ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Κυριακή, 27 Δεκεμβρίου 2009

ΨΕΜΑ ΤΟΤΕ Η ΤΩΡΑ!


Γ. Παπανδρέου: "Μορφή δημοκρατικής αντίστασης και θεσμικής διαμαρτυρίας το δημοψήφισμα"

Αυτή ήταν η δήλωση του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ Γ. Παπανδρέου όχι για το Μεταναστευτικό αλλά για το ...ασφαλιστικό του 2008.
«Το δημοψήφισμα», είπε τότε χαρακτηριστικά, «είναι πράξη αντίστασης απέναντι σε μια ληστρική πολιτική, που αδικεί τα μεσαία και χαμηλά στρώματα και λοιδορεί την κοινωνία».
Τώρα ποια είναι η γνώμη του στη πρόταση για δημοψήφισμα για την Ελληνική Ιθαγένεια;
Είμαστε μια δημοκρατική χώρα; Βεβαίως. Ο λαός είναι ο κυρίαρχος του πολιτεύματος; Βεβαίως. Στη δημοκρατία ο λαός δεν είναι αυτός που αποφασίζει για την τύχη τη δική του και της χώρας του; Βεβαίως. Τότε, γιατί να μη δοθεί η δυνατότητα και η ελευθερία στο λαό να εκφράσει τις πραγματικές επιθυμίες του για ένα από τα πιο ακανθώδη ζητήματα για το παρόν και το μέλλον της Ελλάδας, τη (λαθρο)μετανάστευση. Η Ελβετία έδωσε το παράδειγμα, γιατί να μην ακολουθήσει η Ελλάδα, αφού, είτε αρέσει σε κάποιους, είτε όχι, είναι πραγματικά το λίκνο της δημοκρατίας; Είναι, ίσως, ο μόνος τρόπος να επιτευχθεί και η πολυπόθητη (;) επιστροφή του έλληνα πολίτη στα πολιτικά πράγματα του τόπου του, αφού, όπως υποστηρίζουν όλοι, είναι ανησυχητικό το γεγονός πως το ποσοστό της αποχής από τα κοινά ολοένα και διευρύνεται, όπως και το ποσοστό όσων αμφιβάλλουν για την ποιότητα της δημοκρατίας μας. Τι καλύτερο, για να αναθερμανθεί το ενδιαφέρον του έλληνα πολίτη για τα κοινά, από μια δημοκρατική διαδικασία με την οποία θα του δοθεί για πρώτη φορά η δυνατότητα να αποφασίσει άμεσα για ένα καθημερινό ζήτημα - πρόβλημα που ταλανίζει το παρόν, αλλά και προβληματίζει για το μέλλον. Εκτός κι αν κάποιοι φοβούνται το αποτέλεσμα ενός τέτοιου δημοψηφίσματος, γιατί σε περίπτωση, αρκετά πιθανή, που το αποτέλεσμα θα είναι διαφορετικό από τις προσωπικές τους επιθυμίες και τα συμφέροντα ορισμένων, θα είναι υποχρεωμένοι να το σεβαστούν. Οπότε το τελικό ερώτημα - δίλημμα δεν είναι: δημοψήφισμα, ή όχι, αλλά: δημοκρατία, ή συμφέροντα;

ΓΙΑΤΙ Κ.ΙΕΡΩΝΥΜΕ!

Ιερώνυμος: Η τραγική φιγούρα ενός θρησκευτικού ηγέτη που προσκύνησε τη Νέα Τάξη

Ένας ταπεινός δούλος του νεοταξισμού

Ως κεραυνός εν αιθρία ήρθε η εμφάνιση του αρχιεπισκόπου Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ.κ. Ιερώνυμου, στο προ ημερών υπουργικό Συμβούλιο όπου εμφανίσθηκε η πρόθεση του Γιώργου Παπανδρέου να ελληνοποιήσει τους λαθρομετανάστες. Σε αυτό το υπουργικό συμβούλιο όλοι έχαιραν ιδιαιτέρως (όπως άλλωστε φαίνεται καθαρά και στη σχετική φωτογραφία) και ο τραγικός Ιερώνυμος καθόταν συνοφρυωμένος.
Η ματαιοδοξία του ανθρώπου ή κάποια συμφωνία (φημολογείται συμφωνία περί μη φορολόγησης της εκκλησιαστικής περιουσίας) έσπρωξαν τον θρησκευτικό ηγέτη της ορθοδόξου εκκλησίας της Ελλάδας στο να εγκρίνει με την παρουσία του τον αφελληνισμό της Ελλάδος; Πώς άραγε ο αριστερίζοντας πολιτικός χώρος δέχθηκε αδιαμαρτύρητα έναν θρησκευτικό ηγέτη; Προφανώς όλοι οι παριστάμενοι γνώριζαν και το περιεχόμενο του υπουργικού συμβουλίου και την μηδενική αντίδραση του Ιερώνυμου. Με απλά λόγια... το παιχνίδι ήταν στημένο!
Μέσα στην αίθουσα, το ράσο του ορθόδοξου αρχιεπισκόπου, ομοίαζε ως λάφυρο νίκης της νέας τάξης. Μέσα στο ράσο, ένα κουφάρι, ανήμπορο να αντιδράσει, με χαμηλωμένο το βλέμμα, γνωρίζοντας πως εκείνη τη στιγμή παρέδιδε εκατομμύρια πιστούς στον βωμό της προσωπικής του ματαιοδοξίας...
Επειδή όμως ο αφανής πρωταγωνιστής του επικείμενου εξανδραποδισμού των ελλήνων κατοίκων αυτής της δυστυχούς (πλέον) χώρας, ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, συναίνεσε στην "εθνική προδοσία", μήπως θα πρέπει να αναρωτηθούμε τελικά πόσα και ποιά ήταν τα... "αργύρια"; Άλλωστε, στην θρησκευτική ιστορία και την παράδοση, τα "αργύρια" παίζουν σημαντικό ρόλο και, δυστυχώς, πάντα βρίσκονται αυτοί που τα ποθούν υπεράνω όλων. Και μάλιστα, αυτοί οι "κάποιοι" πάντα είναι "υπεράνω όλων"...
Έτσι συνέβη και με τον θρησκευτικό και πνευματικό ηγέτη της χώρας, ο οποίος προσυμφώνησε, σε καθεστώς πλήρους αδιαφάνειας, την σιωπηλή συμμετοχή και συγκατάβασή του στα μελλούμενα για την πατρίδα μας, αλλά προφανώς όχι για την δική του... πατρίδα... Ο δυστυχής θρησκευτικός ηγέτης παρέδωσε το ποίμνιό του στη βορά των εχθρών της ορθοδοξίας. Αυτομάτως παρέδωσε την εξουσία του και έγινε ο έσχατος, όπως άλλωστε αναγράφεται και στις γραφές... "οι πρώτοι έσονται έσχατοι...", ανίκανος να αρθρώσει έστω και μία λέξη με τρία γράμματα... Δεν μπόρεσε να πει ένα απλό "Όχι", ο κύριος Ιερώνυμος και αυτόματα έπαψε να είναι κύριος και μεταλλάχθηκε σε υποτελή των υπηρετούντων τον Νεοταξισμό...
Κάποτε, συζητώντας την ανησυχία μου με έναν πνευματικό Αγιορίτη μοναχό, εκείνος μου απάντησε: "Εσύ είσαι τακτοποιημένος;" (εννοώντας αν έχω καθαρισθεί από τις αμαρτίες. 'Όχι, γέροντα", του απάντησα... Γυρίζοντας προς το μέρος μου, τότε μου είπε: "Αν τακτοποιήσεις τον εαυτό σου, τότε α ανησυχήσεις και για τους άλλους"... Και με βάση αυτή την ερμηνεία, πολύ θα ήθελα να ρωτήσω τον αρχιεπίσκοπο κ.κ. Ιερώνυμο: "Γέροντα, έχεις τακτοποιήσει ολόκληρο το ποίμνιό σου; Έχεις σώσει τις ψυχές όλων εκείνων, τις οποίες ανέλαβες με την ανάληψη της ευθύνης της θέσης που εσύ επιζήτησες; Αν όχι, τότε γιατί ανησυχείς για άλλους, αλλόθρησκους, και ξεχνάς ταυτόχρονα τα δικά σου πνευματικά παιδιά, την δική σου πνευματική υποχρέωση και καθήκον";
Ψιλά γράμματα όμως είναι αυτά και ο γράφων ποτέ δεν θα ήθελε να κρίνει τον κ.κ. Ιερώνυμο. Αυτός άλλωστε θα κριθεί αυστηρότατα από τον κοινό (θέλω να πιστεύω) Θεό στον οποίο πιστεύουμε. Αλλά κάτι μου λέει, πως ο ίδιος ο Ιερώνυμος θα προτιμούσε διακαώς την δική μου κρίση...
Για πρώτη φορά παραστάθηκε εκπρόσωπος του Εκκλησίας και μάλιστα ο ίδιος ο Αρχιεπίσκοπος σε συνεδρίαση υπουργικού συμβουλίου!!! Η εικόνα αυτή παραπέμπει αμέσως συνειρμικά σε θεοκρατικό καθεστώς. Τι ακριβώς συμβαίνει;
Φυσικά και δεν πρόκειται για θεοκρατικό καθεστώς αλλά για επικοινωνιακά κόλπα του ΠΑΣΟΚ που δεν διστάζει να κάνει ακόμα και αυτό, προκειμένου να περάσει στο χριστεπώνυμο πλήθος την απόφαση για ψήφο σε 250.000 κυρίως μουσουλμάνους και την εδραίωσή του στην εξουσία.
Αν θυμόμαστε καλά, το ΠΑΣΟΚ δεν ήταν εκείνο που έβγαζε πολιτικούς αφρούς κάθε φορά που ο μακαριστός Χριστόδουλος μιλούσε; Τώρα τι συνέβη ξαφνικά και έστησε τις τηλεοπτικές κάμερες προκειμένου να δούμε τον Αρχιεπίσκοπο στο υπουργικό συμβούλιο;
Θα θέλαμε όμως να γνωρίζουμε γιατί τελικά δέχτηκε να παραστεί ο Αρχιεπίσκοπος και με ποιο πολιτικό αντάλλαγμα;
Τέλος, κλείνοντας, θα ήθελα να ρωτήσω μία τελευταία απορία που έχω: Σε πόσα άλλα συμφωνήσατε κύριε Ιερώνυμε; Δεν μπορείτε να πείτε στο ποίμνιό σας την τραγική αλήθεια; Δεν μπορείτε έστω και αυτή την ύστατη στιγμή να γίνετε διαφανής, όπως ορίζουν οι κανόνες της Εκκλησίας; Δεν μπορείτε να μας φανερώσετε τι άλλο παραδώσατε στους νεοταξίτες κυβερνώντες;

Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΟΤΑΝ ΗΤΑΝ ΕΝ ΖΩΗ ΠΟΛΕΜΟΥΣΕ ΜΕ ΟΛΗ ΤΟΥ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟΥ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΑΝΕΡΓΙΑ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΕΤΕ;

ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ; ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ; ΤΗΝ ΘΡΑΚΗ;

ΤΙ ΣΑΣ ΩΘΕΙ ΣΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΜΕΡΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΕΚΤΕΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΠΑΡΑ ΣΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΗ ΤΗΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΣΕ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ;

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΣΚΥΦΤΟ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ;

ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ

Δημοψήφισμα τώρα!


271209-dimopsifismaΓια την απόδοση ιθαγένειας στους μετανάστες

Η ανοικτή πια υπονόμευση της εθνικής και κοινωνικής συνοχής της χώρας μας από το (εκλεγμένο) κυβερνών κόμμα, έχει φέρει στα όριά τους, όλους τους Έλληνες. Η απόπειρα του ΠΑΣΟΚ να «ενσωματώσει» εν μια νυκτί χορηγώντας υπηκοότητες, εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες που εισήλθαν ακάλεστοι και παράνομα στη χώρα μας, μας θέτει όλους ενώπιον των ευθυνών μας έναντι της Ιστορίας και των απογόνων μας. Τη στιγμή μάλιστα, που αυτό γίνεται «παστρικά» και μέσω της κοινοβουλευτικής οδού, καθώς απαιτείται απλή πλειοψηφία. Αν και η στήριξη των άλλων δύο κομμάτων της αριστεράς, πρέπει να θεωρείται δεδομένη...

Μετά της ευλογίας του
Το ΠΑΣΟΚ αποκάλυψε τις προθέσεις του. Αφού κατέλαβε την εξουσία, τώρα, με τη βοήθεια του φίλα προσκείμενου (για να μην πούμε υποτελή...) στο Φανάρι Αρχιεπισκόπου, μας πουλάει «ανθρωπισμό» και «αλληλεγγύη» στο συνάνθρωπο (ο Αρχιεπίσκοπος στους απόρους με τον Γιωργάκη, ο Αρχιεπίσκοπος κατόπιν στο... υπουργικό συμβούλιο)! Στον αλλοδαπό συνάνθρωπο. Ποτέ στο γηγενή Έλληνα, ποτέ στο Βορειοηπειρώτη, που ακόμα διώκεται, ποτέ στον ομογενή, στον οποίο το ΠΑΣΟΚ αρνήθηκε την ψήφο. Την ψήφο που θα δώσει τώρα, δια νόμου, στον κάθε τυχάρπαστο, που ποτέ δεν πόνεσε αυτό τον τόπο, ποτέ δεν τον «αισθάνθηκε» και ποτέ δεν θα θυσιαστεί γι' αυτόν. Γιατί απλά, άλλο αίμα ρέει στις φλέβες του...

Προέχει η δράση
Αφού λοιπόν το ΠΑΣΟΚ κατέληξε στις προτεραιότητές του, ότι δηλαδή αυτός που εισέρχεται παράνομα στη χώρα μας, έχει περισσότερα δικαιώματα από τον Έλληνα του εξωτερικού, εμείς τι κάνουμε; Απλά: ως πολίτες, ξεκαθαρίζουμε προς πάσα κατεύθυνση, στο σπίτι μας, στη δουλειά μας, στη γειτονιά μας, στο καφενείο μας, στην παρέα μας, στο κόμμα όπου ανήκουμε, στην εφημερίδα που διαβάζουμε με επιστολή, στο blog όπου συχνάζουμε διαδικτυακά, ότι το μεταναστευτικό είναι το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ στην εθνική ατζέντα. Σε αυτή τη φάση είναι σημαντικότερο ακόμα και από τα εδαφικά θέματα! Για ποιο λόγο το λέμε αυτό; Διότι χωρίς Έλληνες στην καταγωγή και την συνείδηση, όλα θα τελειώσουν στο εγγύς μάλιστα μέλλον. Απλά, δεν θα είμαστε σε θέση να υπερασπιστούμε ή να διεκδικήσουμε τίποτα απολύτως! Μην ξεχνάτε ότι ήδη έχουν βάλει «χέρι στην Παιδεία. Απαιτείται λοιπόν η ιδεολογικά και πολιτικά έμπρακτη και αγωνιστική προστασία του εθνικού κορμού, από τις συνεχείς απόπειρες δημιουργίας μιας πολυπολιτισμικής κοινωνίας. Ο καναπές μπορεί να περιμένει, τώρα προέχει η δράση!

