ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Τετάρτη, 11 Αυγούστου 2010

ΚΑΠΟΤΕ


Δημοσιεύματα αναφέρουν ότι για την ονομασία του Κράτους των Σκοπίων προτείνεται «Μακεδονία-Βαρντάσκα». Η ιστορική αλήθεια, όμως, για τη Μακεδονία είναι ότι η ταυτότητα της Μακεδονίας είναι ελληνική, όπως επιβεβαιώνεται από το κατωτέρω ιστορικό γεγονός.Μετά από 5 αιώνες τουρκικής δουλείας οι βαλκανικές χώρες κήρυξαν τον πόλεμο κατά της Τουρκίας το 1912, την οποία νίκησαν και απέκτησαν την ελευθερία τους.
Ως σύνορα Ελλάδος-Σερβίας ορίστηκε η γραμμή που κατείχαν οι στρατοί των δύο χωρών την ημέρα της ανακωχής, που είναι και τα σημερινά σύνορα Ελλάδας-FYROM. Η Ελλάδα κατέλαβε το μεγαλύτερο τμήμα της αρχαίας Μακεδονίας και ίδρυσε τη Γενική Διοίκηση Μακεδονίας. Ουδείς αμφισβήτησε το δικαίωμα αυτό της Ελλάδος, διότι όλοι γνώριζαν ότι η Μακεδονία είναι ελληνική. Μία μόνο μικρή λωρίδα της αρχαίας Μακεδονίας, όπως δήλωσε η Ακαδημία Αθηνών, κατέλαβε η Σερβία και η Βουλγαρία, οι οποίες προσήρτησαν τα εδάφη που κατέλαβαν στα κράτη τους.

Τη 2α Αυγούστου 1944, ο Τίτο με σύμφωνη γνώμη του Στάλιν μετονόμασε τη Βαρντάσκα Μπαντοβίνα (σήμερα Σκόπια) σε «Σοσιαλιστική Δημοκρατία της Μακεδονίας» και «μιμούμενος τον Χίτλερ για να εδραιώσει το ναζισμό επινόησε ότι Γερμανοί κατάγονται από την Άρια φυλή», τους κατοίκους της Μακεδονίας απογόνους του Μεγάλου Αλεξάνδρου, προς απόσπαση της Μακεδονίας από την Ελλάδα προς έλεγχο του Αιγαίου για τα επεκτατικά σχέδια της Σοβιετικής Ένωσης. Αδιάψευστα γεγονότα για την ταυτότητα των Μακεδόνων ως Ελλήνων είναι τα ακόλουθα:

1. Οι Μακεδόνες με τους άλλους Έλληνες είχαν την αυτή γλώσσα την Ελληνική, τα αυτά ιερά, τους αυτούς θεούς που κατοικία είχαν το Μακεδονικό όρος Όλυμπο. Οι Έλληνες αποκλείεται να θεωρούσαν χώρα μη ελληνική ως κατοικία των θεών τους.
2. Οι Μακεδόνες συμμετείχαν στους Ολυμπιακούς Αγώνες και στις Αμφικτυονίες που γίνονταν δεκτοί μόνον Έλληνες.
3. Η Παλαιά Διαθήκη μεταφράστηκε στην Ελληνική διότι οι Εβραίοι της διασποράς γνώριζαν μόνο την Ελληνική. Η Καινή Διαθήκη και οι Πράξεις των Αποστόλων γράφτηκαν στην ελληνική. Ο Απόστολος Παύλος επισκέφθηκε τους Φιλίππους, Θεσσαλονίκη και Βέροια, πόλεις που είχαν πολλές δεκάδες χρόνια π.Χ. την αυτή ονομασία που έχουν σήμερα. Ο Απόστολος Παύλος μίλησε στην ελληνική και έγραψε τις επιστολές του προς τους Φιλιππησίους και Θεσσαλονικείς στην Ελληνική. Στη Θεσσαλονίκη και Βέροια ο Απόστολος Παύλος συνάντησε Έλληνες και Ελληνίδες που επίστευσαν (4.12 Πράξεις Αποστόλων).
4. Ο Μέγας Αλέξανδρος και οι διάδοχοί του μετέδωσαν τον ελληνικό πολιτισμό και καθιέρωσαν την ελληνική γλώσσα όλων των λαών που κατέκτησαν. Η περίοδος αυτή ονομάστηκε Ελληνιστική Εποχή.

«Η διανοητική συνάντηση των Ελλήνων και των Αράβων (ως συνέπεια της μεταδόσεως της Ελληνικής Παιδείας από τον στρατό του Μεγάλου Αλεξάνδρου) -έγραψε στο περιοδικό «TIMES» της Νέας Υόρκης το 2001 ο Dennis Overbye- υπήρξε το σημαντικότερο γεγονός της Ιστορίας, οι συνέπειες του οποίου είναι τεράστιες στο Ισλάμ, την Ευρώπη και τον κόσμο ολόκληρο».

Η ελληνική γλώσσα μετά την κατάκτηση των Αράβων της Συρίας και της Αιγύπτου ήταν 100 χρόνια επίσημη γλώσσα. Άραβες μετέφρασαν στην Αραβική τα συγγράμματα των Ελλήνων φιλοσόφων και κυρίως τα βιβλία του Αριστοτέλη και τα μετέφεραν στην Ισπανία και Ιταλία όπου μεταφράστηκαν στη λατινική και αποτέλεσαν αφετηρία της Αναγεννήσεως.

Οι ανασκαφές που έγιναν στη Μακεδονία αποκάλυψαν χιλιάδες ελληνικές επιγραφές και νομίσματα με ελληνικά γράμματα.

Το 1982 ο Δημοκράτης και μορφωμένος αείμνηστος πρόεδρος της Γαλλίας Φρανσουά Μιτεράν, αφού επισκέφτηκε τη Βεργίνα, είπε: «Δεν γνώριζα για τις ανασκαφές. Ούτε φανταζόμουν τόσο έντονη τη σφραγίδα της Ελλάδας εδώ. Βυθίστηκα στο μεγαλείο των Αρχαίων Μακεδόνων».

Ανάλογη δήλωση έκανε ο Σούλτσμπεργκερ. Οι υπουργοί Πολιτισμού του Καναδά και της Αυστραλίας, αλλά και όλοι όσοι επισκέπτονται τη Μακεδονία, το Δίον, την Πέλλα, τη Βεργίνα και τα μουσεία της Μακεδονίας βλέπουν την αλήθεια για τη Μακεδονία και δηλώνουν ότι η Μακεδονία είναι ελληνική. Ο δε Αυστραλός υπουργός δήλωσε ότι οι θέσεις της Γιουγκοσλαβίας για τη Μακεδονία δεν έχουν θέση στην Αυστραλία.

Το Ινστιτούτο Εξωτερικών Υποθέσεων της Σουηδίας με το Πανεπιστήμιο Lund και υπογραφή του διακεκριμένου συγγραφέως Staffan Stolpe το 1995 σε μελέτη τους για την ταυτότητα της Μακεδονίας έγραψαν: «Όλοι και οι υπουργοί της Ευρώπης πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι η Ιστορία της Μακεδονίας δεν είναι Ιστορία μόνο των Ελλήνων, αλλά και ημών των Ευρωπαίων, διότι οι Μακεδόνες διέδωσαν τον Ελληνικό Πολιτισμό στην Ευρώπη και τον κόσμο ολόκληρο».

