγεια. Το ισόγειο, που φιλοξενεί τους εκθεσιακούς χώρους μαζί με τους χώρους κοινού, τα εργαστήρια συντήρησης, τη βιβλιοθήκη και τους χώρους του Γραφείου Αρχαιοτήτων Άρτας, καταλαμβάνει επιφάνεια 1775 τ.μ., από τα οποία τα 500 τ.μ. αποτελούν τους καθαρά εκθεσιακούς χώρους.

O υπουργός Πολιτισμού, θα επισκεφθεί την αρχαία Νικόπολη και το νέο Μουσείο που πρόσφατα λειτούργησε.

ΚΛΑΣΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ



Οι συμμετέχοντες σε ημερίδα που οργανώθηκε απ' την Ελληνική Γλωσσική Κληρονομιά (Ε.Γ.Κ.) και την Εταιρεία Ελλήνων Φιλολόγων (Ε.Ε.Φ.) που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα τελετών του Φ.Σ. «ΠΑΡΝΑΣΣΟΣ»,(Αύγουστος 2010) αποφάσισαν να επαναλάβουν προς την Πολιτεία την πάγια θέση τους για την ενίσχυση της διδασκαλίας της ελληνικής γλώσσας και την αναβάθμιση της ανθρωπιστικής παιδείας στην Εκπαίδευση της χώρας μας, η οποία σήμερα είναι όσον ουδέποτε άλλοτε αναγκαία για την ανάδειξη αξιών και προτύπων και για την έμπνευση οραμάτων στους νέους . Την επανίδρυση των άστοχα καταργηθέντων στο παρελθόν Κλασσικών Λυκείων ζητούν με ψήφισμά τους στο τέλος της ημερίδας.
Στην γειτονική μας Ιταλία με το αντίστοιχα βαρυσήμαντο κλασσικό λατινικό παρελθόν, θεσμικά προγράμματα κλασσικών λυκείων καταρτίστηκαν για πρώτη φορά το 1893 (Martini Decretum) και τα Ελληνικά έγιναν προαιρετικό μάθημα το 1904 στον 3ο (και τελικό) χρόνο των τάξεων του Λυκείου. Η ανάγνωση αρχαίων Ελληνικών κειμένων από το πρωτότυπο (Όμηρος, τραγωδία ή κωμωδία) καθιερώθηκε για πρώτη φορά το 1911 από τον Υπουργό Credaro και στη συνέχεια τα Αρχαία Ελληνικά αποτέλεσαν ξεχωριστό μάθημα στα Ιταλικά σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Από το 1923 μέχρι σήμερα 4 ώρες την εβδομάδα έχουν διατεθεί για τη διδασκαλία αυτού του μαθήματος στα κλασικά Σχολεία. Τον τελευταίο αιώνα έγιναν λίγες αλλαγές, με εξαίρεση κάποιους περιορισμούς και επαναπροσδιορισμούς των προγραμμάτων, οι πιο σημαντικές από τις οποίες έγιναν το 1965, το 1967 και το 1991.
Δεν περιποιεί τιμή στην χώρα μας το γεγονός ότι, ενώ παρατηρείται μια γενικότερη τάση στον κόσμο για ενίσχυση των ανθρωπιστικών σπουδών, όπως, για παράδειγμα, συμβαίνει στην Ιταλία και την Ισπανία, οι οποίες διαθέτουν 3.500 και 2.200 Κλασικά Λύκεια αντιστοίχως, η Ελλάδα, η γενέτειρα των ανθρωπιστικών επιστημών, δεν έχει ούτε ένα Κλασικό Λύκειο! Είναι βεβαίως αυτονόητο ότι η επανίδρυση των Κλασικών Λυκείων δεν συνεπάγεται την μείωση της ανθρωπιστικής παιδείας απ' τα Γενικά Λύκεια, διότι μία τέτοια απόφαση θα οδηγούσε σε μείωση της καλλιέργειας των μαθητών και σε γενικότερη υποβάθμιση της παρεχομένης Παιδείας.
