ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Πέμπτη, 16 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ


ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΧΑΡΟΥΜΕ Η ΟΧΙ
ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΔΟΓΜΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Η ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΑΓΗ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ
ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΤΙΡΡΗΣΗ;
Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΛΙ ΡΙΓΜΕΝΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΧΘΡΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ


Τη συγκρότηση Επιτροπής η οποία θα επεξεργαστεί το νέο πολιτικό δόγμα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής ανακοίνωσε ο υπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Δρούτσας, στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου όπου παρουσιάστηκαν οι βασικοί άξονες της εξωτερικής πολιτικής της χώρας.

Στην Επιτροπή θα συμμετέχουν στελέχη του υπουργείου, ακαδημαϊκοί, ενώ ιδιαίτερο ρόλο θα διαδραματίσει το ΕΣΕΠ (Εθνικό Συμβούλιο Εξωτερικής Πολιτικής).
Αφού έκανε λόγο για απτά αποτελέσματα της πολιτικής των έντεκα τελευταίων μηνών, επισημαίνοντας οτι τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα είχε χάσει τη φωνή της στο διεθνές στερέωμα, ο κ. Δρούτσας αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στην πρωτοβουλία για την «Ατζέντα 2014» για την ευρωπαϊκή προοπτική των χωρών της Βαλκανικής, καθώς και στις πρόσφατες επισκέψεις του στο Βελιγράδι και την Πρίστινα.

Στο θέμα της ονομασίας της ΠΓΔΜ, ο υπουργός Εξωτερικών υποστήριξε ότι πλέον η Ελλαδα έχει δείξει την πολιτική της βούληση και γι' αυτό οι πιέσεις δεν ασκούνται σε αυτή, καθώς το κλίμα έχει αντιστραφεί.

Σε ερώτηση σχετικά με το χρονικό ορόσημο της συνόδου Κορυφής του ΝΑΤΟ, ο κ. Δρούτσας παρατήρησε πως «πάντα υπάρχουν χρονικά ορόσημα, όμως εμείς δεν θέλουμε να μιλούμε με ορόσημα, αλλά με καθαρές θέσεις: αν οι γείτονές μας αποφασίσουν να εξετάσουν το πρόβλημα με ανοιχτό μυαλό, εδώ είμαστε με τις θέσεις μας».

Όπως έκανε γνωστό, ο ίδιος προτίθεται να συναντηθεί με τον Μάθιου Νίμιτς στη Νέα Υόρκη (στο περιθώριο της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ), χωρίς να αποκλείσει (σε περίπτωση που παραστεί στη Ν.Υόρκη και ο Ν.Γκρούεφσκι) και μια συνάντηση των δύο πρωθυπουργών των δύο χωρών. Κληθείς τέλος να σχολιάσει τις αρνητικές δηλώσεις αξιωματούχων της ΠΓΔΜ, αρκέστηκε να πει πως «δεν θα αφήσουμε καμιά δήλωση να μας επηρεάσει».

Όσον αφορά τα ελληνοτουρκικά ο υπουργός Εξωτερικών επανέλαβε οτι η Ελλάδα επιδιώκει στενή συνεργασία με την Τουρκία, υπό την προϋπόθεση οτι θα υπάρχει πλήρης σεβασμός στο Διεθνές Δίκαιο, την εδαφική ακεραιότητα της Ελλάδας και τα κυριαρχικά μας δικαιώματα. «Στο πλαίσιο αυτό, είμαστε έτοιμοι, στηρίζουμε την ευρωπαϊκή προοπτική της Τουρκίας με στόχο την πλήρη ένταξη», δήλωσε ο κ. Δρούτσας με την επισήμανση ότι δεν είναι στα ενδιαφέροντα της Ελλάδας η προώθηση μιας άλλου είδους σχέσης Τουρκίας - ΕΕ.

«Κανείς εταίρος δεν υποστήριξε την “άνευ όρων ένταξη” της Τουρκίας στην Ε.Ε. ... Αυτό που υποστηρίχθηκε από ορισμένους, είναι ότι “η Τουρκία δεν πρέπει να αποσυνδεθεί από την Ευρώπη” και ότι “πρέπει με κάποιο τρόπο να ενσωματώσουμε την Τουρκία στις πολιτικές της ΕΕ», σημείωσε, «όμως ένας είναι ο μόνος δρόμος: πλήρης ανταπόκριση στις υποχρεώσεις για την πλήρη ένταξη», συμπλήρωσε.

Χαρακτήρισε μάλιστα «παράθυρο ευκαιρίας» το δημοψήφισμα της περασμένης Κυριακής για την τουρκική ηγεσία, καθώς όπως εκτίμησε, επιτρέπει στον Τούρκο πρωθυπουργό να προχωρήσει με πιο αποφασιστικές μεταρρυθμίσεις, για το σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των κανόνων του Διεθνούς Δικαίου και των σχέσεων καλής γειτονίας, αλλά και σε άλλα θέματα, όπως η επίλυση του Κυπριακού. «Οφείλουμε», τόνισε, «να αξιοποιήσουμε αυτήν την ευκαιρία με προσεκτικά βήματα».

Απαντώντας σε ερώτηση περί πιθανού χρονοδιαγράμματος για την εκδήλωση «θετικής εξέλιξης εκ μέρους της Άγκυρας», ο κ. Δρούτσας παρατήρησε πως «δεν είναι σκόπιμο σε αυτή τη φάση να τίθενται χρονικά ορόσημα», επισημαίνοντας πάντως ότι οι δύο κυβερνήσεις γνωρίζουν πόσο γρήγορα βήματα απαιτούνται.

Σε ερώτηση για το «casus belli» επανέλαβε πως πρόκειται για μια απαράδεκτη αναφορά - τόσο στο επίπεδο των γενικών αρχών και της καλής γειτονίας, όσο και στο επίπεδο των προδιαγραφών που πρέπει να τηρούνται από μια υποψήφια χώρα.

Τέλος, αναφορικά με την πρόθεση της Ελλαδας να διερευνήσει πιθανά κοιτάσματα φυσικού αερίου σε περιοχές όπου δεν εμπλέκεται η Τουρκία, ο κ. Δρούτσας απάντησε ότι η Ελλάδα θα αξιοποιήσει όλα τα δικαιώματα που της αντιστοιχούν και προκύπτουν από το διεθνές δίκαιο.

Ο υπουργός Εξωτερικών επανέλαβε για μία ακόμη φορά ότι το Κυπριακό παραμένει προτεραιότητα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής και αυτό, άλλωστε -είπε- σημαδοτότησε με την πρόσφατη επίσκεψή του στη Λευκωσία, αμέσως με την ανάληψη των καθηκόντων του ως υπουργού. Όπως εκτίμησε, το Κυπριακό δεν περνά μια εύκολη φάση, κάνοντας ωστόσο αναφορά στη στενή συνεργασία και το συντονισμό που υπάρχει με την κυπριακή ηγεσία και τον πρόεδρο Χριστόφια.

Ο κ. Δρούτσας έκανε ιδιαίτερη μνεία στην πρόταση για την επιστροφή των Βαρωσίων και το άνοιγμα του λιμανιού της Αμμοχώστου και εξέφρασε την ελπίδα οτι η τουρκοκυπριακή πλευρά θα ανταποκριθεί θετικά, τονίζοντας πως «είναι ευκαιρία να δείξει η Τουρκία ότι δεν μένει μόνο στα λόγια, αλλά τα κάνει και πράξεις με αποτελέσματα».

Κατά τη συνέντευξη Τύπου ο υπουργός αναφέρθηκε ακόμη στην αξιοποίηση των σχέσεων εμπιστοσύνης με τον αραβικό κόσμο και στην πολυ σημαντική συνεισφορά που μπορεί να προσφέρει η Ελλάδα στην προώθηση μιας λύσης στο Μεσανατολικό, το οποίο -όπως είπε- τώρα έχει εισέλθει σε μια νέα φάση.

