ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Τετάρτη, 23 Νοεμβρίου 2011

ΣΟΣ


Εδώ και περίπου έναν αιώνα, το SOS αποτελεί το διεθνές σήμα κινδύνου. Πολλοί πιστεύουν ότι προέρχεται από τα αρχικά των αγγλικών λέξεων «Save Our Souls» (σώστε τις ψυχές μας) ή «Save Our Ship» (σώστε το πλοίο μας). Στην πραγματικότητα, επιλέχθηκε επειδή ήταν πολύ εύκολο, ακόμη και για τους αμύητους στον κώδικα Μορς, να το χρησιμοποιήσουν ή να το αναγνωρίσουν, έστω και με παρεμβολές. Απαρτίζεται από τρεις συνεχόμενες τελείες, τρεις παύλες και τρεις τελείες (...---...) .


Το πρώτο σήμα κινδύνου ήταν το CQD. Προτάθηκε από τον εφευρέτη του ασυρμάτου Γκουλιέλμο Μαρκόνι και υιοθετήθηκε το 1904. Ωστόσο, δεν χρησιμοποιήθηκε για πολύ. Στο Διεθνές Συνέδριο Ασύρματης Τηλεγραφίας, που διοργανώθηκε στις 22 Νοεμβρίου του 1906 στο Βερολίνο, επικράτησε η γερμανική πρόταση για το SOS. Επισήμως, η απόφαση αυτή επικυρώθηκε το 1908. Το σήμα κινδύνου CQD συνέχισε να χρησιμοποιείται για λίγα ακόμη χρόνια, κυρίως από τους Βρετανούς που το είχαν προτείνει πρώτοι.

Η πρώτη μεγάλη διάσωση κατόπιν εκπομπής σήματος κινδύνου CQD έγινε το 1909. Μετά τη σύγκρουση των πλοίων Republic και Florida, το Baltic, που έλαβε το μήνυμα, έσπευσε στην περιοχή και περισυνέλεξε τους 1.500 ναυαγούς. Η πιο γνωστή από τις πρώτες χρήσεις του SOS ήταν στη βύθιση του Τιτανικού, οι ασυρματιστές του οποίου το χρησιμοποίησαν σε συνδυασμό με τον παλιό σήμα κινδύνου.

FINANCIAL TIMES: ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΩΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ


Τον «τίτλο», του χειρότερου υπουργού Οικονομικών της Ευρώπης, δίνουν οι Financial Times, στον Ευάγγελο Βενιζέλο. Στην καθιερωμένη κατάταξη των υπουργών Οικονομικών, ο Ευ. Βενιζέλος βρίσκεται φέτος στην 19η θέση. Κατατάσσεται τελευταίος στα κριτήρια της οικονομίας και της αξιοπιστίας και 18ος στο πολιτικό κριτήριο.

Όπως εξηγούν οι Financial Times, οι σχέσεις του με τους ξένους δανειστές της Ελλάδας πάγωσαν όταν επιχείρησε να επαναδιαπραγματευτεί τη συμφωνία που είχε κάνει ο προκάτοχός του.

Υπό τον κ. Βενιζέλο, πέρασαν σκληροί νόμοι, αλλά εφαρμόστηκαν λίγες μεταρρυθμίσεις, τονίζει η βρετανική εφημερίδα. Ως αποτέλεσμα των καθυστερήσεων στη μεταρρύθμιση του φορολογικού συστήματος, η Ελλάδα θα χάσει το στόχο για το έλλειμμα του 2011, με απόκλιση περίπου 1,5-2 ποσοστιαίων μονάδων του ΑΕΠ. Όπως επισημαίνεται στο δημοσίευμα είναι «Ενεργητικός και φιλόδοξος, που ωστόσο δεν του αρέσουν οι λεπτομέρειες, ειδικά τα νούμερα».

Πρώτος στη φετινή κατάταξη των FT βρέθηκε ο Σουηδός υπουργός Οικονομικών Anders Borg. Στη δεύτερη θέση της κατάταξης έρχεται ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών Wolfgang Schaeuble.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ

Αποκαλυπτικό δημοσίευμα της ιστοσελίδας neweurope.online, φέρνει στο φως της δημοσιότητας μυστικές συμφωνίες του Γιώργου Παπανδρέου με τη Γερμανίδα Καγκελάριο Άνγκελα Μέρκελ και τον Γάλλο πρόεδρο Νικολά Σαρκοζί.

