ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Πέμπτη, 10 Φεβρουαρίου 2011

ΑΗΔΙΑ...ΝΤΡΟΠΗ....ΑΙΣΧΟΣ


<Στο πόδι βρίσκονται οι Καλαβρυτινοί όλου του κόσμου, μετά τη χθεσινοβραδινή προβολή του ντοκιμαντέρ του «ΣΚΑΪ», για τα γεγονότα της επανάστασης του 1821. Στο επεισόδιο αμφισβητήθηκε το γεγονός ότι η Επανάσταση ξεκίνησε την 25η Μαρτίου από τα Καλάβρυτα. Εκατοντάδες Καλαβρυτινοί, από όλο τον κόσμο, που έβλεπαν το ντοκιμαντέρ, τηλεφωνούσαν διαρκώς χθες στο σταθμό διαμαρτυρόμενοι για τα όσα έβλεπαν και άκουγαν. «Είμαστε αηδιασμένοι από τα όσα προβλήθηκαν χθες βράδυ», δηλώνει χαρακτηριστικά στο thebest.gr o πρόεδρος του Παγκαλαβρυτινού Συλλόγου της Πάτρας Αθ. Φραντζής, ο οποίος από το βράδυ δέχεται τηλεφωνήματα διαμαρτυρίας από Καλαβρυτινούς από όλο τον κόσμο.

Όπως σημειώνει ο πρόεδρος του Συλλόγου το θέμα δεν θα μείνει έτσι και ήδη υπάρχει συντονισμός τόσο με του Καλαβρυτινούς της Αμερικής, όσο και της Αυστραλίας, ώστε να υπάρξει παγκόσμια κινητοποίηση. Από το στόχαστρο των Καλαβρυτινών δεν ξεφεύγει και η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδας, η οποία είναι χορηγός της ιστορικής σειράς.
«Δεν μπορεί η Εθνική με τα λεφτά τα δικά μας, να χρηματοδοτεί τέτοια απαράδεκτα πράγματα», λέει στο thebest.gr, o κ. Φραντζής. Όσο για τον τρόπο αντίδρασης δεν αποκλείει ακόμη και να γίνει μαζική ανάληψη των καταθέσεων από τους Καλαβρυτινούς όλου του κόσμου!
Όσο για τα αίτια αυτής της «δεύτερης ανάγνωσης» των ιστορικών γεγονότων, ο κ. Φραντζής εκτιμά ότι πίσω από αυτό κρύβεται η προσπάθεια σκοτεινών κύκλων που θέλουν να ξαναγράψουν την ιστορία στο βωμό της ελληνοτουρκικής φιλίας.
Παράλληλα, μια ομάδα Καλαβρυτινών ιστορικών – ερευνητών ετοιμάζει επιστολή διαμαρτυρίας για το θέμα, η οποία θα σταλεί την πολιτειακή και πολιτική ηγεσία του τόπου.


Ακολουθεί σχετικό δημοσίευμα:
Ντοκιμαντέρ ΣΚΑΪ: Στις 25 Μαρτίου 1821 ο Παλαιών Πατρών Γερμανός δεν βρισκόταν καν στα Καλάβρυτα. “Η Επανάσταση δεν ξεκίνησε από τα Καλάβρυτα, αλλά ταυτόχρονα σε πολλά σημεία της Πελοποννήσου”
Την επικρατούσα εκδοχή ότι η Επανάσταση του 1821 ξεκίνησε από τα Καλάβρυτα στις 25 Μαρτίου 1821, αμφισβήτησε και το ντοκιμαντέρ του ΣΚΑΪ με τον τίτλο “1821″. Στο τρίτο επεισόδιο του ντοκιμαντέρ που μεταδόθηκε στις 11 το βράδυ της Τρίτης, ο παρουσιαστής-συγγραφέας κ. Πέτρος Τατσόπουλος ανέφερε ότι είναι θρύλος η εκδοχή έναρξης της Επανάστασης από την Αγία Λαύρα.
Σύμφωνα με την εκδοχή του ντοκιμαντέρ “1821″ στις 25 Μαρτίου 1821 δεν βρίσκονταν καν στα Καλάβρυτα, ούτε ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης ούτε ο Παλαιών Πατρών Γερμανός που η ιστορία όπως την διδαχθήκαμε στα σχολεία τον εμφανίζει να ορκίζει τους αγωνιστές, να ευλογεί τον αγώνα και να κηρύσσει την έναρξη της Επανάστασης.
Ο κ. Τατσόπουλος ανέφερε ότι ο Ελληνικός ξεσηκωμός σημειώθηκε ταυτόχρονα σε πολλά μέρη της Πελοποννήσου, κατά το διάστημα 17 έως 26 Μαρτίου 1821, μεταξύ των οποίων η Μάνη, η Καλαμάτα, τα Καλάβρυτα και η Βοστίτσα (Αίγιο). Οι αναφορές αυτές πάντως αναμένεται να προκαλέσουν τις αντιδράσεις Καλαβρυτινών Φορέων και πολιτών και πιθανόν του Μητροπολίτη Αιγιαλείας και Καλαβρύτων κ.κ. Αμβροσίου.

ΤΑ ΓΚΡΙΚΛΙΣ....ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ GREEKLISH

"Τον τελευταίο καιρό έχει αρχίσει να εκδηλώνεται μία τάση να αντικατασταθεί το ελληνικό αλφάβητο από το λατινικό. Η τάση αυτή γίνεται φανερή κυρίως σε κείμενα παραγόμενα από ηλεκτρονικούς υπολογιστές - με χρήστες κρατικές υπηρεσίες ακόμη και Α.Ε.Ι. - σε κείμενα προβαλλόμενα από την τηλεόραση αλλά και από σχετικές προτροπές ξένων ραδιοφωνικών σταθμών. Είναι χαρακτηριστικό ότι η προσπάθεια αυτή, η οποία θα καταφέρη καίριο πλήγμα κατά της ελληνικής σκέψης και όλων των πτυχών του ελληνικού πολιτισμού που εκφράζονται με γραπτά κείμενα, αλλά και των γένει ανθρωπιστικών σπουδών, έφτασε μέχρι ν' απασχολήση τον Τύπο και ν' αποτελέση αντικείμενο ερωτήσεων βουλευτών προς τον Υπουργό Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Η γλώσσα μας η αρχαιότατη αλλά πάντα σύγχρονη και ζώσα, αυτή η γλώσσα που εμπλούτισε όχι μόνο τη λατινική, αλλά και τις κυριώτερες ευρωπαϊκές γλώσσες, που έχει και οπτικά συνδεθή άρρηκτα με το αλφάβητό της, δεν είναι δυνατό να υποστή μείωση με την κατάργησή του από εμάς τους ίδιους. Είναι αδιανόητο να δεχθούμε ως Έλληνες την μεταμφίεση της γραφής μας με την κατάργηση πολλών γραμμάτων της, που δεν πέρασαν στο λατινικό αλφάβητο, και με την αντικατάστασή τους από άλλα υποτίθεται ηχητικώς παραπλήσια γράμματά του.