Τέλος, ο κ. Δρούτσας έκανε λόγο για τις επικείμενες αλλαγές στη δομή και τη λειτουργία των υπηρεσιών του υπουργείου Εξωτερικών, η οποία όπως διαβεβαίωσε, θα γίνει ακόμη πιο αποτελεσματική με το νέο σύστημα της ηλεκτρονικής διαχείρισης εγγράφων, τον εξορθολογισμό της οικονομικής διαχείρισης και τη μείωση της σπατάλης και την εξωστρέφεια των υπηρεσιών του υπουργείου στην ελληνική κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό ανακοίνωσε ότι πρόκειται να ιδρυθεί θέση ειδικού γραμματέα με χρονική διάρκεια ενός έτους, ο οποίος θα ασχοληθεί με τα διοικητικά υπο την εποπτεία του γενικού γραμματέα, πρέσβη Ι. Ζέππου.

Ερωτηθείς αν το ΥΠΕΞ προτίθεται να αναμείξει τον ιδιωτικό τομέα στην αναδιάταξη των υπηρεσιών του, ο κ. Δρούτσας απάντησε πως έχει παρακαλέσει όλους τους συλλόγους να υποβάλουν τις προτάσεις τους και επανέλαβε πως το όλο εγχείρημα βρίσκεται υπό την εποπτεία της υπηρεσιακής ηγεσίας του υπουργείου Εξωτερικών.

Σημείωσε εξάλλου, πως με την αποφασιστική συμβολή της διπλωματικής υπηρεσίας, αλλά και όλων των εργαζομένων στο υπουργείο Εξωτερικών, έχει υπάρξει σημαντική συμβολή στην εξοικονόμηση πόρων.

Ο υπουργός των Εξωτερικών δέχθηκε ερωτήσεις και για το θέμα των μεταναστών. Όπως επεσήμανε, πέραν των διμερών εργαλείων, η Ελλάδα θα αξιοποιήσει όλα τα εργαλεία που προσφέρει η Ε.Ε. στα θέματα μετανάστευσης, ενώ ήδη ανέπτυξε σημαντικές πρωτοβουλίες στην κατεύθυνση εκπόνησης συμφωνιών άμεσης επαναπροώθησης. Ειδικά για τους Ρομ -και τον κίνδυνο μεταφοράς τους από την Γαλλία και την Ιταλία- διαβεβαίωσε ότι η Ελλάδα είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει οποιοδήποτε ενδεχόμενο μετεγκατάστασής τους.

Παρόντες στη συνέντευξη Τύπου ήταν επίσης η αναπληρώτρια υπουργός Εξωτερικών Μαριλίζα Ξενογιανακοπούλου και οι υφυπουργοί Σπύρος Κουβέλης και Δημήτρης Δόλλης.

Μεταξύ άλλων ο κ. Κουβέλης τόνισε ότι το τελευταίο διάστημα η οικονομική διπλωματία έχει αναδειχθεί σε βασικό πυλώνα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής, όπως είχε παρουσιαστεί στην ολοκληρωμένη στρατηγική, που ως στόχο έχει να ανοίξει η ελληνική επιχειρηματικότητα προς τον έξω κόσμο, με έμφαση τις αραβικές χώρες, τις χώρες του Κόλπου, τα Βαλκανια, τη Ρωσία και την Κίνα.

Μεταξύ άλλων ο υφυπουργός Εξωτερικών αναφέρθηκε στην σύσταση Κοινής Επιτροπής με το Κατάρ για την επένδυση του Αστακού και στις σημαντικές επαφές με τη Λιβύη και τις χώρες του Ευξείνου Πόντου, στο Ελληνοαραβικό Επιχειρηματικό Φόρουμ που θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου, με τη συμμετοχή πολιτικών και επιχειρηματιών, ενώ εκτίμησε πως οι επαφές με τους Αμερικανούς «ξανάφεραν την Ελλάδα στη θέση του σημαντικού οικονομικού εταίρου για τις ΗΠΑ». Στόχος τώρα, πρόσθεσε, είναι «να ξεδιπλωθεί η ελληνική παρουσία και η οικονομική διπλωματία σε άλλες περιοχές, όπως στα Βαλκάνια (που συντάσσεται με το στόχο για το 2014), την Ιαπωνία, την Κορέα, την Αφρική και τη Λατινική Αμερική. Καταλήγοντας, ο κ.Κουβέλης αναφέρθηκε στην αλλαγή της υπηρεσίας της ΥΔΑΣ, με τον διαχωρισμό της αναπτυξιακής συνεργασίας απο την ανθρωπιστική βοήθεια.

Ο κ. Δημήτρης Δόλλης ανέλαβε καθήκοντα υφυπουργού Εξωτερικών με αρμοδιότητα τα θέματα που αφορούν τον Απόδημο Ελληνισμό και τις Εκκλησιαστικές Υποθέσεις. «Χαίρομαι», είπε αναφερόμενος στον ελληνισμό της διασποράς, «γιατί επιστρέφω σε ένα χώρο μέσα απο τον οποίο ξεκίνησα μετά την επιστροφή μου στην Ελλάδα το 1999 -έναν τομέα, μια άλλη Ελλάδα, που όχι μόνο έχει μεγαλουργήσει, αλλά ζει σε διαφορετικά κομμάτια του κόσμου».

Όσον αφορά το θέμα της επιστολικής ψήφου, ο υφυπουργός Εξωτερικών σημείωσε πως το θέμα θα αντιμετωπιστεί στον νέο εκλογικό νόμο που θα συζητηθεί σύντομα στη Βουλή.

Μεταξύ άλλων σημείωσε επίσης ότι «το εκκλησιαστικό και ιδιαίτερα τα Πατριαρχεία είναι ένα σοβαρό κομμάτι του τρίπτυχου γλώσσας - πολιτισμός - πίστη, του Ελληνα της Διασποράς και θα έχουν την ανάλογη προσοχή απο το ελληνικό κράτος».

Κληθείς να σχολιάσει την αναγγελθείσα ιδιωτική πρωτοβουλία για την πραγματοποίηση λειτουργίας στην Αγ.Σοφία, ο υπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Δρούτσας ανέφερε ότι τα θέματα εκκλησιαστικής τάξης είναι αρμοδιότητα του Οικουμενικού Πατριαρχείου.

ΣΤΟ ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ ΠΕΛΛΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΕΥΡΥΜΑΤΑ


...ενώ έχει ερευνηθεί μόλις το 5% της έκτασής του

Τολμούν ακόμα ορισμένοι να αμφισβητούν την Ελληνικότητα της Μακεδονίας;


Στο κεφάλι χάλκινο κράνος διακοσμημένο με χρυσές ταινίες και χρυσό επιστόμιο. Δίπλα του το χρυσό χειρόκτιο, διακοσμημένο με ρόδακες και γοργόνειο, το χρυσό δαχτυλίδι του, τα χρυσά ελάσματα που κοσμούσαν τα υποδήματά του, χρυσές ταινίες για το στόλισμα του νεκρικού ενδύματος, σιδερένιες περόνες, καθώς και όλα τα όπλα του: το ξίφος με χρυσεπένδυτη λαβή, δύο αιχμές δοράτων και τέσσερα μαχαίρια. Και ακόμη, σιδερένια ομοιώματα δίτροχης αγροτικής άμαξας, επίπλων, οβελών και κρατευτών, επτά σιδερένια αντικείμενα, δεκατέσσερα χάλκινα αγγεία και πλήθος πήλινων. Αυτός ο νεκρός πολεμιστής που αποκαλύφθηκε εφέτος το καλοκαίρι στο Αρχοντικό της Πέλλας και χρονολογείται από τα μέσα του 6ου αιώνα π.Χ. αποτελεί ένα μόνο από τα εντυπωσιακά ευρήματα....
του νεκροταφείου που ανασκάπτουν τα τελευταία χρόνια οι αρχαιολόγοι Αναστασία και Παύλος Χρυσοστόμου.

