ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Τετάρτη, 24 Νοεμβρίου 2010

ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΡΟΦΙΜΩΝ

Ηδη στην Αμερική έχει ξεκινήσει η εφαρμογή του νόμου που έχει κατατεθεί στο Κογκρέσο και αφορά την απαγόρευση καλλιέργειας οργανικών τροφών.

Με λίγα λόγια την απαγόρευση του σπιτικού κήπου για την επιβίωση της οικογένειας.

Οποιος λοιπόν δεν θέλει να ενταχθεί στους κανόνες της Παγκοσμιοποίησης και θα θελήσει να κάνει ένα μικρό κήπο για να ζεί αυτός και η οικογένειά του, θα χαρακτηρίζεται επικίνδυνος και θα δέχεται πρόστιμα και κατασχέσεις προϊόντων καθώς αυτά θα αποτελούν «κίνδυνο για την δημόσια υγεία».

Το όνομα του νόμου αυτού είναι «Νόμος Συγκλήτου S 510 Εκσυγχρονισμός Ασφάλειας Τροφίμων», σύμφωνα με τον οποίο χαρακτηρίζεται παράνομη η καλλιέργεια και αποθήκευση σπόρων.

Ο νόμος της Συγκλήτου «510» για τον εκσυγχρονισμό της ασφάλειας των τροφίμων έχει χαρακτηριστεί ως ο πιο επικίνδυνος νόμος στην ιστορία των ΗΠΑ.

Ο νόμος θα δίνει το δικαίωμα στην κυβέρνηση των ΗΠΑ να απαγορεύει ή να νομιμοποιεί το μέχρι τώρα δικαίωμα όλων για την καλλιέργεια, το εμπόριο και την μεταφορά όλων των τροφίμων.
Ο νόμος δίνει το δικαίωμα στον «Μεγάλο Αδερφό» να ρυθμίζει μέχρι και την καλλιέργεια ντοματών στην αυλή του σπιτιού μας.

Δίνει το δικαίωμα στην κυβέρνηση να συλλαμβάνει και να φυλακίζει ανθρώπους που πωλούν αγγούρια στην λαϊκή. Θα ποινικοποιεί την μεταφορά οργανικών τροφών αν δεν συμμορφώνεται κάποιος με τους κανόνες των αρχών.


ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ;


Και φυσικά οι πρώτοι τρέχουν σε τέτοια μέτρα ειναι τα ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΦΑΛΙΑ της Ελλάδας μας. Ευγε κύριοι..
Κάποια στιγμή θα πληρώσετε και σεις... Και το κακό είναι οτι θα πληρώσετε ΜΕ ΤΟΚΟΥΣ !!!

Η ΕΣΗΕΑ ΑΠΑΙΤΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ Ο ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ
ΓΙΑ "ΑΤΟΜΙΚΕΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ"

22 Νοεμβρίου 2010

Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ σε έκτακτη συνεδρίασή του σήμερα το βράδυ, αποφάσισε ομόφωνα:

1. Απαιτεί από την ιδιοκτησία του Ομίλου Αλαφούζου να αποσύρει αμέσως την πρότασή του προς τους εργαζόμενους στον ΣΚΑΪ ραδιόφωνο και ΣΚΑΪ TV να αποδεχθούν μείωση μισθών και ιδιαίτερα την πίεση για υπογραφή «ατομικών», τάχα, Συμβάσεων Εργασίας. Η τυχόν επιμονή σε αυτήν την πολιτική που διαλύει τις εργασιακές σχέσεις και υπονομεύει κρίσιμα εργασιακά δικαιώματα, θα θεωρηθεί από την ΕΣΗΕΑ ως κήρυξη πολέμου και θα απαντηθεί ανάλογα.