Ἡ καθηγήτρια J. de Romilly, μὲ τὸ μοναδικό ὕφος τῆς γραφῆς της, ἐξαίρει τὴν σημασία τῶν κλασικῶν γραμμάτων γιὰ τὸν σύγχρονο ἄνθρωπο (Η ΚΛΑΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ.ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟΥ 21ου ΑΙΩΝΑ, ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ τῆς Ε.Ε.Φ , ΠΛΑΤΩΝ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΜΟΣ 2, 2003, σ. 24 κ.ἑξ.): « Ὁ ἑλληνικὸς πολιτισμὸς παρουσιάζει, πράγματι, τὸ πλεονέκτημα ὅτι εἶναι κοινός, σὲ διάφορες βαθμίδες, σὲ ὅλες σχεδὸν τὶς εὐρωπαϊκὲς χῶρες. Ποῦ, ὅμως, ὀφείλεται αὐτὸ τὸ πλεονέκτημα; Τὶ ἀντιπροσωπεύει ἡ Ἑλλάδα; Θὰ μοῦ ἦταν ἀδύνατο νὰ συνοψίσω ἐδῶ σὲ λίγες λέξεις αύτὸ ποὺ ἀποτέλεσε τὸ πάθος ὁλόκληρης τῆς ζωῆς μου. Θὰ ἤθελα ὅμως νὰ πῶ ὅτι ὑπάρχει σὲ αὐτὴ τὴν ἀξιοθαύμαστη, περίτεχνη, ἀπέριττη γλῶσσα μία σκέψη καθαρὴ …. Θὰ ἤθελα νὰ ὑπενθυμίσω ὅτι ἡ ἑλληνικὴ λογοτεχνία στοχεύει πάντα στὸ πιὸ ἀνθρώπινο, στὸ παγκόσμιο, σὲ αὐτὸ ποὺ μπορεῖ νὰ ἀγγίξη πέρα ἀπὸ τὰ σύνορα καὶ τὶς ὅποιες διαφορές”.
Ἡ καθηγήτρια Γ. Ξανθάκη – Καραμάνου σὲ εἰσήγησή της στὸ ἴδιο Συνέδριο (ὅ.π. σ.321 κ.ἑξ.) ἐπισημαίνει τὰ ἀκόλουθα:
« Ἡ συρρίκνωση τῆς διδασκαλίας τῶν κλασικῶν γλωσσῶν καὶ γραμματειῶν στὴν Δευτεροβάθμια Ἐκπαίδευση, ἡ ἀπουσία ἐπιμόρφωσης καὶ ἐπαφῆς τῶν διδασκόντων μὲ τὴν βιβλιογραφία καὶ τὰ πορίσματα τῆς φιλολογικῆς ἔρευνας, ἡ ἀτελὴς προετοιμασία γιὰ τὴν σύνθετη καὶ ἀπαιτητικὴ διδασκαλία τῶν ἀρχαιογνωστικῶν μαθημάτων, εἶχαν διττὴ ἀρνητικὴ ἐπίπτωση: ἀνέκοψαν τὴν ἀνατροφοδότηση τοῦ πανεπιστημίου μὲ γλωσσικὰ καταρτισμένους καὶ εὐρύτερα καλλιεργημένους ἀποφοίτους Λυκείου καὶ ὑποβάθμισαν τὸν ἡγετικὸ ρόλο τοῦ Ἕλληνα φιλολόγου στὴν ἐκπαίδευση καὶ στὴν κοινωνία. Οἱ νεώτερες γενιὲς τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν ἀποκόπτονται μὲ τὸν τρόπο αὐτὸν ἀπὸ τὶς πολιτισμικές τους ρίζες, τὰ διαχρονικὰ ἔργα τοῦ ἑλληνικοῦ ἀνθρωπισμοῦ, τὰ ὁποῖα συγκροτοῦν καὶ θὰ συγκροτοῦν τὴν πνευματικὴ καὶ πολιτιστικὴ παράδοση τῆς Εὐρώπης.
Τὸ μεγάλο ζητούμενο παραμένει ἡ σύνδεση τῆς κλασικῆς παιδείας μὲ τὸ κοινωνικὸ σύνολο, ἡ ἔνταξη καὶ καθιέρωσή της στὴν σύγχρονη κοινωνία…