Αλλά και στη λωρίδα της αρχαίας Μακεδονίας που κατέλαβαν οι Σέρβοι υπάρχει καταλυτικό στοιχείο για την ταυτότητα των Μακεδόνων ως Ελλήνων, διότι η πόλη Μοναστήρι, σήμερα Μπίτολα, όταν το 1912 κατέλαβαν οι Σέρβοι είχε 17 ελληνικά σχολεία.

Το ντοκιμαντέρ του Φώτη Κωνσταντινίδη με τίτλο «Μακεδονία-Ελληνιστική Εποχή μέχρι την Ασία», όπου ξένοι ειδικοί και αρχαιολόγοι, που έκαναν ανασκαφές στην Ασία με την προβολή τόπων με τις ελληνικές επιγραφές και τα νομίσματα Μακεδόνων Βασιλέων, δεν επιτρέπουν αμφισβήτηση της ταυτότητας των Μακεδόνων ως Ελλήνων.

Διά τους ανωτέρω λόγους και πολλούς άλλους, η ονομασία του κράτους των Σκοπίων υποχρεώνει να μη γίνει δεκτή η προτεινόμενη ονομασία.

Οι Σκοπιανοί ίσως προβάλλουν ότι η Μακεδονία είναι το συνταγματικό όνομα της χώρας τους. Τον ισχυρισμό αυτό απέρριψε ο αείμνηστος Πρόεδρος της Δημοκρατίας ο Μακεδών Κωνσταντίνος Καραμανλής, ο οποίος στην από 3.1.1992 επιστολή του έγραψε: «…Η Δημοκρατία αυτή ούτε εθνολογικά ούτε ιστορικά έχει το δικαίωμα να ονομάζεται Μακεδονία… Ιστορικά διότι οι Σλάβοι έφτασαν στη Βαλκανική χίλια χρόνια μετά το θάνατο του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Εθνολογικά γιατί η χώρα τους κατοικείται από Αλβανούς, Τούρκους, Τσιγγάνους και Σλάβους που καμία σχέση δεν έχουν με Μακεδόνες».

Το επιχείρημα ότι μοιράστηκε η Μακεδονία μεταξύ Ελλάδος-Σερβίας-Βουλγαρίας είναι απορριπτέο επίσης, διότι καμία Συνθήκη δεν αναφέρει ότι μοιράστηκε η Μακεδονία. Τα σύνορα Ελλάδος-FYROM είναι οι γραμμές που κατείχαν οι στρατοί των χωρών τους την ημέρα της ανακωχής. Η Συνθήκη του Βουκουρεστίου (1913) μετά την ήττα της Βουλγαρίας όρισε τα σύνορα των βαλκανικών χωρών που πολέμησαν κατά της Βουλγαρίας. Κανένα προηγούμενο δεν υπάρχει ότι χώρα που καταλαμβάνει τμήμα άλλης χώρας δεν έχει ονομάσει το τμήμα αυτό με το όνομα που είχε. Η Τουρκία κατέλαβε την Ιωνία (Μ. Ασίας). Δεν την ονομάζει Ιωνία ούτε και τους Τούρκους Ίωνες.

Η Μακεδονία ως επαρχία της Ελλάδας υπάρχει από τον 8ο αιώνα π.Χ.

Η Μεγάλη Βρετανία όταν έγινε μέλος της Ε.Ε. δεν έγινε δεκτή με το όνομα αυτό διότι αντέδρασε η Γαλλία, η οποία έχει επαρχία που ονομάζεται Βρετάνη και μπορούσε να δημιουργηθεί πρόβλημα και έγινε δεκτή στην Ε.Ε. με το όνομα Ηνωμένο Βασίλειο.

Κατά ποίαν λογική όταν η Ελλάδα έχει επαρχία που ονομάζεται Μακεδονία θα δεχθεί να ονομάζονται τα Σκόπια Δημοκρατία «Μακεδονίας-Βαρντάσκα».

Κατόπιν των ανωτέρω, η ονομασία της Δημοκρατίας αυτής μπορεί να λάβει οποιοδήποτε όνομα θέλει (Δημοκρατία Παιονίας ή Δημοκρατία των Σκοπίων) αλλά δεν δικαιούται να έχει τη λέξη «Μακεδονία», όπως διακήρυξε και το Συμβούλιο Κορυφής της Λισσαβόνας.

Οι Σκοπιανοί, προβάλλοντας ότι είναι Μακεδόνες, επιδιώκουν να οικειοποιηθούν την ιστορία και πολιτιστική κληρονομιά της Μακεδονίας (Αεροδρόμιο Μεγάλου Αλεξάνδρου, Αποστόλου Παύλου και αγάλματα) και υπάρχουν ανιστόρητοι και αφελείς που παραπλανήθηκαν από την προπαγάνδα ενός μονοκομματικού καθεστώτος.

Τέλος, δεν είναι τυχαίο ότι 340 καθηγητές πανεπιστημίων, Αμερικής και άλλων χωρών, με επιστολή τους στο νέο πρόεδρο των ΗΠΑ Ομπάμα ζητούν να ανακαλέσει την απόφαση του προέδρου Μπους (υιού), ο οποίος την επομένη της δεύτερης εκλογής του ως προέδρου ονόμασε τα Σκόπια «Δημοκρατία της Μακεδονίας». Ο Βούλγαρος πρόεδρος Ζέλεφ, στη Σουηδία το 1993, ερωτηθείς από δημοσιογράφο σουηδικής εφημερίδας για τη «Δημοκρατία της Μακεδονίας», είπε: «Είναι δημιούργημα μεταπολεμικό της Κομιντέρν και έγκλημα Τίτο-Στάλιν».

ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ Ο ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΑΝΤΙΚΥΘΗΡΩΝ


Στα Κύθηρα μεταφέρεται η Έκθεση για τον Μηχανισμό των Αντικυθήρων, από σήμερα έως 19 Σεπτεμβρίου, μετά από πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας, σε συνεργασία με το Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, το Ιωνικό Κέντρο Σπουδών και την Ομάδα Μελέτης του Μηχανισμού των Αντικυθήρων. Το κόστος της μεταφοράς και η τοπική οργανωτική υποστήριξη θα καλυφθεί από το Επαρχείο, το Δήμο Κυθήρων και από τοπικούς φορείς. Τα εγκαίνια της έκθεσης θα γίνουν σήμερα στον Ποταμό Κυθήρων. Στις 19 Αυγούστου η έκθεση θα μεταφερθεί στην Χώρα, όπου θα παραμείνει μέχρι τις 19 Σεπτεμβρίου, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα και στους μαθητές των σχολείων του νησιού να την επισκεφθούν με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.


