ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Δευτέρα 14 Φεβρουαρίου 2011

ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ


Η σύγκρουση της κυβέρνησης των Σκοπίων με τους Αλβανούς που εμμένουν στην ισότιμη αντιμετώπισή τους χτυπάει κόκκινο. του ΤΗΛΕΜΑΧΟΥ ΚΟΚΚΟΥ
Δέκα χρόνια μετά τον εμφύλιο πόλεμο που κατέληξε στην παροχή προνομίων προς τους Αλβανούς, για άλλη μια φορά στην γειτονική χώρα επικρατεί ατμόσφαιρα έντασης. Εκτιμάται ότι η καταιγίδα δεν θα αργήσει.

Στο θέμα παρενέβη και ο Περιφερειακός Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης, που τοποθετούμενος σαφώς υπέρ των αλβανικών διεκδικήσεων, καταγγέλλει τον Νίκολα Γκρούεφσκι για άσκηση πολιτικής που διευρύνει το χάσμα μεταξύ Αλβανών και Σλάβων, που αποτελούν τις δύο μεγάλες κοινότητες της χώρας.

Ο Πρόεδρος του Οργανισμού, Μουχαμέρ Παγιάζιτι, δεν δίστασε να δηλώσει: « Οι προκλητικές πολιτικές του πρωθυπουργού έναντι του αλβανικού στοιχείου, και σε συνδυασμό με τις διαφωνίες που υπάρχουν με τους γείτονες Έλληνες και Βουλγάρους, ωθούν την χώρα σε αδιέξοδο και θα μπορούσαν να οδηγήσουν σε διαμελισμό της πΓΔΜ, ένα γεγονός το οποίο θα ήταν μοιραίο για ολόκληρη την περιοχή αλλά και πέραν αυτής. Ο Γκρούεφσκι αγνοεί τις παραινέσεις της διεθνούς κοινότητας και δεν ενδιαφέρεται για τα συμφέροντα της χώρας που είναι η ένταξή της στις ευρωατλαντικές δομές και όλες οι ενέργειες του συνηγορούν ότι αδιαφορεί για το μέλλον της πΓΔΜ».

Απαισιόδοξες είναι και οι προβλέψεις του γνωστού Κοσοβάρου δημοσιογράφου Βετόν Σουρόι , που έγραψε ότι η πΓΔΜ και η Βοσνία Ερζεγοβίνη μπορεί να χαθούν.

Τέλος, μια ομάδα διανοουμένων της Βουλγαρίας, έχει υποβάλει αίτηση στην UNESCO, με την οποία ζητούν να σταματήσει η πΓΔΜ, την κλοπή της γλώσσας, της ιστορίας και του πολιτισμού της Βουλγαρίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι προ δεκαετίας, τον καιρό που στα Σκόπια διεξήχθη αιματηρός εμφύλιος, ο πρώην πρωθυπουργός Λιούπκο Γκεοργκίεφσκι δεν δίστασε να προτείνει εθνοτική διαίρεση και αλλαγή συνόρων – κάτι που τότε δεν είχε αποδεχθεί η διεθνής κοινότητα.

ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ


ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΗΤΕ
Εισήγηση Περιφερειάρχη Πέτρου Τατούλη στο θέμα των διοδίων

Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι στη σημερινή μας συνεδρίαση για πρώτη φορά πήραμε την πρωτοβουλία να φέρουμε ένα θέμα το οποίο άπτεται των γενικότερων ζητημάτων της κοινωνικής αλληλεγγύης που πρέπει ασφαλώς να μας ενδιαφέρει ως περιφέρεια Πελοποννήσου.

Και αυτό έχει να κάνει με το φαινόμενο που παρακολουθήσαμε και παρατηρήσαμε τον τελευταίο καιρό στην περιοχή μας με την αλματώδη αύξηση του κόστους των διοδίων, σε όλους τους σταθμούς διοδίων στον εθνικό δρόμο Αθήνα – Κόρινθος – Τρίπολη, όπως και στον σταθμό διοδίων του δρόμου Τρίπολης – Καλαμάτας.....


Παίρνουμε αυτή την πρωτοβουλία γιατί θέλαμε εξαρχής να ξεκαθαρίσουμε στην κουβέντα μεταξύ μας το πώς πρέπει να αντιδρούμε σε τέτοιου είδους ζητήματα τα οποία μας απασχολούν.

Γιατί παρακολουθώντας το προηγούμενο διάστημα όλη αυτή τη διαδικασία η οποία ουσιαστικά ανοίχτηκε είδαμε δύο τάσεις.

Η μία τάση ήταν εξαιρετικά λαϊκιστική, η οποία έφτανε σε μία λογική μηδενισμού και έλεγε ότι αρνούμαι να πληρώσω τα διόδια.

Και η δεύτερη τάση ήταν μία άποψη, η οποία ήταν ρεαλιστική και νηφάλια και έλεγε ότι ναι μεν μπορούμε να συμμετάσχουμε σε αυτή τη διαδικασία, αλλά απαιτούμε από την ίδια την πολιτεία να πάρει όλες και όλα αυτά τα απαραίτητα μέτρα, προκειμένου να αντιμετωπίσει το υφιστάμενο πρόβλημα με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα και με λιγότερη επίπτωση στους πολίτες.

Και θα ήθελα να πω ότι όπως πρέπει να γνωρίζουμε όλοι μας, γιατί πιθανόν να μην γνωρίζουμε, ότι ο τρόπος που επιλέχθηκε για να δημιουργηθεί η υποδομή του οδικού άξονα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα ήταν ο τρόπος του συμφώνου παραχώρησης.

Το σύμφωνο παραχώρησης είναι ένα καινούριο χρηματοδοτικό εργαλείο, το οποίο έχει θεσπίσει η Ε.Ε. και μέσω της λευκής αλλά και της πράσινης βίβλου, προκειμένου να δημιουργούνται συνέργειες, συμπράξεις μεταξύ του Δημοσίου και των ιδιωτών, προκειμένου να προχωρήσει η δυνατότητα που πρέπει να έχει η χώρα μας, για να αποκτήσει και ιδιαίτερα η περιφέρειά μας σύγχρονες υποδομές και ιδιαίτερα σύγχρονο οδικό δίκτυο.
Παρακολουθήσαμε λοιπόν τον τελευταίο καιρό να υπάρχει αυτή η αλματώδης αύξηση. Και βέβαια βλέπαμε στις φωτεινές πινακίδες ότι αυτό ήταν σαν αποτέλεσμα της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής.