Αποδομούν την Ελλάδα
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι: η αλλαγή από την αρχή του jus sanguinis (δικαίωμα αίματος: εθνικότητα ή η υπηκοότητα δεν καθορίζεται από το μέρος γέννησης, αλλά από τον πρόγονο) στην αρχή jus soli (δικαίωμα εδάφους: το δικαίωμα στην υπηκοότητα καθορίζεται από το μέρος γέννησης), συνιστά μια βασική αλλαγή στην ίδια τη λογική συγκρότησης ενός κράτους. Συνήθως, σηματοδοτεί την απο-εθνικοποίησή του, αυτό που λέμε εθνικό αποχρωματισμό, αλλά και τη φιλελευθεροποίηση των κοινωνικών σχέσεων. Η όλη υπόθεση συνιστά μια τεράστια αλλαγή, καθώς αλλάζει το ίδιο το Σύνταγμα, που δεν μπορεί να επιβληθεί στους πολίτες και δεν μπορεί να εφαρμοστεί χωρίς τη συναίνεσή τους. Κάτι τέτοιο, θα αποτελούσε μια ολοκληρωτική και απροκάλυπτα αντιδημοκρατική (ειδικά από αυτούς που συνεχώς κόπτονται περί «δημοκρατίας»...) μεθόδευση. Άρα, η λογική λέει ότι απαιτείται προσφυγή στο λαό, δηλαδή, δημοψήφισμα.

Δεν φτάνουν οι καταδίκες
Η «ανίερη» πρόθεση της αριστεράς, έγινε αντιληπτή. Ήρθε λοιπόν η ώρα όσων θέλουν να αντιδράσουν να ανοίξουν τα χαρτιά τους. Η αξιωματική αντιπολίτευση, η ΝΔ, οφείλει ΤΩΡΑ να ξεκαθαρίσει τη θέση της, που ομολογουμένως δεν έχει ακόμα αποσαφηνιστεί. Η πρώτη αντίδραση από τον αρμόδιο τομεάρχη της, Χρήστο Ζώη, ήταν χαμηλών τόνων (και δυστυχώς απογοητευτική), κάνοντας λόγο για «επιπόλαιες εξαγγελίες». Αυτό κατάλαβαν; Επιπολαιότητα; Όμορφος κόσμος ηθικός... Η δήλωση λοιπόν: «Το ΠΑΣΟΚ συγχέει, με τη γνωστή προχειρότητά του, την κοινωνική ενσωμάτωση (ένταξη) των μεταναστών με την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας και πολιτικών δικαιωμάτων... για ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως είναι η απόκτηση της ελληνικής ιθαγένειας, λειτουργεί με λογική άκριτου «ξηλώματος» και παραγνωρίζοντας ότι η απόκτηση της ιθαγένειας μιας χώρας δεν είναι απλώς ένας ακόμη τρόπος διασφάλισης απρόσκοπτης διαμονής, εργασίας και πρόσβασης στις υπηρεσίες της χώρας αυτής. Είναι η ύψιστη μορφή σύνδεσης και ενσωμάτωσης σ' αυτήν». Το έσκισαν το καλσόν... Πάντως, οφείλουμε να προειδοποιήσουμε ότι η εκ μέρους της ΝΔ (αναποτελεσματική) απλή καταψήφιση του σχετικού σχεδίου νόμου του ΠΑΣΟΚ, δεν θα την απαλλάξει των ευθυνών της. Πρέπει να κάνει πολύ περισσότερα.
Για τον ΛΑΟΣ, η όλη υπόθεση συνιστά μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να αποκομίσει πολιτικά οφέλη, βάσει εκπεφρασμένων εξάλλου θέσεών του στο ζήτημα της μετανάστευσης. Η ώρα είναι τώρα για «γροθιά στο κατεστημένο». Η «κόκκινη γραμμή» παραβιάστηκε από την αριστερά (και το κεφάλαιο) και όσοι δεν αντιδράσουν τώρα, όσοι δεν αξιοποιήσουν αυτή την ευκαιρία για τον καθορισμό του εθνικού ζωτικού χώρου, θα καταγραφούν ως τουλάχιστον ανάξιοι. Η πρώτη ρητορική αντίδραση εκ μέρους του εκπροσώπου Τύπου του ΛΑΟΣ, ήταν στη σωστή γραμμή: «Αλλοίωσαν τις οικονομικές δυνατότητες της χώρας. Αλλοίωσαν το φρόνημα του λαού. Τώρα αλλοιώνουν και το εκλογικό σώμα. Αν πιστεύουν πως τους ψήφισε γι' αυτό ο ελληνικός λαός, τους προκαλούμε να θέσουν την πρότασή τους σε δημοψήφισμα. Ο ΛΑΟΣ θα απευθυνθεί στο λαό για να σταματήσει το ξεπούλημα της ψήφου του». Η θέση για δημοψήφισμα είναι σωστή, φτάνει να πλαισιωθεί και από άλλες ενέργειες. Η ρητορική καταδίκη της εθνομηδενιστικής πολιτικής του ΠΑΣΟΚ, δεν αρκεί σε καμία περίπτωση! Ο ΛΑΟΣ, οφείλει να κάνει πολύ περισσότερα, απευθυνόμενος στον ελληνικό λαό, που απειλείται ευθέως από αυτή την εξέλιξη.

Ο πόλεμος άρχισε, ας μετρηθούμε λοιπόν
Μπορεί ο διαπλεκόμενος «προοδευτικός» Τύπος να καραδοκεί, όμως η μάχη πρέπει να δοθεί ΤΩΡΑ. Παντού, αλλά και στο πεζοδρόμιο. Ο λαός αντιδρά, η δημοσκόπηση της Kappa Research που είδε προχθές το φως της δημοσιότητας (με το 51,6% των Ελλήνων να δηλώνουν πως θεωρούν τη μετανάστευση «απειλή» για τη χώρα, έναντι του 30,6%, που τη θεωρεί «ευκαιρία»), απέδειξε ήδη ότι τα εθνικά αντανακλαστικά ενεργοποιήθηκαν. Ο κόσμος ακολουθεί πρόθυμα όσους αντιτίθενται στα συμφέροντα, όσους αποδεικνύουν ότι έχουν ιδεολογικό και πολιτικό τσαγανό και δεν «μασάνε» από τα αλυχτίσματα των μειοψηφιών που ενεδρεύουν στα media. Όλοι λοιπόν στις επάλξεις, για να προστατεύσουμε τους κόπους των προγόνων μας.
Ας προσπάθησαν κάποιοι υπουργοί του ΠΑΣΟΚ να αμβλύνουν τις αντιδράσεις πριν καν αυτές εκδηλωθούν, με τα γελοία περί «φασιστικής» και «ρατσιστικής» απειλής. Ας προσπάθησαν κάποιες με γελοίες ερωτήσεις στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατά των αγωνιζόμενων κατοίκων του Αγίου Παντελεήμονα, να δημιουργήσουν «κλίμα». Είναι λίγοι, μην το ξεχνάτε. Λίγοι! Ο δικός μας αγώνας πρέπει να κλιμακωθεί τώρα, να διεξαχθεί σε όλα τα μήκη και πλάτη της χώρας και στο πεζοδρόμιο. Το πεζοδρόμιο ανήκει και σε εμάς, όχι μόνο στις βίαιες μειοψηφίες της αριστεράς. Οφείλουμε όλοι τώρα να δώσουμε το παρόν, δημιουργώντας μια δυνατή ΕΘΝΙΚΗ γραμμή άμυνας. Γιατί η Ιστορία θα μας κρίνει όλους!

ΚΑΜΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ!


ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 25/12/09 Ο ΠΑΠΑΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΣΤΟ ΕΤΗΔΙΟ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΥΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΦΕΤΟΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΙΑ(ΓΛΩΣΣΑ) ΤΗΝ ΨΕΥΤΟΜΑΚΕΔΟΝΙΚΗ.
ΒΕΒΑΙΑ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΓΕΨΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΕΣΒΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ.
ΑΛΛΑ ΜΑΤΑΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΕΝΙΚΑ ΣΕ ΕΘΝΙΚΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ.
ΓΙΑΤΙ;
ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΤΗΝ ΠΟΥΛΗΣΑΝ ΑΠΛΑ ΕΜΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ
ΜΑΛΛΟΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΠΟΥ 10.000.000 ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.
ΒΕΒΑΙΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 15 ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΙ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΕΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΠΙΑ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΤΑ ΔΕΧΟΜΕΘΑ ΟΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΑΙ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΠΕΘΑΝΕΙ

ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ!!!