Πρόσφατα έγινε δυνατή η μελέτη του Μηχανισμού με την χρήση σύγχρονων μηχανημάτων που σχεδιάστηκαν ειδικά για την μελέτη των θραυσμάτων του και η οποία οδήγησε σε εντυπωσιακά ευρήματα. "Χάρη σε αυτήν την έρευνα γνωρίζουμε τώρα με βεβαιότητα ότι ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων αποτελεί μια μηχανική μικρογραφία του Αρχαίου Σύμπαντος", δήλωσε ο κ. Ιωάννης Μπιτσάκης, μέλος της Ομάδας Μελέτης του Μηχανισμού των Αντικυθήρων, και του Προγράμματος Ιστορίας, Φιλοσοφίας και Διδακτικής των Επιστημών και της Τεχνολογίας του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών.
Χώρος και ώρες λειτουργίας της έκθεσης:
* Πνευματικό Κέντρο Ποταμού (11 - 16 Αυγούστου)
* Αίθουσα Κυθηραϊκού Συνδέσμου, Χώρα (19 Αυγούστου - 19 Σεπτεμβρίου)
Δευτέρα - Παρασκευή 10.00-14.00 & 18.00-20.30 και Σάββατο - Κυριακή 10.00-15.00

ΓΚΙΟΛΒΑΣ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΦΕΥΡΕΤΗΣ






Ο Γιώργος Γκιόλβας είναι Έλληνας και γεννήθηκε στη Θεσσαλία το 1920. Πρίν ακόμη πάρει το πτυχίο του μηχανολόγου και του πυρηνικού φυσικού, πήρε το πρώτο δίπλωμα από το Διεθνές Γραφείο Εφευρέσεως στην Ελβετία με την υπογραφή του Αϊνστάιν για την πρωτοποριακή του θεωρία πάνω στη σύντηξη της ύλης αλλά και τη φωτοδέσμη πλάσματος. Είχε συνεργαστεί για πολλά χρόνια με το ΚΠΕ “Δημόκριτος”, με τη ΝΑΣΑ αλλά και το ΝΑΤΟ. Πρωτοστάτησε επίσης στην ίδρυση του Στρατιωτικού Κέντρου Επιστημονικών Μελετών και του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών. Από το 55 δημιούργησε ένα δικό του πυρηνικό εργαστήριο και το Κέντρο Επιστημονικών Ερευνών στην Αθήνα. Το 1954 κατάφερε να κινήσει τάνκς και αυτοκίνητα χωρίς καύσιμα, ενώ το 1958 πραγματοποίησε την τηλεκατευθυνόμενη πτήση ενός εκπαιδευτικού αεροσκάφους από την Ελευσίνα έως τη Ρόδο. Έχει επινοήσει 90 περίπου εφευρέσεις, ανάμεσα στις οποίες είναι το σύστημα μιας αντιπυρηνικής ομπρέλας, ένα τρομακτικής ισχύος ηχητικό κανόνι ή αλλιώς η σάλπιγγα του θανάτου, το “Giolvas’ System”, το καλύτερο παγκοσμίως σύστημα ασφαλείας στις διαβάσεις τρένων, αλλά και το αντιαεροπορικό σύστημα “Αρτεμις” όπως και άλλα. Είναι ο κατασκευαστής του μεγαλύτερου τελεφερίκ στον κόσμο (Αιθιοπία) και ο άνθρωπος που γιάτρεψε τον ΟΤΕ από τις λιποθυμίες των τηλεφωνητριών. Έχει αποκωδικοποιήσει τα άγνωστα κείμενα του Αριστοτέλη, ενώ υπήρξε μέλος της πρυτανείας της μυστικής οργάνωσης’Έ”. Ανάμεσα στους καλύτερους φίλους του ο Αρ. Ωνάσης, οι Μποδοσάκηδες, ο Ι. Πασσάς, ο πρώην βασιλιάς Κωνσταντίνος και τόσοι άλλοι. Επίσης πρέπει να αναφέρουμε ακόμα οτι ο Γιώργος Γκιόλβας είχε μελετήσει τα αρχαία χειρόγραφα του Αριστοτέλη και είχε καταφέρει να τα αποκρυπτογραφήσει. Γνώριζε ακόμα οτι ο ίδιος ο Αριστοτέλης είχε έρθει με το πατέρα του Νικόμαχο από τον αστερισμό Α’ του Λαγού…

ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ ΗΦΑΙΣΤΕΙΑΣ-ΛΗΜΝΟΣ


Το αρχαίο θέατρο Ηφαιστείας στη Λήμνο φιλοξενεί μετά από 2.300 χρόνια μια θεατρική παράσταση. Το αναστηλωμένο μνημείο εγκαινιάζεται στις 11 Αυγούστου, με την παρουσίαση της τραγωδίας «Οιδίπους Τύραννος», σε σκηνοθεσία Σπύρου Ευαγγελάτου. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους εμφανίζονται ο Κωνσταντίνος Μαρκουλάκης και η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.

Κτισμένο σε καίρια θέση της αρχαίας πόλης, το θέατρο της Ηφαιστείας θεωρείται από τα σημαντικότερα μνημεία του αρχαίου ελληνικού κόσμου. Χρονολογείται από το τέλος του 5ου –αρχές του 4ου αιώνα π.Χ. ενώ κατά την ελληνιστική και ρωμαϊκή περίοδο δέχτηκε κάποιες προσθήκες.

Συνυφασμένος με την ιστορία του Θεάτρου της Ηφαιστείας είναι ο «Λημνιακός κύκλος τραγουδιών» κατά την κλασική περίοδο. Η κατάκτηση της Λήμνου το 510 π.Χ. από τον αθηναίο στρατηγό Μιλτιάδη, συνέδεσε το νησί με την Αθήνα.

Η αναστήλωση του θεάτρου της Ηφαιστείας πραγματοποιήθηκε την τετραετία 200-2004 με χρηματοδότηση του υπουργείου Αιγαίου. Τη μελέτη της αναστήλωσης και στερέωσης εκπόνησαν η αρχιτέκτων Ελένη-Άννα Χλέπα και η τοπογράφος μηχανικός Σοφία Σοϊλέ.

ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΜΥΘΟΣ

ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΣΦΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΟΥ
Α ΡΕ ΕΛΛΗΝΑ ΚΟΙΜΗΣΟΥ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙΣ ΜΗ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΗΓΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΗ Η ΧΩΡΑ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΕ ΣΕΝΑΝΕ ΠΟΛΙΤΗ
ΑΝΤΕ
ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ= ΜΑΚΕΔΟΝΕΣ
ΟΙ ΑΛΒΑΝΟΙ= ΙΛΛΥΡΟΙ
ΕΓΩ ΠΟΥ ΖΩ ΣΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΙ ΕΙΜΑΙ;

Ο ΝΕΒΖΑΤΧαλίλι, παράγοντας της αλβανικής πολιτικής σκηνής της πΓΔΜ, επανήλθε χθες με δηλώσεις του στο αίτημα να επαναπροσδιορισθεί πολιτικά και συνταγματικά η θέση των Αλβανών της πΓΔΜ, «θέση που αυτή τη στιγμή δεν συνάδει με την ιστορία και τη βούλησή τους», όπως τόνισε.