Όταν άλλοι λαοί, όπως π.χ. Γάλλοι και Ισπανοί μάχονται ως σήμερα να διατηρήσουν μέχρι τη τελευταία τους λεπτομέρεια τον τρόπο γραφής των κειμένων τους με το δικό τους αλφάβητο, εδώ, με την δικαιολογία της δήθεν διευκόλυνσής μας στην παγκόσμια επικοινωνία, ειχειρείται η αντικατάσταση του ελληνικού αλφαβήτου των 2.500 και πλέον χρόνων με το λατινικό. Ως λαός, που μέσα από το ίδιο αλφάβητο της γλώσσας του μετέδωσε τον πολιτισμό σε όλο των κόσμο, εμείς οι Έλληνες δεν είναι δυνατόν παρά να αρνούμεθα να εγκαταλείψουμε την ιστορική μας γραφή. Όχι μόνο γιατί αχρηστεύεται ένα από τα θεμελιακά στοιχεία του πολιτισμού μας, αποκόβοντάς μας από τις μέχρι σήμερα εκδηλώσεις του, αλλά και γιατί έτσι αγνοείται η σχέση αλφαβήτου και γλώσσας. Μιας γλώσσας, που ο τρόπος της γραπτής της απόδοσης έμεινε αναλλοίωτος επί ολόκληρες χιλιετίες ως σήμερα.

Θεωρούμε α ν ό σ ι α αλλά και α ν ό η τ η κάθε προσπάθεια να αντικατασταθή η ελληνική γραφή στο λίκνο της, εφ' όσον μάλιστα σε άλλες χώρες ανάλογες απόπειρες μεταβολής του τρόπου γραφής - σε μερικές περιπτώσεις πολύ δυσχερέστερης της ελληνικής - προσέκρουσαν στην καθολική και οργισμένη αντίδραση των λαών των χωρών αυτών. Όπως και επί Ενετών, όταν αυτοί στα μέρη που κυριαρχούσαν προσπάθησαν να αντικαταστήσουν στα ελληνικά κείμενα τους ελληνικούς χαρακτήρες με λατινικούς, έτσι και τώρα θα αντισταθούμε, καλώντας όλους τους συνέλληνες ν' αντιδράσουν για την πρόρριζα εξαφάνιση των ανίερων αυτών σχεδίων.

Οι υπογράφοντες:

1. Αθανασιάδης Τάσος
2. Αλεξόπουλος Καίσαρ
3. Αρτεμιάδης Νικόλαος
4. Βλάχος Άγγελος
5. Βοκοτόπουλος Παναγιώτης
6. Γεωργιάδης Απόστολος
7. Γρόλλιος Κωνσταντίνος
8. Δεσποτόπουλος Κωνσταντίνος
9. Δρακάτος Κωνσταντίνος
10. Ζηζιούλας Ιωάννης Μητροπολίτης Περγάμου
11. Ιακωβίδης Σπυρίδων
12. Καμπανέλλης Ιάκωβος
13. Καμπίτογλου Αλέξανδρος
14. Καμπύλης Αθανάσιος
15. Κονομής Νικόλαος
16. Κοντόπουλος Γεώργιος
17. Κουνάδης Αντώνιος
18. Λαΐου Αγγελική
19. Λιγομενίδης Πάνος
20. Μανούσος Μανούσακας
21. Ματσανιώτης Νικόλος
22. Μητσόπουλος Γεώργιος
23. Μουτσόπουλος Ευάγγελος
24. Μυλωνάς Παύλος
25. Νανόπουλος Δημήτριος
26. Παλλάντιος Μενέλαος
27. Παππάς Ιωάννης
28. Παρισάκης Γεώργιος
29. Πεσαμαζόγλου Ιωάννης
30. Πετράκος Βασίλειος
31. Ρούκουνας Εμμανουήλ
32. Σακελλαρίου Μιχαήλ
33. Σαράντη Γαλάτεια
34. Σκαλκέας Γρηγόριος
35. Στεφανής Κωνσταντίνος
36. Τέτσης Παναγιώτης
37. Τούντας Κωνσταντίνος
38. Τριχόπουλος Δημήτριος
39. Χατζηϊωάννου Θεμιστοκλής
40. Χρήστου Χρύσανθος"

πηγή:Ακαδημία Αθηνών

PERSONA NON GRATA


Ο βουλευτής Γκαζμέντ Οκέτα/ Gazmend Oketa απαίτησε από τις αλβανικές αρχές να κηρύξουν τον Έλληνα πρόξενο στην Κορυτσά ‘Persona non grata’ για την Αλβανία. Στην κοινοβουλευτική επιτροπή εξωτερικών υποθέσεων, κλήθηκαν οι πολιτικοί να ακούσουν τα υψηλόβαθμα στελέχη του Υπουργείου Εξωτερικών, για τις θέσεις και δηλώσεις του Έλληνα προξένου στην Κορυτσά, και συγκεκριμένα για το θέμα της απογραφής ανά εθνικότητα.«Προσωπικά, ως βουλευτής και ως μέλος της Επιτροπής Εξωτερικών Υποθέσεων προτείνω την κήρυξη του Έλληνα προξένου στην Κορυτσά, ως ‘Persona non grata’», είπε ο Οκέτα.


Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Εξωτερικών, Γκαζμέντ Τουρντίου, εξέφρασε τη θέση ότι την άποψη του Έλληνα προξένου στην Κορυτσά δεν έχουν τη δυνατόητα να την αλλάξουν.« Στις ίδιες γραμμές κινήθηκαν και οι δύο Έλληνες βουλευτές των Ιωαννίνων και της Φλώρινας που παρευρίσκοντο στην εκδήλωση, καθώς επίσης και ο επικεφαλής του ΚΕΑΔ, Βαγγέλης Ντούλε».Ο Τούρνιου εξήρε την στάση την οποία κράτησε ο επικεφαλής του Δήμου της Κορυτσάς, Νίκος Πελέση, ο οποίος απέρριψε ανοιχτά τις ελληνικές εκκλήσεις.Ωστόσο, ο επικεφαλής της Γενικής Περιφερειακής Διεύθυνσης, επιβεβαίωσε ότι ο Έλληνας πρέσβης στα Τίρανα, διευκρίνισε ότι πρόκειται για προσωπική άποψη και όχι θέση του ελληνικού κράτους.«Ο Έλληνας Πρέσβης στα Τίρανα, επιβεβαίωσε ότι οι απόψεις του Έλληνα προξένου στην Κορυτσά δεν εκφράζουν την θέση του ελληνικού κράτους, αλλά αποτελούν προσωπικές τοποθετήσεις του και ο οποίος θα έχει τις ανάλογες επιπτώσεις. Ακολουθεί τη λογική των κύκλων που τον υποστηρίζουν», είπε ο Μπερίσα.Σύμφωνα με το Υπουργείο Εξωτερικών ο Έλληνας Πρόξενος είχε τοποθετηθεί, δημόσια, κατά τον ίδιο τρόπο, και άλλες φορές.

ΜΟΝΑ ΤΑ ΠΟΜΑΚΟΧΩΡΙΑ


Στα Πομακοχώρια της ελληνικής Θράκης, ιδίως τις τελευταίες δεκαετίες, παγιώνεται σταθερά η τουρκική παρουσία μέσω διαφόρων κινήσεων, όπως η δημιουργία τουρκικών βιβλιοθηκών , εργαστηρίων ραπτικής, μαθημάτων κουράν κουρσού κτλ., στα οποία επιτελείται συστηματικά εθνικιστική τουρκική προπαγάνδα.