Θυμάστε τον πατέρα στη διαφήμιση, που ακούει έντρομος την κόρη του να του μιλάει σε μια γλώσσα ακατάληπτη, στο τέλος να της λέει αμήχανα, «Στη μάνα σου το 'πες;»; Το ύφος του ταλαίπωρου γονιού θα πρέπει να εμφανίζεται συχνά στις διμερείς επαφές των γενεών. Ετσι, όμως, μέσα από την αμηχανία των μεγαλύτερων για τις γλωσσικές μηχανορραφίες των μικρότερων, οι νέοι διαμορφώνουν τη δική τους ταυτότητα, δικτυώνονται και μας... τη λένε κιόλας! Ο,τι πρέπει, δηλαδή. Οχι ό,τι να 'ναι...
Οι νέοι όχι μόνο δεν πάσχουν από λεξιπενία, αλλά έχουν γλώσσα πλούσια και συνεχώς ανανεούμενη. Απλώς, είναι άλλη από αυτήν που μιλάνε οι μεγάλοι. Δεν λέμε και τίποτα καινούργιο. Από την εποχή της boom generation (της πρώτης μεταπολεμικής γενιάς εφήβων στις δυτικές κοινωνίες), το φαινόμενο μιας ιδιαίτερης γλώσσας για τη νεολαία έχει γιγαντωθεί. Οι τινέιτζερ -και δεν μιλάμε μόνο για τους Αμερικανούς, αλλά και για τους Αγγλους, τους Γάλλους, ακόμη και για τους έλληνες τεντιμπόηδες- επιχειρούσαν να διαφοροποιηθούν από τους ενηλίκους και μέσω της γλώσσας. Η αργκό είναι ανατρεπτική και επιχειρεί να σοκάρει, οπότε υπήρχε (και, φυσικά, υπάρχει) ευρύτατη χρήση υβρεολογίου, μόνο που σήμερα ελάχιστοι γονείς σοκάρονται αν το παιδί τους πει «και γαμώ» αντί για «σού- περ» ή «επικό!» Αυτοί που όντως σοκάρονται ακόμη (οι παππούδες, π.χ., ή οι καθηγητές των θρησκευτικών) είναι αυτοί που καταγγέλλουν τη νέα γενιά για το φτωχό της λεξιλόγιο.

Οσο οι έφηβοι χωρίζονται σε υποομάδες, η γλώσσα τους θα αποκτά και περισσότερο πλούτο - αφού αλλιώς μιλάνε οι γκοθάδες, αλλιώς οι emo, αλλιώς οι φανατικοί φίλαθλοι, αλλιώς οι γκέιμερ, οι σκέιτερ, οι μοδάτες κ.ο.κ.

Το βασικό χαρακτηριστικό της γλώσσας των νέων είναι ότι εκφράζει και εκφράζεται μέσα στην «παρέα», το δίκτυο των συνομηλίκων. Κατά συνέπειαν, δεν υπάρχει μια ενιαία γλώσσα· κάθε παρέα έχει δικό της κώδικα επικοινωνίας, που μπορεί να τον «αρπάξει» μια άλλη παρέα και μετά μια άλλη, μέχρι που κάποιες εκφράσεις να υιοθετηθούν από μεγάλο μέρος της νεολαίας, ειδικά με την εξέλιξη της τεχνολογίας της επικοινωνίας.

Γιατί οι νέοι αναπτύσσουν δικούς τους τρόπους έκφρασης; Ο διδάκτωρ Γλωσσολογίας Γιάννης Ανδρουτσόπουλος, που ασχολείται ειδικά με τη γλώσσα στη νεανική κουλτούρα, σημειώνει: «Τα κοινωνικά δίκτυα των νέων είναι στενότερα από αυτά των ενηλίκων, γεγονός που εντείνει την πίεση γλωσσικής συμμόρφωσης με την παρέα. Απ' την άλλη, οι συμβάσεις γλωσσικής ευγένειας και απόστασης που απαιτούνται στην ενήλικη ζωή δεν έχουν αναπτυχθεί ακόμη πλήρως κατά την εφηβεία. Ετσι εξηγείται το ότι η συχνότητα μη πρότυπης γλώσσας είναι μεγαλύτερη στη νεότητα από ό,τι στην ενήλικη ζωή. Ψυχολογικά, κατά τη νεανική ηλικία διαμορφώνεται η προσωπική και κοινωνική ταυτότητα. Η απόρριψη κατεστημένων τρόπων συμπεριφοράς και ο πειραματισμός με εναλλακτικά μοντέλα, τάσεις που γενικότερα χαρακτηρίζουν την εφηβεία, εκφράζονται και γλωσσικά. Με την ιδιαίτερη γλώσσα τους οι νέοι συμβολίζουν ότι ανήκουν σε μια ηλικία με δικά της ενδιαφέροντα και αξίες, που διαφέρει τόσο από τα παιδικά όσο και από τα ενήλικα χρόνια».

Η ατυχία της σημερινής νεολαίας είναι ότι οι ενήλικοι αρπάζουμε τη γλώσσα της και τη χρησιμοποιούμε ευρύτατα. Μια ενδιαφέρουσα έρευνα για τη γλώσσα, που έκανε η ALCO το 2005 για το Ινστιτούτο Εικοινωνίας, ρωτούσε Ελληνες 16-56 ετών ποια λέξη θα χρησιμοποιούσαν για να αντιδράσουν σε κάτι αναπάντεχο: Το 20% δήλωσε ότι προτιμά τη λέξη «έμεινα», το 13% το «κουφάθηκα», το 5% το «καράφλιασα», το 25% το «απίστευτο» και μόλις το 15% το «εξεπλάγην» ή το «εκπλήσσομαι»! Το συμπέρασμα; Το «απίστευτο» έχει εισχωρήσει βαθιά στην καθομιλουμένη των ενηλίκων· άλλο συμπέρασμα, λίγο άσχετο, είναι ότι το «καράφλιασα» είναι πλέον «πασέ», ή μήπως πρέπει να πω λαστ γίαρ;

Από την άλλη, οι σημερινοί 16άρηδες έχουν στη διάθεσή τους όλο τον γλωσσικό πλούτο που δημιουργήσαμε εμείς οι παλαιότεροι 16άρηδες. Η εξέλιξη της γλώσσας έχει φέρει και εξέλιξη στη νεανική αργκό, και έτσι, π.χ., το παλιότερο «Την κάνω» = φεύγω, έχει γίνει «τηγκανά», ενώ το «τζάμι» = τέλειο, σούπερ, έχει παραλλαχθεί επιτυχέστατα σε «τζαμάουα», αλλά και στο «τζαμιροκουάι» (που αποτελεί και αναφορά στον γνωστό μουσικό)!

Εκτός από εκφράσεις που ήταν κάποτε υπερβολικά της μόδας και τώρα ακούγονται ξεπερασμένες (βλέπε το «καράφλιασα» πιο πάνω ή το «ιν»), οι παλιές καλές αργκό, όπως το «φυτό», το «ούτε με σφαίρες» ή το «φάγαμε πακέτο», αλλά και τα ποδανά (η λέξη ειπωμένη ή γραμμένη ανάποδα, π.χ., ο λοστρέ = ο τρελός) αποτελούν την κληρονομιά που αφήνουμε στη γλώσσα εμείς της γενιάς των 80s. Δίπλα σ' αυτήν, σήμερα, οι πιτσιρικάδες έχουν συμπληρώσει έναν ολόκληρο κατάλογο από ξένες λέξεις, ξενικής έμπνευσης λέξεις, λέξεις του διαδικτύου, λέξεις της εποχής της επικοινωνίας (που χρησιμοποιούν στο msn, στα chat rooms και στην αποστολή sms).