Αντιλαμβάνεστε όλοι σας ότι αυτό δεν υφίσταται, δεν υπάρχει στη συμφωνία γιατί δεν μπορεί ποτέ να υπάρξει στη συμφωνία ένας τέτοιος όρος. Οι δυσκολίες που υπήρξαν στον τρόπο χρηματοδότησης ως προς την ολοκλήρωση αυτών των μεγάλων οδικών δικτύων ήταν αυτό που επέφερε τις μεγάλες αυξήσεις.

Εμείς λοιπόν δεν αρνούμαστε αυτό το μοντέλο και δεν το αρνούμαστε και ήθελα να το ξέρετε από τώρα κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, γιατί αυτό είναι στις προθέσεις μας, να το χρησιμοποιήσουμε για να επεκτείνουμε τη δυνατότητα που θα έχουμε να αποκτήσουμε σύγχρονες οδικές υποδομές. Σύγχρονους οδικούς άξονες και ως προς το λεγόμενο ανατολικό άξονα, αλλά και ως προς τον λεγόμενο δυτικο-ενδο-Μεσσηνιακό άξονα.
Όταν θα πάρουμε αυτές τις πρωτοβουλίες θα σας ενημερώσουμε μέσω της συγκλίσεως του περιφερειακού συμβουλίου.

Θα ήθελα πάλι να επανέλθω λέγοντας ότι με τη δική μου πρωτοβουλία έγινε παρέμβαση στα αρμόδια υπουργεία ώστε κάνοντας χρήση του άρθρου 37 του νόμου 3559 του 2007, να υπάρξει αναθεώρηση ως προς τη συγκεκριμένη δομή, του πως καταμερίζονται τα διόδια. Το πώς διαμορφώνονται τα διόδια. Και αυτό το λέω γιατί όπως πρέπει να γνωρίζετε από τη σύμβαση παραχώρησης από το 2012 και μετά το Ελληνικό Δημόσιο θα εισπράττει τον αντίστοιχο Φ.Π.Α. από τη λειτουργία των διοδίων στο συγκεκριμένο άξονα. Και θα ήθελα να πω ότι ναι μεν η συμφωνία παραχώρησης, αυτό το σύμφωνο παραχώρησης ήταν πάρα πολύ σημαντικό γιατί μας έδωσε σε πολύ γρήγορο χρόνο να έχουμε αυτόν τον οδικό άξονα, αλλά θα ήθελα να τονίσω ότι όπως είχα πει και τότε στη Βουλή, διαφωνώντας με το σύνολο της νομοθετικής πρωτοβουλίας , ότι είχε και πάρα πολλά κενά.
Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι θεωρώ ότι το περιφερειακό συμβούλιο μπορεί να πάρει την εξής απόφαση. Και ‘δω θα ήθελα τη δική σας άποψη.

Το Περιφερειακό Συμβούλιο της περιφέρειας Πελοποννήσου ζητά την άμεση παρέμβαση της πολιτείας και ειδικότερα του υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων προκειμένου να καταστεί δυνατή η επαναδιαπραγμάτευση των επίμαχων συμβάσεων όπως άλλωστε προβλέπεται ρητά και στη νομοθετική ρύθμιση άρθρο 37 του νόμου 3559 του 2007. Σε διαφορετική περίπτωση οι Πελοποννήσιοι πολίτες δεν θα μπορέσουν να σηκώσουν το βάρος των αυξήσεων, οι οποίες παράλληλα θα αποτελούν ανάχωμα στην αναπτυξιακή προοπτική της περιφέρειάς μας.

ΒΕΛΕΣΤΕΝΛΗΣ Ο ΡΗΓΑΣ ΤΟ ΑΝΗΣΥΧΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΝΕΥΜΑ


Στα τέλη του 18ου αιώνα κυριαρχούν στην ελληνική σκέψη η αρχαιότητα και η φωτισµένη Ευρώπη.
Πάνω σ’ αυτούς τους δύο πόλους έλξης στρέφεται το ενδιαφέρον του Ρήγα και αυτοί κατά συνέπεια επηρεάζουν στο µέγιστο την προσωπικότητά του. Πηγή έµπνευσης για όλα τα προοδευτικά πνεύµατα της εποχής είναι η Γαλλική Επανάστα­ση, η οποία θορυβεί τη συντηρητική παραδοσια­κή Ευρώπη, η οποία στο πρόσωπό της αντικρίζει µε φρίκη όλες αυτές τις νέες ιδέες που χαρίζουν ελπίδα στους υπόδουλους λαούς αλλά και στα τεράστια λαϊκά στρώµατα που έχουν κάθε λό­γο να µην είναι ευτυχισµένα µε την άθλια µοίρα που τους επιφυλάσσουν τα αυταρχικά καθεστώ­τα της εποχής.
Συνεπαρµένος από αυτά τα νέα ρεύµατα ιδεών, ο Ρήγας Βελεστινλής διαµορφώνει τη...
δική του φωνή και τις προσωπικές πολιτικές του απόψεις, που τον καθιέρωσαν ως ένα από τα λαµπρότερα, εναργέστερα και ευγενέστερα πνεύµατα του νε­ότερου Ελληνισµού. Ο Ρήγας σαν ανήσυχο πνεύµα ήταν αυτός που θα εκτιµούσε τη δυναµική που αναπτυσσόταν µετά τη Γαλλική Επανάσταση στις κοινωνίες της Ευρώπης. Τα επαναστατικά προστάγµατα της εποχής του δεν ήταν κάτι αυτονόη­το για τις επικρατούσες κυρίαρχες ιδεολογίες.
Ωστόσο ο ρόλος των πνευµατικών ανθρώπων είναι ή να υποδέχονται πρώτοι τις νέες ιδέες ή να τις υπερασπίζονται τελευταίοι. Το έργο του Ρήγα εντάσσεται µέσα σε εκείνα που συγκρότησαν το ρεύµα του Νεοελληνικού Διαφωτισµού, και τέ­τοιο είναι και «Η Νέα Πολιτική Διοίκησις», το επα­ναστατικό φυλλάδιο του 1779, το οποίο και απο­τελεί το κατ’ εξοχήν πολιτικό του κείµενο.
Πρόκειται για ένα κείµενο στο οποίο, δίχως δυ­σκολία, γίνονται φανερές οι επιδράσεις του ευ­ρωπαϊκού φιλελεύθερου Διαφωτισµού, όπως αυ­τές αποτυπώνονται µέσα από την πατριωτική του προσήλωση και αγωνία για την Ελλάδα.
Στα προλεγόµενα που παρατάσσει ο Ρήγας στο έργο του δεν φαίνεται να συµµερίζεται τις κατο­πινές απόψεις των νεωτεριστών που επικαλούνται την ανυπαρξία του Ελληνισµού: «Δεν διακόπηκε τίποτα αυτά τα τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς στην Οθωµανική Αυτοκρατορία». Αντίθετα η αυτοκρα­τορία ήταν πηγή προνοµίων, ευηµερίας και ελευθεριοτήτων!
Υπέρ των νόμων και της πατρίδος ελευθερία, ισοτιμία, αδελφότης
Ο λαός, απόγονος των Ελλήνων, οπού κατοικεί την Ρούµελην, την Μικράν Ασίαν, τας Μεσογεί­ους Νήσους, την Βλαχοµπογδανίαν, και όλοι όσοι στενάζουν υπό την δυσφορωτάτην τυραννίαν του οθωµανικού βδελυρωτάτου δεσποτισµού, ή εβιάσθησαν να φύγουν εις ξένα βασίλεια διά να γλυ­τώσουν από τον δυσβάστακτον και βαρύν αυτού ζυγόν, όλοι λέγω, Χριστιανοί και Τούρκοι, χωρίς κανέναν ξεχωρισµόν θρησκείας (επειδή όλοι πλά­σµατα Θεού είναι και τέκνα του πρωτοπλάστου), στοχαζόµενοι ότι ο τύραννος, επονοµαζόµενος Σουλτάνος, κατέπεσεν ολοτελώς εις τας βρωµε­ράς θηλυµανείς ορέξεις του, επερικυκλώθη από ευνούχους και αιµοβόρους αµαθεστάτους αυλι­κούς, αλησµόνησε και κατεφρόνησε την ανθρω­πότητα, εσκληρύνθη η καρδία του κατά της αθωότητος, και το πλέον ωραιότερον βασίλειον του κόσµου, οπού εκθειάζεται πανταχόθεν από τους σοφούς, κατήντησεν εις µίαν βδελυράν αναρχίαν τόσον, ώστε κανένας, οποιασδήποτε τάξεως και θρησκείας, δεν θα είναι σίγουρος µήτε διά την ζωήν του, µήτε διά την τιµήν του, µήτε διά τα υποστατικά του. Ο πλέον ήσυχος, ο πλέον αθώος, ο πλέον τίµιος πολίτης κινδυνεύει κάθε στιγµήν να γίνη ελεεινή θυσία της τυραννικής φαντασίας ή των άγριων τοποτηρητών και αναξίων µεγιστά­νων του τυράννου, ή τέλος (όπερ και συνεχεστέρως συµβαίνει) των κακοτρόπων θηριωδεστάτων µιµητών του, χαιρόντων εις το ατιµώρητον κρίµα, εις την σκληροτάτην απανθρωπότητα, εις την φονοκτονίαν, χωρίς καµίαν εξέτασιν, χωρίς καµίαν κρίσιν.
(Ουρανέ, εσύ είσαι απροσωπόληπτος µάρτυς των τοιούτων κακουργηµάτων. Ήλιε, εσύ βλέπεις καθηµερινώς τα τοιαύτα θηριώδη τολµήµατα. Γη, εσύ ποτίζεσαι αδιακόπως από τα ρείθρα των αθώ­ων αιµάτων. Ποίος έχει στόµα να µε ειπή το ενα­ντίον; Ποίος είναι εκείνος ο τίγρης, ο οµόψηφος των τοσούτων ανοµηµάτων; Ας έβγη εις το παρόν, και διά πολέµιόν του µάρτυρα θέλει αποκτήσει όλην την κτίσιν, ήτις αγλώσσως γογγά διά τους αδίκως ώδε εκχυσοµένους ρύακας των ανθρωπί­νων αιµάτων).
Ο µέχρι τούδε λέγω δυστυχής ούτος λαός, βλέ­ποντας ότι όλαι του αι θλίψεις, αι οδύναι, τα κα­θηµερινά δάκρυά του, ο αφανισµός του, προέρ­χονται από την κακήν και αχρειεστάτην διοίκη-σιν, από την στέρησιν καλών νόµων, απεφάσισεν ενανδριζόµενος µίαν φοράν να ατενίση προς τον ουρανόν, να εγείρη ανδρείως τον καταβεβαρηµένον τράχηλόν του και, ενοπλίζοντας εµµανώς τους βραχίονάς του µε τα άρµατα της εκδικήσεως και της απελπισίας, να εκβοήση µεγαλοφώ­νως ενώπιον πάσης της οικουµένης, µε βροντώδη κραυγήν, τα ιερά και άμωμα δίκαια οπού θεόθεν τω εχαρίσθησαν διά να ζήση ησύχως επά­νω εις την γην. Όθεν διά να ημπορούν ομοθυ­μαδόν όλοι οι κάτοικοι να συγκρίνωσι πάντοτε με άγρυπνον όμμα τα κινήματα της διοικήσεως και των διοικούντων με σκοπόν της κοινωνικής αυτών νομοθεσίας, εκτινάζοντες ανδρικώς τον ουτιδανόν ζυγόν του δεσποτισμού και εναγκαιζόμενοι την πολύτιμον ελευθερίαν των ενδόξων προπατόρων των, να μην αφεθώσι ουδέποτε να καταπατώνται ως σκλάβοι εις το ωσάν λαμπρόν καθρέπτην εμπροστά εις τα όμματιά του τα θε­μέλια της ελευθερίας, της σιγουρότητος και της ευτυχίας του, να γνωρίζουν εμφανέστατα οι κριταί ποίον είναι το δυσαναπόφευκτον χρέος των προς τους κρινομένους ελευθέρους κατοίκους και οι νομοθέται και πρώτοι της διοικήσεως τον ευθύτατον κανόνα, καθ’ ον πρέπει να ρυθμίζεται και να αποβλέπη το επάγγελμά των προς ευδαιμονίαν των πολιτών, κηρύττεται λαμπροφανώς η ακόλουθος δημοσία φανέρωσις των πολυτίμων δικαίων του ανθρώπου και του ελευθέρου κατοί­κου τούτου του βασιλείου.
Ιδού μερικά άρθρα:
Δίκαια του ανθρώπου:
1 Όλοι οι άνθρωποι, Χριστιανοί και Τούρκοι, κατά φυσικόν λόγον είναι Ίσοι. Όταν πταίση τινάς, οποιασδήποτε θρησκείας και αν είναι, οποιασδήποτε καταστάσεως, ο νόμος είναι ο αυτός διά το πταίσμα και αμετάβλητος· ήγουν δεν παιδεύεται ο πλούσιος ολιγότερον και ο πτωχός περισσότερον διά το αυτό σφάλμα, αλ­λά ίσια ίσια.
2 Ο νόμος είναι εκείνη η ελευθερία απόφασις οπού με την συγκατάθεσιν όλου του λαού έγινεν· ήγουν όλοι θέλομεν ότι ο φονεύς να φο­νεύεται, αυτός λέγεται νόμος, και είναι ο ίδιος δι’ όλους μας εις το να παιδεύση και πάλιν άλ­λος οπού υπερασπίζεται, ήγουν όλοι θέλομεν να εξουσιάζωμεν τα υποστακτικά μας, κανένας λοι­πόν δεν έχει την άδειαν να μας πάρη δυναστικώς τίποτες. Αυτός είναι νόμος, επειδή μονάχοι μας τον δεχόμεθα και τον θέλομεν. Ο νόμος έχει πά­ντοτε να προστάζη ό,τι πράγμα είναι δίκαιον και ωφέλιμον εις την συγκοινωνίαν της ζωής μας και να εμποδίζη εκείνο οπού μας βλάπτει.
3 Όλοι οι συμπολίται ημπορούν να έμβουν εις αξίας και δημόσια οφίκια. Τα ελεύθερα γένη δεν γνωρίζουν καμίαν αιτίαν προτιμήσε­ως εις τας εκλογάς των, παρά την φρόνησιν και την προκοπήν· ήγουν καθένας, όταν είναι άξιος και προκομμένος διά μίαν δημόσιαν δούλευσιν, ημπορεί να την αποκτήση· εξ εναντίας δε, μην όντας άξιος αλλά χυδαίος, δεν πρέπει να τω δο-θή διατί, μην ηξεύροντας πώς να την εκτελέση, προσκρούει και βλάπτει το κοινόν με την αμά-θειαν και την ανεπιδεξιότητά του.
4 Η ελευθερία είναι εκείνη η δύναμις οπού έχει ο άνθρωπος εις το να κάμη όλον εκείνο οπού δεν βλάπτει εις τα δίκαια του γειτόνου του. Αυτή έχει ως θεμέλιον την φύσιν, διατί φυσικά αγαπώμεν να είμεθα ελεύθεροι· έχει ως κανό­να την δικαιοσύνη, διατί η δικαία ελευθερία εί­ναι καλή· έχει ως φύλακα τον νόμον, διατί αυτός προσδιορίζει έως πού πρέπει να είμεθα ελεύ­θεροι. Το ηθικόν σύνορον της ελευθερίας είναι τούτο το ρητόν: Μην κάμης εις τον άλλον εκείνο οπού δεν θέλεις να σε κάμουν.
5 Το δίκαιον του να φανερώνωμεν την γνώ-μην μας και τους συλλογισμούς μας, τόσον με την τυπογραφίαν, όσον και με άλλον τρόπο· το δίκαιον του να συναθροιζώμεθα ειρηνικώς· η ελευθερία κάθε είδους θρησκείας, Χριστιανι­σμού, Τουρκισμού, Ιουδαϊσμού, και τα λοιπά, δεν είναι εμποδισμένα εις την παρούσαν διοίκησιν. Όταν εμποδίζωνται αυτά τα δίκαια, είναι φανε-ρόν πως προέρχεται τούτο από τυραννίαν, ή πως είναι ακόμη ενθύμησις του εξοστρακισθέντος δεσποτισμού οπού απεδιώξαμεν.
6 Η σιγουρότης είναι εκείνη η διαφένδευσις οπού δίδεται απ’ όλον το έθνος και τον λα-όν εις τον κάθε άνθρωπον ιδά την φύλαξιν του υποκειμένου του, των δικαίων του και των υπο­στατικών του· ήγουν, όταν βλάψη τινάς έναν μό­νον άνθρωπον, ή πάρη αδίκως τίποτες απ’ αυτόν, όλος ο λαός πρέπει να σηκωθή κατ’ επάνω εκεί­νου του δυνάστου και να τον αποδιώξη.
7 Ο νόμος έχει χρέος να διαφενδεύη την κοινήν ελευθερίαν όλου του έθνους και εκείνην του κάθε ανθρώπου, κατοίκου εις τούτην την αυτοκρατορίαν, εναντίον της καταθλίψεως και της δυναστείας των διοικητών. Όταν αυτοί διοικούν καλώς, να τους διαφενδεύη· ει δε κακώς, να τους αποβάλλη.