Συγκεκριμένα, ο Ν. Χαλίλι ζήτησε το κράτος της πΓΔΜ να συγκροτηθεί εκ νέου εντός των συνόρων του προκειμένου να αποτελέσει συνομοσπονδία δύο λαών και δύο κρατών: της «Δημοκρατίας της «Μακεδονίας» και της «Δημοκρατίας της Ιλλυρίδας». Εάν αυτό δεν γίνεται αποδεκτό από τους θεσμούς της πΓΔΜ, ανέφερε ο Ν. Χαλίλι, τότε η «Δημοκρατία της Ιλλυρίδας» θα ανακηρυχθεί ανεξάρτητη εντός των συνόρων της πΓΔΜ ο ίδιος ζήτησε από τη διεθνή κοινότητα και τους Αλβανούς πολιτικούς και πολίτες της χώρας να στηρίξουν τους θεσμούς της «Δημοκρατίας της Ιλλυρίδας».

Σημειώνεται ότι το κίνημα για την ίδρυση της «Δημοκρατίας της Ιλλυρίδας» έχει πληροφορήσει ήδη από τον Νοέμβριο 2008 τη διεθνή κοινότητα ότι επιδιώκει αλλαγή του ονόματος της χώρας ζητώντας η πΓΔΜ να αποτελέσει ένωση δύο ανεξάρτητων συνιστώντων κρατών και δύο εθνών (Αλβανών και Σλαβομακεδόνων) υπό την ονομασία «Δημοκρατία της Μακεδονίας- Ιλλυρίδας». Η σχετική διακήρυξη είχε προκαλέσει τότε την παρέμβαση της Εισαγγελίας του Τετόβου εναντίον του Ν. Χαλίλι.


ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ


Επιστολή διαμαρτυρίας των Πομάκων Ξάνθης

Η αυτοαποκαλούμενη “Συμβουλευτική Επιτροπή της Τουρκικής Μειονότητας της Δυτικής Θράκης” έχει ζητήσει εδώ και καιρό να λειτουργήσουν δίγλωσσα νηπιαγωγεία στα οποία η εκπαίδευση να γίνεται σε δύο γλώσσες, στην ελληνική και στην τουρκική. Εξάλλου, σύμφωνα με δημοσιεύματα του τουρκόφωνου Τύπου, η Συμβουλευτική φέρεται να παρέδωσε στις 26 Ιουνίου στην ειδική γραμματέα κ. Δραγώνα μία αναφορά σχετικά με τα αιτήματα για τη μειονοτική εκπαίδευση, ζητώντας μεταξύ άλλων:
- Άνοιγμα μειονοτικών νηπιαγωγείων που θα εκπαιδεύουν στα τουρκικά και στα ελληνικά,
-Δημιουργία νέων μειονοτικών γυμνασίων και λυκείων.
-Κλείσιμο της ΕΠΑΘ και δημιουργία ενός εκπαιδευτικού ιδρύματος πανεπιστημιακού επιπέδου τετραετούς φοιτήσεως στο οποίο θα εκπαιδεύονται μόνο νέοι της μειονότητας που θέλουν να γίνουν δάσκαλοι στα μειονοτικά σχολεία.
- Διορισμό στα μειονοτικά δημοτικά αποφοίτων από τουρκικά πανεπιστήμια και αύξηση του αριθμού των μετακλητών δασκάλων από την Τουρκία.

Για να γνωρίζουμε και να θυμόμαστε τι ζητάει ή ίδια η μουσουλμανική μειονότητα των Πομάκων, δημοσιεύουμε την επιστολή διαμαρτυρίας που απέστειλε τον Μάρτιο του 2010 στον πρωθυπουργό και την υπουργό Παιδείας, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Πομάκων Ξάνθης, αναφέροντας πως το επίσημο ελληνικό κράτος τους υποχρεώνει να μάθουν τουρκικά, μία γλώσσα που όπως τονίζουν «δεν θα χρησιμοποιήσουμε ποτέ».

Μεταξύ άλλων στην επιστολή τους τονίζουν:...»

«Το ελληνικό κράτος, παραβιάζοντας θεμελιώδη δικαιώματα που παρέχει το Σύνταγμά του και οι ευρωπαϊκές συνθήκες, αλλά και τα άρθρα 40 και 45 της συνθήκης της Λοζάνης, τα οποία παρέχουν στις μουσουλμανικές μειονότητες της Ελλάδας το δικαίωμα «να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των», στερεί από μας και τα παιδιά μας όχι μόνο το δικαίωμα της εκπαίδευσης στην μητρική μας γλώσσα, αλλά ακόμη και το πλέον στοιχειώδες δικαίωμα της αποκλειστικής εκπαίδευσης στην επίσημη γλώσσα του, την ελληνική, και μας επιβάλλει την υποχρεωτική εκπαίδευση σε μία ξένη γλώσσα, την οποία δεν μιλούμε και δεν επιθυμούμε να χρησιμοποιούμε, δηλαδή την τουρκική», τονίζουν τα μέλη του συλλόγου και προσθέτουν: «Εδώ και πολλές δεκαετίες συντελείται εις βάρος μας μία μορφωτική, γλωσσική και πολιτισμική γενοκτονία. Μία γενοκτονία εις βάρος αυτών των ανθρώπων, μεταξύ των οποίων ανήκουν και τα μέλη του συλλόγου μας, που έχουμε το θάρρος να αυτοπροσδιοριζόμαστε ως Πομάκοι της Ελλάδας».

Και συνεχίζουν λέγοντας ότι ζητούν το αυτονόητο, δηλαδή όπως αναφέρουν ζητούν «Tο δικαίωμα ο γιος μας ο Μεχμέτ να μαθαίνει ό,τι μαθαίνει ο γιος σας ο Νίκος. Ζητάμε η κόρη μας η Φατμέ, όταν θα δώσει εξετάσεις για να περάσει στο ελληνικό πανεπιστήμιο, να έχει τις ίδιες γνώσεις, δεξιότητες και προοπτικές που θα έχει η κόρη σας η Άννα. Πώς είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό τώρα, όταν στα πιο ευαίσθητα και κρίσιμα μαθησιακά χρόνια τους τα παιδιά μας διδάσκονται μια γλώσσα που δεν μιλούν και δεν θα την χρησιμοποιήσουν ποτέ στο σπίτι και στο πανεπιστήμιό τους;».

Οι αλήθειες για τα δημόσια σχολεία στα Πομακοχώρια με αριθμούς
Στην επιστολή του το Δ.Σ. του συλλόγου θυμίζει το παράδειγμα των δημόσιων (μη μειονοτικών) γυμνασίων και λυκείων στα Πομακοχώρια, για τα οποία όπως αναφέρεται, «ενώ ξεκίνησαν με 15 μαθητές και πόλεμο από πολλές πλευρές, τα σχολεία αυτά κατά το σχολικό έτος 2008-9 είχαν:
Γυμνάσιο Σμίνθης 145 μαθητές
Γυμνάσιο Γλαύκης 140 μαθητές
Λύκειο Γλαύκης 150 μαθητές
Τεχνικό Λύκειο Γλαύκης 60 μαθητές
Γυμνάσιο Θερμών 25 μαθητές
με αποτέλεσμα να μην επαρκούν οι κτιριακές εγκαταστάσεις τους.