Σύμφωνα μὲ πρόσφατες ἀπόψεις ἐκπροσώπων μεγάλων ἐπιχειρήσεων ἐπιζητοῦνται πλέον ὡς στελέχη ἄτομα μὲ εὐρύτερη καλλιέργεια, ἱκανὰ νὰ ἀντιμετωπίζουν τὰ θέματα σφαιρικά, καὶ ὄχι στεγνοὶ ἐξειδικευμένοι τεχνοκράτες ποὺ μοιραῖα ἔχουν τὴν τάση νὰ “βλέπουν τὸ δένδρο ἀντὶ γιὰ τὸ δάσος”. Στὰ νέα αὐτὰ δεδομένα ἡ κλασικὴ παιδεία καὶ οἱ παραδοσιακὲς ἀξίες καλοῦνται ἐκ νέου νὰ διαδραματίσουν ἕνα σημαντικὸ ρόλο. Τὰ ἀρχαῖα ἑλληνικά, σύμφωνα μὲ ἀγγλόφωνους, γιὰ παράδειγμα, ἐπιχειρηματίες, εἶναι ἀπαραίτητα γιὰ τὰ ἀνώτερα στελέχη τοῦ ἐπιχειρησιακοῦ χώρου, διότι ἡ διαχρονικὴ ἑλληνικὴ ἐνισχύει τὴν λογικὴ σκέψη καὶ τὴν ὀρθολογικὴ προσέγγιση καὶ ἔχει ἔτσι ξεχωριστὴ σημασία γιὰ τὸν τομέα ὀργάνωσης καὶ διοίκησης ἐπιχειρήσεων.
Ἡ ἐπιδιωκόμενη διεύρυνση τῶν ὁριζόντων τῶν κλασικῶν γραμμάτων, ὥστε νὰ ἀνταποκρίνωνται καὶ στὶς ἀπαιτήσεις τῆς ἀγορᾶς ἐργασίας, θὰ συμβάλη καὶ στὴν εὐρύτερη ἀποδοχή τους ἀπὸ τὸ κοινωνικὸ σύνολο. Θὰ ἐνισχυθῆ ἔτσι ἡ πεποίθηση τῆς εὐρύτερης κοινωνίας ὅτι ἡ ἀνθρωπιστικὴ παιδεία μπορεῖ καὶ σήμερα πολλὰ νὰ προσφέρη στὸν σύγχρονο ἄνθρωπο.
Ἡ ἑλληνικὴ γλῶσσα καὶ ἡ κλασικὴ παιδεία προσδιορίζουν τὴν ἐθνική μας ὑπόσταση καὶ ἀποτελοῦν γιὰ ὅλους μας ὕψιστο ὑπαρξιακὸ ἀγαθό. Ἡ προώθησή τους σὲ ὅλους τοὺς τομεῖς ἐπιβάλλεται νὰ γίνεται μὲ κριτικὴ προσέγγιση, χωρὶς ἰδεολογικὲς προκαταλήψεις καὶ πομπώδη αὐταρἐσκεια, ἀλλὰ μὲ οὐσιαστικὴ ἀνάδειξη τῆς συμβολῆς τους στὴν διαμόρφωση τῶν ἀξιῶν τοῦ σημερινοῦ ἀνθρώπου”.
Ας αναλογιστούμε, ιδιαίτερα οι φιλόλογοι μα και κάθε σκεπτόμενος Έλληνας που σέβεται και θαυμάζει το μεγαλείο, το απέραντο πεδίο, επιστημονικό και ποιητικό, της αρχαίας και νέας ελληνικής γλώσσας μας, τις ευθύνες που μας “βαρύνουν”. Όπως οι ευρωπαίοι εταίροι μας αναδεικνύουν με πραγματικό πάθος τα στοιχεία που συνθέτουν την πολιτιστική τους κληρονομιά (μάλιστα τα αξιοποιούν εμπορικά και τουριστικά μ΄έναν αξιομίμητο τρόπο, όπως διαπίστωσα, ιδίοις όμμασιν, σε πολύ πρόσφατο ταξίδι μου στη Σκανδιναβία, στην οποία η πνευματική και εν γένει πολιτιστική κληρονομιά των Βίκινγκ “αποθεώνεται” δημιουργικά), έτσι κι εμείς ας πάψουμε τους νοερούς και “φυσικούς” εμφυλίους στους οποίους εμπλεκόμαστε, ελαφρά τη καρδία, κι ας δουλέψουμε, ο καθένας εφ’ ω ετάχθη για την “ανάνηψη”, υλική, και προπάντων, ηθική και πνευματική πρόοδο της Ελλάδας.

ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ........ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ

Ο ακρωτηριασμός κοστίζει λιγότερο: αυτή ήταν λίγο ώς πολύ η απάντηση που έλαβαν οι ασθενείς με σακχαρώδη διαβήτη από το μεγαλύτερο ασφαλιστικό ταμείο της χώρας, το ΙΚΑ, στο πάγιο αίτημά τους για την κάλυψη από το Ταμείο των παπουτσιών για διαβητικούς.


Το ΙΚΑ, όπως αναφέρεται στην έγγραφη απάντησή του, στο αίτημα της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σωματείων - Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη «ΠΟΣΣΑΣ ΔΙΑ», «έπειτα από εμπεριστατωμένη έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι με τη χρήση των διαβητικών παπουτσιών δεν αποφεύγεται ο ακρωτηριασμός του ποδιού, απλά καθυστερεί για ένα δύο χρόνια και το αναμενόμενο όφελος θα είναι μικρότερο από το προβλεπόμενο κόστος. Επομένως το συγκεκριμένο είδος δεν χορηγείται από το Ίδρυμα».

Μάλιστα, όπως αποκαλύπτουν τα Νέα, οι υπεύθυνοι έκαναν υπολογισμούς σύμφωνα με τους οποίους «η προβλεπόμενη ετήσια δαπάνη ανέρχεται ενδεικτικά στο ύψος των 2,5 εκατομμυρίων ευρώ για περίπου 10.000 ασθενείς». Κόστος που αρνείται να αναλάβει, εκτιμώντας πως τα ειδικά παπούτσια δεν έχουν θεραπευτικό αποτέλεσμα.

ΑΡΧΑΙΑ............ΜΕΛΙΣΣΑ


Περισσότερα από 3.000 φύλλα χρυσού και την πρώτη απεικόνιση της µέλισσας ως θεάς έκρυβε, ένας µοναδικός διπλός τάφος...

ηλικίας 2.700 ετών στην αρχαία Ελεύθερνα, στην Κρήτη.

«Είναι µια µοναδική ανακάλυψη» δήλωσε στα «ΝΕΑ» ο διευθυντής της ανασκαφής, καθηγητής Νίκος Σταµπολίδης, σημειώνοντας: «Πρόκειται για έναν τάφο φοβερά περίεργο στην κατασκευή».

«Σαν πυγολαµπίδες είδαµε σε όλη την επιφάνεια µικρά αποτµήµατα χρυσού, από 0,5 έως 2,5 εκατοστά» συμπλήρωσε ο κ. Σταµπολίδης. «Όταν τελειώσαµε, είχαµε βρει 3.000 κοµµάτια που έχουν αποτυπωµένα τετράγωνα, κύκλους... Καθώς δε ήταν διάσπαρτα παντού, εικάζουµε ότι δεν ήταν ραµµένα πάνω σε ένα ρούχο, αλλά σε ένα σάβανο που κάλυπτε τη σορό από το κεφάλι ώς τα πόδια».

Ο τάφος πιθανότατα ανήκει σε γυναίκα αριστοκρατικής καταγωγής, ηλικίας 22 ώς 25 ετών. Αυτό τουλάχιστον συμπεραίνουν οι αρχαιολόγοι, λόγω του πλούσιου σαβάνου αλλά και των λεπτεπίλεπτων αγγείων που βρέθηκαν στο σημείο.


Στον τάφο, όμως, ήταν θαμμένος και ένας άνδρας, του οποίου η ηλικία δεν έχει προσδιοριστεί. Σε αυτόν φαίνεται πως ανήκουν μία πόρπη και μία σιδερένια αιχµή που εντοπίστηκαν.

«Περιµένουµε να δούµε αν είναι κάτω από 18 ετών, οπότε και δικαιολογείται η ταφή του. Διότι µόνο οι γέροι και οι δούλοι δεν καίγονταν. Οι σοροί των πολεµιστών είναι όλοι καµένοι» εξήγησε ο κ. Σταµπολίδης.

Η μέλισσα

Πέρα από τα 3.000 φύλλα χρυσού, τις 386 χάντρες από φαγεντιανή, χρυσό και ορεία κρύσταλλο που βρέθηκαν στον τάφο, εντοπίστηκε και ένα χρυσό λίλιουµ, 3 εκατοστών, που κρύβει ένα µυστικό. Αν το αντιστρέψουμε θα διαπιστώσουμε πως απεικονίζει µία µέλισσα που έχει πρόσωπο και χαρακτηριστική κόµµωση της εποχής που µοιάζει µε περούκα (δαιδαλική οροφωτή φενάκη).