Η ΧΩΡΑ ΕΑΛΩ


"ΟΙ ΡΑΘΥΜΟΙ ΚΑΙ ΚΑΚΟΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΑΓΚΗ ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ":

Η ΑΠΟΘΕΩΣΗ ΤΟΥ ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΟΛΑΓΝΕΙΑΣ,ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΗΝΟΘΕΤΗ ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΝΑΡΗ!

Το ότι ο "καλλιτεχνικός χώρος" έχει αλωθεί εδώ και δεκαετίες από ανθέλληνες αναρχοαριστερούς,είναι γνωστό.Πρόκειται ίσως για τη μεγαλύτερη σφηκοφωλιά γραικύλων,μετά τους "καθηγητάδες" Πανεπιστημίου.Όμως,το να παραληρεί κανείς ασυγκράτητα υπέρ των λαθρομεταναστών,την ώρα που
ΤΟ 90% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΖΗΤΑΕΙ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ 70% ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ,ΣΥΝΙΣΤΑ ΠΡΟΚΛΗΣΗ!
Δείτε λοιπόν τι είπε ο Κώστας Γιάνναρης,σκηνοθέτης της ταινίας "Όμηρος" (ξέρετε,εκείνη με τον Αλβανό που πήρε λεωφορείο με ομήρους επιβάτες,για να σκοτώσουν τελικά οι συμπατριώτες του όχι μόνον εκείνον,αλλά κι έναν Έλληνα επιβάτη) στην κρατικοδίαιτη εφημερίδα Free Sunday του "δεξιού" Κύρτσου (σημειωτέον,κάθε βδομάδα κάνει ανελλιπώς λαθροπροπαγάνδα):-Το νέο σας φιλμ περιγράφει την ιστορία 30 μεταναστών που σώζονται από τον καπετάνιο ενός ελληνικού δεξαμενόπλοιου. Δεν μπορώ να αντισταθώ και θα ζητήσω ένα σχόλιό σας για την κατάληψη της Νομικής από τους μετανάστες:

"Δυστυχώς, δεν το παρακολούθησα όσο θα ήθελα, γιατί ήμουν 16 ώρες στο μοντάζ και ενημερωνόμουν ελάχιστα. Ήθελα όμως να κατέβω μαζί τους στη Νομική. Ήταν η πρώτη φορά που μια ανθρώπινη ομάδα χρειάστηκε πραγματικά το πανεπιστημιακό άσυλο. Μια ομάδα κολασμένων, που βρίσκεται έξω από κάθε κοινωνία, είχε πραγματικά ανάγκη το άσυλο. Και κάποιοι τους το αρνήθηκαν. Τόσα χρόνια που έχουμε τέτοια κατάχρηση του ασύλου οι αντιδράσεις ήταν ηπιότερες. Του τύπου «έλα μωρέ, τα παιδία παίζει».