Η σιωπηλή ή φανερή, σκόπιμη ή μη σκόπιμη, άρνηση ή αδράνεια του υπουργείου Παιδείας, των αρμοδίων φορέων της Α/βάθμιας Εκπαίδευσης και εν τέλει του ελληνικού κράτους της στοιχειώδους δημοτικής εκπαίδευσης των παιδιών μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην πομακική ως μητρική τους, αποτελεί στην πραγματικότητα άρνηση του δικαιώματος αυτοπροσδιορισμού των Πομάκων, του δικαιώματός μας στην παιδεία και στην μόρφωση, της αξιοπρέπειάς μας ως πολιτών αυτής της χώρας. Γι’ αυτό πρέπει η ελληνική Πολιτεία να βρει τον τρόπο και τα μέσα να αλλάξει άμεσα αυτήν την κατάσταση και να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματά μας.

Δεν αρνούμαστε σε κανέναν από τους Πομάκους της πατρίδας μας το δικαίωμα να στέλνει τα παιδιά του στα μειονοτικά σχολεία για να μορφώνονται και στην τουρκική γλώσσα, ακόμη και εάν αυτός δεν την μιλά στο σπίτι του, εφόσον φυσικά επιθυμεί εκπαίδευση και στην τουρκική γλώσσα. Ζητούμε όμως και εμείς από το ελληνικό κράτος, αλλά και από όλους τους συμπατριώτες μας μουσουλμάνους και μη, πομακόφωνους, τουρκόφωνους και ελληνόφωνους, ανεξάρτητα αν οι ίδιοι αισθάνονται φυλετικά Έλληνες, Τούρκοι ή Πομάκοι, να σεβαστούν το δικαίωμά μας να μορφώνονται τα παιδιά μας αποκλειστικά στην ελληνική γλώσσα ή στην ελληνική και στην μητρική μας γλώσσα, την πομακική. Όποια δικαιώματα απολαμβάνουν και ζητούν οι τουρκόφωνοι μουσουλμάνοι της Ελλάδας για την γλώσσα και παιδεία τους, τα ίδια δικαιώματα ζητούμε και εμείς για τους πομακόφωνους μουσουλμάνους της Ελλάδας, μία μεγάλη μερίδα των οποίων εκπροσωπούμε.

Τι ζητούν οι Πομάκοι της Ξάνθης
1. Την ίδρυση δημόσιων, μη μειονοτικών, σχολείων σε όλα τα πομακοχώρια και την παράλληλη λειτουργία τους με τα μειονοτικά. Τελικός στόχος της ελληνικής Πολιτείας θα πρέπει να είναι να προσφέρει σε κάθε Πομάκο, ανεξάρτητα του τι αισθάνεται φυλετικά, το δικαίωμα να επιλέξει την γλώσσα στην οποία θα μορφωθεί το παιδί του. Έτσι, όσοι γονείς επιθυμούν αποκλειστικά ελληνική Παιδεία για τα παιδιά τους, θα μπορούν να τα στέλνουν στο δημόσιο σχολείο και όσοι θέλουν να μορφωθούν τα παιδιά τους και στα τουρκικά, να τα στέλνουν στο υπάρχον μειονοτικό.

2. Την εισαγωγή στα δημόσια δημοτικά σχολεία της Θράκης της διδασκαλίας του Κορανίου για τους μουσουλμάνους μαθητές.

3. Την γενίκευση της προσχολικής αγωγής στην ελληνική γλώσσα, με την ίδρυση παιδικών βρεφονηπιακών σταθμών και δημόσιων νηπιαγωγείων σε όλα τα πομακοχώρια.

4. Την άμεση λειτουργία των τεσσάρων δημόσιων ελληνόφωνων δημοτικών σχολείων, που ορθώς έπραξε και ίδρυσε ο προκάτοχός σας στο υπουργείο Παιδείας στα τέσσερα πομακοχώρια της ορεινής Ξάνθης. Αναμένουμε από εσάς την υλοποίηση της λειτουργίας των τεσσάρων αυτών σχολείων που έχουν συσταθεί.

5. Την άμεση ικανοποίηση του αιτήματος των κατοίκων της Μάνταινας, που εκκρεμεί από το 2006, για ίδρυση δημόσιου (μη μειονοτικού) σχολείου.

6. Την δημιουργία πιλοτικών σχολείων, όπου τα παιδιά θα διδάσκονται την μητρική τους γλώσσα (πομακική) και πολιτισμό, παράλληλα με την ελληνική. Η καταγραφή της έχει ήδη προχωρήσει σε ικανοποιητικό βαθμό, ενώ σήμερα πλέον υπάρχουν και Πομάκοι, αλλά και μη Πομάκοι (χριστιανοί) εκπαιδευτικοί, με γλωσσολογική παιδεία και επαρκή γνώση της πομακικής γλώσσας, οι οποίοι μπορούν να αναλάβουν το έργο της διδασκαλίας της στα σχολεία, έστω και μέσω πιλοτικών προγραμμάτων. Στα ίδια σχολεία να χρησιμοποιείται η πομακική, παράλληλα με την ελληνική κατά την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και σχολικών δραστηριοτήτων.

7. Την επίσημη και συστηματική καταγραφή της πομακικής γλώσσας από το ελληνικό κράτος, από επιτροπή επιστημόνων που διαθέτουν την σχετική παιδεία και γνώση, με την επίσημη καθιέρωση ειδικού αλφαβήτου, με βάση το ελληνικό αλφάβητο, προκειμένου να διδαχθεί στα σχολεία, αλλά και να χρησιμοποιείται δημόσια παράλληλα με την ελληνική, για να καλύψει τις ανάγκες διγλωσσίας. Στην καταγραφή της πομακικής μπορούν και πρέπει να συμμετέχουν και αρμόδια τμήματα πανεπιστημιακών ιδρυμάτων (Α.Π.Θ., Δ.Π.Θ., ΕΠΑΘ).

8. Την συνεργασία της ελληνικής Πολιτείας με τον σύλλογό μας για την επίσημη καταγραφή και είσοδο της πομακικής γλώσσας στα σχολεία και στην δημόσια ζωή του τόπου, στην θέση της τουρκικής γλώσσας. Ο σύλλογός μας έχει υπόψη του κατάλληλα εκπαιδευμένα πρόσωπα και μπορεί να υποβάλει συγκεκριμένες προτάσεις στην ελληνική Πολιτεία για την υλοποίηση του σκοπού αυτού και είναι έτοιμος να συνεργαστεί μαζί της, προσφέροντας κάθε δυνατή βοήθεια.