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΣΩΘΕΙ Η ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ


Το επίτευγμα ανοίγει το δρόμο για την κατανόηση του τρόπου λειτουργίας και ελέγχου της δραστηριότητας της πρωτεΐνης-υποδοχέα με...
την ονομασία CXCR4, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε νέα πιο αποτελεσματικά φάρμακα.

Η ανακάλυψη, υπό τον καθηγητή Ρέιμοντ Στίβενς του Ινστιτούτου Ερευνών Σκριπς της Καλιφόρνια, η οποία παρουσιάστηκε στο περιοδικό "Science", σύμφωνα με το BBC και το Live Science, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για να σταματήσει η επιζήμια δράση του συγκεκριμένου μορίου.

Οι ερευνητές χρειάστηκαν τρία χρόνια μελέτης, με την χρήση μιας απεικονιστικής τεχνικής (της κρυσταλλογραφίας ακτινών Χ), για να αποκαλύψουν τη δομή του μορίου CXCR4, το σχήμα του οποίου μοιάζει με δύο ποτήρια κρασιού που το ένα αγγίζει το άλλο όπως σε μια πρόποση!

ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ........ΔΟΛΔΦΟΝΟΣ;


Η ...εξομολόγηση του έλληνα κροίσου και οι κριτικές στο Λονδίνο

Ο θεατρικός συγγραφέας Μάρτιν Σέρμαν έγραψε το έργο “Ωνάσης” στο οποίο περιγράφει ίντριγκες, δολοπλοκίες, έρωτες και μια...
δολοφονία που αν ίσχυε στην πραγματικότητα θα άλλαζε όλα όσα ξέρουμε για την ζωή του Αριστοτέλη Ωνάση.

Η θεατρική παράσταση κλέβει τις εντυπώσεις στην θεατρική σκηνή του Λονδίνου, εντυπωσιάζοντας τους κριτικούς. Στον ρόλο του Αρίστου ο Ρόµπερτ Λίντσεϊ και η Λίντια Λέοναρντ ως Τζάκυ Κέννεντυ-Ωνάση στο θέατρο Νovello άρχισε να παίζεται στις 30 Σεπτεµβρίου. Πρόκειται για μια εντυπωσιακή παράσταση όπου “αποκαλύπτεται” ο βίαιος χαρακτήρας του θρυλικού Αρίστου.

«Ο Ωνάσης ήταν ένα τέρας αλλά και µια τραγική φιγούρα που έζησε σε έναν κόσµο ακατανόητο για τους περισσότερους. Πίστευε πως τα χρήµατά του χρησιµοποιήθηκαν για τη δολοφονία του Ρόµπερτ Κέννεντυ. Είναι ένα ερώτηµα που παραµένει αναπάντητο, εκείνο όµως που έχει σηµασία είναι πως το πίστευε ο ίδιος και αυτό τον κατέστρεψε, διότι ήταν πεπεισµένος πως για εκδίκηση σκότωσαν τον γιο του» λέει ο Μάρτιν Σέρµαν που υπογράφει το έργο.

Σύμφωνα με την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, ο συγγραφές υποστηρίζει πως ο Ωνάσης χρηµατοδοτούσε αραβική τροµοκρατική οργάνωση η οποία και προσέλαβε τον δολοφόνο του κουνιάδου της Τζάκυ που την πίεζε να µη δεχθεί την πρόταση γάµου του Αρίστου.

Η πλοκή του έργου βασίζεται στη δεύτερη βιογραφία του επίσηµου βιογράφου του Αριστοτέλη Ωνάση Πίτερ Εβανς, ο οποίος κυκλοφόρησε το πρώτο του πόνηµα το 1986, 11 χρόνια µετά τον θάνατο του µεγιστάνα. Γρήγορα όµως διαπίστωσε, όπως υποστηρίζει, πως είχε χάσει ένα µεγάλο µέρος της αλήθειας, οπότε κυκλοφόρησε το βιβλίο του «Νέµεσις».