Στο δημοσίευμα υπογραμμίζεται ότι τα δανεικά προς την Ελλάδα και η επιμονή για την υπογραφή της δανειακής σύμβασης από τον πρόεδρο της αξιωματικής αντιπολίτευσης Αντώνη Σαμαρά, συνδέεται άμεσα με πωλήσεις οπλικών συστημάτων ύψους 10.5 δις ευρώ. Η αγορά φέρεται να έρχεται ως αντάλλαγμα για τα δάνεια που η Ευρώπη παραχωρεί «απλόχερα» στη χώρα μας.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, όταν στα τέλη Οκτωβρίου, η Γερμανίδα Καγκελάριος Άνγκελα Μέρκελ και ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί συμφώνησαν με τον τότε Έλληνα Πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να χορηγήσουν στην Ελλάδα 110 δις ευρώ, το Συμβούλιο αποφάσισε αντίστοιχα ως αντάλλαγμα να συναινέσει η Ελλάδα στην αγορά στρατιωτικών προμηθειών από τη Γερμανία και τη Γαλλία, αξίας 10.5 δις ευρώ.

Οι αγορές θα γίνονταν ισότιμα, ώστε καμία από τις ηγετικές δυνάμεις να μην μείνει παραπονεμένη. Σύμφωνα με στελέχη της ΝΔ, η αγορά θα περιελάμβανε φρεγάτες, Leopard δεξαμενές από τη Γερμανία και Rafale μαχητικά αεροσκάφη από τη Γαλλία.

Στο δημοσίευμα τονίζεται ότι εκείνη την εποχή, ο Γιώργος Παπανδρέου ήταν πρωθυπουργός και θεωρητικά είχε το δικαίωμα να αναλάβει τη δέσμευση εκ μέρους της Ελλάδας.

Τον ίδιο άλλωστε δελέασε ο γαλλογερμανικός άξονας, τονίζοντας ότι ο ίδιος θα μπορούσε να μείνει στην εξουσία για δύο ακόμη χρόνια τουλάχιστον. Το διάστημα θα ήταν αρκετό για να νομιμοποιηθεί και η άτυπη συμφωνία αγοράς οπλικών συστημάτων.

Αφού πραγματοποιεί αανσκόπηση στα αίτια της πτώσης της κυβέρνησης Παπανδρέου, αλλά και στις ανεπίσημες τότε διαρροές περί διεξαγωγής δημοψηφίσματος με το φόβο πραξικοπήματος, το δημοσίευμα καταλήγει στην ανάγκη της υπογραφής του Α. Σαμαρά στο «μαγικό χαρτί» της δανειακής σύμβασης, εξηγώντας ότι:

«Αφού παραιτήθηκε ο κ. Παπανδρέου και δεν υπάρχει καμία επίσημη δέσμευση από την Ελλάδα, η εντολή αγοράς του υλικού άμυνας παραμένει εντελώς στον αέρα«.

Πράγματι, κανείς δεν αναμένει ότι η νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις προσεχείς εκλογές Φεβρουαρίου, το πιθανότερο με επικεφαλής τον Αντώνη Σαμαρά, θα θέσει στο τραπέζι πιθανές αγορές στρατιωτικού υλικού, όταν στο δημόσιο οι απολύσεις είναι μαζικότατες και μισθοί και συντάξεις έχουν μειωθεί στο ελάχιστο.

Η υπογραφή, την οποία Γερμανία και Γαλλία ζητούν επίμονα από τον Σαμαρά έρχεται ως προϋπόθεση για την εκταμίευση της έκτης δόσης του δανείου προς την Ελλάδα.

«Ωστόσο, αποτελεί την ασφαλιστική δικλείδα για την Μέρκελ και τον Σαρκοζί ότι ο πρόεδρος της ΝΔ θα εκπληρώσει τις υποσχέσεις που δεν τήρησε ο Παπανδρέου», καταλήγει το δημοσίευμα.

Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΠΟΝΥ


Στη γραμμή παραγωγής ξαναμπαίνει το θρυλικό Pony, με στόχο να κατακτήσει μερίδιο τόσο της ελληνικής αγοράς, όσο και χωρών της Αφρικής.

Σύμφωνα με το σχέδιο της κατασκευάστριας εταιρείας, πρόκειται να γίνει νέα επένδυση στη Θεσσαλονίκη, όπου θα παράγεται το νέο μοντέλο Stalion 4X4 καθώς και το City Star, ένα πρωτοποριακό ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Ήδη η Αίγυπτος και η Αγκόλα, έχουν επιδείξει ενδιαφέρον, λόγω των ανθεκτικών χαρακτηριστικών του και της χαμηλής τιμής του. Η εταιρεία περιμένει τώρα το «πράσινο φως» για να πάρει ομολογιακό δάνειο ώστε να ξεκινήσει η παραγωγή της νέας γενιάς «Pony».

Το Pony παράχθηκε στην Ελλάδα από το 1974 έως το 1983, και κατάφερε να κερδίσει την προτίμηση αρκετών καταναλωτών λόγω της χαμηλής τιμής του.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΧΑΡΡΥ ΚΛΥΝΝ


Καυστικός όπως πάντα ο Χάρρυ Κλύνν έστειλε επιστολή προς τον πρόεδρο της ΝΔ μέσω της οποίας ζητά να μην υπογράψει, γιατί η υπογραφή αυτή θα είναι και ο θάνατος της Ελλάδας.

Διαβάστε ολόκληρη την επιστολή

«Τα Ευρωκαθάρματα και τα ανδρείκελα των τοκογλύφων…ξεπέρασαν όλα τα όρια, επιδιώκοντας με πολιτικά ανεπίτρεπτο και ηθικά κατάπτυστο τρόπο την καταρράκωση της Εθνικής μας αξιοπρέπειας.

Τα ξεκούδουνα της βρωμιάρας ΕΕ και του φασιστικού μορφώματος της Γερμανίας του Δ’ Ράιχ, με τα ναζιστικά κατάλοιπα Μέρκελ και Σόιμπλε, επιδιώκουν για μια ακόμη φορά να αλλάξουν ολοσχερώς τις πολιτικές και κοινωνικές δομές της Ευρώπης, βασισμένοι στη βρικολακιασμένη εθνοσοσιαλιστική έννοια του «ζωτικού χώρου», που τόσα δεινά συσσώρευσε στο παρελθόν στην ανθρωπότητα.

Πειραματόζωο στο καλά σχεδιασμένο σχέδιο οικονομικής εξόντωσης και προτεκτορατοποίησης του Ευρωπαϊκού Νότου, η «χρεοκοπημένη» Ελλάδα, θύμα του νέου οικονομικού και ηθικού ολοκαυτώματος που εκβιαστικά επιχειρείται. Οι αλητοφασίστες της Ευρώπης γνωρίζουν πολύ καλά ότι τα σχέδια τους θα ευδοκιμήσουν μόνο όταν καμφθεί το φρόνημα και τσαλακωθεί η Εθνική Αξιοπρέπεια του Ελληνικού λαού και εκβιάζουν με συμμάχους τους θλιβερούς Παπανδρεομειοδότες, τους αχυροκαρατζαφέρηδες, τις Μητσοτακοντόρες και τους τραπεζοπαπαδήμους…

Αντώνη Σαμαρά, μην υπογράφεις το θάνατο της Εθνικής μας αξιοπρέπειας. Μη βάζεις την υπογραφή σου στον ενταφιασμό της Ελλάδας και της Ελληνικής ιδέας. Πέταξε με τις κλωτσιές από το Μαξίμου τον προγραμματισμένο διαπραγματευτή της Goldman Sachs και δώσε τέλος στο κυβερνητικό έκτρωμα που παζαρεύει τις τύχες των παιδιών και των εγγονιών μας.

Στείλε τους στο διάολο, εκεί που εξάλλου ανήκουν, και πάμε εδώ και τώρα σε εκλογές…

ΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ…»

Βασίλης Ν. Τριανταφυλλίδης

WIKILEAKS:ΕΚΡΥΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ


Η διοίκηση Μέρκελ επιδίωκε να κρατηθεί η κατάσταση στην Ελλάδα «μυστική» για όσο περισσότερο καιρό γινόταν, ώστε να μην χρειαστεί να επωμιστεί ευθύνες, σύμφωνα με έγγραφο της αμερικανικής πρεσβείας στο Βερολίνο, που φέρνει στο φως το Wikileaks και δημοσιεύει η γερμανική Welt.