Το παγκόσμιο χωριό έχει φέρει την αγγλική γλώσσα και την αγγλική αργκό μέσα στα ελληνικά σπίτια - και έτσι δεν θα έπρεπε να μας εκπλήσσει το φαινόμενο, ειδικά αφού εδώ και χρόνια αρκετοί ενήλικοι χρησιμοποιούμε το «Θα σε πάρω πίσω» (Ι will call you back) ή το «a.s.a.p.» (as soon as possible = το συντομότερο δυνατό). Από την άλλη, τα chat rooms και τα blogs ορισμένες φορές «έκοβαν» αυτόματα τις υβριστικές εκφράσεις· κι έτσι έχει δημιουργηθεί μια σειρά από λέξεις που μοιάζουν με τις βρισιές, αλλά περνάνε από τη... λογοκρισία. Στο γλωσσάρι που ακολουθεί παραθέτουμε κάμποσες εκδοχές του «μαλάκας».

Τα ΜΜΕ παίζουν, φυσικά, το ρόλο τους σ' αυτό το γαϊτανάκι της γλώσσας: α) Δανείζουν λέξεις στη νεολαία· έτσι, ο «Μαέβιους» είναι αναφορά στην εκπομπή των Α.Μ.Α.Ν., ο Τζακ Μπάουερ αποτίει φόρο τιμής στην τηλεοπτική σειρά «24», ενώ το «Μαμαλάκης» χαρακτηρίζει τον καλοφαγά κ.ο.κ. β) Δανείζονται λέξεις από τη νεολαία, βλέπε τον Τζίμη των «10 μικρών Μήτσων». Αυτό αυξάνει το κύρος της γλώσσας της νεολαίας, αλλά τείνει να περιορίσει τον ανατρεπτικό της χαρακτήρα. Από την άλλη, χάρη στην τηλεόραση, αλλά και στα «νεανικά» περιοδικά, οι εκφράσεις της νεολαίας δεν έχουν πια σύνορα· κι έτσι, από την Καρδίτσα ώς την Ξάνθη η πιτσιρικαρία μπορεί να φωνάξει χαρωπά: «Δεν υπάρχει!»

Γλωσσάρι για κάθε περίπτωση

Το έχω! = Ναι, το μπορώ/το γνωρίζω/μου φαίνεται καλή ιδέα. Σημαίνει, επίσης, είμαι καταπληκτικός: «Το 'χεις, λέμε!» Συνώνυμο του παλιότερου «Είσαι θεός/-ά!» και του ακόμη παλιότερου «Σκίζεις!».

Δεν της το 'χα = Δεν την είχα ικανή για κάτι τέτοιο...

Δεν υπάρχει! = Είναι απίστευτο, τρελό, καταπληκτικό. Το χρησιμοποιούμε και ως υπερθετικό για πρόσωπα: «Καλά, δεν υπάρχεις, μιλάμε!»

Ο,τι να 'ναι = Χρησιμοποιείται πάρα πολύ και με διάφορες αφορμές, αλλά και χωρίς αφορμή· δηλώνει την ασυνεννοησία, την ανοργανωσιά. Ως χαρακτηρισμός προσώπου δηλώνει κάποιον που είναι στον κόσμο του: «Ο τύπος είναι ό,τι να 'ναι!» Ανάμεσα σε παρέες, παίρνει και την έννοια του «Δε βαριέσαι» ή του «Ας πάει και το παλιάμπελο»: «Είδαμε μαραθώνιο "True Blood" όλο το Σάββατο! - Καλά, ό,τι να 'ναι!» ή «Τι λέτε; Τρία επεισόδια έμειναν, να τα δούμε; - Καλά, ό,τι να 'ναι!»

Το 'χει κάψει, είναι καμένος = Τα εγκεφαλικά του κύτταρα έχουν καταστραφεί (από ουσίες ή από βιντεογκέιμ).

Δεν την παλεύω = Δεν μπορώ, δεν αντέχω άλλο, δεν «το 'χω».

Τα σπάμε = Είμαστε καταπληκτικοί, «το 'χουμε», περνάμε σούπερ. «Τα σπάει!» = είναι τέλειο, εντυπωσιάζει...

Πού 'σαι, ρε μαν; = Η φράση χρησιμοποιείται έτσι ακριβώς ως χαιρετισμός. Από το αγγλικό man και με εμφανή την επιρροή της χιπ χοπ κουλτούρας.

Νταουνιάσου! = Κάτσε κάτω, sit down. Είναι νέα, χιουμοριστική χρήση που δεν έχει σχέση με το «νταουνιάζομαι», το «πέφτω ψυχολογικά», που ήταν λαστ γίαρ!

Ενιγουέι = (Anyway) Οπως και να 'χει. Χρησιμοποιείται όπως και το αντίστοιχο αγγλικό.

Χελόου; = (Hello?) Είναι κανείς εκεί; (μέσα στο κεφάλι σου) ή «το 'χεις ακατοίκητο;» Χρησιμοποιείται όπως και το αντίστοιχο αγγλικό, για να δηλώσει το υπερπροφανές, αυτό που ο άλλος είναι «ζώγγολο» αν δεν το καταλαβαίνει.

Τζίζας = (Jesus) Ο Ιησούς και τα άτομα που έχουν εμφάνιση αυτού του τύπου. «Πού πας, ρε μεγάλε, με τα μαλλιά σαν τον Τζίζας;»

Ρισπέκτ! = (Respect!) Χρησιμοποιείται όπως και η αντίστοιχη αγγλική έκφραση, για να δηλώσει βαθιά εκτίμηση σε πρόσωπο, πράγμα ή κατάσταση: «Εντάξει, ξέρει μπάσκετ το άτομο, ρισπέκτ!» - «Χα, χα, ρισπέκτ, μεγάλε, μου 'φτιαξες το κέφι, μαν!»

Οκέικ = Το οκέι σε χιουμοριστική εκδοχή, με μεγάλη πέραση αυτόν τον καιρό.

Αν-παίκταμπλ = Από το στερητικό α + παίζομαι + την αγγλική κατάληξη -able: Δεν παίζεται!

Λ.Α. (προφέρεται ελ έι) = Το λεκανοπέδιο Αττικής, στη γλώσσα των χιπ-χόπερ και των δυτικών προαστίων. Πώς είναι το Λος Αντζελες; Καμία σχέση!

Το συσιφόνι = Ελληνοποίηση του youtube (εσύ+σιφόνι). Χρησιμοποιείται με χιουμοριστική διάθεση.

Λεβελιάζω = Από το αγγλικό level: Ανεβαίνω επίπεδα με γοργούς ρυθμούς, σε ον λάιν γκέιμ. Σημαίνει και το έχω κολλήσει άσχημα (εθιστεί) και παίζω όλη μέρα.

Ζούδι = Ζώο, άχρηστος. Η νέα γενιά το χρησιμοποιεί με σχετικά ελαφριά διάθεση. «Καλά, ρε ζούδι, δεν υπάρχει αυτό που λες!»

Ζώγγολο = Από το ζώο + μόγγολο. Χρησιμοποιείται για να δώσει έμφαση στη χαμηλή διανοητική ικανότητα του αναφερόμενου ως «ζώγγολο».

Ούζο = Ούφο, ζώο, χαζό.

Αργάμισι = Αργά και κάτι παρά πάνω: «Τι ώρα γύρισες χτες; - Ε, αργάμισι!», «Καλά, ας μην τον περιμένουμε, αυτός θα έρθει αργάμισι!»

Εφαγα χι, έριξα χι = Απόρριψη, χυλόπιτα, διακοπή διπλωματικών σχέσεων: «Δεν με ξέρει καλά εμένα, θα φάει ένα χι που θα είναι όλο δικό του!»

Καστανάς = Ο ασήμαντος, ο τίποτα: «Τι κάνει αυτή με τον καστανά;»

Σάπιος = Κάποιος που δεν είναι εντάξει.

Μαλέφας = Μαλ (μαλάκας) + έφας (ελέφας). Συνώνυμο του «γκράντε μαλάκα» σε λιγότερο προσβλητική εκδοχή.