-Ποιος είναι ο μεγαλύτερος κίνδυνος για τον παράνομο μετανάστη που ζητά στέγη και φιλοξενία σε μια ξένη χώρα σαν την Ελλάδα;

"Η απέλαση. Βρίσκονται άνθρωποι μετέωροι, χωρίς κανένα χαρτί, σε μια χώρα που οι κάτοικοί της απαιτούν να τους διώξουν. Είναι θέμα ύπαρξης. Κοινωνικής κυρίως."

-Σχεδόν σε κάθε ταινία σας ο μετανάστης είναι πρωταγωνιστής...

"Είμαι ο ίδιος μετανάστης. Έχω ζήσει σε 3 διαφορετικές χώρες και έχω βιώσει την ξένη κουλτούρα. Ξέρω καλά τι σημαίνει να μην είσαι ριζωμένος κάπου. Έχω κάτι το μετέωρο μέσα μου και αυτό μου επιτρέπει να ταυτιστώ με αυτά τα μετέωρα παιδιά. Με τραβάει πολύ η έννοια του ξένου. Ο «ιερός» άνθρωπος του Καμί που παλεύει να βρει θέση σε μια μισαλλόδοξη Ευρώπη, μια ήπειρο αφιλόξενη και εχθρική στο «άλλο».

-Η Ελλάδα της κρίσης μπορεί να αντέξει άλλους μετανάστες; Τους χρειάζεται;

"Πιο πολύ από ποτέ! Έχει ανάγκη τη δημιουργικότητα, την ενέργεια, το πάθος τους για ζωή. Η ράθυμη και κακομαθημένη ελληνική κοινωνία χρειάζεται καινούργιο αίμα."

-Τελικά ο σύγχρονος Έλληνας είναι ρατσιστής και ξενοφοβικός;

"Ζούμε σε μια χώρα με διάφορες ιδεοληψίες και μας μεγαλώνουν ταΐζοντας τον εγκέφαλό μας με διάφορα παραμύθια. Έτσι, μεγαλώσαμε με διάφορα στερεότυπα. Όπως ότι ανήκουμε στη χώρα της φιλοξενίας, την ομορφότερη, το λίκνο της δημοκρατίας κτλ. Παράλληλα, μάθαμε ότι μπορούμε να ζούμε πλουσιοπάροχα δουλεύοντας ελάχιστα ή ότι αν έχουμε πολιτικό μέσο μπορούμε να πιάσουμε την καλή. Την ίδια στιγμή χλευάζαμε τους «ρατσιστές ξένους», θεωρώντας τους εαυτούς μας φοβερούς, αλέγρους τύπους, ανώτερη φυλή. Όλα αυτά αποδείχτηκαν φούσκες".

-Αλήθεια, ποια θεωρείτε τη βασική αιτία της σημερινής κατάντιας; Μιλάω για την οικονομική κρίση, που αποκάλυψε το σαθρό πολιτικό σκηνικό της σύγχρονης Ελλάδας.

"Μετά τη μεταπολίτευση δημιουργήθηκε ένα τερατούργημα με τη συνδρομή των ηγεσιών της Δεξιάς και του ΠΑΣΟΚ. Σε κάθε επίπεδο, από το ασφαλιστικό ως την παιδεία και την υγεία, στήθηκε ένα ψεύτικο σκηνικό. Ταυτόχρονα, ζούσαμε με λεφτά άλλων. Δανεικά. Ώσπου τελείωσαν κι αυτά. Και τώρα πρέπει να μάθουμε να ζούμε με λίγα, καθώς και να επιστρέψουμε αυτά που φάγαμε".

-Δώστε μας με λίγα λόγια την πορεία της ζωής σας.

"Γεννήθηκα στην Αυστραλία, αλλά οι μετανάστες γονείς μου επέστρεψαν πίσω. Στα 7 μου βρέθηκα στην Ελλάδα, όπου μετακομίζαμε από γειτονιά σε γειτονιά. Έζησα στον Άγιο Νικόλαο, στην Αχαρνών, στο Άγιο Ελευθέριο και κυρίως στη Σπάρτη. Ύστερα ακολούθησαν οι σπουδές στην Αγγλία, όπου έκανα και τις πρώτες ταινίες μου"
ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΓΟΝΕΙΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΧΑΡΤΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΑΝ Η ΗΤΑΝ ΕΚΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ ΠΡΕΠΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΔΕΧΘΕΙ 3.000.000 ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΒΙΑΣΤΕΣ,ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΣ.ΚΛΕΦΤΕΣ;
ΓΙΑΤΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΡΧΕΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΥΣ
ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΕΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΗΜΟ ΑΠΛΑ ΝΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ 15.000 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΠΟΣΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
Η ΑΚΟΜΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΣΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ;
ΚΑΙ ΣΕ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΤΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ; ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ;

ΑΠΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΞΕΡΕΙΣ;


ΕΧΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ
ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΜΑΣ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ
1. Οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου (Σύνταγμα Άρ. 4 παρ. 1). Πώς προκύπτει κάποιοι να έχουν ασυλία για τα πάντα, ακόμα και για συζυγικές ή αστικές διαφορές με γειτόνους;
2. Οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλογα με τις δυνάμεις τους (Σύνταγμα Άρ. 4 παρ. 5) Πώς προκύπτει ότι οι άποροι, άνεργοι, ΑμΕΑ και πολύτεκνοι υπόκεινται σε φορολογία και περιορισμούς ίδιους με τις ισχυρές κοινωνικές ή και ταξικές ομάδες;
3. Τίτλοι ευγένειας ή διάκρισης ούτε απονέμονται ούτε αναγνωρίζονται σε Έλληνες πολίτες. Γιατί τότε διακρίνονται οι βουλευτές σε ανέγκιχτη “κάστα” προνομίων και απαλλαγών;
4. Απαγορεύονται ατομικά διοικητικά μέτρα που.... περιορίζουν σε οποιονδήποτε Έλληνα την ελεύθερη κίνηση ή εγκατάσταση στη Χώρα, καθώς και την ελεύθερη έξοδο και είσοδο σ’ αυτήν. (Σύνταγμα Άρ. 5 παρ. 4) Οι μπάρες των διοδίων σε τι αποσκοπούν, νταβαντζιλίκι ή μαφιόζικη προστασία;
5. Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας και της γενετικής του ταυτότητας. Νόμος ορίζει τα σχετικά με την προστασία κάθε προσώπου έναντι των βιοϊατρικών παρεμβάσεων. (Σύνταγμα Άρ. 5 παρ. 5)
6. Καθένας έχει δικαίωμα στην πληροφόρηση,… (Σύνταγμα Άρ. 5Α παρ. 1)
7. Καθένας μπορεί να εκφράζει και να διαδίδει προφορικά, γραπτά και δια του τύπου τους στοχασμούς του (Σύνταγμα Άρ. 14 παρ. 1)
8. Η ραδιοφωνία και η τηλεόραση υπάγονται στον άμεσο έλεγχο του Κράτους. Ο άμεσος έλεγχος του Κράτους, έχει ως σκοπό την αντικειμενική και με ίσους όρους μετάδοση πληροφοριών και ειδήσεων, καθώς και προϊόντων του λόγου και της τέχνης, την εξασφάλιση της ποιοτικής στάθμης των προγραμμάτων που επιβάλλει η κοινωνική αποστολή της ραδιοφωνίας και της τηλεόρασης και η πολιτιστική ανάπτυξη της Χώρας, καθώς και το σεβασμό της αξίας του ανθρώπου και την προστασία της παιδικής ηλικίας και της νεότητας. (Σύνταγμα Άρ. 15 παρ. 2) Άμεσος έλεγχος και στα ιδιωτικά, αλλά η ποιότητα και η κοινωνική αποστολή τους, ο πολιτισμός, όπως και η προστασία της παιδικής ηλικίας να μας πει κάποιος ότι ελέγχονται για να κοιμηθώ ήσυχος!
9. Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. (Σύνταγμα Άρ. 16 παρ. 2) Τα αφήσαμε σε Δραγώνα και Ρεπούση και έχω ξεχάσει πού ζω και τι πιστεύω.
10. Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας, σε όλες τις βαθμίδες της, στα κρατικά εκπαιδευτήρια. Το Κράτος ενισχύει τους σπουδαστές που διακρίνονται, καθώς και αυτούς που έχουν ανάγκη από βοήθεια ή ειδική προστασία, ανάλογα με τις ικανότητές τους. (Σύνταγμα Άρ. 16 παρ. 4) Είναι ψέμα ότι οι Έλληνες γονείς ξοδεύουν το μισό προϋπολογισμό τους για τα σχολεία και τα έξοδα σπουδών;
11. Η επαγγελματική και κάθε άλλη ειδική εκπαίδευση παρέχεται από το Κράτος και με σχολές ανώτερης βαθμίδας… όπως προβλέπεται ειδικότερα από το νόμο, που ορίζει και τα επαγγελματικά δικαιώματα όσων αποφοιτούν από τις σχολές αυτές. (Σύνταγμα Άρ. 16 παρ. 7) Υπάρχουν εκατοντάδες απόφοιτοι που το πτυχίο τους τους δίνει τα ίδια δικαιώματα με απόφοιτο Λυκείου.
12. … η άσκηση ψυχολογικής βίας, καθώς και κάθε άλλη προσβολή της ανθρώπινης αξιοπρέπειας απαγορεύονται και τιμωρούνται… (Σύνταγμα Άρ. 7 παρ. 2) Οι απειλές κατά των κινημάτων είναι ψυχολογική βία; Ποιος τις εκτοξεύει;
13. Η οικογένεια, ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Έθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία τελούν υπό την προστασία του Κράτους. (Σύνταγμα Άρ. 21 παρ. 1) Έγκυες και λεχώνες απέχουν απ’ την εργασία τους ελάχιστο χρόνο αναλογικά με την σπουδαιότητα του κρίσιμου διαστήματος για τα νεογνά, ενώ αμέτρητα παιδιά χωρισμένων γονιών περνάνε απερίγραπτους γολγοθάδες.
14. Πολύτεκνες οικογένειες, ανάπηροι πολέμου και ειρηνικής περιόδου, θύματα πολέμου, χήρες και ορφανά εκείνων που έπεσαν στον πόλεμο, καθώς και όσοι πάσχουν από ανίατη σωματική ή πνευματική νόσο έχουν δικαίωμα ειδικής φροντίδας από το Κράτος. (Σύνταγμα Άρ. 21 παρ. 2) Κάνω λάθος ότι όλες αυτές οι αδύναμες κοινωνικές ομάδες έχουν δικαιολογημένη θλίψη από την αδιαφορία της πολιτείας;
15. Ο σχεδιασμός και η εφαρμογή δημογραφικής πολιτικής, καθώς και η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων αποτελεί υποχρέωση του Κράτους. (Σύνταγμα Άρ. 21 παρ. 5) Η Βουλή έχει ψηφίσει το δημογραφικό σαν ύψιστο εθνικό πρόβλημα και οι τρίτεκνοι και πολύτεκνοι λοιδωρούνται από την τιμωρητική συμπεριφορά του κράτους.
16. Η εργασία αποτελεί δικαίωμα και προστατεύεται από το Κράτος, που μεριμνά για τη δημιουργία συνθηκών απασχόλησης όλων των πολιτών και για την ηθική και υλική εξύψωση του εργαζόμενου αγροτικού και αστικού πληθυσμού. (Σύνταγμα Άρ. 22 παρ. 1) Δεν χρειάζεται, νομίζω, σχόλια.
17. Το Κράτος μεριμνά για την κοινωνική ασφάλιση των εργαζομένων. (Σύνταγμα Άρ. 22 παρ. 5)
18. Η απεργία αποτελεί δικαίωμα και ασκείται από τις νόμιμα συστημένες συνδικαλιστικές οργανώσεις για τη διαφύλαξη και προαγωγή των οικονομικών και εργασιακών γενικά συμφερόντων των εργαζομένων. (Σύνταγμα Άρ. 23 παρ. 2) Γενικά ευχολόγια που οι εκάστοτε άρχοντες τα ερμηνεύουν κατά το δοκούν.
19. Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους. …Τα δικαιώματα αυτά ισχύουν και στις σχέσεις μεταξύ ιδιωτών στις οποίες προσιδιάζουν. Οι κάθε είδους περιορισμοί που μπορούν κατά το Σύνταγμα να επιβληθούν στα δικαιώματα αυτά πρέπει να προβλέπονται είτε απευθείας από το Σύνταγμα είτε από το νόμο, εφόσον υπάρχει επιφύλαξη υπέρ αυτού και να σέβονται την αρχή της αναλογικότητας. (Σύνταγμα Άρ. 25 παρ. 1) Το σημαντικότερο άρθρο! Περιορισμοί ανάλογα με τη δυνατότητά σου να τους υποστείς. Σηκώνει πλήρη ανάλυση σε επόμενη ανάρτηση.
20. Η αναγνώριση και η προστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων δικαιωμάτων του ανθρώπου από την Πολιτεία αποβλέπει στην πραγμάτωση της κοινωνικής προόδου μέσα σε ελευθερία και δικαιοσύνη. (Σύνταγμα Άρ. 25 παρ. 2) Αυτά που μας λείπουν… συμπτωματικά!
21. Η καταχρηστική άσκηση δικαιώματος δεν επιτρέπεται. (Σύνταγμα Άρ. 25 παρ. 3) Βουλευτική ασυλία, αστυνομική βία χουντικού τύπου, χρηματισμοί και μίζες είναι η… εξαίρεση!
22. Η δικαστική λειτουργία ασκείται από τα δικαστήρια (Σύνταγμα Άρ. 26 παρ. 3) Τότε γιατί τους βουλευτές και υπουργούς τους δικάζουν οι συνάδελφοί τους;
23. Για να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη, μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών. (Σύνταγμα Άρ. 28 παρ. 2) Με τέτοια δυσνόητα σκαλίσματα προετοιμάστηκε η υποταγή (στα μεγάλα κεφάλαια και το ΔΝΤ) και που, παρόλα αυτά, απαιτεί αυξημένη πλειοψηφία.
24. Η Ελλάδα προβαίνει ελεύθερα, με νόμο που ψηφίζεται από την απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού των βουλευτών, σε περιορισμούς ως προς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας της, εφόσον αυτό υπαγορεύεται από σπουδαίο εθνικό συμφέρον, δεν θίγει τα δικαιώματα του ανθρώπου και τις βάσεις του δημοκρατικού πολιτεύματος και γίνεται με βάση τις αρχές της ισότητας και με τον όρο της αμοιβαιότητας. (Σύνταγμα Άρ. 28 παρ. 3) Αυτό έπρεπε να ψηφίσουμε για να μπούμε στην Ευρωπαϊκή Ένωση, ο Θεός να την κάνει Ένωση, που το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό!
25. Τα κόμματα έχουν δικαίωμα στην οικονομική τους ενίσχυση από το Κράτος για τις εκλογικές και λειτουργικές τους δαπάνες. (Σύνταγμα Άρ. 29 παρ. 2) Γιατί τότε ενισχύονται ΜΟΝΟ τα κόμματα της εκάστοτε Βουλής, για να μην μπορέσουμε να απεγκλωβιστούμε από τη συμμορία τους, μήπως;