Σύμφωνα με τα απόρρητα έγγραφα από το Φεβρουάριο του 2010- λίγους μήνες πριν η Ελλάδα αναγκαστεί να προσφύγει στη δανειοδότηση (ΕΕ-ΔΝΤ)- με τα οποία η αμερικανική πρεσβεία στο Βερολίνο ενημέρωνε αξιωματούχους των ΗΠΑ, η Μέρκελ φαινόταν ανακουφισμένη που η άτυπη Σύνοδος της ΕΕ δεν αποφάσισε οικονομική βοήθεια για την Ελλάδα.

Η γερμανική διοίκηση θεωρούσε ότι «η οικονομική βοήθεια θα ενείχε μεγάλο ρίσκο», για την ακρίβεια φοβόταν ότι και άλλες χώρες με προβλήματα θα επιδίωκαν την ίδια λύση και η Γερμανία δεν είχε καμία διάθεση να ανοίξει το «πουγκί».

Παράλληλα η καγκελάριος φοβόταν πως η βοήθεια στην Ελλάδα θα επιβάρυνε την οικονομική κατάσταση της Γερμανίας και τη θέση της στις αγορές.

Σύμφωνα με τα έγγραφα, το Βερολίνο «δεν είχε καμία διάθεση να εξηγήσει στους γερμανούς φορολογούμενους, που ανησυχούσαν για τα δημοσιονομικά μεγέθη της χώρας τους, ότι θα έπρεπε να πληρώσουν για την ανευθυνότητα μίας άλλης χώρας»…

Μάλιστα, ο αμερικανός πρέσβης αναφέρει ότι αξιωματούχος του γερμανικού υπ. Οικονομικών «εξήγησε ότι πολλοί Γερμανοί είναι αηδιασμένοι με την κατάσταση στην Ελλάδα», καθώς «ενώ οι Γερμανοί σφίγγουν τα ζωνάρια εδώ και μία δεκαετία, οι έλληνες δημόσιοι υπάλληλοι παίρνουν 14 μισθούς».

Προστίθεται ότι «κυβερνητικοί αξιωματούχοι δεν αποκλείουν ένα πρόγραμμα του ΔΝΤ για την Ελλάδα, αν τα πράγματα φτάσουν εκεί ωστόσο δεν το θεωρούν πιθανό καθώς αντιδρά έντονα η ΕΚΤ. Πάντως η Γερμανία υποβαθμίζει την σοβαρότητα της κατάστασης και τις επιπτώσεις που μπορεί να έχει για την σταθερότητα του ευρώ».

«Παρόλα αυτά η γερμανική κυβέρνηση εμφανίζεται έτοιμη να παρέμβει ως τελευταία λύση αν χρειαστεί και γνωρίζει ότι γερμανικές τράπεζες είναι σημαντικά εκτεθειμένες σε ελληνικό κρατικό χρέος. Η κρίση θεωρείται από την γερμανική κυβέρνηση ως ένας τρόπος να αυξηθεί η γερμανική επιρροή στα δημοσιονομικά μελών της Ευρωζώνης, ενώ μέλη των Χριστιανοδημοκρατών τη βλέπουν ως ευκαιρία για την προώθηση του – επικεφαλής της Bundesbank – Άξελ Βέμπερ στο τιμόνι της ΕΚΤ», αναφέρεται σε άλλο έγγραφο της αμερικανικής πρεσβείας.

Παράλληλα τα έγγραφα φέρνουν στο φως την έντονη διαφωνία Γερμανίας – ΕΚΤ όσον αφορά την εμπλοκή του ΔΝΤ στην κρίση της Ευρωζώνης και ειδικά της Ελλάδας.

Αξιωματούχος του υπ. Οικονομικών, ο Βόλφγκανγκ Μερτζ ανέφερε ότι ένα δάνειο από το ΔΝΤ «παρέμενε στο τραπέζι, παρά την επίσημη γραμμή της Γερμανίας ότι το πρόβλημα θα αντιμετωπιστεί μέσα στους κόλπους της ΕΕ».