Μακάκας = Πολύ χοτ λόγω Λαζόπουλου.

Μαλακάσας = Λίγο πιο ελαφρύ από το σκέτο...

Μαέβιους = Ο,τι και τα παραπάνω, αναφορά στον «Μαέβιους Παχατουρίδη», τον πομπώδη ζωγράφο από τους Α.Μ.Α.Ν.

Σκαλώνω = Κολλάω, δυσκολεύομαι: «Να δεις πώς τον είπε; Σκάλωσα τώρα...»

Λούζομαι, το λούζω = Αράζω χωρίς να κάνω τίποτα, «σαπίζω»: «Πώς λούστηκες χτες;» (Δηλαδή, τι έκανες;) Συχνές χρήσεις: «Ασε, σήμερα πάλι έλουσα» - «Είσαι λούστης!»

Σάπινγκ = Από το «σαπίζω» και την κατάληξη -ing: Το λούζω, δεν κάνω τίποτα, είμαι όλη μέρα στον καναπέ... «Κομμάτια είμαι από χτες, σήμερα θα κάνω σάπινγκ». Να μη συγχέεται με το παλιότερο «κοκούνινγκ», που ήταν η αγγλική έκφραση cocooning και είχε τη θετική έννοια του αράγματος στο ζεστό σπιτικό.

Κλασικά = Ξανά στη μόδα μεταξύ των νέων παιδιών, προς απόδειξιν του ότι όλες οι μόδες, ακόμη και οι λεκτικές, μπορούν να επιστρέψουν: «Και, κλασικά, το λούσαμε και χτες». Σήμερα, όμως, χρησιμοποιείται όπως και το «classic» στα αγγλικά, ως δήλωση του αναμενόμενου: «Και του είπα του μαλέφα, η γκόμενα είναι φέτα, αλλά αυτός εκεί, σκάλωσε! - Κλασικό!»

Επικό = Τρομερό, καταπληκτικό, ανώτερο από «κλασικό». Επίσης χαρακτηρίζει και μια εντυπωσιακή γυναίκα: «Επική γκόμενα, λέμε!»

Ελεος! = Χρησιμοποιείται όπως και το αντίστοιχο αγγλικό «mercy!» ως επιφώνημα. «Πάλι ποδόσφαιρο θα δείτε; Ελεος!»

Σαύρα = Μη εμφανίσιμη γκόμενα.

Φ.Ε.Τ.Α.= Το ίδιο, από τα αρχικά Φανατική Εκπρόσωπος Της Ασχήμιας!

Φλόμπα = Μη εμφανίσιμη, παράλληλα δε και κακού ή φτηνού γούστου γκόμενα.

Γκικ = Φύτουκλας (και τα πιο ελαφρά: σπασίκλας, φυτό). Geek: Ατομο που δεν «το 'χει» με το γενικό περιβάλλον και που είναι κολλημένο με αντικείμενα ή θέματα διανοητικού περιεχομένου, τεχνολογίας και αντίστοιχων παιχνιδιών (ηλεκτρονικών και μη). Το «σπασίκλας» αφορά περισσότερο τον κολλημένο με τα βιβλία και τα μαθήματα.

Ντρίμι = Το αγγλικό «dreamy» (ονειρικός, όνειρο), αντικαθιστά ταχύτατα το -παλιότερο- «θεϊκός». Για γραπτά μηνύματα...

Ο-μι-τζι= Ο.Μ.G., τα αρχικά τού «oh, my God!» (Θεέ μου!). Εκφραση πάρα πολύ της μόδας στην Αμερική, πέρασε μέσω ίντερνετ τσάτινγκ σε όλο τον κόσμο. Μόνο που εδώ χρησιμοποιείται και... προφορικά!

ΛΟΛ = L.Ο.L., τα αρχικά τού «laugh out loud» (γελάω δυνατά). Διεθνώς χρησιμοποιείται μόνο στη γραπτή επικοινωνία μέσω ίντερνετ ή sms, εδώ ακούγεται κιόλας. Σημειώστε και το αρκετά χιουμοριστικό προφορικό «Ο-μι-τζι και τρία ΛΟΛ!».

ROTF-LOL = Ο υπερθετικός του ΛΟΛ,«rolling on the floor laughing out loud»: Κυλιέμαι στο πάτωμα από τα γέλια! Ευρύτατης χρήσεως στο ίντερνετ. Της ιδίας φύσεως και τα:

LMAO = Laughing my ass off: Ξεκωλώθηκα στο γέλιο.

LMFAO = Laughing my fucking ass off: Ξεκωλώθηκα εντελώς και συνεχίζω να γελάω.

ROFLMAO = Rolling on floor laughing my ass off: Κυλιέμαι στα πάτωμα ξεκωλωμένος από τα γέλια (και πάει λέγοντας...).

BF / GF = Boy-friend, Girl-friend: Το αγόρι/ το κορίτσι ή αυτός/-ή που θέλουμε.

BFF = Best friends forever: Η κολλητή (βλέπε και την ομότιτλη εκπομπή ριάλιτι με την Πάρις Χίλτον).

F2F = Face to face: Πρόσωπο με πρόσωπο. Παίζει πολύ στα sms «ψησίματος».

ΤΥ = Thank you, ευχαριστώ εν συντομία.

Μιλφ = MILF, τα αρχικά του «mother Ι'd like to fuck» (όχι, δεν θα σας το μεταφράσω!). Περιγράφει γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας (θα μπορούσε να είναι και μητέρα) που ξεσηκώνει τον νεότερο αντρικό πληθυσμό. Η φράση έχει περάσει και στα βιντεοκλάμπ, όπου στα πορνό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν «Μιλφάκια»! Στην Αμερική παίζει και το GILF («grand-mother...» και τα λοιπά), που εδώ δεν έχει πιάσει - και πολύ λογικά, γιατί οι ελληνίδες γιαγιάδες σπάνια φέρνουν στην Γκόλντι Χόουν!

WTF? = Τα αρχικά τού «what the fuck?». Σε ελεύθερη μετάφραση, τι στο διάολο; Αποκλειστικά σε γραπτή επικοινωνία.

POS = Parent over shoulder, συνθηματικό «σύρμα». Σημαίνει στην ιντερνετική γλώσσα «γονιός πάνω απ' τον ώμο μου», δεν μπορώ να μιλήσω τώρα...

Ρ911 = Συναγερμός, γονείς! Από το Ρ (parent) και τον αριθμό 911 (το αμερικανικό της αμέσου βοηθείας)!

CD9 - Code 9 = Και πάλι συνθηματικό στον τύπο με τον οποίο «τσατάρεις» για το ότι εμφανίστηκε γονιός στο δωμάτιο! Εμπνευσμένο από τους συναγερμούς (code) της αμερικανικής αστυνομίας.

BRB = Επιστρέφω αμέσως («be right back»), όταν αφήνεις τη σελίδα ή βγαίνεις από το διαδίκτυο μέχρι να φύγει ο γονιός!

ASL = Από τα αρχικά των «age, sex, location» (ηλικία, φύλο, τόπος): Αποκλειστικά στο τσάτινγκ, για να ξέρεις με ποιον έχεις να κάνεις!

RTMS = Τα αρχικά τού «Ρώτα τη μάνα σου!» ή, μάλλον, «Rota ti mana sou»! Ευφυές και ξεκαρδιστικό. Αποκλειστικά και μόνο σε γραπτή επικοινωνία.

«Στη μάνα σου το είπες;» Ξεκαρδιστική διαφήμιση που στηρίζεται στην ιντερνετική αργκό. Ολο το αστείο βασίζεται ακριβώς στην αδυναμία του πατέρα να κατανοήσει τα περί ADSL, νταουνλόουντ και λοιπά που του αραδιάζει στεναχωρημένη η κόρη του.