Παράλληλα με αυτές τις κινήσεις, έχουμε το ξήλωμα της ελληνικής παρουσίας στα Πομακοχώρια αλλά και στο ευρύτερο περιβάλλον τους. Κρατικοί φορείς όπως το ταχυδρομείο, το σπίτι του δασκάλου όπου παλιά ήταν υποχρεωτική η μόνιμη παρουσία των δασκάλων στα χωριά, η αστυνομία κτλ εξαφανίζονται σιγά – σιγά, είτε από πιέσεις τουρκόφωνων πολιτευτών, είτε από την αδιαφορία του ελληνικού κράτους.
Αποτέλεσμα οι κάτοικοι να μην αισθάνονται δίπλα τους την ελληνική παρουσία και να είναι απομονωμένοι από το περιβάλλον της πατρίδας που ζούνε. «Παλιά συναντούσαμε συχνά Έλληνες και συνομιλούσαμε μαζί τους ενώ σήμερα για να ακούσουμε ελληνικά πρέπει να κατεβούμε στην πόλη» μας είπε μεσήλικας Πομάκος από το νομό Ροδόπης. Ενώ άλλος επεσήμανε ότι «πώς να δηλώσεις Πομάκος όταν είσαι στο χωριό και οι πληρωμένοι σε απειλούν ότι θα φέρουν δίπλα από τα σύνορα Γκρίζους Λύκους για να σε «συμμορφώσουν» και να μην έχεις έναν εκπρόσωπο της πολιτείας για να σε προστατέψει»;

Πιο συγκεκριμένα, με στοιχεία, όσον αφορά την ελληνική παρουσία μέσω της εκπαίδευσης και στους τρεις νομούς, η υποχρεωτική παρουσία των δασκάλων στα χωριά έλαβε τέλος γύρω στο 1989. Ως τότε οι δάσκαλοι έμεναν αναγκαστικά κάποιες ημέρες πάνω στα Πομακοχώρια και βοηθούσαν τους κατοίκους και στην καλύτερη εκμάθηση των ελληνικών τους. Είναι χαρακτηριστικό ότι στον Εχίνο έμεναν είκοσι οικογένειες χριστιανών δασκάλων που δίδασκαν στο ιεροσπουδαστήριο και στο δημοτικό σχολείο που χωριζόταν τότε σε θηλέων και αρρένων

ΤΕΛΕΣΙΛΛΑ


Η Τελέσιλλα, Αρχαία Ελληνίδα ποιήτρια από το Άργος, έμεινε ονομαστή από τα μελικά της ποιήματα αλλά και το ηρωικό της θάρρος. Όπως καταγράφει ο Παυσανίας, η Τελέσιλλα έσωσε το Άργος όταν ο βασιλιάς της Σπάρτης, Κλεομένης εκστράτευσε εναντίον του. Mετά την πανωλεθρία των Αργείων κατά τη μάχη αυτή, η Τελέσιλλα κατάφερε να συγκεντρώσει και να εξοπλίσει τις γυναίκες της πόλης και να δημιουργήσει μεγάλη γραμμή άμυνας αντιμέτωπη του αλαλάζοντος εχθρού.
Ο Κλεομένης μόλις είδε το θέαμα αυτό, διέταξε τους άνδρες του να αποχωρήσουν γιατί σε μια τέτοια πολεμική σύγκρουση, η νίκη (είπε) δεν παρέχει δόξα, η δε ήττα φέρνει ντροπή. Έτσι υποχώρησαν και επέστρεψαν στη χώρα τους.
Οι Αργείοι σε ένδειξη ευγνωμοσύνης ανήγειραν προς τιμή της Τελεσίλλας μεγάλη στήλη στην οποία παριστάνονταν αυτή όρθια έχοντας στα πόδια της βιβλία και κρατώντας στα χέρια κράνος που παρατηρούσε έτοιμη να το φορέσει στο κεφάλι της. Η στήλη αυτή ήταν τοποθετημένη πάνω από το θέατρο του Άργους και μπροστά από το ιερό άγαλμα της θεάς Αφροδίτης. Η στήλη αυτή σώζονταν μέχρι το 170 που την είδε ο Παυσανίας και ίσως να ήταν αντίγραφο του χαλκού ανδριάντα της ποιήτριας που είχε κατασκευάσει ο Αθηναίος γλύπτης Νικήρατος.

ΑΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΑΛΒΑΝΙΑ


Η προγραμματιζόμενη για τον ερχόμενο Απρίλιο Απογραφή πληθυσμού και ιδιοκτησιών στην Αλβανία, αποτελεί αναμφίβολα κομβικό σημείο για την περαιτέρω πορεία του Εθνικού μας Ζητήματος.

Είναι η πρώτη φορά που διενεργείται Απογραφή στη γειτονική χώρα στα πλαίσια των σχετικών δεσμεύσεών της έναντι της Ευρωπαϊκής Ενώσεως και των συνακόλουθων προδιαγραφών, που σε θεωρητικό τουλάχιστον επίπεδο τίθενται από την Ε.Ε για τη διενέργειά της.
Η κατάρτιση του σχετικού εντύπου αποτελεί σημαντικό ζήτημα, σε ότι αφορά τις εγγραφές Ελληνικού ενδιαφέροντος, όπως η Εθνική καταγωγή και το θρήσκευμα. Το σχετικό ερωτηματολόγιο αναμένεται να εγκριθεί περί τα τέλη Φεβρουαρίου, χωρίς να έχει αποκρυσταλλωθεί επί του παρόντος, εάν η εθνικότητα και το θρήσκευμα θα συνιστούν ρητές ή προαιρετικές εγγραφές.
Ανεξάρτητα όμως από την τελική μορφή του ερωτηματολογίου, είναι αναμφισβήτητο ότι για πρώτη φορά παρέχεται στους Βορειοηπειρώτες αδελφούς μας η ιστορική δυνατότητα να απογραφούν ως Έλληνες Ορθόδοξοι Χριστιανοί.
Η επικείμενη Απογραφή λοιπόν, αποτελεί τη λυδία λίθο, όπου θα δοκιμασθούν τόσο η Εθνική βούληση των αδελφών μας για καταγραφή της πληθυσμιακής δυναμικής του Ελληνισμού στη Βόρειο Ήπειρο και σε ολόκληρη την Αλβανία, στόχευση που θα επιτευχθεί μόνο με τη μαζικότητα της συμμετοχής, όσο και η σοβαρότητα της συντεταγμένης Ελληνικής Πολιτείας, σε σχέση με τη διασφάλιση του δικαιώματος των Ελλήνων, να απογραφούν μέσα σε πλαίσια ασφαλείας και αδιαβλήτων διαδικασιών.
Η Απογραφή συνιστά εθνική ευκαιρία για μια νέα προοπτική στο Βορειοηπειρωτικό. Δεν θα προσθέσουμε αυτή την ευκαιρία, στην αλυσίδα των χαμένων ευκαιριών του παρελθόντος

ΠΡΟΣΤΙΜΟ


ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ.
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Πρόστιμο 200 ευρώ για τη μη πληρωμή διοδίων

