
Αυτό είναι ένα φυσικό βότσαλο περίπου 3,5 εκατοστών ύψους.
Βρέθηκε το 1979 στην Αμαλιάδα και μεταξύ άπειρων άλλων βότσαλων που υπήρχαν σε ένα αποξηραμένο ποτάμι που παλιά διέσχιζε την πόλη.
Το πιό συναρπαστικό είναι η ευλαβική κλιση του κεφαλιού, τα φασκιά και το χρώμα.
Οπως φαίνεται, έχει κάποια σχήματα επάνω του. Αναλυτικά, πάνω από 10 συνδυαζόμενα σχήματα, που δημιουργούν την όλη εικόνα να μοιάζει με αυτήν της βρεφοκρατούσας Παναγίας.
Το λέω αυτό, εξ' αιτίας αυτών που οι άλλοι άνθρωποι παραδέχονται βλέποντάς το.
Δύκολα μπορώ να μετρήσω τον αριθμό ανθρώπων που το έχουν δεί και ούτε ένας δεν διαφώνησε ότι αναπαριστά ό,τι πρωτύτερα τους έχω πεί. Από ένα μικρό παιδί μέχρι τις ηλικιωμένες γυναίκες, το συμπέρασμα ήταν ένα: Είναι η Παναγία!
Θέλοντας να παραλείψω την θρησκευτική χροιά του πράγματος και να φανώ πιό ορθολογιστής, έχω ψάξει την περίπτωση να είναι simulacra (προσομοίωμα), την περίπτωση των συμπτώσεων και δεν έβγαλα συμπέρασμα. Πάνω από μία σύμπτωση, δεν είναι τυχαία για εμένα.
Οπως βλέπετε στην φωτογραφία, υπάρχουν αυτά τα στοιχεία στο βότσαλο:
1) To σχηματισμένο πρόσωπο
2) Το φωτοστέφανο
3) Τα γράμματα Υ, το Σ και το Τ (Υιός - Σωτήρ ή Υπέρμαχος Στρατηγός;).
4) Οι ώμοι
5) Ο σχηματισμένος λαιμός
6) Το ντεκολτέ του ρούχου στον λαιμό
7) Τα φασκιά (που όμως δεν έχουν το Βρέφος μέσα)
8) Το τέλειο οβάλ ελλειπτικό σχήμα που περικλείει την όλη εικόνα (πολύ σημαντικό απ' ό,τι μούχουν πεί ειδήμονες)
Και πάνω απ' όλα, η ευλαβική κίνηση του κεφαλιού πρός τα δεξιά και το χρώμα της ώχρας (αγαπημένο χρώμα στην Χριστιανική Τέχνη και ειδικά στο Βυζάντιο)
Ολα αυτά είναι τέλεια συνδεδεμένα ώστε να δίνουν μία τέλεια εικόνα της Παναγίας όπως την γνωρίσαμε αργότερα από τους αγιογράφους (το βότσαλο εύλογα είναι πολύ παλαιότερο. Πιθανόν χιλιάδων, ίσως και εκατομμυρίων ετών).
Το Γεωλογικό Ινστιτούτο με έχει παλαιότερα διαβεβαιώσει ότι είναι φυσική κατασκευή και ποταμίσιο. Τα σχήματα είναι πολύ βαθιά μέσα στο βότσαλο που έχουν διαβρώσει.
Γιά πλήρη χρονολόγηση, θα έπρεπε να διαλυθεί, πράγμα που πιστεύω συμφωνεί κανείς ότι θα ήταν καταστροφικό και δεν θα ενδεικνυόταν.
Τι είναι, θέλοντας να φανεί κανείς διαλλακτικός;
Σημάδι των καιρών; Αποκαλυπτικό; Θαύμα; Μεταφυσικό; Ανεξήγητο ή απλά πάνω από 10 συμπτώσεις;










H Aμερική σύμφωνα πάντα με την επίσημη άποψη ανακαλύφθηκε το 1492 από τον Χ.Κολόμβο,φαίνεται όμως ότι τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι(όπως άλλωστε συμβαίνει συχνά).Πολυετείς έρευνες, και ανακάλυψη ευρημάτων από ερευνητές και επιστήμονες, δείχνουν ότι υπήρχε έντονη η παρουσία του Ελληνικού στοιχείου, καθώς και επηρεασμού της τέχνης των κατοίκων από την Ελληνική τεχνοτροπία. Το πλήθος Αρχαιολογικών και γλωσσολογικών ευρημάτων είχε σαν αποτέλεσμα την επίσημη αποστολή ομάδας από το
και μοιάζει σαν ένα τεράστιο αυγό.Εκεί ανακαλύφθηκαν ντολμέν παρόμοια με εκείνα της Ευρώπης και της Αλγερίας, γραμμένα με Ελληνικά γράμματα”.Αυτά είναι ζωγραφισμένα πάντοτε σε προφίλ και είναι συχνά φτιαγμένα με μία ειδική μέθοδο, παρόμοια με εκείνη που χρησιμοποιούσαν στην αρχαία Ελλάδα την Τρίτη χιλιετία π.Χ. Μια νωπογραφία που η παριστάνει έναν Ινδιάνο ευγενή από το Παλένκουε του Γιουκατάν(πάλι το Γιουνάν;!!!) στο Μεξικό,έχει εκπληκτική ομοιότητα με τον πρίγκιπα της Κνωσού της Κρήτης!. Εντυπωσιακή είναι και η ομοιότητα(δηλαδή τι oμοιότητα, είναι ακριβώς το ίδιο)έχει και το πυθάρι που ανακαλύφθηκε στην περιοχή Μπίμινι των νήσων Μπαχάμες,με Κρητικό πυθάρι που εκτίθεται στο Μουσείο του Ηρακλείου!. Ένας ακόμη μεγάλος εξερευνητής ο Percy Harrison Fawcett ανακάλυψε τα απομεινάρια του πανάρχαιου ελληνικού πολιτισμού.. στη Ν.Αμερική καθώς και ιθαγενείς οι οποίοι υποστήριζαν την ελληνική τους καταγωγή,και μιλούσαν μια πανάρχαια ελληνική διάλεκτο. Δυστυχώς ο Fawcett σε μια ερευνά του οδηγούμενος από τους ιθαγενείς στην πανάρχαια ελληνική πόλη Xavante εξαφανίστηκε για πάντα στη ζούγκλα.Την
πόλη την οποία έψαχνε την ονόμαζε πόλη “Ζ”…Τέλος ας δούμε ονόματα περιοχών και θεών που παραμένουν ακόμη και σήμερα Ελληνικά