Οπως λένε οι ίδιοι, σύμφωνα με τα ταφικά έθιμα των Μακεδόνων ο νεκρός θαβόταν με τα προσωπικά του αντικείμενα, όσο πολύτιμα και αν ήταν, εξ ου και οι τεράστιες ποσότητες χρυσού που βρίσκονται στις ταφές. Γιατί ο χρυσός και ο άργυρος θεωρούνταν τα πλέον κατάλληλα υλικά για να εκφράσουν την άφθαρτη σχέση με τον χρόνο. Ορισμένες από αυτές τις πλούσιες ταφές πολεμιστών μάλιστα χαρακτηρίζονται ως «ηρωικές». Ο νεκρός δηλαδή ήθελε να έχει, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις της μακεδονικής κοινωνίας, τη φήμη « ανδρός έξοχ΄ αρίστου». Ο αφηρωισμός των μελών της μακεδονικής αριστοκρατίας και η ισχυρή πίστη για τη μεταθανάτια ζωή και την αναγέννηση βρίσκεται πίσω από την ταφική χρήση των χρυσών μασκών, των διαδημάτων και των άλλων ελασμάτων.

Από την Υστερη Εποχή του Σιδήρου ως και τα πρώιμα ελληνιστικά χρόνια (μετά το 650 π.Χ. και ως το 280 π.Χ.) χρονολογούνται οι 37 ταφές που ερευνήθηκαν εφέτος στο δυτικό νεκροταφείο του Αρχοντικού Πέλλας. Να σημειωθεί μάλιστα ότι ως τώρα έχουν ερευνηθεί 1.004 ταφές, από τις οποίες οι 259 της Υστερης Εποχής του Σιδήρου, οι 475 της Αρχαϊκής Εποχής, οι 262 των κλασικών και των πρώιμων ελληνιστικών χρόνων (και οκτώ αδιάγνωστοι). Και το πιο εκπληκτικό: ως τώρα έχει ερευνηθεί μόνο το 5% περίπου της συνολικής του έκτασης.

Η περίπτωση αυτού του νεκροταφείου είναι άλλωστε μοναδική και για έναν ακόμη λόγο, καθώς αποτυπώνει την κοινωνική συμπεριφορά όσον αφορά τη διαχείριση του θανάτου. «Η οργάνωση του χώρου του, η κτέριση των νεκρών και η νεκρική λατρεία, που δηλώνει την κοινωνική θέση του νεκρού, και η προβαλλόμενη μεταφυσική διάσταση του θανάτου αναδεικνύουν τις βάσεις και τους τομείς αναφοράς μιας ιεραρχημένης κοινωνίας με εσωτερικό σύστημα αξιών και συνείδηση της ιδεολογικής ταυτότητας των μελών της» τονίζουν οι ανασκαφείς.

ΑΣ ΒΑΛΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ


ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΤΗΣ

Πρώην Υπουργός

15-9-2010

Ταφόπλακα στα όνειρα των Σκοπιανών ότι είναι Μακεδόνες, απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αποτελούν δύο βιβλία, ένα Ντοκιμαντέρ και άλλες μαρτυρίες

Η μετονομασία από τους Τίτο και Στάλιν τον Αύγουστο του 1944 της Γιουγκοσλαβικής περιφερείας ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ σε ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, οδήγησε στην φαντασίωση των σημερινών κατοίκων της ΠΓΔΜ, ότι αυτοί είναι οι Μακεδόνες και κυρίως ότι είναι απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Όπως ο Χίτλερ για να εδραιώσει το Ναζισμό διακήρυσσε ότι οι Γερμανοί ανήκαν στην Αρία φυλή, έτσι και ο Τίτο, προς έλεγχο του Αιγαίου και για να στηρίξει τα επεκτατικά σχέδια της Σοβιετικής Ενώσεως, μετονόμασε την ΒΑΡΝΤΑΡΣΚΑ σε Μακεδονία, προς απόσπαση της Μακεδονίας από την Ελλάδα.

Το Αγγλικό περιοδικό ECONOMIST στο τεύχος της 28ης Αυγούστου 2010 έχει φωτογραφία προκλητικού όχι μόνο γιά τους Έλληνες, αλλά και κάθε σοβαρό άνθρωπο, Αγάλματος του Μεγάλου Αλεξάνδρου, ύψους οκταορόφου πολυκατοικίας, όπως εγράφη, το οποίο θα τοποθετηθεί σε κεντρική πλατεία των Σκοπίων και ήδη ετοιμάζεται η βάση του. Στο περιοδικό αναφέρεται ότι Σκοπιανοί διερωτώνται και μάλλον ειρωνεύονται τα μεγαλεπίβολα σχέδια του Πρωθυπουργού τους.

Τα δύο βιβλία στα οποία Αξιωματούχοι των Σκοπίων δηλώνουν ότι οι κάτοικοι της ΠΓΔΜ δεν είναι Μακεδόνες ούτε απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου, αλλά Σλάβοι, είναι: α) Το βιβλίο «ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ» του πρώτου Προέδρου της ΠΓΔΜ κ. Κίρο Γκλιγκόρωφ, β) Το βιβλίο «Η ΕΠΤΑΧΡΟΝΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ» του ε.τ. Πρέσβυ κ. Ευάγγελου Κωφού και του Καθηγητή Βλασίδη. Σ’ αυτά προστίθεται το πρόσφατο ντοκιμαντέρ του κ. Φώτη Κωνσταντινίδη, που τεκμηριώνει την Ελληνικότητα των Μακεδόνων, με τίτλο «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ - Ο ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΣΙΑ». Στο ντοκιμαντέρ αυτό, ιστορικοί διεθνώς αναγνωρισμένοι και αρχαιολόγοι οι οποίοι έκαναν ανασκαφές στις χώρες που κατέκτησε ο Μέγας Αλέξανδρος και διέδωσε τον Ελληνικό πολιτισμό, εμφανίζουν μνημεία, Ελληνικές επιγραφές και νομίσματα με Ελληνικά γράμματα.

Ο κ. Κίρο Γκλιγκόρωφ που είχε δηλώσει πολλές φορές: «Δεν διεκδικούμε τον Μέγα Αλέξανδρο», στο βιβλίο του «ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ» (σελ. 259) αναφέρει, ότι στην δεξίωση που έγινε στη Νέα Υόρκη την επομένη της αναγνωρίσεως ως ανεξαρτήτου Κράτους της ΠΓΔΜ, μια ομάδα νέων από την Αυστραλία του είπαν: «Εσείς μιλήσατε, αλλά δεν είπατε το σημαντικότερο. Δεν είπατε ότι εμείς είμαστε απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Αυτό μπορεί να ερμηνευτεί ότι αρνηθήκαμε την καταγωγή μας, τους προγόνους μας». «Δυσκολεύτηκα να βρω απάντηση αμέσως (συνεχίζει ο Γκλιγκόρωφ στο βιβλίο του) και τελικά τους είπα: «Ξέρετε, σέβομαι τις σκέψεις και τις πεποιθήσεις σας. Είναι δικαίωμα σας. Αλλά σύμφωνα με την ιστοριογραφία στον Μακεδονικό λαό επικρατεί η γνώμη ότι είμαστε Σλάβοι. Έχουμε έλθει στα Βαλκάνια τον 6ο και 7ο αιώνα έχουμε εγκατασταθεί στα εδάφη που ονομάζονται Μακεδονία. Δεν γνωρίζω το κατά πόσο στις φλέβες μας συνεχίζει να ρέει κάποια σταγόνα αίματος των αρχαίων Μακεδόνων!». Ο κ. Κίρο Γκλιγκόρωφ σε συνέντευξη του σε δημοσιογράφο της Θεσσαλονίκης είπε: «Σοβαροί ιστορικοί γελούν με όσα συμβαίνουν στην πατρίδα μου. Διερωτώμαι: Οι ιστορικοί τι θα λέγουν για τους κατοίκους της ΠΓΔΜ, οι οποίοι ως Σλάβοι ήλθαν στη Βαλκανική τον 6ο αιώνα μ.Χ. Θα λένε ότι είναι Μακεδόνες, απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου;».