Πρόστιμο ύψους 200 ευρώ και δυνητική επιβολή αφαίρεσης άδειας ικανότητας οδηγού, άδειας κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες προβλέπεται σε περίπτωση άρνησης πληρωμής διοδίων, σύμφωνα με την προσθήκη που κατέθεσε το Υπουργείο Υποδομών στο νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες.
Η άρνηση πληρωμής διοδίου καθίσταται παράβαση του Κ.Ο.Κ., ενώ η μη καταβολή κομίστρου στις δημόσιες συγκοινωνίες μετατρέπεται σε πλημμέλημα.
Ακολουθεί η προσθήκη στο σχέδιο νόμου για την «Εξυγίανση, αναδιάρθρωση και ανάπτυξη των αστικών συγκοινωνιών Περιφέρειας Αττικής και άλλες διατάξεις»
Αιτιολογική έκθεση
1. Η λαθρεπιβίβαση στα μέσα μαζικής μεταφοράς θέτει υπό σοβαρή διακινδύνευση την οικονομική και λειτουργική βιωσιμότητα του συστήματος των δημοσίων συγκοινωνιών της χώρας. Η ηθική απαξία της συμπεριφοράς αυτής είναι ιδιαίτερα μεγάλη, δεδομένου ότι η εν λόγω παραβατικότητα επηρεάζει εν τέλει και έχει αρνητικό αντίκτυπο στο σύνολο των πολιτών και της κοινωνίας.
Για τους παραπάνω λόγους κρίνεται απαραίτητη η ποινική πρόληψη, και προτείνεται η θέσπιση ρυθμίσεων αντίστοιχων με εκείνες του άρθρου 391 του Ποινικού Κώδικα, το οποίο είχε καταργηθεί με το άρθρο 1 παρ. 12β΄ του ν. 2207/1994, όταν οι εν γένει συνθήκες ήταν διαφορετικές και είχε θεωρηθεί ότι επαρκούσαν οι διοικητικές κυρώσεις για να αποτρέψουν την παραβατική συμπεριφορά.
Η απαγόρευση καταλαμβάνει την χωρίς πληρωμή αντιτίμου χρησιμοποίηση δημόσιου μέσου συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση καθώς και την είσοδο με το σκοπό αυτό σε χώρο όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρου αντιτίμου.
2. H με οποιοδήποτε τρόπο άρνηση ή αποφυγή πληρωμής διοδίων τελών σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες συνιστά αποκλίνουσα συμπεριφορά που προκαλεί κωλυσιεργία, επηρεάζει αρνητικά την κυκλοφορία αλλά και την ασφάλεια και λειτουργία της συγκοινωνιακής εγκατάστασης.
Προς τούτο συνιστάται η θέσπιση ρητής απαγόρευσης και εντεύθεν η απειλή των προβλεπόμενων κυρώσεων. Η προτεινόμενη διάταξη εντάσσεται συστηματικά στο άρθρο 29 του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, όπου και ρυθμίζεται η εν γένει κίνηση οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας και σήραγγες.
Η παράβαση μπορεί να διαπιστώνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα με αυτοπρόσωπη παρουσία κατά τη διάπραξή της ή κατόπιν ελέγχου του οχήματος. Σε κάθε περίπτωση η παράβαση βεβαιώνεται από την αρμόδια αστυνομική υπηρεσία και συνεπάγεται για τον παραβάτη την επιβολή του διοικητικού προστίμου που προβλέπεται στο τέλος της παραγράφου 11 του άρθρου (200 ευρώ) και τη δυνητική επιβολή των διοικητικών μέτρων του άρθρου 103 παρ. 2 του Κώδικα (αφαίρεση άδειας ικανότητας οδηγού, άδεια κυκλοφορίας και κρατικών πινακίδων οχήματος για 20 ημέρες).
’ρθρο...
1. Προστίθεται άρθρο 391 στον Ποινικό Κώδικα ως ακολούθως:
Αρθρο 391
Αποφυγή πληρωμής εισιτηρίου
Όποιος, χωρίς την καταβολή αντιτίμου υπό τη μορφή εισιτηρίου ή οποιαδήποτε άλλη προβλεπόμενη μορφή, χρησιμοποιεί μέσο δημόσιας συγκοινωνίας που προορίζεται για κοινή χρήση ή εισέρχεται με τον σκοπό αυτό σε χώρο όπου ασκείται έλεγχος για την καταβολή του ανωτέρω αντιτίμου με φυλάκιση μέχρι τριών μηνών και με χρηματική ποινή. Η ποινική δίωξη ασκείται ύστερα από έγκληση.
2. Η παράγραφος 10 του άρθρου 29 του ν. 2696/1999 (ΦΕΚ Α΄ 57) «Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας» αναριθμείται σε παράγραφο 11. Στο ίδιο άρθρο προστίθεται νέα παράγραφος 10 ως εξης:
«10. Απαγορεύεται η κυκλοφορία οχημάτων σε αυτοκινητόδρομους, οδούς ταχείας κυκλοφορίας, σήραγγες και γέφυρες που διακρίνονται με ειδικές πινακίδες σήμανσης χωρίς την καταβολή διοδίου τέλους, όταν και όπου προβλέπεται η καταβολή αυτή. Για την καταβολή του διοδίου τέλους είναι υπόχρεοι εις ολόκληρον ο κύριος και ο οδηγός του οχήματος. Η βεβαίωση της παράβασης γίνεται από τα αρμόδια αστυνομικά όργανα που τη διαπιστώνουν είτε αυτοπροσώπως».
Mειωμένο εισιτήριο
Παράλληλα, για τις αστικές συγκοινωνίες και για την περίοδο 2011, με Υπουργική Απόφαση, ισχύει η δωρεάν μετακίνηση ή μειωμένες κατά 50% τιμές των εισιτηρίων για συγκεκριμένες κατηγορίες πολιτών.
Πιο συγκεκριμένα, δικαίωμα καταβολής μειωμένου κομίστρου σε όλα τα μέσα του ΟΑΣΑκαι των θυγατρικών του, κατά 50% παρέχεται, στις παρακάτω κατηγορίες επιβατών:
α. ατομα ηλικίας άνω των 65 ετών, με την επίδειξη της αστυνομικής τους ταυτότητας ή διαβατηρίου.
β. Παιδιά ηλικίας 7 έως 12 ετών.
γ. Οι μαθητές που είναι κάτοχοι μαθητικού δελτίου ΟΑΣΑ με τους ισχύοντες περιορισμούς, οι φοιτητές/σπουδαστές που είναι κάτοχοι φοιτητικού δελτίου ΟΑΣΑ με τους ισχύοντες περιορισμούς, δικαιούνται μειωμένης τιμής εισιτήρια και κάρτες σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.
δ. Νέοι ηλικίας 13 έως 18 ετών με την επίδειξη της ταυτότητάς τους ή διαβατηρίου.
ε. Σπουδαστές Δημόσιων και Ιδιωτικών Ι.Ε.Κ. τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών, με την επίδειξη αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και βεβαίωσης της Σχολής.
στ. Σπουδαστές Εργαστηρίων Ελευθέρων Σπουδών (Ε.Ε.Σ), τα οποία λειτουργούν νόμιμα, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, μέχρι την ηλικία των 22 ετών με την επίδειξη της αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου και σχετικής βεβαίωσης της Σχολής.
ζ. Φοιτητές Σχολών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης ή Πανεπιστημίων της αλλοδαπής μέχρι την ηλικία των 25 ετών, με την επίδειξη της Φοιτητικής ταυτότητας «student card − university I.D.» και της ταυτότητας ή του διαβατηρίου, σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α., (Ε.ΘΕ.Λ. − Η.Σ.Α.Π. - Η.Λ.Π.Α.Π. − ΤΡΑΜ − Α.Μ.Ε.Λ.).
η. Οι πολύτεκνοι γονείς και τα μέλη των οικογενειών αυτών, κάτοχοι κάρτας πολυτέκνου.
Επιπλέον, δικαίωμα δωρεάν μετακίνησης παρέχεται στις εξής κατηγορίες επιβατών:
α. Τα παιδιά ηλικίας μέχρι 6 ετών μετακινούνται δωρεάν με τις Δημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες.
β. Οι οπλίτες θητείας όλων των Σωμάτων μετακινούνται ελεύθερα σε όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α. ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ− ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ, με την επίδειξη
της στρατιωτικής ταυτότητας.
γ. Οι κάτοχοι των καρτών ΑμεΑ του Υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης μετακινούνται δωρεάν με όλα τα μέσα αρμοδιότητας Ο.Α.Σ.Α.: ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ −
ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ.
Δωρεάν μετακίνηση παρέχεται επίσης με άλλες διατάξεις σε:
α. Αστυνομικό και πυροσβεστικό προσωπικό για εκτέλεση υπηρεσίας (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας). άρθρο 10 του ν.2018/1992
β. Προσωπικό λιμενικού σώματος για εκτέλεση υπηρεσίας (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας) - Α11 ν.2329/1995
γ. Ανάπηροι πολέμου και συνοδοί (για όλες τις αστικές και υπεραστικές συγκοινωνίες της χώρας)- ΠΥΣ 99/22-8-1990
δ. Εργαζόμενοι Ο.Α.Σ.Α.- ΕΘΕΛ − ΗΣΑΠ −ΗΛΠΑΠ − ΑΜΕΛ − ΤΡΑΜ δωρεάν για το φορέα που εργάζονται μόνο.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΛΑΤΩΝΑ


Τα μαθηματικά και η φιλοσοφία γεννήθηκαν στην αρχαία Ελλάδα, ως αποτέλεσμα της αγάπης των αρχαίων ελλήνων στην ακριβολόγηση και την απόδειξη. Μια ιστορική επομένως ανασκόπηση της φιλοσοφίας των μαθηματικών είναι φυσιολογικό να αρχίζει από εκεί. Σύμφωνα με τον Thomas Kuhn για να κατανοήσουμε παλαιότερες εργασίες οφείλουμε να ξεχάσουμε την τρέχουσα επιστήμη και να εμβαπτισθούμε στην ανατραπείσα θεωρία.

Ένας όμως σύγχρονος μαθηματικός δεν.......
.χρειάζεται να αναδιοργανώσει τη σκέψη του για να μελετήσει τα Στοιχεία του Ευκλείδη, τα οποία μοιάζουν με τις σύγχρονες εργασίες. Σήμερα είναι παραδεκτό πως τα Στοιχεία είναι το αποτέλεσμα μιας διαδικασίας που ξεκίνησε κατά τη διάρκεια της ζωής του Πλάτωνα.


Ο Κόσμος του Είναι

Πρόκειται για μια σύντομη περιγραφή της θεωρίας των Ιδεών του .ΠΛΑΤΩΝΑ Έχουμε πχ εικόνες του ωραίου παρόλα αυτά τίποτα δεν είναι απολύτως ωραίο. Ο υλικός κόσμος έχει ψεγάδια. Υπάρχει όμως ο κόσμος των Μορφών (Ιδεών), αιώνιος και αναλλοίωτος στον οποίο υπάρχει η «όντως Ομορφιά», η «Όντως Δικαιοσύνη» κλπ. Οι ιδέες είναι οντολογικά υπαρκτές όχι νοητικά κατασκευάσματα. Έτσι ο Πλάτων δεν θα συμφωνούσε με την άποψη ότι η ομορφιά ή δικαιοσύνη κλπ βρίσκονται στο τρόπο που βλέπει κανείς τα πράγματα. Ο φυσικός κόσμος ονομάζεται κόσμος του γίγνεσθαι γιατί υπόκειται σε αλλαγή και στη φθορά, κατανοείται δε με τις αισθήσεις.


Πώς κατά τον Πλάτωνα αντιλαμβανόμαστε τις Μορφές, δηλ. ποια είναι η επιστημολογία του; Τις αντιλαμβανόμαστε μέσω της νόησης. Στον έργο του «Μένων», ο Πλάτωνας υποστηρίζει ότι η «μάθηση» στην πραγματικότητα είναι ανάμνηση από τη ζωή της ψυχής στον κόσμο της Αληθείας, πριν εισέλθει στο σώμα. Τα μαθηματικά κατά τον Πλάτωνα είναι ένα μέσο για να εξυψωθεί το πνεύμα πέρα από τον υλικό κόσμο στον αιώνιο κόσμο του Είναι.
Ο Πλάτωνας για τα Μαθηματικά
Η γεωμετρία αποτελεί κατά τον Πλάτωνα ένα παράδειγμα του κόσμου των Ιδεών και της σχέσης του με τον φυσικό κόσμο. Ο τελευταίος δεν περιέχει τέλειους κύκλους ευθείες ή σημεία, σε αντίθεση με τον πρώτο. Τα γεωμετρικά αντικείμενα ως αιώνια και αναλλοίωτα δεν υπάρχουν στον φυσικό κόσμο. Τοιουτοτρόπως τα θεωρήματα της γεωμετρίας είναι αντικειμενικά αληθή ανεξάρτητα από τον νου την γλώσσα, ή άλλα χαρακτηριστικά του μαθηματικού. Πρόκειται για ένα ρεαλισμό ως προς την τιμή αληθείας, που φθάνει μέχρι τον ρεαλισμό στην οντολογία. Η ιεράρχηση στην οντολογία του Πλάτωνα φαίνεται στο σχήμα. Η γεωμετρική γνώση αποκτάται με καθαρή σκέψη, ή με ανάμνηση της ψυχής από την ύπαρξή της στον κόσμο του Είναι πριν εισέλθει στο σώμα.

Η δυναμική γλώσσα στη γεωμετρία (πχ κατασκευές) έφερε σε δύσκολη θέση πολλούς από την Ακαδημία του Πλάτωνα, αφού δεν συμβιβάζεται με το αναλλοίωτο και αιώνιο των γεωμετρικών αντικειμένων. Το γεωμετρικό σχήμα κατά τον Πλάτωνα βοηθά τον νου να συλλάβει τον αιώνιο και αναλλοίωτο κόσμο της γεωμετρίας, πως γίνεται όμως αυτό αφού ο κόσμος του Είναι είναι προσεγγίσιμος μόνο μέσω του νου και όχι των αισθήσεων. Οι συνεχιστές των θεωριών του Πλάτωνα, αν και εγκατέλειψαν κάποιες μυστικιστικές απόψεις του σχετικά με την επιστημολογία, διατήρησαν την άποψη ότι η γεωμετρική γνώση είναι a priori, ανεξάρτητη από την αισθητηριακή εμπειρία. Ένα εγειρόμενο ερώτημα που ζητά απάντηση είναι το πώς η γεωμετρία έχει εφαρμογές στο φυσικό κόσμο. Τις ίδιες απόψεις του ρεαλισμού ως προς την τιμή αληθείας, και ως προς την οντολογία έχει ο Πλάτων και για την αριθμητική και την άλγεβρα. Ισχύουν προσεγγιστικά στο φυσικό κόσμο, ενώ ισχύουν ακριβώς και αυστηρώς στον κόσμο του Είναι.

Η θεωρία των αριθμών στη αρχαία Ελλάδα ονομάζετο αριθμητική, ενώ η πρακτική αριθμητική λογιστική. Και η λογιστική και η αριθμητική κατά τον Πλάτωνα ανήκουν στον κόσμο των Ιδεών. Η αριθμητική ασχολείται με τους φυσικούς αριθμούς και η λογιστική ασχολείται με την σχέση μεταξύ των αριθμών. Και οι δύο βοηθούν το πνεύμα να συλλάβει τη φύση του αριθμού καθεαυτή.