Ο Ρόµπερτ Λίτσεϊ που υποδύεται τον Αριστοτέλη Ωνάση – και ο οποίος επιστρέφει στο θέατρο ύστερα από 25 χρόνια απουσίας υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες της Νάνσι Μέκλερ – δεν εµφανίζεται µόνο ως πολυµήχανος επιχειρηµατίας, καρδιοκατακτητής και ως ο εραστής που ταλαιπώρησε τη Μαρία Κάλλας, αλλά και ως ένας βίαιος και ωµός χαρακτήρας.

ΑΠΛΑ............ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑΝ


Ο επικεφαλής των υπουργών οικονομικών της ευρωζώνης, Ζαν Κλόντ Γιούνκερ, δήλωσε στην Ουάσιγκτον ότι οι Ευρωπαίοι γνώριζαν «ότι κάποια μέρα η Ελλάδα θα έπρεπε να αντιμετωπίσει» την δημοσιονομική κρίση που την έπληξε στις αρχές του έτους. «Η ελληνική κρίση...

θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, αλλά όχι με την αντιμετωπισή της το τελευταίο έτος, έπρεπε να είχε αντιμετωπιστεί πριν απο δυο ή τρεις δεκαετίες», δήλωσε ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου κατά τη διάρκεια συνέντευξης τύπου στο περιθώριο της ετήσιας συνόδου του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου. «Αλλά ήταν φανερό ότι κάποια μέρα η Ελλάδα θα έπρεπε να αντιμετωπίσει αυτό το είδος του προβλήματος, και ήξερα ότι το πρόβλημα αυτό θα έφθανε, διότι συζητούσαμε, οι Γερμανοί, οι Γάλλοι, ο πρόεδρος Ζαν Κλοντ Τρισέ στην ΕΚΤ, η Επιτροπή (ευρωπαϊκή) και εγώ ό ίδιος, για τις προοπτικές γι’ αυτό που δεν ήταν τότε γνωστό, όπως αυτό που αποκαλούμε ελληνική κρίση», είπε. «Ήξερα, ήξερα ακόμα ότι η Γαλλία και η Γερμανία κέρδιζαν τεράστια ποσά απο τις εξαγωγές τους προς την Ελλάδα», παραδέχτηκε ο κ. Γιούνκερ. Αλλά «εγώ δεν θα μπορούσα να πω δημόσια αυτό που γνώριζα», σημείωσε.





ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ


Kοινό βηματισμό προγραμματίζουν το ΑΚΕΛ με το Ρεπουμπλικανικό Τουρκικό Κόμμα (ΡΤΚ), στο θέμα του Κυπριακού και στόχο την ενίσχυση των διαδικασιών διαλόγου και επαναπροσέγγισης.
Σε δηλώσεις του ο επικεφαλής του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού, τόνισε ότι υπήρξε συμφωνία για την ενίσχυση των προσπαθειών για επίτευξη λύσης μέσα από τις συνομιλίες, καθώς και ότι θα συσταθούν δύο ομάδες εργασίας οι οποίες θα αναλάβουν, να αναβαθμίσουν τη μεταξύ τους συνεργασία και να διοργανώσουν εκδηλώσεις για βελτίωση του κλίματος στις δύο κοινότητες.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Ρεπουμπλικανικού Τουρκικού Κόμματος Φερντί Σογιέρ, χαρακτήρισε, καλή και ωφέλιμη τη συνάντηση και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Σε μας τους Κύπριους, επικρατεί αντίληψη πως όταν ένα θέμα πάει σε επιτροπές σημαίνει ότι το παραμερίζουμε. Γι΄ αυτό το λόγο, πρόσθεσε, εμείς τα δύο αριστερά κόμματα αποφασίσαμε να πολεμήσουμε αυτή την αντίληψη. Αυτό που χρειάζεται είναι η λύση του Κυπριακού και μια αμοιβαία αποδεχτή ομοσπονδιακή λύση. Ο χρόνος που χάνεται, οδηγεί σε καταστροφή όλης της Κύπρου».