Στο βιβλίο «Η ΕΠΤΑΧΡΟΝΗ ΣΥΜΒΙΩΣΗ του ε.τ. Πρέσβυ κ. Ευάγγελου Κωφού και του Καθηγητή Βλασίδη (σελ. 300, υποσημείωση 201) αναφέρεται ότι ο πρώην Δήμαρχος των Σκοπίων, ο Υπουργός Παιδείας της ΠΓΔΜ κ. Αλιζάνη (κακώς ανεγράφη Υπουργός Εξωτερικών) και ο Αρχισυντάκτης εφημερίδας των Σκοπίων δήλωσαν ότι: «Κάνουμε αγώνα να πείσουμε τα παιδιά μας, ότι δεν έχουν καμία σχέση με τους αρχαίους Μακεδόνες, αλλά δεν μας πιστεύουν διότι αυτά διδάχτηκαν»

Στα σχολικά βιβλία της FYROM περιλαμβάνονται δύο χάρτες α) χάρτης της Μακεδονίας με υπότιτλο ότι «Δεν υπήρξε παρουσία Ελλήνων στη Μακεδονία», πράγμα που διαψεύδεται από τον Απόστολο Παύλο ο οποίος συνάντησε στη Θεσσαλονίκη και Βέροια Έλληνες και πλήθος Ελληνίδων που πίστεψαν και β) χάρτη με σύνορα της Ελλάδος τον Όλυμπο, που διαψεύδεται από το γεγονός ότι το Άγιον Όρος, ο υπερχιλιετής φάρος του Ελληνισμού και της Ορθοδοξίας ανήκει στην Ελλάδα. Με τους ανωτέρω δύο χάρτες και με την επί δεκαετηρίδες προπαγάνδα ενός Μονοκομματικού καθεστώτος (του Κομμουνιστικού) παραπλανήθηκαν γενεές Σκοπιανών ότι είναι Μακεδόνες απόγονοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Επίσης σημαντικές διεθνείς προσωπικότητες, όπως σε πολλά κείμενα μου αναλύω, αναγνώρισαν την Μακεδονία Ελληνική και τους Μακεδόνες Έλληνες, όπως π.χ.:

- Ο Stettinious, Υπουργός Εξωτερικών της Κυβερνήσεως Ρούζβελτ.

- Ο Κίσσιγκερ, Υπουργός Εξωτερικών των Κυβερνήσεων Ρίτσαρντ Νίξον και Τζέραλντ Φορντ.

- Ο Αμερικανός Πρόεδρος Τρούμαν.

- Ο διάσημος Αμερικανός Δημοσιογράφος Σούλτσμπεργκερ.

- Ο Γάλλος Πρόεδρος Φρανσουά Μιττεράν .

- Το Ινστιτούτο Εξωτερικών Υποθέσεων της Σουηδίας και το Πανεπιστήμιο Lund με υπογραφή του διακεκριμένου συγγραφέως Staffan Stolpe το 1995.

- Οι Υπουργοί Πολιτισμού Καναδά και Αυστραλίας

Ο Ζέλεφ, ως Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Βουλγαρίας, σε επίσημη επίσκεψη στη Σουηδία, απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου για το λεγόμενο «Μακεδονικό Έθνος»: «Είναι δημιούργημα μεταπολεμικό της Κομιντέρν και έγκλημα του Τιτοϊσμού και Σταλινισμού».

Το 1980 ήρθαν 5 Πρεσβευτές της ΟΥΝΕΣΚΟ από το Βελιγράδι που είχε το Συνέδριο για να επισκεφτούν τη Βεργίνα. Μετά την επίσκεψη ο συνοδεύων τους Πρεσβευτές εκπρόσωπος του Υπουργείου Μακεδονίας – Θράκης τους παρέθεσε γεύμα στη Βέροια. Κατά τη διάρκεια του γεύματος οι τέσσερις Πρεσβευτές αναφέρονταν στα χρυσά που είδαν στη Βεργίνα. Ο Ολλανδός Πρέσβης, που ήταν στην ΟΥΝΕΣΚΟ 15 χρόνια, τους είπε: «Καλά αυτά που λέτε. Αλλά εγώ είδα επιγραφές στην Ελληνική και ξεκαθάρισα το θέμα της Μακεδονίας».

Η Μακεδονία ως Ελληνική και οι Μακεδόνες ως Έλληνες ιστορικά υπάρχουν από τον 8ο αιώνα π.Χ., γι’ αυτό όταν το 1912 απελευθερώθηκε η Μακεδονία μετά από 5 αιώνες Τουρκικής σκλαβιάς, δημιουργήθηκε η «Γενική Διοίκηση Μακεδονίας» και ουδείς έφερε αντίρρηση. Είναι δυνατόν επίσης εκπρόσωποι της ΠΓΔΜ να προβάλλουν ότι ο σερβικός στρατός κατέλαβε τμήμα της Βορείου Μακεδονίας. Αλλά δεν υπάρχει προηγούμενο όταν στρατός καταλάβει τμήμα άλλης χώρας, να πάρει το όνομα της χώρας αυτής. Οι Τούρκοι το 1922 κατέλαβαν την Ιωνία. Το κράτος τους δεν το ονόμασαν Ιωνία, ούτε τους Τούρκους Ίωνες.

Ο αείμνηστος Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας, ο Μακεδών Κων/νος Καραμανλής, σε επιστολή του ανέφερε ότι: «Ούτε ιστορικά ούτε εθνολογικά δικαιούται να ονομάζεται Μακεδονία». Με δεδομένο συνεπώς ότι οι Μακεδόνες ήταν Έλληνες και οι κάτοικοι της ΠΓΔΜ είναι Σλάβοι, είναι αδιανόητη σύνθετη ονομασία του κράτους αυτού να περιέχει τη λέξη «Μακεδονία», όπως αποφάσισε και το Συμβούλιο Κορυφής της Λισσαβώνας.

Οι Κυβερνήσεις που αναγνώρισαν την ΠΓΔΜ ως Μακεδονία και τους κατοίκους της ως Μακεδόνες, ας ρωτήσουν τους ιστορικούς για να πληροφορηθούν ότι:

- Ο Γεωγράφος της Αρχαιότητας Στράβων γράφει: «Ελλάς ούν εστί η Μακεδονία».

- Η Παλαιά Διαθήκη αναφέρει ότι: «Ο Έλλην Βασιλεύς θα νικήσει τον Πέρση Βασιλέα».

- Οι Μακκαβαίοι αρχίζουν: «Ο Αλέξανδρος ο Μακεδών ο υιός του Φιλίππου ενίκησε τον Δαρείο».

- Ο Απόστολος Παύλος επισκέφθηκε τις πόλεις της Μακεδονίας Φιλίππους, Θεσσαλονίκη και Βέροια που είχαν προ Χριστού τα αυτά Ελληνικά ονόματα. Μίλησε στα Ελληνικά και έγραψε επιστολές προς Θεσσαλονικείς και Φιλιππησίους στην Ελληνική.