Από την άλλη πλευρά, η ΕΚΤ διαμήνυε πως η πιθανότητα εμπλοκής του ΔΝΤ ήταν «μηδενική».

«Δεν υπάρχει βάση για εμπλοκή του ΔΝΤ» ανέφερε στέλεχός της, προσθέτοντας ότι αυτό «θα έβλαπτε την αξιοπιστία των ευρωπαϊκών θεσμών».

ΥΔΡΙΑΔΑ ΜΙΑ ΕΞΥΠΝΗ ΠΑΤΕΝΤΑ


Μια εξαιρετική, εξολοκλήρου Eλληνική ιδέα που, όπως συνηθίζεται, δεν έχει την κατάλληλη προβολή.

Το πρόβλημα το ξέρουμε όλοι. Τα νησιά μας πάσχουν από έλλειψη -προφανώς πόσιμου- νερού. Η υπερκατανάλωση από τον ανεξέλεγκτο τουρισμό, η χρήση πόσιμου νερού για το γέμισμα των πισινών και η κακή διαχείριση των υδάτινων πόρων εν γένει έχουν φέρει αρκετούς .... νησιώτες στα πρόθυρα της λειψυδρίας. Είναι γνωστό ότι αρκετά από τα νησιά μας αγοράζουν νερό από ιδιώτες το οποίο μεταφέρουν με βαπόρια για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Το θέμα είναι υπάρχει λύση; Φυσικά και υπάρχει αν και μέχρι να εφαρμοστεί, έστω και σε ένα μόνο νησί, έπρεπε να περάσει από το σκόπελο της γραφειοκρατίας...

Στην Ηρακλειά, δίπλα στη Νάξο, εδώ και τρία χρόνια, λειτουργεί ένα εξολοκλήρου Eλληνικό έργο. Η Υδριάδα, είναι μια πρότυπη σε παγκόσμιο επίπεδο πλωτή μονάδα αφαλάτωσης που παίρνει την ενέργειά της από ενσωματωμένη ανεμογεννήτρια και φωτοβολταϊκή συστοιχία.

Επικεφαλής του προγράμματος είναι ο κ. Νικήτας Νικητάκος, Καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου που μαζί με τους συνεργάτες του Θ.Λίλα και Α.Βατίστα έχουν καταφέρει να πραγματοποιήσουν το πρόγραμμα που για την νησιωτική Ελλάδα θα έπρεπε να είναι ο «απόλυτος στόχος». Την δημιουργία νερού από τη θάλασσα χωρίς να καταναλώνεται «ρυπογόνο» ρεύμα παραγωγής ΔΕΗ.

Η Υδριάδα με ύψος άνω των 35 μέτρων, αποτελείται από τέσσερις πλωτήρες και έναν κεντρικό, συνδεδεμένους με μεταλλικό πύργο που φιλοξενεί και την ανεμογεννήτρια. Μπορεί να καλύψει τις ημερήσιες ανάγκες 300 κατοίκων σε νερό και έχει σχεδόν μηδενικό κόστος λειτουργίας, όχι βέβαια και κατασκευής...

Η αντίστροφη όσμωση, η τεχνολογία που χρησιμοποιεί η Υδριάδα, είναι γνωστή εδώ και πολλά χρόνια. Ωστόσο, η εφαρμογή της σε «εθνικό» επίπεδο σκόνταφτε πάντα στην μεγάλη κατανάλωση ενέργειας του συστήματος η οποία αν καλυπτόταν από ηλεκτρικό ρεύμα παραγωγής ΔΕΗ (άνθρακας κλπ) δεν θα είχε το οικολογικό αποτύπωμα που όλοι αναζητούμε στις ημέρες μας.

Οι επιστήμονες που εξέλιξαν την Υδριάδα, έλυσαν αυτό το πρόβλημα, εγκαθιστώντας πάνω στον τεράστιο πυλώνα, φωτοβολταϊκά συστήματα αλλά και ανεμογεννήτριες ενώ για τον απομακρυσμένο έλεγχό της λειτουργίας, η Υδριάδα είναι εφοδιασμένη και με ασύρματη σύνδεση στο διαδίκτυο!