2. Καλεί όλους τους συναδέλφους του ΣΚΑΪ ραδιόφωνο και τηλεόραση να μην υπογράψουν καμία τέτοια «συμφωνία», που απεμπολεί βασικά δικαιώματα. Ο μόνος αρμόδιος για διαπραγμάτευση ΣΣΕ είναι η ΕΣΗΕΑ.

3. Το Δ.Σ. καλεί ιδιαιτέρως τα διευθυντικά στελέχη στα συγκεκριμένα ΜΜΕ να απέχουν από κάθε πίεση σε συναδέλφους σχετικά με τις διαβόητες «ατομικές συμβάσεις» υπογραμμίζοντας ομοφώνως ότι θα θεωρήσει κάθε τέτοια ενέργεια ως ασύμβατη με την έννοια του μέλους της Ένωσης.

4. Το Δ.Σ. συγκαλεί επειγόντως αύριο Τρίτη, 23 Νοεμβρίου τη Διασωματειακή Επιτροπή. Σε συνεργασία με τα σωματεία των άλλων εργαζομένων, θα συγκαλέσει αμέσως Γενική Συνέλευση των συναδέλφων στον Όμιλο Αλαφούζου.

Στην αυριανή συνεδρίασή του θα ανακοινώσει τις αγωνιστικές – απεργιακές κινητοποιήσεις για τη διεκδίκηση υπογραφής ικανοποιητικών ΣΣΕ.

ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

ΕΝΩΣΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ: ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΕΚΑ ΤΖΑΜΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ


Πιο αναλυτικά, κατά τη συνέντευξη Τύπου που παραχωρήθηκε τη Δευτέρα (22/11), η ΕΜΕ πρότεινε να αλλάξει ο ασφαλιστικός νόμος και οι μετανάστες να ανανεώνουν την άδεια παραμονής έχοντας συμπληρώσει 120-150 ένσημα καταθέτοντας υπεύθυνη δήλωση για τον τόπο κατοικίας και όχι σύμβαση εργασίας ή δήλωση του εργοδότη. Μάλιστα, η προαναφερθείσα πρόταση ζήτησαν να ισχύσει από το 2010 για όσους έχουν καταθέσει τα απαραίτητα δικαιολογητικά τους. Προτάθηκε επίσης σύσταση ενιαίας υπηρεσίας μετανάστευσης που θα εκδίδει σύντομα την άδεια παραμονής και θα υπάγεται στα αστυνομικά τμήματα της χώρας όπως και επίσπευσης στην άδεια συνένωσης. Στη συνέχεια, ζητήθηκε η ανέγερση τουλάχιστον δέκα τζαμιών σε όλη τη χώρα στις οποίες θα συμβάλλει οικονομικά και η ΕΜΕ για να αποφευχθούν αντιδράσεις. Επιπλέον, η ΕΜΕ πρότεινε να οργανωθεί το πρόγραμμα εκμάθησης της ελληνικής γλώσσας για τους μετανάστες όπως και να συμμετέχουν σε συνεντεύξεις τύπου υπουργών για μεταναστευτικά θέματα δημοσιογράφοι από την ΕΜΕ. Προσέθεσαν ότι τα μέσα ενημέρωσης της Ελλάδας θα πρέπει να δείχνουν μεγαλύτερη ευαισθησία στην κοινωνική ένταξη των μεταναστών. Ο Πρόεδρός της Ζαν Ντανιέλ Κολομπανί και το μέλος του ΔΣ Σαΐντ Μοχάμεντ Τζαμί είπαν επίσης ότι πρέπει να αλλάξουν οι συνθήκες κράτησης των αλλοδαπών στα κρατητήρια και να παρέχεται δωρεάν νομική υποστήριξη σε όσους δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα. Ακόμη, ζητήθηκε αυστηρός νομικός έλεγχος στα καταστατικά όλων των μεταναστευτικών συλλόγων και κοινοτήτων. Για τους παράνομους μετανάστες πρότειναν τη νομιμοποίηση τους μέσω καταβολής 2.000 ευρώ ως φόρου στο κράτος όπως γίνεται και σε άλλες χώρες. Για τις διοικητικές απελάσεις νόμιμων μεταναστών η ΕΜΕ ζήτησε την ακύρωσή τους και να ανανεωθεί η άδεια παραμονής τους. Μάλιστα, σε σοβαρά θέματα υγείας μετανάστη –νόμιμου ή παράνομου- να παρέχεται θεραπεία. Επίσης, ως αναγκαία χαρακτήρισαν την ενημέρωση των εκπροσώπων των μεταναστών σχετικά με το τέμενος στον Ελαιώνα και το μουσουλμανικό νεκροταφείο στο Σχιστό. Ίσες ευκαιρίες προτείνει η ΕΜΕ για τους μετανάστες, επιμορφωτικά προγράμματα από τον ΟΑΕΔ όπως και η δυνατότητα για άνοιγμα επιχείρησης από αλλοδαπούς επενδύοντας κεφάλαια από την χώρα τους και έχοντας πρόσβαση στα αναπτυξιακά προγράμματα όπως και οι Έλληνες. Ως καλές χαρακτήρισε τις ενέργειες του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη όσον αφορά το άσυλο σημειώνοντας πως η ΕΜΕ έχει πρόγραμμα δράσεων για ξενώνες και συσσίτια για τους πρόσφυγες, που θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν με την οικονομική ενίσχυση της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι προτάσεις της ΕΜΕ απευθύνονται σε 7 ευρωπαίους επιτρόπους, 7 ελληνικά υπουργεία, τον Αρχηγό της Ελληνικής Αστυνομίας, το Δήμαρχο Αθηναίων, τον Περιφερειάρχη, τους Προέδρους των κοινοβουλευτικών κομμάτων και τους ανεξάρτητους βουλευτές.