- 340 Καθηγητές Αμερικανικών και άλλων Πανεπιστημίων έγραψαν γράμμα προς τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ομπάμα και του ζητούν να ανακαλέσει την απόφαση του Μπους, που ονόμασε την ΠΓΔΜ ως «Μακεδονία», αγνοώντας την πάγια πολιτική των ΗΠΑ και τα ιστορικά στοιχεία για το θέμα αυτό. Δυστυχώς ανιστόρητοι, αφελείς και ύποπτοι σύμβουλοι τον παρέσυραν και εκθέτουν τον Αμερικανικό λαό.

Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν με αδιάψευστο τρόπο την Ελληνική ταυτότητα της Μακεδονίας και των Μακεδόνων και καθιστούν κάθε απόπειρα ιστορικής διαστρεβλώσεως μάταιη, αν όχι φαιδρή.

ΚΡΙΣΗ ΠΡΟ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝ


Με τον τίτλο «κρίση προ των πυλών» τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο για κινητικότητα στον άξονα Αγκυρας-Αθήνας-Ουάσινγκτον, εν όψει της λειτουργίας και του προσκυνήματος που προγραμματίζει για την Παρασκευή ομάδα Ελληνοαμερικανών προσκυνητών υπό τον Κρις Σπύρου.


Τα μέλη της οργάνωσης «Παγκόσμια Ενορία της Αγίας Σοφίας», με επικεφαλής τον ιδρυτή και πρόεδρό της, Κρις Σπύρου - πρόεδρο της Ελληνοαμερικανικής Ένωσης Αθηνών και πρώην πρόεδρο του Δημοκρατικού Κόμματος στην πολιτεία Νιου Χαμσάιρ- θα επιβιβαστούν την Παρασκευή στα λεωφορεία που θα τους οδηγήσουν στην Κωνσταντινούπολη για να τελέσουν τη λειτουργία.
Το Οικουμενικό Πατριαρχείο αντιτίθεται στην πρόθεση των περίπου 250 προσκυνητών να βρεθούν για λειτουργία στην Αγία Σοφία της Κωνσταντινούπολης. Κύκλοι του Πατριαρχείου επισημαίνουν τη δύσκολη θέση στην οποία περιέρχεται το Φανάρι με την ενέργεια αυτή.
Επισήμως, το Οικουμενικό Πατριαρχείο, με το οποίο φαίνεται να ήλθε σε επαφή το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών, αποστασιοποιείται με ανακοίνωσή του από τη συγκεκριμένη ενέργεια.
Για την επίσκεψη, όπως δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Σπύρου, έχουν ενημερωθεί οι υπουργοί Εξωτερικών της Ελλάδος και των ΗΠΑ, αλλά και οι πρεσβείες της Τουρκίας και των ΗΠΑ στην Αθήνα καθώς πολλά μέλη θα είναι Αμερικανοί πολίτες. «Όλοι γνωρίζουν ξεκάθαρα ότι πάμε εν ονόματι της ειρήνης και της συμφιλίωσης γνωρίζοντας απόλυτα τα δικαιώματά μας».
Το εγχείρημα αυτό αποτελεί το επιστέγασμα μιας εκστρατείας που άρχισε το 2006 με την ίδρυση της εν λόγω οργάνωσης στην Ουάσινγκτον των ΗΠΑ από τον Κρις Σπύρου και αργότερα των οργανώσεων «Αμερικανικό και Ευρωπαϊκό Συμβούλιο για την Αποκατάσταση της Αγίας Σοφίας» και στόχο «να επανέλθει ο ιερός ναός της Αγίας Σοφίας στην αρχική του θρησκευτική χρήση».
Πρόσφατα, όπως είπε ο κ. Σπύρου, ο νομικός σύμβουλος της «Παγκόσμιας Ενορίας της Αγίας Σοφίας» στην Ουάσινγκτον, και πρώην νομικός σύμβουλος του Λευκού Οίκου Λένι Ντέιβις ζήτησε από την κυβέρνηση της Τουρκίας να συναντηθεί με τον πρωθυπουργό ή αντιπροσώπους του προκειμένου να συζητήσουν δύο θέματα, αφ’ ενός την εν λόγω επίσκεψη στις 17 Σεπτεμβρίου στην Κωνσταντινούπολη στο πλαίσιο της Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης και αφ’ εταίρου την επαναφορά της Αγίας Σοφίας στην αρχική της χρήση.
Ο υπουργός Τουρισμού της Τουρκίας, Ερτουγρούλ Γκιουνάι, στην αρμοδιότητα του οποίου εμπίπτει ως μουσειακό μνημείο η Αγία Σοφία, χαρακτήρισε φανατικούς την ομάδα των προσκυνητών και προειδοποίησε ότι «εάν υπάρξουν ενέργειες που αποσκοπούν εκουσίως στην διατάραξη της ηρεμίας, το κράτος θα λάβει τα μέτρα του».
Μιλώντας στο τουρκικό δίκτυο NTV, αναφέρθηκε επίσης στην αποτροπή μίας άλλης προσπάθειας στο παρελθόν από μουσουλμάνους να προσευχηθούν στην Αγία Σοφία με στόχο να πιέσουν για την μετατροπή του ναού σε τζαμί, όπως λειτουργούσε επί της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.
Τέλος ανέφερε ότι το τουρκικό υπουργείο Εξωτερικών καταβάλλει προσπάθειες για να αποτραπεί η συγκεκριμένη εκδήλωση.

ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ Η ΑΠΑΤΗ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ


Τo δικαίωμα στην ευτυχία και η απάτη της<< επιτυχίας>> ενός συστήματος που πόνταρε στην γονεϊκη ματαιοδοξία και απληστία και οικοδομήθηκε στην νεανική απειρία.

Πιτσιρικάδες ξυπνήστε και βάλτε τέλος στην άθλια αρένα του ανταγωνισμού που σας ρίξαμε σαν άλογα κούρσας.
Η ιδεολογία του σκυλάδικου που η γενιά μου των απαίδευτων και ανερμάτιστων νεόπλουτων γονιών σας σας επιβάλλαμε, με όλο αυτό το καταναλωτικό σκουπιδαριό και την ψευτογκλαμουρια των επαρχιώτικων αξίων μας σαν υλικό, να κτίσετε τα όνειρα σας και το μέλλων σας πρέπει μονοί σας να το κατεδαφίσετε.

Διεκδικήστε το δικαίωμα στο παιχνίδι και στην παιδικότητα σας.

Αντισταθείτε στην ηλίθια βιασύνη να κουρσέψουν την χάρη και την αθωότητα της παιδικής σας ηλικίας και να σας μεταμορφώσουν σε υβριδικούς ενήλικες.

Διεκδικήστε τον ελεύθερο χώρο και χρόνο του παιχνιδιού που με την τσιμεντένια απληστία τους σας φυλάκισαν.

Αρνηθείτε όλο αυτό το άθλιο σύστημα εκπαίδευσης που σας μεταμορφώνει σε άβουλα όντα χωρίς κριτικό νου και άποψη, κατά το πρότυπο της εκτροφής των ζώων, με σκοπό το άρμεγμα της νεανικής ικμάδα σας.

Αυτοδιαχειριστείτε μέσα από συλλογική αναζήτηση και μέσα από την χαρά του ειλικρινούς διάλογου και της ανταλλαγής, την αληθινή γνώση που θα καλλιεργήσει την ψυχή και το μυαλό σας και θα σας ταξιδεύσει στα μονοπάτια της συλλογικής συνείδησης και του κοινωνικού αυτοπροσδιορισμού σας.