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΠΟΛΙΟΡΚΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ


Σύμφωνα με το άρθρο 60 του Συντάγματος, «οι βουλευτές έχουν απεριόριστο το δικαίωμα γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση». Πανομοιότυπα κατοχυρώνεται το δικαίωμα γνώμης και ψήφου των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου. Αλλά ενώ στην περίπτωση των ευρωβουλευτών η ελευθερία γνώμης και ψήφου είναι εγγυημένη και ασκείται χωρίς κίνδυνο κυρώσεων σε περίπτωση που άλλη είναι η γραμμή του κόμματος στο οποίο ανήκουν, εδώ στην Ελλάδα συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο. Οσάκις ένας βουλευτής διαφοροποιηθεί και ψηφίσει αντίθετα προς τη γραμμή του κόμματος με τη σημαία του οποίου έχει εκλεγεί, αυτομάτως θεωρείται προδότης, δέχεται καταιγισμό ύβρεων και απαξιωτικών χαρακτηρισμών και κατά κανόνα διαγράφεται από τη δύναμη τουκόμματός του, κατά παραβίαση του δικαιώματος ελεύθερης γνώμης και ψήφου, το οποίο κατηγορηματικά κατοχυρώνεται από το Σύνταγμα. Η καταχρηστική άσκηση του αρχηγικού δικαιώματος να απαιτεί τυφλή υπακοή από τους βουλευτές επί ποινή αποπομπής είναι το συνήθως συμβαίνον στη χώρα μας και οι πρόσφατες διαγραφές των Σοφίας Σακοράφα, Γιάννη Δημαρά και Β. Οικονόμου από το ΠαΣοΚ και του ευρωβουλευτή Θ. Σκυλακάκη από τη Νέα Δημοκρατία το επιβεβαιώνουν. Το φαινόμενο αυτό είναι μάλλον άγνωστο στα κοινοβούλια των άλλων δημοκρατικών χωρών, καθώς και στο Ευρωκοινοβούλιο. Συνεπώς οι διαγραφές αυτές και πλήθος άλλες τα προηγούμενα χρόνια αγνοούν, αν δεν παραβαίνουν, το Σύνταγμα και το «απεριόριστο δικαίωμα γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση» των βουλευτών. Εχουμε μάλιστα φθάσει εδώ στην Ελλάδα να λέγεται και να αντιμετωπίζεται ως σοβαρή η κατά καιρούς αρχηγική ή κομματική ανακοίνωση ότι σε κάποιες ψηφοφορίες οι βουλευτές είναι ελεύθεροι να ψηφίσουν κατά συνείδηση, πράγμα που γεννάει το εύλογο ερώτημα: δηλαδή σε κάθε άλλη περίπτωση ο βουλευτής υποχρεώνεται να ψηφίζει και εναντίον των υπαγορεύσεων της συνείδησής του; Μολονότι ακόμη και το Σύνταγμα κατοχυρώνει ως «απεριόριστο το δικαίωμα γνώμης και ψήφου κατά συνείδηση» ; Υπογραμμίζω επίσης ότι το ίδιο άρθρο 60 του Συντάγματος ορίζει ότι «η παραίτηση από το βουλευτικό αξίωμα είναι δικαίωμα του βουλευτή». Συνεπώς δεν μπορεί να υποχρεωθεί σε παραίτηση.

Και τώρα ολίγα για τη σύνθεση της κυβερνήσεως. Αντί του ολιγομελούς και ευέλικτου σχήματος που υποσχόταν προεκλογικά ο κ. Πρωθυπουργός, επανέφερε στον υπερθετικό βαθμό το ακριβώς αντίθετο: την πολυκοσμία. Χωρίς μάλιστα να υπαγορεύεται αυτό από την ανάγκη αποτελεσματικότερης λειτουργίας της κυβέρνησης, αφού για ορισμένους από τους αναπληρωτές υπουργούς και υφυπουργούς δεν έχει ακόμη αποφασισθεί ποιες θα είναι οι αρμοδιότητές τους. Αποτέλεσμα η περαιτέρω δυσλειτουργία της κυβέρνησης και τα αναπόφευκτα συντροφικά μαχαιρώματα. Το 2003, όταν ήμουν ευρωβουλευτής, πληροφορήθηκα εγκύρως ότι ο αριθμός των υπουργών στην Ιρλανδία ήταν μόνο 17, στην Ολλανδία 26, στη Βρετανία 22, στην Αυστρία 17, στη Γερμανία μόνο 14 (!), στη Φινλανδία και στην Πορτογαλία 18, στη Γαλλία 39, στη Σουηδία 22, στο Βέλγιο 17, στην Ισπανία 18. Η τότε κυβέρνηση Σημίτη είχε 49 υπουργούς. Ακριβώς όσοι είναι και σήμερα υπό τον Γ. Παπανδρέου. Πέρα από το γεγονός ότι τα πολυμελή σχήματα είναι δυσκίνητα, χρονοβόρα και διευκολύνουν την πολυπραγμοσύνη, τις ομαδοποιήσεις, τις συγκρουσιακές συναρμοδιότητες και τη διάχυση της ευθύνης σε πολλούς, συνεπάγονται και μεγάλο κόστος. Σε μια εποχή όπου ο κίνδυνος χρεοκοπίας επιβάλλει λιτότητα, περικοπές συντάξεων και μισθών και άλλα δεινά, το πολυάνθρωπο του Υπουργικού Συμβουλίου και των δεκάδων παρατρεχάμενων κάθε υπουργού συνεπάγεται και άσκοπη σπατάλη που διογκώνει ακόμη περισσότερο το δημόσιο χρέος.