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ Η ΚΙΝΑ


Η Κίνα τρέχει εδώ και χρόνια με ρυθμό ανάπτυξης που προσεγγίζει ή υπερβαίνει το 10%, το ΑΕΠ της αυξήθηκε κατά 10,3% το 2010.
Η Ιαπωνία παραχώρησε στην Κίνα τη θέση της ως δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία το 2010, ένα έτος όμως όπου το αρχιπέλαγος είχε δει την ανάκαμψη της ανάπτυξης παρά την αδυναμία της κατανάλωσης και των εξαγωγών κατά το τελευταίο τρίμηνο. Το ακαθάριστο εγχώριο προϊόν (ΑΕΠ) της Ιαπωνίας, σε ονομαστικούς όρους, ανήλθε σε 5.474,2 δισεκατομμύρια δολάρια το 2010, έναντι 5.878,6 δισ. δολάρια της Κίνας, σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δημοσίευσε τη Δευτέρα η ιαπωνική κυβέρνηση.
Το αρχιπέλαγος έχασε λοιπόν τη θέση του ως η δεύτερη μεγαλύτερη οικονομία που κατείχε από το 1968, πίσω από τις Ηνωμένες Πολιτείες που η Κίνα θα μπορούσε μάλιστα να εκθρονίσει το 2025, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Παγκόσμιας Τράπεζας και διάφορων χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων. Το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της Ιαπωνίας παραμένει όμως πάνω από δέκα φορές μεγαλύτερο εκείνου των Κινέζων, σύμφωνα με το ΔΝΤ.
Η Κίνα παρουσιάζει εδώ και χρόνια ένα ρυθμό ανάπτυξης που προσεγγίζει ή υπερβαίνει το 10%, με το ΑΕΠ να αυξάνει κατά 10,3% σε πραγματικούς όρους το 2010. Η ιαπωνική οικονομία από την πλευρά της κατάφερε να ανακάμψει το 2010, μετά από μια σοβαρή ύφεση λόγω της παγκόσμιας κρίσης. Το ΑΕΠ της που είχε συρρικνωθεί κατά 1,2% σε πραγματικούς όρους το 2008 και 6,3% το 2009, αυξήθηκε κατά 3,9% το 2010, αλλά αυτό δεν επέτρεψε στο αρχιπέλαγος να διατηρήσει την δεύτερη θέση του. Στο τέλος του 2010, το ΑΕΠ της Ιαπωνίας παρέμεινε κάτω από το επίπεδο που ήταν πριν από την κρίση.
Η ιαπωνική οικονομία σύρθηκε κατά τους πρώτους εννέα μήνες του έτους από τις εξαγωγές προς τις αναδυόμενες αγορές, ιδίως προς την Κίνα, ο πρώτος εμπορικός εταίρος της, και με τις προσωρινές κρατικές επιδοτήσεις που τόνωσαν την κατανάλωση. Το ΑΕΠ της Ιαπωνίας συρρικνώθηκε όμως κατά 0,3% το τέταρτο τρίμηνο σε σχέση με το τρίτο, ήτοι 1,1% σε ετήσια βάση. Το φθινόπωρο, η κατανάλωση επηρεάστηκε από το τέλος των προγραμμάτων στήριξης. Οι αρχές πράγματι έπαψαν να υποστηρίζουν την απόκτηση «πράσινων» οχημάτων και στην συνέχεια μείωσαν την βοήθεια για την αγορά τηλεοράσεων, ψυγείων και τον κλιματιστικών χαμηλής ενεργειακής καταλανώσης. Άλλο ένα εμπόδιο για την ανάπτυξη, στο τέλος του έτους, οι αρχές μείωσαν τις επενδυτικές δαπάνες τους, ενώ η Ιαπωνία πρέπει να σφίξει το ζωνάρι της για να μειώσει το τεράστιο χρέος της που εκτιμάται να είναι περίπου 200% του ΑΕΠ της.
Παράγοντας στήριξης για την δραστηριότητα μέχρι σήμερα, οι εξαγωγές έχουν συρρικνωθεί επίσης κατά το τέταρτο τρίμηνο, λόγω της ανόδου του γιεν, που βρίσκεται από το καλοκαίρι του 2010, στο υψηλότερο επίπεδο έναντι του δολαρίου των δεκαπέντε χρόνων και των εννέα χρόνων έναντι του ευρώ, βλάπτοντας την ανταγωνιστικότητα των ιαπωνικών επιχειρήσεων στο εξωτερικό. Η ιαπωνική ανάπτυξη αναμένεται να ανακάμψει κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, στην Ιαπωνία, αποφεύγοντας την ύφεση, χάρις σε υψηλότερη ζήτηση από το εξωτερικό, συμπεριλαμβανομένων των Ηνωμένων Πολιτειών.
Η οικονομία του αρχιπελάγους θα μπορούσε επίσης να επωφεληθεί από τα αποτελέσματα των μέτρων τόνωσης, σχεδόν 6.000 δισ. γεν (53,5 δισ. ευρώ) που εγκρίθηκαν στα τέλη του 2010 από την κεντροαριστερή πλειοψηφία για την καταπολέμηση του επίμονου αποπληθωρισμού, που υφίσταται στο αρχιπέλαγος για σχεδόν δύο χρόνια.

ΦΥΤΕΥΤΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ

Μία είδηση παλιά ενδεικτική και αποδεικτική για το πώς Βαλλιανάτοι , Δήμου, Τατσόπουλοι κλπ έχουν αφθονία χώρου και χρόνου στα ΜΜΕ

Αναδιατάσσουν τους πράκτορές τους στα ελληνικά ΜΜΕ οι Αμερικανοί, τοποθετώντας τους σε θέσεις-κλειδιά τηλεοπτικών σταθμών και πρωτίστως εφημερίδων σ’ αυτή τη φάση. Τους μετακινούν μεθοδικά από το ένα έντυπο στο άλλο, επιδιώκοντας να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητες προβολής των αμερικανικών θέσεων.

Έχοντας πλέον συνειδητοποιήσει ότι οι σχέσεις τους με ορισμένους εκδότες δεν αρκούν για να τους διασφαλίσουν το πέρασμα της αμερικανικής γραμμής και των αρχών που σταδιακά θα διαμορφώσουν μια ελληνική κοινή γνώμη ευνοϊκή προς τις ΗΠΑ, οι Αμερικανοί ασχολούνται μεθοδικά με το να διασπείρουν τους πράκτορές τους στον ευρύτερο δυνατό αριθμό εντύπων, αποφεύγοντας άχρηστες υπερσυγκεντρώσεις ανθρώπων τους σε ορισμένα έντυπα, όσο σημαντικά και αν είναι αυτά.

Το γεγονός ότι το σύνολο σχεδόν των μεγάλων ελληνικών εφημερίδων πολιτικής επιρροής έχει περιέλθει σε φάση «τέλους εποχής» λόγω εξάντλησης των βιολογικών ορίων των περισσότερων παραδοσιακών εκδοτών και λόγω υπέρογκων χρεών, διευκολύνει τα μέγιστα τα σχέδια των Αμερικανών. Αλλαγές κυοφορούνται και στο ιδιοκτησιακό καθεστώς πολλών ΜΜΕ.

Κυκλοφορούν ήδη αρκετές φήμες και πληροφορίες για μυστηριώδεις υπεράκτιες εταιρείες που γίνονται κάτοχοι αξιόλογων ποσοστών του μετοχικού κεφαλαίου εταιρειών που κατέχουν ΜΜΕ.

Η ουσία είναι πως ο αμερικανικός έλεγχος επί ελληνικών μέσων ενημέρωσης ουδέποτε ήταν τόσο ισχυρός όσο σήμερα, αν πιστέψει κανείς τα όσα λέγονται. Πρόκειται για εξέλιξη με μοιραίες πολιτικές επιπτώσεις».

ΓΣΕΕ:ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟΙ ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ


Καταδικάζει τόσο το περιεχόμενο των «φαεινών προτάσεων» όσο και το ύφος και την προκλητικότητα τους Να χαρακτηρίσει ως «ανεπιθύμητα πρόσωπα» τους «υπαλλήλους - εκπροσώπους της τρόικας» καλεί την κυβέρνηση η ΓΣΕΕ. Στην ανακοίνωσή της η Συνομοσπονδία αναφέρει, ότι οι εργαζόμενοι και η ελληνική κοινωνία απορρίπτουν και καταδικάζουν τόσο το περιεχόμενο των «φαεινών προτάσεων» όσο και το ύφος και την προκλητικότητα τους, και επισημαίνει πως «οι ευθύνες της κυβέρνησης και των στελεχών της που χειρίζονται το θέμα, συνομιλούν και διαπραγματεύονται μαζί τους είναι τεράστιες και σοβαρές».

«Τα συνδικάτα, δίνουν καθημερινά μεγάλους αγώνες για την ανόρθωση και σωτηρία της οικονομίας, και δεν ανέχονται από κανέναν εντολές και μαθήματα συμπεριφοράς και δράσεων» τονίζει ΓΣΕΕ και καταλήγει ότι «ο αγώνας και η αντίδραση των εργαζομένων θα συνεχισθεί και θα ενταθεί με την 24ωρη Γενική Απεργία στις 23 Φεβρουαρίου».
ΕΡΩΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ
ΠΟΙΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΕΙ
Α) Η ΓΣΕΕ
Β) ΤΟ ΑΔΕΔΥ
Γ) ΠΑΜΕ
Δ) ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΣΩΜΑΤΕΙΑ
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΟΙΝΟΥ
ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΣΤΑΣΗ
ΟΙ ΣΥΝΔΙΚΑ(ΛΗΣΣΤΕΣ) ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΒΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΑΝΕΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΙΓΗ ΥΠΟΜΟΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΧΕΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More