Αντισταθείτε στο δηλητήριο του ανταγωνισμού << του ψέματος της ευγενούς άμιλλας>> που σας επιβάλουν μέσα από τα βαθμολόγια και τα άθλια σχολειά τους, από την τρυφερή σας ηλικία και στο απατηλό δέλεαρ της επιτυχίας με την συσσώρευση αχρήστων πτυχίων.

Απαλλαγείτε από τα καταναλωτικά πρότυπα της μόδας και τα στυλ, που με ύπουλη και φασιστική μέθοδο τα ανάγανε σε σημειολογικές αξίες εύκολης κοινωνικής επιτυχίας και αυτοπροβολής και απέκτησαν χαρακτηριστικά εξαρτώμενων ουσιών.

Τινάξτε από πάνω σας όλη αυτή την σαβούρα που αδίστακτοι κυνικοί διαχειριστές του φόβου, εκκλησιές, ιδεολογίες, και κομματικοί σκοταδιστές φόρτωσαν με τα ψευδή τους την παιδεία σας, την ζωή σας και υποθηκεύσανε με μοναξιά και κατάθλιψη το μέλλων σας.

Βάλτε τέλος στην επιδημία της εικονικής πραγματικότητας που αποχυμώνει τον πλούτο της ψυχή σας, φαλκιδεύει την φαντασία, φτωχαίνει την εμπειρία και υποκαθιστά την αληθινή ζωή και δράση.

Απορρίψτε το φανταχτερό περιτύλιγμα που ντύσαμε κίβδηλες ιδέες και ανύπαρχτες αξίες που αποστειρώνουν την ζωή από την ανεπιτήδευτη ομορφιά του συναισθήματος.

Κατακτήστε την γυμνή ουσία των αληθινών αξίων, του έρωτα, της φιλίας, του παιχνιδιού, της αλληλοβοήθειας, της συμπόνιας, το χάδι, το φιλί, την αγκαλιά, την εμπιστοσύνη, την ποίηση, την μουσική της ψυχής σας, τραγουδήστε το δικό σας όραμα, καρπό της δική σας αλήθειας, αποτινάξτε τους φόβους σας και απελευθερώστε την δημιουργικότητα της φαντασία σας.


Απογαλακτιστείτε από την δυστυχία του αυτιστικού ατομισμού που σας θηλάσαμε, και ξαναπροσπαθήστε να βρείτε τον δρόμο προς το χαμένο φιλότιμο.

Και αν μπορείτε ΣΥΧΩΡΕΣΤΕ ΜΑΣ.

ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ......ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ


ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΙΔΑΜΕ
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ( ΕΛΛΗΝΕΣ) ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΕΚΕΣΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΡΠΑΓΗ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΩΝ( ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,ΘΡΑΚΗ,ΚΥΠΡΟ,ΑΙΓΑΙΟ,ΗΠΕΙΡΟ)
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΓΙΝΑΤΕ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΥΠΟΥ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΝ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙΩΝ ΚΑΙ ΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΔΟΥΝ Η ΚΑΝΟΥΜΕ ΛΑΘΟΣ; ΑΠΛΑ ΡΩΤΑΜΕ

Δημοσιογράφος ονομάζεται το πρόσωπο που ασχολείται με την συλλογή και τη διάδοση πληροφοριών προς το κοινό σχετικά με την επικαιρότητα, τα προβλήματα που υπάρχουν,τους ανθρώπους, τα θέματα που τους απασχολούν κ.α. Οι δημοσιογράφοι συλλέγουν πληροφορίες, είτε προφορικά είτε γραπτά, και τις δημοσιεύουν στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Τους δημοσιογράφους τους χωρίζουμε σε πολλές κατηγορίες:

Παρουσιαστές ειδήσεων
ανταποκριτές ή ρεπόρτερ
Συλλέγουν πληροφορίες για κάποιο γεγονός και τις δημοσιεύουν με ανταπόκριση ή με ρεπορτάζ στα μέσα μαζικής επικοινωνίας όπως είναι οι εφημερίδες, η τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τα περιοδικά, το ντοκιμαντέρ και το διαδίκτυο.

αρθρογράφοι
Γράφουν τα άρθρα που εμφανίζονται τακτικά στις εφημερίδες ή τα περιοδικά, αποκαλούμενες στήλες.

φωτογράφοι
συντάκτες
Υπάρχει η άποψη οτι ο δημοσιογράφος θα πρέπει να είναι αντικειμενικός φορέας ειδήσεων,συγκεντρωμένος στο περιεχόμενο του άρθρου του χωρίς άλλες διαδικαστικές ανησυχίες ώστε η ορθότητα, η πληρότητα και ο τρόπος έκφρασης να συντελούν στη συνολική ποιότητα. Κάτι τέτοιο όμως είναι λάθος και εξ' ορισμού αδύνατον. Εφόσον μπαίνουν στη μέση ζητήματα όπως η επιλογή μιας είδησης ανάμεσα σε τόσες άλλες, ο χρόνος και ο τόπος στον οποίο αυτή θα αναπαραχθεί, το προσωπικό ύφος και ο σχολιασμός του δημοσιογράφου, καταρρίπτεται αμέσως η αντικειμενικότητα, και φανερώνεται η χροιά του υποκειμενικού που υπάρχει σε κάθε δημοσιογραφική δραστηριότητα.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ..........ΜΕ ΤΟ ΤΡΑΚΤΕΡ


Εκεί στην Νέα Υόρκη, στην Αστόρια, στην Τριακοστή Λεωφόρο κοντά στο τραίνο, κάθε πρωί κάνει τον καθημερινό του περίπατο κάποιος γέροντας με το μπαστούνι. Είναι πολύ κοντού αναστήματος, κρατάει μπαστούνι και φοράει και ένα καπέλο με τη σημαία της Ελλάδος επάνω. Ο Γέρος είναι φίλος μου, είναι από την... Καρπασία, μιλάει την Κυπριακή διάλεκτο στην εντέλεια και είναι και «πειραχτήρι». Πάντως το καπελάκι με την Ελληνική σημαία δεν το έβγαλε από το κεφάλι του από τον καιρό που τον γνωρίζω. Από όσα μου είπε, ζει στην Αμερική από το 1975 και είναι πάνω από ογδόντα χρονών. Ήρθε στην Αμερική σαν μετανάστης, μετά την κατάληψη της Καρπασίας από τους Τούρκους το 1974.

Ο Γέρος ήταν γεωργός και λέει ότι του πήραν οι Τούρκοι ογδονταεφτά «σκάλες» χωράφια, ένα πελώριο σπίτι με εννέα μεγάλα δωμάτια, καμιά τριανταριά κατσίκες και ένα Τρακτέρ. Το αξιοσημείωτο είναι ότι ο Γέρος, δεν αναφέρεται συχνά στην τεράστια περιουσία που έχασε, αλλά μονολογάει συνέχεια για το μεταχειρισμένο Τρακτέρ που εγκατέλειψε λόγω ανάγκης.
Ιδού και η Ιστορία του Γέρου από το Καρπάσι.

Ιστορεί ο Γέρος...
«Άκου γιε μου, εκεί στο χωράφι που όργωνα λίγο πριν την εισβολή, έρχεται κάποιος ξενικός και με ρωτάει εάν πουλώ το τρακτέρ. Ξέρεις ακούστηκε στο χωριό ότι θα αγόραζα ένα καινούργιο τρακτέρ και το μεταχειρισμένο, τι θα το έκανα, θα το έβαζα για «πούληση». Ο άνθρωπος αυτός μου πρόσφερε 1,500 λίρες, αυτή ήταν και η τιμή που όρισα για το Τρακτέρ. Εγώ του είπα θα το σκεφτώ, αλλά θα του το πουλούσα έτσι κι αλλιώς εφόσον χρειαζόμουν τα λεφτά. Του είπα να περάσει σε δυο τρεις μέρες να συμφωνήσουμε.