«Форум МАГАЗИН»: Ο ΕΚΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


Το περιοδικό της Βαρντάρσκας έχει αφιέρωμα για τη νίκη του Μπουτάρη στη Θεσσαλονίκη (Νοέμβριος 22, 2010).
Tα εθνικιστικά και ξενοφοβικά στοιχεία στη Βόρεια Ελλάδα και στη Θεσσαλονίκη, οι αντιδραστικοί και οι δημιουργοί της ‘αντι-μακεδονικής’ πολιτικής, ηττήθηκαν, απρόβλεπτα, με την μεγάλη νίκη του Μπουτάρη. Και αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό αυτών των τοπικών εκλογών στην Ελλάδα. Στα αποτελέσματα των τοπικών εκλογών στην Ελλάδα δεν υπήρξαν γενικά μεγάλες εκπλήξεις, εκτός από τη Θεσσαλονίκη και ερμηνεύονται σύμφωνα με τις ιδεολογικές θέσεις των ψηφισάντων. Υπήρξε μια στενή νίκη του απερχόμενου πρωθυπουργού και αρχηγού του ΠΑΣΟΚ, Γιώργου Παπανδρέου. Το κέντρο και η αριστερά του έδωσαν μια ευπρόσδεκτη και απροσδόκητη νίκη σε μια εποχή που οι Έλληνες πλήττονται από σοβαρή οικονομική κρίση με άμεση συνέπεια στις οικονομίες τους και με σημαντικές μειώσεις σε μισθούς και συντάξεις. Οι αναλυτές ερμηνεύουν τη νίκη Παπανδρέου ως ένδειξη ωριμότητας του εκλογικού σώματος, που δεν αφέθηκε στην κενή ρητορική φρασεολογία και στον λαϊκισμό. Από την άλλη πλευρά, το αποτέλεσμα των εκλογών δείχνει ότι: η μεγάλη διαφορά του δέκα τοις εκατό που είχε πάρει όταν ο Παπανδρέου νίκησε το συντηρητικό κόμμα της Νέας Δημοκρατίας του Κώστα Καραμανλή, μειώθηκε σε δύο μόνον εκατοστιαίες μονάδες από το κόμμα του Αντώνη Σαμαρά. Ο τελευταίος ήταν ο άνθρωπος που ως υπουργός Εξωτερικών της κυβέρνησης Μητσοτάκη, στις αρχές της δεκαετίας του ενενήντα, είχε ακραίες απόψεις για το ζήτημα της Μακεδονίας. Από αυτήν την οπτική γωνία θα μπορούσαμε να πούμε ότι η δεξιά, είχε ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα στις τοπικές εκλογές, παρά το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι σε δύο βασικές πόλεις- Αθήνα και Θεσσαλονίκη- ψήφισαν αριστερά και αυτό κάνει να νοιώθει άβολα η Νέα