«Πουτ δε κοτ ντάουν!» Φράση από διαφήμιση της NOVA που έγινε πολύ της μόδας πριν από τρία χρόνια. Χρησιμοποιείται χιουμοριστικά για να δηλώσει τον ψιλοβλάχο, ενώ αν την «γκουγκλάρετε» θα τη βρείτε και ως καταγγελτική φράση σε δεκάδες μπλογκ.

«...εν γιου αρ γουέιζερ φορ λάβερ μι». Η διαφήμιση του ραδιοσταθμού Freedom, όπου μια φωνή προσπαθεί να κάνει καραόκε στο «Ι was made for loving you» των KISS. Πανέξυπνο, γιατί η νεολαία μιλάει μια χαρά αγγλικά και άρα μόνο ξεκαρδιστικό θα το βρει - και οι μεγαλύτεροι που δεν τα μιλάνε θα το γυρίσουν στον 88,9!

ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΥΘΥΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΑΥΤΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΤΑ ΜΜΕ ΕΙΠΑΜΕ ΘΕΛΟΥΝ ΓΕΝΙΕΣ ΑΓΡΑΜΜΑΤΕΣ ΚΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΝΙΣΤΟΡΙΤΕΣ.

ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΑΛΛΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΑΡ ΕΓΓΥΣ

ΔΕΛΦΙΚΑ ΠΑΡΑΓΓΕΛΜΑΤΑ


Εντολές ή παραγγέλματα; Ο Κώδικας ηθικής μπορεί μόνο να είναι νουθεσία και όχι διαταγή. Η “υποχρεωτική ηθική” γεννά αμέσως την ανάγκη για ανηθικότητα όπως και κάθε μορφή πίεσης και επιβολής.
Τα παρακάτω 147 ηθικά Δελφικά Παραγγέλματα ή Πυθίας Γράμματα, ήταν εντοιχισμένα στον πρόναο του Ναού του Απόλλωνος στους Δελφούς, για τα οποία ο Παυσανίας στα «Φωκικά» του λέει: «Εν δε τω προνάω τα εν Δελφοίς γεγραμμένα εστίν ωφελήματα ανθρώποις εις βίον». ΓΝΩΘΙ ΣΑΥΤΟΝ – (ΕΙ) – ΜΗΔΕΝ ΑΓΑΝ – ΕΓΓΥΑ, ΠΑΡΑ Δ’ ΑΤΑ
1. Έπου Θεώ.
2. Νόμω πείθου.
3. Θεούς σέβου.
4. Γονείς σέβου.
5. Ηττώ υπέρ δικαίου.
6. Γνώθι μαθών (εκ πείρας γνώριζε).
7. Ακούσας νόει (νοέω, -ω: αντιλαμβάνομαι διά των οφθαλμών του νου).
8. Σαυτόν ίσχε (Ίσχω: κρατώ, εμποδίζω).
9. Φρόνει θνητά.
10. Εστίαν τίμα.
11. Άρχε σεαυτού.
12. Φίλοις βοήθει.
13. Θύμου κράτει.
14. Φρόνησιν άσκει.
15. Πρόνοιαν τίμα.
16. Όρκω μη χρω (χράω-χρω: παρέχω, δίνω κάτι πρός χρήσιν).
17. Φιλίαν αγάπα.
18. Παιδείας αντέχου.
19. Δόξαν δίωκε.
20. Σοφίαν ζήτει.
21. Καλόν ευ λέγε (ευ: ορθό, δίκαιο).
22. Ψέγε μηδένα.
23. Επαίνει Αρετήν.
24. Πράττε δίκαια.
25. Φίλοις ευνόει.
26. Εχθρούς αμύνου.
27. Ευγένειαν άσκει.
28. Κακίας απέχου.
29. Κοινός γίνου.
30. Ίδια φύλαττε.
31. Αλλοτρίων απέχου.
32. Εύφημος ίσθι (να είσαι ήπιος, μαλακός).
33. Άκουε πάντα.
34. Φίλω χαρίζου.
35. Χρόνου φείδου.
36. Όρα το μέλλον.
37. Ύβριν μίσει.
38. Ικέτας αίδου (ο από κάθε αισχρό ηθικός φόβος, ντροπή, συστολή κ.λπ.)
39. Υιούς παίδευε.
40. Έχων χαρίζου.
41. Δόλου φόβου.
42. Ευλόγει πάντας.
43. Φιλόσοφος γίνου.
44. Όσια κρίνε.
45. Γνούς πράττε.
46. Φόνου απέχου.
47. Εύχου δυνατά (ισχυρίζομαι, βεβαιώνω).
48. Σοφοίς χρώ (δίνω για χρήσι).
49. Ήθος δοκίμαζε (αν καλό ή κακό).
50. Λαβών απόδος.
51. Υφορώ μηδένα (υποβλέπω).
52. Τέχνη χρώ (δίνω πρός χρήσι).
53. Ό μέλλεις δός.
54. Ευεργεσίας τίμα.
55. Φθόνει μηδενί.
56. Φυλακήν πρόσεχε.
57. Ομοίοις χρώ(δίνω πρός χρήσι).
58. Διαβόλήν μίσει.
59. Δικαίως κτώ.
60. Αγαθούς τίμα.
61. Κριτήν γνώθι.
62. Γάμους κράτει.
63. Τύχην νόμιζε.
64. Εγγύην φεύγε.
65. Πάσι διαλέγου.
66. Ελπίδα αίνει.
67. Δαπανών άρχου.
68. Κτώμενος ήδου.
69. Αισχύνην σέβου.
70. Χάριν εκτέλει.
71. Ευτυχίαν εύχου.
72. Τύχην στέργε.
73. Ακούων όρα.
74. Εργάζου κτητά.
75. Έριν μίσει.
76. Όνειδος έχθαιρε.
77. Γλωσσαν ίσχε (κράτησε).
78. Ύβριν αμύνου.
79. Κρίνε δίκαια.
80. Χρώ χρήμασι.
81. Αδωροδόκητος δοκίμαζε.
82. Αιτιώ παρόντα.
83. Λέγε ειδώς.
84. Βίας μή έχου.
85. Αλύπως βίου.
86. Ομίλει πράως.
87. Φιλοφρόνει πάσιν.
88. Υιοίς μή καταθάρρει.
89. Γλώττης άρχε.
90. Σεαυτόν ευ ποίει.
91. Ευπροσήγορος γίνου.
92. Αποκρίνου εν καιρώ.
93. Πόνει μετά δικαίου.
94. Πράττε αμετανοήτως.
95. Αμαρτάνων μετανόει.
96. Οφθαλμού κράτει.
97. Βολεύου χρήσιμα.
98. Επιτέλει συντόμως.
99. Φιλίαν φύλαττε.
100. Ευγνώμων γίνου.
101. Ομόνοιαν δίωκε (επιδίωκε).
102. Άρρητα μη λέγε.
103. Τό κράτουν φόβου.
104. Καιρόν προσδέχου (νά δέχεσαι).
105. Έχθρας διάλυε.
106. Γήρας προσδέχου (νά δέχεσαι).
107. Επί ρώμη μή καύχω.
108. Ευφημίαν άσκει.
109. Απέχθειαν φεύγε.
110. Πλούτει δικαίως.
111. Δόξαν μή λείπε.
112. Κακίαν μίσει.
113. Κινδύνευε φρονίμως.
114. Χρησμούς θαύμαζε.
115. Ούς τρέφεις αγάπα.
116. Απόντι μή μάχου.
117. Πρεσβύτερον αίδου (νά είσαι συνεσταλμένος μπροστά στόν μεγαλύτερο).
118. Νεώτερον δίδασκε.
119. Πλούτω απίστει.
120. Σεαυτόν αίδου (συστολή, σεμνότητα).
121. Μή άρχε υβρίζων.
122. Προγόνους στεφάνου.
123. Επί νεκρώ μή γέλα.
124. Ατυχούντι συνάχθου.
125. Χαρίζου ευλαβώς.
126. Έξ ευγενών γέννα.
127. Επαγγέλου μηδενί.
128. Τύχη μή πίστευε.
129. Τελεύτα άλυπος.
130. Μέτρον άριστον.
131. Αδικίαν μισείν.
132. Ευσέβειαν φυλάσσειν.
133. Ηδονής κρατείν.
134. Βία μηδέν πράττειν.
135. Τέκνα παιδεύειν.
136. Μή θρασύνου.
137. Νόμοις πείθου.
138. Μελέτει το πάν.
139. Γαμείν μέλλον καιρόν γνώθι (η κατάλληλη στιγμή).
140. Μή επί παντί λυπού.
141. Πίνων άρμοζε.
142. Πέρας επιτέλει μή αποδειλιών.
143. Τό συμφέρον θηρώ.
144. Θνήσκε υπέρ Πατρίδος.
145. Τώ βίω μάχου.
146. Ευ πάσχε ώς θνητός.
147. Παίς ών κόσμιος ίσθι (να είσαι), ηβών εγκρατής, μέσος δίκαιος, πρεσβύτερος εύλογος.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ


Διόδια; ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!