Το βράδυ όταν πήγα στο καφενείο για να πιω καφέ και με βρίσκει ο κουμπάρος μου ο Παναής και με ρωτάει.
«Σε βρήκε ο Τούρκος;»
Του λέω και εγώ. «Ποιος Τούρκος;»
Συνεχίζει. «Σε γύρευε ένας Τουρκοκύπριος το πρωί και ρωτούσε για το Τρακτέρ και τον έστειλα στο χωράφι να σου μιλήσει».
Έμεινα σιωπηλός για λίγο, δεν ήξερα ότι ο άνθρωπος που ήθελε να αγοράσει το Τρακτέρ ήταν Τούρκος. Βλέπεις, μιλούσε καλά Κυπριακά και δεν έδωσα και πολύ σημασία. Εγώ πάντως το Τρακτέρ σε Τούρκο δεν το πουλούσα ο κόσμος να χαλάσει. Έχουμε και κάποια υπόσταση στην κοινωνία. Απαντάω του κουμπάρου μου ότι μίλησα του ανθρώπου και πήγα σπίτι.

Δεν πέρασαν δυο τρεις μέρες και μου κατέβηκε ο Τούρκος.... Ρωτάει: «Θα κάμουμεν την πράξη; Έφερα και 100 λίρες για το προσύμφωνο». Εγώ έστω και εάν ήθελα πάρα πολύ να το πουλήσω, ευγενικά για να τον αποφύγω, του απαντώ ότι δεν είχα αρκετά λεφτά για να αγοράσω καινούργιο Τρακτέρ και έτσι ακύρωσα την συμφωνία. Η πλάκα είναι ότι δεν βρήκα άλλο πελάτη για το Τρακτέρ και σε τρεις μήνες έγινε ο πόλεμος και τα έχασα όλα."

Πραγματικά, όσο συμπονετικός και να είναι κάποιος άνθρωπος, η ιστορία του Γέρου από το Καρπάσι είναι και κωμική. Εγώ τον πειράζω καθημερινά και τον αποκαλώ και «Φασίστα» γιατί δεν πούλησε στον Τούρκο, μόνο και μόνο γιατί ήταν Τούρκος. Αυτός μου απαντἀει με την Κυπριακή εθιμοτυπική φράση «Μακάρι να ξυλιφτούν ούλοι!» και εννοεί τους Τούρκους και πάει λέγοντας.

Ο επίλογος! Ο Γέρος έχει και όνομα αλλά δεν το χρησιμοποιώ δια τον λόγο ότι δεν πήρα την άδειά του για να δημοσιεύσω την ιστορία. Μόλις προχθές ο Γέρος επισκέφτηκε την Κύπρο και για πρώτη φορά μετά την εισβολή και πήγε και στο σπίτι του στην Καρπασία. Εκεί τώρα, μένει κάποιος Τούρκος Αξιωματικός του Στρατού κατοχής. Ο Γέρος λέει ότι ο Τούρκος ήταν ευγενικός αλλά δεν τους άφησε να δουν το εσωτερικό του σπιτιού λόγω του ότι ήταν ασυγύριστο και η γυναίκα του απουσίαζε. Τους άφησε όμως να περπατήσουν στην αυλή και να κόψουν εάν ήθελαν, λίγα σύκα. Όταν από περιέργεια τον ρώτησα εάν είδε το Τρακτέρ, ο Γέρος δεν απάντησε! Απλώς με κοίταξε με μια Θλίψη που διαπερνά την Ψυχή, που σαλεύει το μυαλό.

Από τη μέρα που γύρισε ο Γέρος δεν μιλάει και πολύ. Άλλαξε ο Άνθρωπος! Εγώ τώρα αποφεύγω να του μιλήσω για το Καρπάσι, δεν θέλω να του βάζω αλάτι στις πληγές. Έστω και σιωπηλά προσπαθώ να δώσω κάποια κατανόηση, συμπόνια. Προσπαθώ να καταλάβω!

«Εάν σταματήσεις να Θλίβεσαι τότε θα Πάψεις και να Θυμάσαι!»
Ανδρέας Ζάκος
Σχόλιο του ιδίου: ‎"Μόνο έτσι!" Οι δειλοί προτιμούν τη γαλήνη του Δεσποτισμού!

ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ


ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΟΥΜΕ
ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΜΙΛΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ ΓΙΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΕ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.
ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ
ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΣΚΟΠΙΩΝ ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΖΗΤΑΝ ΤΟ ΙΕΡΟ ΑΥΤΟ ΟΝΟΜΑ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΕΙΣΤΕ Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΙΑΝΟΥΣ ΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΨΕΥΤΟΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
ΔΕΝ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΤΕ ΝΑ ΔΩΡΙΖΕΤΕ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΣΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΠΡΟΔΟΤΗ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ Η ΝΔ ΕΒΑΛΕ ΚΑΙ ΕΝΑ ΒΕΤΟ ΕΣΕΙΣ ;
Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ ΚΥΡΙΕ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
ΚΑΜΜΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΟ Η ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟ
ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΟΥΝ
ΑΝ ΠΑΛΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΙΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΟΡΟΣ Η ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΤΗΣ ΛΕΞΕΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΕΡΓΑΣΤΗΤΕ ΩΣ ΑΡΧΗΓΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΣΥΓΝΩΜΗ ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ

ΕΣΤΙΝ ΟΥΝ ΕΛΛΑΣ
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ
Η ΘΡΑΚΗ
Η ΚΥΠΡΟΣ
ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ΜΕ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ
ΤΟ ΙΟΝΙΟ ΜΕ ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΟΥ
Η ΚΡΗΤΗ
Η ΕΥΒΟΙΑ
Η ΗΠΕΙΡΟΣ
Η ΠΕΛ/ΝΗΣΟΣ
Η ΘΕΣΣΑΛΙΑ
Η ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ
Η ΑΤΤΙΚΗ
ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΚΥΡΙΟΙ (ΕΛΛΗΝΕΣ) ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΕΣ ΣΤΑΘΗΤΕ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΞΕΧΑΣΟΥΝ
Γκρουέφσκι:”Όποιος συμβιβασμός δεν μπορεί να προκαλεί μεγάλη βλάβη στα κρατικά και εθνικά συμφέροντα..”
•Μπαράζ δηλώσεων από Πρωθυπουργό και Υπ.Εξωτερικών των Σκοπίων
«Κάνουμε ό,τι μπορούμε για να υπάρξει πρόοδος στην επίλυση του ζητήματος αυτού, αλλά η πρόοδος δεν μπορεί να είναι τέτοια που να…προκαλέσει σε εμάς τεράστια βλάβη και η άλλη πλευρά να πανηγυρίζει. Πρέπει η πρόοδος αυτή να είναι κάποιος συμβιβασμός αποδεκτός από τους πολίτες της “Δημοκρατίας της Μακεδονίας”, κάτι που σημαίνει ότι δεν θα προκαλεί μεγάλη βλάβη στα κρατικά και εθνικά συμφέροντα», δήλωσε, ερωτηθείς σχετικά από δημοσιογράφους o Πρωθυπουργός των Σκοπιών Ν.Γκρουέφσκι.