9. Τον σεβασμό της Συνθήκης της Λωζάνης από το ελληνικό κράτος για την θρησκευτική (και όχι εθνική) μουσουλμανική μειονότητα των Πομάκων της Ελλάδας. Συγκεκριμένα το άρθρο 40 της συνθήκης προβλέπει: «Οι Τούρκοι υπήκοοι, οι ανήκοντες εις μη μουσουλμανικάς μειονότητας, … α έχωσι ιδίως ίσον δικαίωμα να συνιστώσι, διευθύνωσι και εποπτεύωσι … σχολεία και λοιπά εκπαιδευτήρια, μετά του δικαιώματος να ποιώνται ελευθέρως εν αυτοίς χρήσιν της γλώσσης των…». Εξάλλου το άρθρο 45 της ίδιας συνθήκης προβλέπει: «τα αναγνωρισθέντα διά των διατάξεων του παρόντος τμήματος δικαιώματα εις τας εν Τουρκία μη μουσουλμανικάς μειονότητας, αναγνωρίζονται υπό της Ελλάδος εις τας εν τω εδάφει αυτής ευρισκομένας μουσουλμανικάς μειονότητας». Μητρική γλώσσα είναι για μας τα πομακικά, και όχι τα τουρκικά, που μας έχουν επιβληθεί. Μέχρι να αρχίσει η διδασκαλία της μητρικής μας γλώσσας δεν επιθυμούμε να την αντικαταστήσει καμία άλλη γλώσσα εκτός από την ελληνική.

Το υπόμνημα που υπογράφουν για το διοικητικό συμβούλιο του πολιτιστικού συλλόγου Πομάκων Νομού Ξάνθης ο πρόεδρος Ταχήρ Κόντε, η γραμματέας Αλιέ Εφέντη και ο ταμίας Χαμδή Εφέντη, κοινοποιήθηκε επίσης στους: αντιπρόεδρο της Κυβερνήσεως Θεόδωρο Πάγκαλο, γενική γραμματέα Περιφέρειας Αν. Μακεδονίας - Θράκης Θεοδώρα Κόκλα, πρόεδρο Ν.Δ. Αντώνη Σαμαρά, γεν. γραμματέα ΚΚΕ Αλέκα Παπαρήγα, πρόεδρο ΛΑ.Ο.Σ. Γιώργο Καρατζαφέρη, πρόεδρο Συνασπισμού Αλέξη Τσίπρα, πρόεδρο της Βουλής των Ελλήνων, Φίλιππο Πετσάλνικο, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Σωκράτη Ξυνίδη, βουλευτή ΠΑΣΟΚ Ξάνθης Τσετίν Μάντατζη, βουλευτή Ν.Δ. Ξάνθης Αλέξανδρο Κοντό.