Σημειώνω ότι η κυβέρνηση της τελειότερα λειτουργούσας στον κόσμο δημοκρατίας, της Ελβετίας, έχει επτά μόνο μέλη και τα πάει μια χαρά.



ΕΥΔΟΞΟΣ:ΣΥΓΓΡΑΜΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ


Επιτέλους σε αυτή τη χώρα είδαμε μία σοβαρή ανατρεπτική αλλαγή στον τομέα της εκπαίδευσης...
Τόσα χρόνια δημιουργόταν μεγάλο θέμα με τη διανομή των συγγραμμάτων στις σχολές των ΑΕΙ και ΤΕΙ...Αυτό συνέβαινε διότι οι γραμματείες κάθε σχολής ήταν αυτές που όριζαν τις ημερομηνίες που θα έπρεπε ο φοιτητής να συμπληρώσει το ανάλογο χαρτί και να το παραδώσει στην "πολυάσχολη" ως συνήθως γραμματεία του τμήματός του...Έπειτα, ενημερωνόταν είτε από το forum της σχολής είτε από συναδέλφους,που πηγαινοέρχονταν κάθε μέρα στα βιβλιοπωλεία-εκδοτικούς οίκους, για το αν είναι διαθέσιμα τα συγγράματα που δήλωσε, ώστε να μεταβεί στους αντίστοιχους οίκους και να τα προμηθευτεί...Φυσικά τα βιβλία,λόγω ολόκληρης αυτής της γραφειοκρατίας έφταναν στα χέρια του φοιτητή συχνά ακόμη και λίγο πριν την εξεταστική!Ακόμη και οι σχολές που διέθεταν ηλεκτρονικό σύστημα δήλωσης μαθημάτων δεν κατάφερναν κάτι παραπάνω καθότι η γραμματεία εμπλεκόταν στην εν λόγω δήλωση...
Πλέον όμως η κατάσταση έχει αλλάξει...Ο "ΕΥΔΟΞΟΣ", όπως ονομάζεται το νέο ηλεκτρονικό σύστημα δήλωσης συγγραμμάτων ήρθε για να λύσει τα χέρια φοιτητών,γραμματείας και εκδοτών!Τα πράγματα έχουν ως εξής: Μπαίνεται στην επίσημη ιστοσελίδα http://eudoxus.gr/ και δεξιά επιλέγετε Δήλωση Συγγραμμάτων..Έπειτα συνδέεστε με τον κωδικό της σχολής σας και από κει και πέρα ακολουθείτε ότι σας λέει!Κάποια στιγμή θα χρειαστεί να δώσετε email και αριθμό τηλεφώνου...Εδώ είναι που το πρόγραμμα αυτό "αξίζει", καθώς με το που ολοκληρώσετε τη δήλωσή σας, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα θα λάβετε sms με τον προσωπικό σας κωδικό (pin)...Με αυτόν τον κωδικό και βλέποντας μέσω της σελίδας αν τα βιβλία που θέλετε είναι διαθέσιμα, μπορείτε να απευθυνθείτε στον κατάλληλο εκδοτικό οίκο και να παραλάβετε τα συγγράμματά σας!Τόσο απλό!Επιπλέον, μπορείτε να κατεβάσετε από τον ΕΥΔΟΞΟ και σημειώσεις καθηγητών,εφόσον οι ίδιοι τις έχουν ανεβάσει εκεί!Δείτε και το video που εξηγεί 2 πράγματα παραπάνω..

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More