Σε ερώτηση για το εάν θα συναντηθεί με τον Έλληνα πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου και τον μεσολαβητή του ΟΗΕ, Μάθιου Νίμιτς στη Νέα Υόρκη, ο κ. Γκρούεφσκι απάντησε ότι δεν είναι ακόμη σίγουρο αν θα ταξιδεύσει στη Νέα Υόρκη για να παραστεί στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.
«Δεν γνωρίζω αν θα συναντηθώ με τον κ. Παπανδρέου, αλλά εάν γίνει τέτοια συνάντηση ελπίζω να είναι ουσιαστική. Δεν μπορώ να προβλέψω εκ των προτέρων, επειδή αυτό θα εξαρτηθεί από τη συζήτηση με το συνομιλητή. Ακόμη δεν γνωρίζω επακριβώς με ποιoν θα συναντηθώ στη Νέα Υόρκη. Οι άνθρωποι από το γραφείο μου κάνουν ορισμένα σχέδια και επαφές. Δεν έχω αποφασίσει ακόμη εάν θα πάω σίγουρα στη Νέα Υόρκη, πιθανόν θα πάω», ανέφερε.
Από την πλευρά του ο υπουργός Εξωτερικών της ΠΓΔΜ Αντόνιο Μιλόσοσκι, μιλώντας σε εκδήλωση στα Σκόπια για την παρουσίαση βιβλίου του πρώην προεδρεύοντα της Γενικής Συνέλευσης του ΟΗΕ Σίργκιαν Κέριμ, ανέφερε ότι η χώρα του, όλα τα προηγούμενα 10 – 12 χρόνια, προχώρησε σε συμβιβασμούς σχετικά με το ζήτημα της ονομασίας και τώρα, όπως σημείωσε, είναι η σειρά της Ελλάδας να πράξει ανάλογα.
«Η “Μακεδονία” όχι χθες, αλλά εδώ και 10-12 χρόνια έχει καταβάλει προσπάθειες και έχει προβεί σε συμβιβασμούς, εξαιτίας πιέσεων που ασκήθηκαν εκ μέρους της Ελλάδας και λόγω της επιθυμίας με τέτοιου είδους συμβιβασμούς να δημιουργηθούν οι συνθήκες ώστε η χώρα να προοδεύσει και να βρει τη θέση της στο διεθνές στερέωμα. Να σας υπενθυμίσω την αλλαγή του Συντάγματος και της σημαίας και την αποδοχή της χρήσης της προσωρινής ονομασίας ΠΓΔΜ σε μέρος των Διεθνών Οργανισμών. Τώρα σειρά έχει η ελληνική πλευρά. Η ”Μακεδονία” έχει πληρώσει πολύ ακριβά την ορθολογική προσέγγιση και τον ρεαλισμό που έχει επιδείξει προκειμένου να ικανοποιήσει κάποιες μη ορθολογικές, εθνικές ή εθνικιστικές διεκδικήσεις της Ελλάδας», επεσήμανε.
Συνεχίζοντας, εκτίμησε ότι «είναι πράγματι καιρός πλέον, οι δύο πλευρές να βρουν το σθένος και να ξεπεράσουν αυτό το ζήτημα, ώστε να καταστεί εφικτή η ευρωπαϊκή ενσωμάτωση της περιοχής. Για τη ”Μακεδονία” κάτι τέτοιο θα αποτελέσει επιτυχία ιστορικής σημασίας, ενώ για την Ελλάδα επιτυχία που θα ενταχθεί στη δική της “Ατζέντα 2014”».

ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΜΑΣ.........


ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΔΕΝ ΚΟΨΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΤΙΣ ΠΑΡΑΛΟΓΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΤΟΜΩΝ Ε ΤΟΤΕ ΟΤΙ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΣ Ο ΜΟΝΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
Ο ΛΑΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΡΗΣΗ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ
(ΔΩΣΕ ΘΑΡΡΟΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΑΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ)
ΕΜΕΙΣ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΒΟΛΗ ΑΛΛΑΓΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΩΣΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑ ΠΟΥ Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΝΑ ΖΗΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΘΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΚΤΗΡΙΑ
ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΞΥΜΩΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΖΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΡΑΤΟΥΝ
ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΔΕΝ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ ΑΝΕΤΑ ΜΕ ΤΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΜΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΝΕΤΑ ΝΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΦΙΛΟΞΕΝΟΥΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΕΒΑΣΤΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
ΚΑΙ ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΠΙΣΗΜΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΙΤΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΑΘΥΛΩΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΜΟΥ
Δέν μας έφταναν φαίνεται, οι "εξεγέρσεις" των δικών μας, των "καλόπαιδων" υπό την καθοδήγηση της αριστεράς και έτσι πλέον έχουμε και περιστατικά με μουσουλμάνους. Ο λόγος για ένα σχολείο της Αθήνας, στο οποίο το πρωί της τετάρτης, είχαμε κάποιου είδους "ανταρσία" των μουσουλμάνων μαθητών, οι οποίοι αρνήθηκαν να μπουν στις σχολικές αίθουσες, αν δεν αποκαθηλώνονταν οι θρησκευτικές εικόνες.
Φαίνεται ότι κάποιοι δεν έχουν καταλάβει ότι βρίσκονται σε μια χώρα, όπου η κυριαρχούσα θρησκεία - σύμφωνα και με το Σύνταγμα - είναι η Χριστιανική Ορθόδοξη. Φαίνεται ότι κάποιοι δεν έχουν καταλάβει, ότι ο ελληνικός λαός δεν έχει καμία διάθεση να μετατραπεί η χώρα του σε "εμιράτο", όπου οι μουσουλμάνοι θα αποφασίζουν ποίοι έχουν ποιά δικαιώματα και ποίες εικόνες θα βρίσκονται κάπου.
Φυσικά, σύμφωνα με όλα τα δεδομένα σημαντικό ρόλο στην απόφαση αυτή των παιδιών των λαθρομεταναστών - κατά πάσα πιθανότητα - έπαιξε η στήριξή τους, από κάποιες "αντιρατσιστικές" οργανώσεις, οι οποίες τι καλύτερο είχαν να κάνουν, παρά να αμφισβητήσουν τα κυριαρχικά δικαιώματα των Ελλήνων στην ίδια τους την χώρα. Αυτή άλλωστε είναι και η αποστολή τους: να μετατρέψουν τις εθνικές κοινωνίες, σε πολυπολιτισμικές συνιστώσες...
Δεν ξέρω γιατί, αλλά αυτό το περιστατικό, κατά κάποιο τρόπο, το θεωρώ προάγγελο διαφόρων καταστάσεων. Αν η ελληνική κοινωνία υποχωρήσει μπροστά σε τέτοιου είδους απαιτήσεις, ποιός μπορεί να μας βεβαιώσει ποιές θα είναι οι επόμενες κινήσεις των "μουσουλμανικών κοινοτήτων" (και των αγκαλιασμένων μαζί τους αντιρατσιστικών οργανώσεων); Μήπως θα τους προσβάλλει η παρουσία κοριτσιών χωρίς νικάμπ, στις σχολικές αίθουσες; Μα εφόσον τους προσβάλλει ένα σύμβολο, ίσως τους προσβάλλει και αυτό.
Από ό,τι φαίνεται σιγά - σιγά η χώρα μας, αρχίζει να αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα με χώρες με μακρά χρονική παρουσία μεταναστών, όπως η Γαλλία. Σε αυτές οι χώρες, οι στριμωγμένοι πληθυσμοί, ανάγκασαν τις κυβερνήσεις τους να πάρουν μέτρα, όπως η περίπτωση Σαρκοζί, του οποίο η κυβέρνηση απαγόρευσε την παρουσία της μπούργκας και του νικάμπ. Για να γίνει όμως αυτό, χρειάστηκε κυριολεκτικά να περάσουν από "φωτιά και σίδερο" κομμάτια της γαλλικής κοινωνίας. Γιατί να πρέπει και στην χώρα μας, εμείς μάλιστα που είμαστε κατά πολύ μικρότερος πληθυσμός από αυτόν της Γαλλίας, για να φτάσουμε αργότερα, στα ίδια συμπεράσματα;

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More