ΣΧΟΛΕΙΑ!! ΤΕΛΟΣ.... ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕ


Η Παιδεία στην χώρα μας είναι γνωστό πως βρίσκεται σε άθλια κατάσταση. Το μεγαλύτερο μερίδιο της ευθύνης για την κατάντια της Παιδείας, του μέγιστου αγαθού που μπορεί να δοθεί στους νεότερους προκειμένου να τους εφοδιάσει επαρκώς για να γίνουν καλύτεροι από τους πατεράδες τους, την φέρουν οι κυβερνήσεις που ήλθαν, κατέστρεψαν και έφυγαν… Η Ελληνική Παιδεία, κι αυτό είναι κοινή πεποίθηση, βρίσκεται στο χειρότερο σημείο που υπήρξε στο διάβα χιλιάδων χρόνων.
Ο σοφός λαός, γνωρίζοντας τα οφέλη που δίνονται στα σχολεία, λέει χαρακτηριστικά: «Όταν κλείνει ένα σχολείο, ανοίγει μία φυλακή»… Εγώ, θα τολμούσα να παραλλάξω το ρητό: «Όταν κλείνει ένα σχολείο, κάποιοι πρέπει να μπούνε στη φυλακή»… Δυστυχώς, όμως, σε ετούτο τον τόπο, είναι τόσοι αυτοί που πρέπει να μπούνε στη φυλακή για το κλείσιμο σχολείων, που ίσως θα έπρεπε να χτίσουμε πολλές νέες φυλακές για να τους χωρέσουν… Κι αυτό, γιατί μέχρι και σήμερα κλείνουν ελληνικά σχολεία για λόγους… οικονομίας!!!
Βλέπετε, η επένδυση στην γνώση και στο πνεύμα αντιτίθεται στην σπατάλη της ηλιθιότητας και κερδισμένος βγαίνει εκείνος που επικαλείται πως θα αποκομίσει οφέλη από την «εξοικονόμηση» χρήματος…! Το βλέπουμε παντού τριγύρω στις ημέρες μας. Πλούσιος θεωρείται το λαμόγιο, ο διεφθαρμένος και ο διαπλεκόμενος. Ενώ ο άνθρωπος που είναι γεμάτος με εποικοδομητική και κριτική γνώση καταδικάζεται να γίνεται ο φτωχός τροφοδότης της άρρωστης πείνας των τρωκτικών...
Πριν 11 περίπου μήνες, καταγγείλαμε το κλείσιμο ενός δημόσιου σχολείου στο νομό Ξάνθης, στο χωριό Βαφέϊκα. Ο λόγος του κλεισίματος του δημοτικού σχολείου ήταν οικονομικός, ενώ η ανόητη δικαιολογία που προέβαλαν οι ανεύθυνοι των Αθηνών, ήταν πως το σχολείο δεν μπορούσε να λειτουργήσει αφού δεν είχε τον οριακό αριθμό των έντεκα μαθητών!!! Την ίδια στιγμή, στο ίδιο χωριό, ένα ανύπαρκτο μειονοτικό δημοτικό σχολείο γνώριζε την άνθηση και προσέλκυε μέχρι και παιδιά παλιννοστούντων!!! Η καταγγελία έγινε και κάποιοι ευαισθητοποιήθηκαν. Έγραψαν εφημερίδες, ασχολήθηκε μέχρι και ο Χαρδαβέλας με ειδική τηλεοπτική εκπομπή, αλλά σε ώτα μη ακουώντων δεν είναι δυνατόν να καταφέρεις πολλά πράγματα… Τολμώντας να περιγράψω με λίγες λέξεις το τι κατορθώθηκε, θα αρκεστώ στη χρήση μόνο μίας: ΤΙΠΟΤΕ! Δεν έγινε τίποτε… Το ελληνικό δημόσιο σχολείο έκλεισε και το τζαμί του χωριού ξανάνοιξε και η Μουφτεία Ξάνθης έστειλε και… ιμάμη, για να καλύψει και την θρησκευτική διδασκαλία των μουσουλμανοπαίδων…!
Η παροιμία λέει, πως, «το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού»… Και όλοι συμφωνούμε πως έτσι είναι. Το Υπουργείο Παιδείας όμως (στο Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας γίνεται η αναφορά) δεν δείχνει να αντιλαμβάνεται την ευθύνη του απέναντι στους Έλληνες πολίτες, ούτε δείχνει να αντιλαμβάνεται τον ρόλο της Παιδείας και της ύπαρξης δασκάλων και σχολείων σε ακριτικές περιοχές της χώρας, όπως είναι η Θράκη. Έτσι, η σημερινή υπουργός, κυρία Διαμαντοπούλου, έχει αποφασίσει να επαναλάβει το σφάλμα του προκατόχου της (να με συγχωρεί ο προηγούμενος υπουργός Παιδείας που δεν τον θυμάμαι, αλλά οι άνθρωποι μένουν στην ιστορία ανάλογα με τα έργα τους…). Έτσι, μέσα στα πλαίσια, προφανώς, της εξοικονόμησης κρατικών πόρων, αποφασίσθηκε το κλείσιμο ενός ακόμη σχολείου, στο νομό Ξάνθης!!! Είπε κανείς πως ο δολοφόνος δεν χτυπάει δύο φορές στο ίδιο μέρος; Τα γεγονότα αποδεικνύουν πως οι ξεδιάντροποι ανεύθυνοι του υπουργείου Παιδείας και της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ, προσμετρούν περισσότερο τα «κέρδη» από την εξοικονόμηση χρημάτων στην Παιδεία, παρά τα οφέλη από την ύπαρξη ενός σχολείου!!!
Το δημόσιο δημοτικό σχολείο Μάνδρας (χωριό της Ξάνθης) αποφασίσθηκε πως από το νέο σχολικό έτος θα παραμείνει κλειστό. Οι λόγοι; Δεν συμπληρώνεται ο απαραίτητος αριθμός μαθητών!!! Αυτή είναι η απόφαση της Πολιτείας. Η Ελληνική Παιδεία «κλειδώνεται» για λόγους οικονομίας… Την ίδια στιγμή, οι γονείς των υπαρχόντων μαθητών (οι περισσότεροι είναι αγρότες) είναι υποχρεωμένοι να μετακινούν τα παιδιά τους σε διπλανό χωριό, (περίπου 7 χιλιόμετρα μακριά) για να μπορέσουν τα παιδιά τους να «μάθουν γράμματα»!!!
Μπράβο σας κυρία Διαμαντοπούλου… Εύγε!!! Βάλατε κι εσείς την ιδιαίτερη σφραγίδα σας στην Παιδεία. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε πόσα ακόμη σχολεία έχουν κλείσει για την εφετινή σχολική χρονιά, αλλά ακόμη και αυτό, το ένα, είναι ικανό να χαρακτηρίσει την ανικανότητα εκείνων που «χαράσσουν το μέλλον της χώρας»…
Ένα ακόμη δημοτικό σχολείο κλείνει και κανείς δεν παραιτείται. Κανείς δεν αισθάνεται την ανάγκη να απολογηθεί. Και γιατί να το κάνουν άλλωστε; Στα δικά τους παιδιά συμβαίνει; Φυσικά όχι…! Τα δικά τους παιδιά, εξάλλου, πηγαίνουν σε δημόσια σχολεία και όχι στην «μπλέμπα» του δημοσίου… Έτσι δεν είναι κυρία Διαμαντοπούλου;
  • Μήπως θα έπρεπε να θυμίσω στην κυρία υπουργό τα έξοδα που γίνονται για την εκπαίδευση στα μουσουλμανόπαιδα;
  • Μήπως θα έπρεπε να θυμίσω στην κυρία υπουργό και στις θλιβερές συμβούλους της τα έξοδα που γίνονται για να αρχίσουν τα ελληνόπουλα να διδάσκονται την τουρκική γλώσσα;
  • Μήπως θα έπρεπε να θυμίσω στην κυρία Διαμαντοπούλου πόσο κοστίζουν τα ερευνητικά προγράμματα που γίνονται στον χώρο της εκπαίδευσης των μουσουλμάνων;
Για όλα αυτά (και άλλα πολλά περισσότερα) υπάρχουν πολλά λεφτά διαθέσιμα από τον κρατικό κορβανά, αλλά για ένα ακριτικό δημόσιο σχολείο οι πιστώσεις έχουν παύσει, λόγω μη ικανού αριθμού συμμετεχόντων μαθητών; Θα σου πω κάτι κυρία Διαμαντοπούλου, γιατί καθώς φαίνεται στα θέματα της Παιδείας δεν τα πας και τόσο καλά (σε θέματα ΚΕΚ, ΙΕΚ και Κολλεγίων ίσως να είσαι καλύτερη, δεν γνωρίζω…):
Κάποτε κάποιοι άνθρωποι, δάσκαλοι μέχρι και παπάδες, παίζανε τη ζωή τους κορώνα – γράμματα για να μπορέσουν να δώσουν την Ελληνική Παιδεία στη νέα γενιά. Και αυτό το κάνανε γιατί το ένιωθαν. Δεν το έκαναν ούτε για τα λεφτά, ούτε για την δόξα, ούτε για την εξουσία… Για να μπορούν να κοιτάζουν τη νέα γενιά στα μάτια και για να πάρουν ελπίδα από τα μάτια αυτά, δίνανε ακόμη και τη ζωή τους. Τα σχολεία εκείνα τα έλεγαν "κρυφά σχολεία" (αυτά των οποίων την ύπαρξη αμφισβητούν οι ακαδημαϊκοί τύποι τους οποίους συναγελάζεστε). Και αυτός που εμπόδιζε την γνώση, ήταν ξένος και κατακτητής. Όλως παραδόξως ήθελε να τους μάθει τα τουρκικά… καλή ώρα όπως εσύ…

Υ.Γ.: Εσείς κυρία Διαμαντοπούλου, βάζετε σε πρώτη προτεραιότητα τα χρήματα μπροστά στη μόρφωση των παιδιών σας; Φυσικά όχι και καλά κάνετε. Τα παιδιά κάποιων Ελλήνων όμως, γιατί τα αντιμετωπίζετε διαφορετικά από τα δικά σας παιδιά; Τα παιδιά των Ελλήνων δεν αξίζουν όσο τα δικά σας παιδιά;

ΤΟ ΤΕΡΑΣ ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ


ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΛΛΑ ΟΜΟΡΦΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟΣΙΟ ΦΟΡΕΑ.ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΟ (ΕΛΛΗΝΙΚΗ) ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΠΟΝΗΡΗ ΜΟΡΦΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΟΝ ΟΤΕ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΕΝΩ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΩ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΜΙΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΤΕ ΩΣ ΚΡΑΤΟΣ ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΗΝ ΔΕΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ Ο ΞΕΝΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΕΗ ΟΠΟΤΕ ΝΑ ΧΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΩ ΤΟΝ ΟΠΑΠ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΩΣΩ ΑΔΕΙΕΣ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΟΣ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΗΣΑ ΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΟ(ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΑ;)

ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙΣ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ

ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ

ΚΑΙ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΟΣ ΤΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ -ΧΡΟΝΟ ΕΒΓΑΖΕ ΠΛΑΦΟΝ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΩΣ ΤΙΣ ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ ΤΑ ΚΑΦΕΝΕΙΑ ΤΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ

ΣΟΥ ΛΕΓΕ ΠΧ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΚΑΦΕΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΗ ΕΩΣ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΟΥΛΟΥΣΕΣ

ΜΙΑ ΜΕΡΙΔΑ ΦΑΓΗΤΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΩΣ 160 ΔΡΧΜΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΑΛΙ ΠΟΥΛΟΥΣΕΣ ΟΣΟ ΗΘΕΛΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΠΛΑΦΟΝ ΤΙΜΗ