Ο Σωκράτης για τα Μαθηματικά

Ο Πλάτωνας θαύμαζε τα επιτεύγματα των μαθηματικών. Δεν ήταν όμως ίδια η στάση του Σωκράτη. Ο ΣΩΚΡΑΤΗΣ ενδιαφερόταν για την πολιτική και ηθική και όχι για την επιστήμη. Συζητούσε με τον καθένα που ήθελε και αυτό το έπραττε σε καθημερινή βάση. Στη συζήτηση προχωρούσε προσεκτικά, εκμαιεύοντας το πιστεύω του συνομιλητή του και κατόπιν προχωρούσε σε απροσδόκητες και ανεπιθύμητες συνέπειες αυτού του πιστεύω. Η όλη συζήτηση βοηθούσε στο ξεκαθάρισμα των αντιλήψεων. Αντίθετα ο ώριμος Πλάτων, ενδιαφέρεται για τα μαθηματικά και διατείνεται ότι είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να μάθει κάποιος, αφού είναι χρήσιμα σε όλες τις τέχνες αλλά και σε κάθε μορφή γνώσης και διανοητικής λειτουργίας. Υποστήριζε ότι με τα μαθηματικά μπορούσε να περάσει κάποιος την πύλη που οδηγεί στο όντως Είναι. Με τα μαθηματικά οι άρχοντες θα περάσουν από τον κόσμο του γίγνεσθαι στον κόσμο του Είναι. Για αυτό συνιστούσε πολύχρονη μελέτη των μαθηματικών, των οποίων η γνώση προϋποτίθετο για την ενασχόληση με την φιλοσοφία.

Ο Πλάτωνας δεν πιστεύει ότι η φιλοσοφία είναι για τον οποιονδήποτε. Στην ιδανική του πολιτεία, ελάχιστοι συμμετέχουν στον φιλοσοφικό στοχασμό, ενώ η συντριπτική πλειοψηφία παίρνει τις οδηγίες από αυτούς κοιτώντας την δουλειά της. Έφθανε στο σημείο να υποστηρίξει ότι η φιλοσοφία είναι ακόμη και επικίνδυνη για τις μάζες. Τα μαθηματικά προχωρούν με την μέθοδο της αποδείξεως, ενώ η Σωκρατική μεθοδολογία προχωρά με την μέθοδο της δοκιμής και του λάθους. Έτσι προϊόντος του χρόνου η μέθοδος του Σωκράτη εγκαταλείπεται από τον Πλάτωνα, ο οποίος θέλγεται από την χωρίς περιπλοκές μαθηματική μεθοδολογία την οποία θέλει να εφαρμόσει σε όλη την γνώση. Μετά τις σπουδές στα μαθηματικά και την φιλοσοφία κάποιοι θα συναντήσουν και κατανοήσουν τις Μορφές, ανεξάρτητα από παραδείγματα του υλικού κόσμου, φθάνοντας σε μη υποθετικές πρώτες αρχές.

ΚΑΛΗ ΓΕΙΤΟΝΙΑ........ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ

ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΛΑΒΟΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΤΙ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΜΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΝΑΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΟ
ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ
ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ( ΒΑΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΣΚΟΠΟ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ) ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΜΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΚΑΛΟΙ ΜΑΣ ΓΕΙΤΟΝΕΣ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ
ΑΙΤΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ
ΑΡΑ ΟΤΑΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΤΕ ΝΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΣΕ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΛΟΙ ΓΕΙΤΟΝΕΣ
Η σημασία που έχουν οι σχέσεις καλής γειτονίας στη διαδικασία των ενταξιακών διαπραγματεύσεων με την ΕΕ τονίζεται στην έκθεση προόδου του 2010 για τα Σκόπια, η οποία συζητήθηκε σήμερα στην επιτροπή εξωτερικών υποθέσεων του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου.
Η έκθεση καλεί τις κυβερνήσεις να αποφεύγουν χειρονομίες που θα μπορούσαν να έχουν αρνητικές επιπτώσεις , ενώ προτρέπει τους...

πρωθυπουργούς των Σκοπίων και της Ελλάδας να επιδείξουν πολιτικό θάρρος και προθυμία για συμβιβασμό και να βρουν μία λύση ικανοποιητική και για τις δύο πλευρές.
Ακόμη, στην έκθεση για τα Σκόπια επισημαίνεται ότι υπάρχουν διμερή ζητήματα που πρέπει να επιλυθούν από τα ενδιαφερόμενα μέρη σε πνεύμα καλής γειτονίας.
Επίσης, ο συντάκτης της έκθεσης απευθύνει έκκληση σε όλους τους βασικούς παράγοντες να δείξουν υπευθυνότητα και αποφασιστικότητα για την επίλυση όλων των ζητημάτων που εκκρεμούν, τα οποία όχι μόνο παρεμποδίζουν την ενταξιακή διαδικασία της υποψήφιας χώρας, αλλά και έχουν αντίκτυπο στις διεθνοτικές σχέσεις, την οικονομία και την περιφερειακή σταθερότητα.
Εν τω μεταξύ, ο υπουργός εξωτερικών των Σκοπίων, Αντόνιο Μιλόσοσκι δήλωσε σήμερα από τις Βρυξέλλες ότι η διαδικασία προσφυγής της χώρας του στο διεθνές δικαστήριο της Χάγης κατά της Ελλάδας δεν συνδέεται με την παράλληλη διαδικασία που εξελίσσεται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ και η οποία αποσκοπεί στην επίλυση του ζητήματος της ονομασίας.

ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ


ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟΝ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΟ ΝΟΜΟ ΠΕΡΙ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΩΝ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ
ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;
ΚΑΙ ΤΟ 40 ΝΟΜΙΖΩ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΙΧΑΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΥΣΗ ΤΟΥ ΗΛΙΟΥ ΝΟΜΙΖΩ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΑΝ ΤΙΣ ΣΥΝΑΘΡΟΙΣΕΙΣ ΑΣΧΕΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΠΛΕΟΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟΥ ΣΤΑΘΜΟΥ Η ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ
ΤΕΛΙΚΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Η ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΡΙΖΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ Η ΠΑΛΙ ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΩ
«Τυπική» χαρακτήρισε ο αστυνομικός διευθυντής Σερρών τη φρασεολογία που χρησιμοποίησε προκειμένου να διατάξει την απαγόρευση κυκλοφορίας αγροτικών οχημάτων κοντά στο μεθοριακό σταθμό του Προμαχώνα. Δήλωσε ότι αναλαμβάνει την ευθύνη, καθώς και ότι δεν πρόκειται να ανακαλέσει την απόφαση αν
δεν αλλάξουν τα δεδομένα στην περιοχή.
"Η απόφαση αυτή έχει την υπογραφή μου και φυσικά αναλαμβάνω τις ευθύνες. Αλλά είναι γνωστό ότι η φρασεολογία της είναι τυπική. Είναι αυτή που προβλέπεται και κανένας άλλος δεν έχει παραπονεθεί στο παραμικρό. Όλα τα άλλα που ακούγονται είναι υπερβολές, να μην τις χαρακτηρίσω διαφορετικά", είπε στο ραδιοφωνικό σταθμό "Βήμα 99,5".

Επικαλέστηκε το άρθρο 11 του Συντάγματος για να αιτολογήσει τη δράση του. Στο άρθρο 11 αναφέρεται ότι "οι υπαίθριες συναθροίσεις μπορούν να απαγορευτούν με αιτιολογημένη απόφαση της αστυνομικής αρχής, γενικά, αν εξαιτίας τους επίκειται σοβαρός κίνδυνος για τη δημόσια ασφάλεια, σε ορισμένη δε περιοχή, αν απειλείται σοβαρή διατάραξη της κοινωνικοοικονομικής ζωής, όπως νόμος ορίζει",

Απέφυγε να απαντήσει αν η απόφαση ελήφθη κατόπιν συνεννοήσεως με το αρχηγείο της αστυνομίας.

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ


ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ Η ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ

Αιγίνιο 9/2/2011

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η

Αγαπητοί Πιεριείς

Οι αγώνες μας κατά της καταχρηστικής σύμβασης παραχώρησης του εθνικού μας δρόμου στην «Αυτοκινητόδρομος Αιγαίον ΑΕ»

έπιασαν τόπο.