του Χρήστου Σταμόπουλου, δικηγόρου




Μπορεί στον Νομό μας να μην έχουμε ακόμη διόδια. Θα μας τα βάλουν με την Ε-65, όπως ετοιμάζονται να βάλουν διόδια απ’ το 2010 και στην Εγνατία Οδό. Το πρόβλημα των διοδίων αφορά και μας τους Τρικαλινούς, αφού τα χρυσοπληρώνουμε κάθε φορά που οδεύουμε προς Αθήνα, Θεσσαλονίκη ή Λάρισα – Βόλο. Ιδιαίτερα τώρα ενόψει εορτών που θα αυξηθούν οι μετακινήσεις μας.

Τα διόδια πυκνώνουν ραγδαία σ’ όλη την Επικράτεια και μπλοκάρουν την κυκλοφορία των Ελλήνων μέσα στην ίδια τους τη χώρα! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, σε λίγο η Ελλάδα θα θυμίζει κατεχόμενη Παλαιστίνη! Ιδιωτικές κατασκευαστικές εταιρίες, με τις πλάτες των κυβερνήσεων, παραβιάζουν τα συνταγματικά μας δικαιώματα και μας χαρατσώνουν ληστρικά.

Οι αντιδράσεις των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας κατά των διοδίων διευρύνονται και εντείνονται συνεχώς. Κορυφαία η κινητοποίηση της περασμένης Κυριακής, όταν με πρωτοβουλία της Πανελλαδικής Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα κατά των Διοδίων, για δύο ώρες περίπου άνοιξαν οι σταθμοί όλων των διοδίων της χώρας και οι δρόμοι ήταν ελεύθεροι. (Οι Θεσσαλοί συγκεντρωθήκαμε στα διόδια Μοσχοχωρίου Λάρισας).

Ξεπούλημα δρόμων και χαράτσωμα πολιτών

ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ γιατί έχουμε χρυσοπληρώσει την Εθνική Οδό από τη φορολογία και από τα πανάκριβα διόδια που τόσα χρόνια καταβάλλουμε. Καλούμαστε να πληρώνουμε για έργα που το κράτος είχε και έχει υποχρέωση να κατασκευάσει και να παρέχει δωρεάν στους πολίτες.

ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΥΜΕ το απαράδεκτο και προκλητικό ξεπούλημα των εθνικών μας δρόμων στα μεγάλα ιδιωτικά συμφέροντα.

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ γιατί τα διόδια επιβαρύνουν περισσότερο το εισόδημα των κατοίκων και εργαζομένων της χώρας.

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ να καταργηθούν οι αποικιακού τύπου συμβάσεις παραχώρησης των εθνικών μας δρόμων. Συμβάσεις που επιτρέπουν στις «παραχωρησιούχες» εταιρείες να τοποθετούν διόδια μετωπικά και πλευρικά όπου και όσα θέλουν, αδιαφορώντας για τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις και τα συγκοινωνιακά προβλήματα που δημιουργούνται, καθώς και να αυξάνουν κάθε χρόνο τις τιμές των διοδίων.

ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ!

Δικαιούμαστε να μην πληρώνουμε

Νομική προσέγγιση:

Με τον νόμο 3555/2007 κυρώθηκε η αποικιακού χαρακτήρα σύμβαση της εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.» με το ελληνικό Δημόσιο. Για τους χρήστες της ΠΑΘΕ ισχύει ο νόμος αυτός, αλλά φυσικά ισχύει και το Σύνταγμα της Ελλάδας.

Με τον παραπάνω νόμο προβλέπεται ότι η «παραχωρησιούχος» εταιρεία μπορεί να απαιτήσει απ’ τον χρήστη που δεν πλήρωσε την καταβολή του 20πλάσιου του αντιτίμου σαν ΑΣΤΙΚΗ ποινή, με κάποιες προϋποθέσεις και διαδικασίες, ζητώντας εντέλει την έκδοση διαταγής πληρωμής.

Η διάταξη όμως αυτή είναι αντισυνταγματική, αφενός γιατί δεν παρέχει στον πολίτη το δικαίωμα της προηγούμενης ακρόασης και αφετέρου γιατί παρέχει στο προσωπικό της «παραχωρησιούχου» ιδιωτικής εταιρείας αρμοδιότητες δημοσίου υπαλλήλου (παράβαση άρθρων 20 και 103 αντίστοιχα του Συντάγματος).

Συγχρόνως ο ίδιος ο νόμος (3555/07) ορίζει ότι το Δημόσιο (Αστυνομία, Τροχαία, Δ.Ο.Υ.) δεν έχει καμιά ανάμειξη στη διαδικασία επιδίωξης είσπραξης του αντιτίμου και της αστικής ποινής. Πρόκειται δηλαδή για μια ιδιωτική οικονομική διαφορά μεταξύ χρήστη και του ιδιώτη ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.

Για όλους τους παραπάνω λόγους πρέπει να θεωρείται βέβαιο ότι εάν ο «Παραχωρησιούχος» προσπαθήσει μέσω διαταγής πληρωμής να εισπράξει πρόστιμα απ’ τους πολίτες που αρνούνται να πληρώσουν διόδια, τα Δικαστήρια, που θα προσφύγουν αυτοί, θα τους δικαιώσουν και η εταιρεία θα έχει γενικότερα προβλήματα σχετικά με τη νομιμότητα της Σύμβασής της (που μπάζει από παντού).

Σε κάθε περίπτωση η άρνησή μας να πληρώνουμε διόδια και το ανέβασμα της μπάρας για να περάσουμε δεν συνιστά κανένα ποινικό αδίκημα. Ούτε παράβαση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας έχουμε. Γι’ αυτό και η Τροχαία δεν επεμβαίνει.

Η μπάρα των ιδιωτικών εταιρειών στα διόδια αντιστρατεύεται και παραβιάζει την ελευθερία και δη την ελευθερία μετακίνησής μας στους εθνικούς δρόμους, που προστατεύεται απόλυτα για όσους βρίσκονται στην Ελληνική Επικράτεια. Το δικαίωμα αυτό, ως μερικότερο δικαίωμα του δικαιώματος για ελεύθερη ανάπτυξη της προσωπικότητας του ατόμου, αφορά Έλληνες πολίτες και αλλοδαπούς που βρίσκονται στη χώρα μας και προστατεύεται «απόλυτα» από το άρθρο 7 του Συντάγματος.

- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ

- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ

- ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΜΑΣ, και

- ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ!

(Ούτε δίνουμε το ονοματεπώνυμό μας ή παραλαμβάνουμε οποιοδήποτε χαρτί απ’ τους ανθρώπους των ιδιωτικών εταιρειών).

ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ!

Υ.Γ. Τις δυνατότητες και τα δικαιώματά μας αυτά δεν πρόκειται να τα πληροφορηθούμε από τα μεγάλα αθηναϊκά ΜΜΕ, γιατί οι ιδιοκτήτες τους είναι και οι εργολάβοι των χρυσοφόρων έργων (π.χ. Μπόμπολας κ.λ.π.).

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More