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΜΟΥΝ ΗΜΕΡΕΣ ΝΑ ΓΡΑΦΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ

ΘΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΟΤΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΠΟΥ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΡΩΤΟΥΣΕΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΕΛΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ

ΕΝΩ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΟΝΕΙΡΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ;

ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΝΑ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΒΓΑΛΩ ΤΟ ΧΑΡΤΖΙΛΙΚΗ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΤΟΥ 1979 ΔΕΚΑΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ ΜΩΡΟ ΕΠΑΙΡΝΑ ΤΟΝ ΜΗΝΑ 12.000 ΔΡΑΧΜΕΣ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΜΟΥ ΕΞΑΔΕΛΦΟΣ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 10.000 ΔΡΑΧΜΕΣ

ΜΙΑ ΠΩΛΗΤΡΙΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 9.000 ΔΡΑΧΜΕΣ ΤΟΝ ΜΗΝΑ

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΚΟΥΒΕΝΤΑ

ΝΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΙΑ 3ΚΑΙ 60;

ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

Η ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΒΑΡΕΙΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΑ ΤΑΞΗ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΟΙ ΒΙΟΤΕΧΝΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΑΣ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ ΓΙΑΤΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ

ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΚΟΣΤΙΖΕ 50 ΔΡΑΧΜΕΣ ΕΓΙΝΕ ΣΕ ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ 50 ΛΕΠΤΑ( 155 ΔΡΑΧΜΕΣ)

ΟΤΙ ΚΟΣΤΙΖΕ 100 ΔΡΑΧΜΕΣ ΕΓΙΝΕ 1,00 ΕΥΡΩ(317 ΔΡΑΧΜΕΣ)

ΚΑΙ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ

ΝΑΙ ΕΝΑΝ ΕΜΦΥΛΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

ΓΙΑ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΤΕΛΙΚΑ

ΟΤΙ Ο ΔΗΜΟΣΙΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΑ ΑΥΤΩΝ

ΣΚΕΦΤΗΤΕ ΛΙΓΟ ΛΟΓΙΚΑ ΓΙΑ ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΛΕΠΤΑ ΠΩΣ ΜΕΧΡΙ ΕΧΘΕΣ ΑΥΤΗ Η ΧΩΡΑ ΗΤΑΝ ΑΝΟΙΧΤΟΧΕΡΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΗΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΑΓΟΡΑΖΑΝ ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΠΕΠΟΝΙ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΚΕΡΑΣΙΑ

Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΓΟΡΑΖΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕΓΕΘΗ ΑΓΟΡΑΖΑΜΕ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΠΕΠΟΝΙ ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΚΙΛΑ ΚΕΡΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΕΒΟΜΑΣΤΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΑΜΕ Η ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΣΠΑΤΑΛΟΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΑΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ Η ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ ,ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ,ΤΟ ΤΑΞΙ,Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΖΟΥΣΑΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΜΕΛΛΟΝ ΧΩΡΙΣ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ

Η ΚΑΚΟ Η ΚΑΛΟ ΤΕΛΙΚΑ Η ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΕΚΑΨΕ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΛΕΟΝ ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ ΚΑΤΑΡΓΕΙΤΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;

ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΙΚΡΟΜΕΣΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕΙ

«Καταργήστε τους μικρομεσαίους!»
«Οι αλλαγές που δρομολογούνται εκτείνονται και στον ιδιωτικό τομέα. Το στίγμα θα δώσουν οι συνεργασίες και συγχωνεύσεις στις τράπεζες, με καταλύτη εκείνες που ελέγχονται από το κράτος. Η τρόικα, όμως, θέλει να δει και μαζικές συνενώσεις χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων. Θεωρούν πως το πρόβλημα του πληθωρισμού δεν οφείλεται μόνο στα καρτέλ και στα ολιγοπώλια μεγάλων επιχειρήσεων που κατέχουν δεσπόζουσα θέση στην αγορά, αλλά κατά ένα μεγάλο μέρος στον κατακερματισμό της αγοράς σε μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις. Ζητούμενο για τους ελεγκτές είναι να αποκτήσουν οι ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις το κρίσιμο μέγεθος που θα αυξήσει τους τζίρους τους, θα μειώσει τα κόστη και θα δημιουργήσει ανταγωνιστικές συνθήκες στην αγορά».

Η στεψοδικία των διεθνών τοκογλύφων δεν υφίσταται πια. Οι σοφιστείες είναι παρελθόν. Τώρα το λόγο έχει το χοντρό και απροκάλυπτο ψέμα. Όποιος το φάει, έτσι θα το χωνέψει: “Η τρόικα, όμως, θέλει να δει και μαζικές συνενώσεις χιλιάδων μικρομεσαίων επιχειρήσεων”. Σίγουρα. Όλοι οι ιδιοκτήτες κλειδαράδικων και ψιλικών θα… συνενωθούν για να κάνουν “οικονομία κλίμακος”. Αφού αυτό είναι ανέφικτο τότε απλούστατα θα κλείσουν για να πάρουν τη θέση τους οι θηριώδεις αλυσίδες που έχουν ήδη την τεχνογνωσία του… θηριώδους και της “οικονομίας κλίμακος”.

11/08/1996 Η ΣΤΥΓΝΗ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΟΥ ΤΑΣΟΥ ΙΣΑΑΚ ΑΠΟ ΤΟΥΣ (ΦΙΛΟΥΣ-ΓΕΙΤΟΝΕΣ) ΤΟΥΡΚΟΥΣ




Ο Τάσος Ισαάκ βρέθηκε εκεί στο συρματόπλεγμα της Δερύνειας, απέναντι από την κατεχόμενη Αμμόχωστο για να βροντοφωνάξει στην Κύπρο, την Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο πως οι Έλληνες της Κύπρου δεν ξέχασαν και δεν παραδόθηκαν στην υποταγή.

Αψηφώντας τον κίνδυνο έτρεξε να σώσει ένα συνδιαδηλωτή του που κινδύνευε από τα μανιασμένα στίφη των Τούρκων. Τον έσωσε, αλλά δεν σώθηκε. Παγιδεύτηκε ο ίδιος, δέχθηκε επίθεση και έπεσε στο χώμα. Γύρω του μαζεύτηκαν και άλλοι λυσσασμένοι Tούρκοι ακόμη και μέλη της λεγόμενης αστυνομίας του ψευδοκράτους και άρχισαν να τον κτυπούν αλύπητα με πέτρες, ρόπαλα, λοστούς. Mέλη της Eιρηνευτικής Δύναμης παρακολουθούσαν αμέτοχοι. Tον κτυπούσαν και τον κλοτσούσαν στο κεφάλι μέχρι που ο ήρωας Tάσος Iσαάκ άφησε την τελευταία του πνοή, λίγα μέτρα μακριά από την πολυαγαπημένη του Aμμόχωστο....

“ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΩ
ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΕΠΑΝΩ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΘΑ ΠΡΟΣΕΥΧΗΘΩ

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More