Η σύμβαση είναι καταχρηστική και σκανδαλώδης

Το παραδέχονται & την αλλάζουν προς όφελος των πολιτών.. ελπίζουμε.

Οι πολίτες και οι θεσμικοί παράγοντες της Πιερίας μπορούν να νιώθουν υπερήφανοι.

Έδειξαν κοινωνική ευαισθησία, ενώθηκαν, οργανώθηκαν και μέσα από δημοκρατικές και αξιοπρεπείς διαμαρτυρίες έδειξαν το δρόμο σε όλους τους Έλληνες.

Ο αγώνας δεν τελείωσε

Απαιτούμε από τους βουλευτές μας, τους Δημάρχους και τους πολιτικούς μας,

τώρα πια που γνωρίζουν

να υπεραμυνθούν των δικαιωμάτων μας στα Υπουργεία και στη Βουλή.

Να μη επιτρέψουν η πολυπόθητη τροποποίηση να μετατραπεί σε

«Φιάσκο της Πιερίας»

Τότε δεν θα τους το συγχωρήσει κανείς !

Η Λεπτοκαρυά, το Αιγίνιο και ίσως το Λιτόχωρο, η Κατερίνη, η Μεθώνη κτλ απαιτούν μόνιμες λύσεις επικυρωμένες στη Βουλή.

Περιμένουμε !!!!

Είμαστε πάντα κοντά στους πολιτικούς μας για να πετύχουν αυτό που αξίζουμε.

Η Επιτροπή Αγώνα

Ε mail: epaiginiou@gmail.com, τηλ: 6944755220

ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ


ΠΑΡΑΜΟΝΗΣ ΚΑΙ ΑΔΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΧΩΡΑ ΤΗΣ Ε.Ε. {ΙΣΠΑΝΙΑ} !!!

1) Αντίγραφο ποινικού μητρώου από την χώρα από την οποία κατάγομαι (Ελλάδα)..

2) Αντίγραφο ποινικού μητρώου από την χώρα από την οποία ήρθα στην Ισπανία (Γερμανία).
Τα δυο παραπάνω για να βεβαιωθούν ότι δεν πήγα "κυνηγημένος" στην Ισπανία να ζήσω.
Κατόπιν ήλεγξαν επιτόπου εάν έχω διεθνές ένταλμα σύλληψης από....
Europol η Ιντερπόλ.

3) Με έστειλαν στο ΙΚΑ της Καταλονίας όπου έπρεπε να κάνω εξετάσεις για Ηπατίτιδα, Σύφιλη, AIDS, φυματίωση και λοιπές κολλητικές αρρώστιες.

4) Έπρεπε να κάνω ένορκη δήλωση ότι εκείνη τη στιγμή δεν διώκομαι σε καμία χώρα για ποινικό αδίκημα και ούτε γίνεται αστυνομική / δικαστική ερευνά εις βάρος μου (και ας μην έχει γίνει ακόμη το δικαστήριο).
Εφόσον προσκόμισα όλα τα παραπάνω έπρεπε να βρω σπίτι να μείνω. Στο μεσοδιάστημα εμένα σε Ξενοδοχείο, καθότι στην Ισπανία απαγορεύεται ιδιοκτήτης να νοικιάσει σπίτι σε αλλοδαπό, εφόσον δεν έχει άδεια παραμονής και εφόσον δεν πάει με τον υποψήφιο νοικάρη στο τοπικό αστυνομικό τμήμα όπου πρέπει να ελέγξει τον νοικάρη η αστυνομία και να δώσει συγκατάθεση!!!
Η τιμωρία είναι κατάσχεση του διαμερίσματος.

Μου βγήκε η άδεια παραμονής (για έξι μήνες αρχικά) και άρχισα να ψάχνω σπίτι.
Βρήκα σπίτι και πήγα με τον ενοικιαστή στο πλησιέστερο τμήμα όπου η αστυνομία έλεγξε και εμένα και την άδεια παραμονής μου και έδωσε τη συγκατάθεση της.
Με αυτό το χαρτί πήγα ξανά στο δημαρχείο και κατόπιν πήρα άδεια εργασίας και πήρα και από την Εφορία ΑΦΜ.
Έως ότου βρω δουλειά έπρεπε να πληρώνω το ΙΚΑ από την τσέπη μου (90 Euro το μήνα) ώστε να είμαι ασφαλισμένος.
Κατόπιν αυτών μου συνέστησαν να διαβάσω μερικά χωρία του ισπανικού δικαίου (όσον αφορά τι είναι ποινικά αδικήματα, τι πλημμελήματα κτλ.) και με ενημέρωσαν ότι εάν αρχικά τον πρώτο χρόνο υποπέσω σε σοβαρό αδίκημα τότε θα απελαθώ σούμπιτος (sic) προς την χώρα από την οποία κατάγομαι (όχι σε αυτήν από την οποία πήγα εκεί) και θα παρακρατηθεί η τυχόν περιουσία μου (λογαριασμοί σε ισπανικές τράπεζες) από το ισπανικό κράτος!
Σημειωτέον ότι εγώ ήρθα Μετανάστης στην Ισπανία και όχι Λαθρομετανάστης (όπου οι διαδικασίες είναι πολύ πιο δύσκολες για να πάρεις άδεια παραμονής, σχεδόν αδύνατο).

Ο ΧΟΥΝΤΗΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΔΙΟΔΙΑ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΣΑΜΠΑΤΖΗΔΕΣ ΚΥΡΙΟΙ ΑΠΛΑ
ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ
ΤΩΡΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ Η ΟΧΙ ΑΚΟΜΑ( ΕΠΙΤΗΔΕΣ)
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΙΝΗΣΕΩΣ ΜΕ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΕΙΝΑΙ
ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΑΣ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ
Ο Ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντής, με αφορμή την συνέντευξη που έδωσαν χθες εκπρόσωποι εργολαβικών επιχειρήσεων κατασκευής των αυτοκινητοδρόμων και διαχείρισης διοδίων, έκανε την ακόλουθη δήλωση:
Χθες οι εκπρόσωποι των εργολαβικών εταιριών διεκδίκησαν συνολική επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων παραχώρησης με βασική απαίτηση την παράταση του χρόνου εκμετάλλευσης των δρόμων. Για να χρυσώσουν το χάπι και για να κάμψουν τη δυναμική του κινήματος «Δεν πληρώνω» εμφανίσθηκαν να παζαρεύουν την πιθανότητα προσωρινής μείωσης των τιμών κάποιων διοδίων. Είναι σαφές ότι σε αυτή τη βασική κατεύθυνση συμφωνεί και η Ελληνική Κυβέρνηση η οποία για άλλη μια φορά υποχωρεί στις πιέσεις τους.
Στα σχέδια τους όμως θα έπρεπε να λάβουν υπόψη τους τα παρακάτω σχόλια:
Πρώτο: Η χρονική επέκταση των συμβάσεων που έχουν υπογράψει με το Ελληνικό δημόσιο «εάν δεν προεβλέπετο ρητά από τις προκηρύξεις του διαγωνισμού για την ανάθεση της αρχικής σύμβασης παραχώρησης» παραβιάζει την Κοινοτική Νομοθεσία. Απ’ ότι γνωρίζουμε κανένας διαγωνισμός δεν προέβλεπε κάτι τέτοιο.
Άλλωστε, τυχόν επέκταση των συμβάσεων προϋποθέτει εξ αρχής νέους διαγωνισμούς κάτι που θα περιέπλεκε εξαιρετικά και θα καθιστούσε μη εφικτή μια τέτοια διαδικασία.
Δεύτερο: Οι μειωμένες εισπράξεις που επικαλούνται οφείλονται κυρίως στην μείωση των διελεύσεων εξαιτίας της οικονομικής κρίσης, της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων, του πολλαπλασιασμού των διοδίων και των συνεχών αυξήσεων των τιμών τους, που αυτοί οι ίδιοι προκάλεσαν. Ας μην επικαλούνται λοιπόν το κίνημα του «Δεν πληρώνω» που ναι μεν έχει μια συνεχώς αυξανόμενη ανταπόκριση στον κόσμο αλλά συμβάλλει ακόμα σε μικρό μόνο ποσοστό στις «απώλειές» τους.
Τρίτο: Το γεγονός ότι οι τράπεζες «αρνούνται» πλέον να χρηματοδοτήσουν αυτά τα έργα, είναι πρόβλημα δικό τους. Αυτοί έχουν της ευθύνη να εξεύρεσης των κεφαλαίων τους. Γνωρίζουν άλλωστε ότι σήμερα οι τράπεζες αρνούνται να χρηματοδοτήσουν κάθε επενδυτική πρόταση. Θα όφειλαν λοιπόν να είχαν δεσμεύσει τις τράπεζες σε αυτή την κατεύθυνση.
Τέταρτο: Η είσπραξη διοδίων για ανύπαρκτους δρόμους και για δρόμους χωρίς δυνατότητα εναλλακτικής διαδρομής, τόσο από ιδιώτες όσο και από επαγγελματίες μεταφορείς εμπορευμάτων, θα έπρεπε να γνωρίζουν ότι θα προκαλούσαν την δίκαιη αντίδραση του κοινού. Θα όφειλαν να γνωρίζουν επίσης ότι αυτού του είδους τα «χαράτσια» είναι και άδικα και παράνομα.
Πέμπτο: Με όσα ανέφεραν χθες προετοιμάζουν ήδη την πάγια επιχειρηματολογία τους για να «φουσκώσουν» όπως κάνουν εδώ και δεκαετίες τις υφιστάμενες συμβάσεις, επικαλούμενοι καθυστερήσεις σε απαλλοτριώσεις, αρχαιολογικά ευρήματα, μετακινήσεις δικτύων κοινής ωφέλειας κλπ., Αυτές οι πρακτικές, αυτά τα σκάνδαλα έχουν εξοργίσει τον ελληνικό λαό.
Έκτο: Το να ζητούν οι εργολάβοι «περιφρούρηση νομιμότητας από το κράτος», το να ζητούν να αλλάξει η νομοθεσία για να συλλαμβάνονται οι «τζαμπατζήδες» είναι μια τεράστια πρόκληση όχι μόνο για την κοινή λογική αλλά και για τη «δημοκρατία» μας.
Η Ελληνική Κυβέρνηση οφείλει να πάψει να προσβάλλει, αποκαλώντας τζαμπατζήδες, πολίτες με ευθύνη και κοινωνική ευαισθησία, που έχουν το κουράγιο να ανθίστανται στις απαιτήσεις των εργολάβων. Οφείλει επιτέλους να προστατεύσει το δημόσιο συμφέρον και το συμφέρον των πολιτών και να βάλει φρένο στις παράλογες αξιώσεις των εργολάβων.

ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΠΛΟΥΣΙΩΝ ......ΟΛΑ


Η πρόθεση της Κυβέρνησης να εισάγει ρύθμιση σε νομοσχέδιο για τις αστικές συγκοινωνίες, με την οποία να ποινικοποιείται η άρνηση πληρωμής διοδίων τελών, σε σταθμούς μάλιστα που εκμεταλλεύονται ιδιώτες, μόνο σαν πολιτικό ατόπημά της μπορεί να χαρακτηρισθεί.


Η κυβέρνηση προφανώς δεν μπορεί ή δεν θέλει να καταλάβει ότι όλοι αυτοί που δεν πληρώνουν διόδια, δεν είναι «τσαμπατζήδες» αλλά άνθρωποι, οι οποίοι απλά έχουν αξιοπρέπεια.
Δεν θέλει να καταλάβει ότι αυτοί που δεν πληρώνουν, δεν το κάνουν για να την αντιπολιτευθούν αλλά γιατί, (σε αντίθεση με τους κυβερνώντες), βιώνουν καθημερινά την αγωνία για την επιβίωσή τους. Και ζώντας σε μια τέτοια κατάσταση, δεν μπορούν να βλέπουν μια «ελίτ» ντόπιων και ξένων μεγαλοεργολάβων και τραπεζιτών, να συνεχίζει να πλουτίζει σε βάρος του λαού, απομυζώντας την «προίκα» των εθνικών δρόμων, οι οποίοι αποτελούν κοινωνικό αγαθό.
Και τέλος δεν θέλει να καταλάβει ότι και αυτοί ακόμα που από φόβο εξακολουθούν να πληρώνουν, έχουν τα ίδια ακριβώς «πιστεύω» στο συγκεκριμένο θέμα, με αυτούς που δεν πληρώνουν.

Η ίδια η Κυβέρνηση προεκλογικά αναγνώριζε ότι οι συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων και τα επιβαλλόμενα διόδια τέλη είναι δυσβάστακτα και άδικα για τους πολίτες και δεσμεύτηκε ότι άμεσα θα προσχωρήσει σε επαναδιαπραγμάτευσή τους για την αποκατάσταση της αδικίας.
Έκτοτε περιμένουμε. Και αντί μετά από ενάμισι περίπου χρόνο, να βρεθεί μια δίκαιη λύση, η Κυβέρνηση δια του αρμόδιου Υπουργού της, αρχικά μας λοιδορεί και μας εξυβρίζει και στη συνέχεια μας αντιμετωπίζει σαν κακοποιούς.

Και όλα αυτά τη στιγμή πολλοί βουλευτές της έχουν ταχθεί κατά των συμβάσεων παραχώρησης, κατά του τρόπου με τον οποίο μας επιβάλλονται τα διόδια τέλη και έχουν μάλιστα συμμετάσχει σε πρωτοβουλίες και κινητοποιήσεις για την εξεύρεση μιας δίκαιης λύσης.

Μετά από όλα αυτά, θεωρούμε ότι η ενδεχόμενη ποινικοποίηση της άρνησης πληρωμής διοδίων και οι ποινικές καταδίκες των πολιτών, προς χάριν μάλιστα των μεγαλοεργολάβων, το μόνο που θα καταφέρουν είναι να γιγαντώσουν το κίνημα κατά των διοδίων, να πυροδοτήσουν την υποβόσκουσα από καιρό κοινωνική έκρηξη, με απρόβλεπτες συνέπειες.

Καλούμε όλους τους βουλευτές και ειδικά τους βουλευτές της Πιερίας:
-Να μην επιτρέψουν να έρθει στη Βουλή οποιαδήποτε διάταξη νόμου που να επιφέρει ποινικές ή αστικές κυρώσεις σε όσους δεν πληρώνουν διόδια.
-Να αντισταθούν και να αρνηθούν να ψηφίσουν μια τέτοια διάταξη.


Εκαναν το μεγάλο λάθος, όπως κάποιοι από αυτούς ομολόγησαν, να ψηφίσουν τις συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών δρόμων, γιατί δεν γνώριζαν το τι θα επακολουθήσει.
Τώρα που ξέρουν ας μη κάνουν ένα δεύτερο μεγαλύτερο.
Γιατί ο λαός δεύτερη φορά δεν συγχωρεί…

ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΙΕΡΙΑ


Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας (ΕΟΔνΠ)
Φλέμινγκ 19, Κατερίνη 601 00
Τηλ. 23510 31906 / Φαξ 23510 34 174
info@otoposmou.gr & www.otoposmou.gr

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More