Η ιδέα έχει αποσπάσει παγκόσμια αναγνώριση αλλά στην Ελλάδα έχει... καταφέρει να εξαγριώσει τους τοπικούς κοινοτικούς νερουλάδες οι οποίοι θεωρούν αδιανόητο το χάσουν το μεροκάματό τους όταν το σύστημα θα λειτουργήσει πλήρως παρέχοντας δωρεάν νερό!

Στην πορεία υλοποίησης του έργου από την ομάδα του Πανεπιστημίου, - σύμφωνα με καλά ενημερωμένες πηγές - οι υπεύθυνοι άκουσαν ακόμα και την δικαιολογία από τα χείλη αρμόδιων παραγόντων ότι «δεν είναι δυνατόν να δίνετε δωρεάν νερό. Θα μας το χαρίζετε και εμείς θα το πουλάμε».

Τυχαίο που η Ελλάδα πάει από το κακό στο χειρότερο; Δεν νομίζω...


ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ: ΔΙΑΓΡΑΦΗ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ;


Το ζήτημα του δημόσιου χρέους και της βιωσιμότητας απέκτησε ιδιαίτερη σημασία για την Ελλάδα, αλλά και άλλες χώρες...
της Ευρωζώνης, αφού η παγκόσμια οικονομική κρίση επέδρασε αρνητικά στην ικανότητα των κρατών να δανείζονται από τις διεθνείς αγορές και να χρηματοδοτούν έτσι τις βασικές λειτουργίες τους. Πλέον, στις καθημερινές δημόσιες συζητήσεις κυριαρχεί το ερώτημα του πως μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα του υπέρογκου χρέους, ώστε η Οικονομία να μπορέσει να λειτουργήσει ξανά.

Η Οργάνωση Νέων της Νέας Δημοκρατίας στα πλαίσια της εξωστρέφειας και της ανταλλαγής απόψεων ξεκίνησε τη διεξαγωγή θεματικών debates για θέματα που απασχολούν την ελληνική κοινωνία. Την Τετάρτη 16 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το πρώτο, με θέμα «Γενιά του Πολυτεχνείου: Βοήθησε την Ελλάδα;» και καλεσμένους τον αναπληρωτή Καθηγητή Ιστορίας του ΕΚΠΑ κ. Ευάνθη Χατζηβασιλείου και τον πρώην βουλευτή κ. Πέτρο Κουναλάκη.

Με αφορμή τα δεδομένα αυτά, το δεύτερο από τη σειρά των debates, που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 24 Νοεμβρίου και ώρα 19:30 στη Βιβλιοθήκη του OpenPlace (Μεσογείων 15), θα έχει ως θέμα: «Δημόσιο Χρέος: Διαγραφή ή Διαχείριση;».


Ομιλητές θα είναι οι κ.:

§ Χρήστος Σταϊκούρας, Αναπληρωτής Τομεάρχης Οικονομίας Νέας Δημοκρατίας, Βουλευτής Φθιώτιδας,

§ Λεωνίδας Βατικιώτης, Επιστημονικός Υπεύθυνος Debtocracy (www.debtocracy.gr)

Οι ομιλητές ξεκινάνε με πεντάλεπτες τοποθετήσεις σχετικά με το θέμα του debate, ενώ στη συνέχεια έχουν τη δυνατότητα να δευτερολογήσουν για τέσσερα λεπτά ο καθένας. Έπειτα πραγματοποιούνται επτά κοινές ερωτήσεις, τις οποίες θα πρέπει να απαντήσουν μέσα σε τρία λεπτά ο καθένας. Οι παρευρισκόμενοι θα μπορούν να συμμετέχουν και να εκφράσουν την άποψη τους (συμφωνία ή διαφωνία) μετά από τις απαντήσεις κάθε ομιλητή.

Η εκδήλωση θα μεταδίδεται και διαδικτυακά, μέσα από τη σελίδα www.onned.gr/live


ΞΑΝΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ


Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη....χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.

Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette.

Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο,

δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας. Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.

Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.392 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή και μόνο για 20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 και ΟΧΙ για 365 μέρες !! και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!

Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!

Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι!

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More