Δημοκρατία. Μια βασική αλλαγή σε αυτές τις εκλογές είναι η νίκη του Αριστερού Γιάννη Μπουτάρη, που στις εκλογές κατέβηκε ως ανεξάρτητος υποψήφιος και κέρδισε την υποστήριξη της ενωμένης ελληνικής Αριστεράς και του Πασόκ. Κανείς δεν πίστευε στην νίκη του Μπουτάρη κατά του εθνικιστή Κώστα Γκιουλέκα..... που προπορεύονταν στον πρώτο γύρο κατά τέσσερις μονάδες. Ο μηχανισμός του ΠΑΣΟΚ είχε τεθεί σε πλήρη λειτουργία για τη στήριξη του Μπουτάρη, που δεν αποτελούσε ένα νέο κόμμα αλλά κάτι σημαντικότερο. Η Θεσσαλονίκη επί 26 χρόνια είχε γίνει το προπύργιο του ελληνικού εθνικισμού, ειδικά στο Μακεδονικό Ζήτημα! Κύριος υποστηρικτής του Γκιουλέκα ήταν ο μητροπολίτης Άνθιμος, ο σκληρότερος εθνικιστής στην Ελλάδα και ο δημιουργός του ξενοφοβικού κλίματος στη Θεσσαλονίκη. Ο Μπουτάρης βρίσκεται σε ανοικτή σύγκρουση με τις θέσεις του μητροπολίτη Άνθιμου ο οποίος έχει πολιτική παρά θρησκευτική παρουσία, ο οποίος, δήλωσε μάλιστα, ότι όσον είναι αυτός ζωντανός δεν θα βγει δήμαρχος Θεσσαλονίκης ο Μπουτάρης! Αρνείται την πραγματικότητα ο μητροπολίτης που ρίχνει κατάρες και αναθέματα σε συναδέλφους μας δημοσιογράφους, μόνον και μόνον επειδή δεν είναι εθνικιστές και φασίστες σαν κι αυτόν. Τα εθνικιστικά και ξενοφοβικά στοιχεία στην Βόρεια Ελλάδα και τη Θεσσαλονίκη, είναι οι κύριοι δημιουργοί της αντι-μακεδονικής πολιτικής. Η νίκη του Μπουτάρη καταγράφει τη μεγαλύτερη και την πιο απρόβλεπτη ήττα τους και αυτό είναι το κύριο χαρακτηριστικό αυτών των τοπικών εκλογών στην Ελλάδα. Η Θεσσαλονίκη κατευθύνονταν επί χρόνια από τους εθνικιστές, όπως ο πρώην δήμαρχος και ο Άνθιμος. Αυτό φαίνεται μάλιστα από τη διοργάνωση στην πόλη της ‘κηδείας’ του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Ο άνθρωπος πέθανε πριν από 2.500 χρόνια και οι φυσιολογικοί άνθρωποι της Θεσσαλονίκης είχαν συγκλονιστεί από την ιδέα της κηδείας ενός νεκρού εδώ και 25 αιώνες. Αλλά αυτή ήταν η μειονότητα που καθοδηγούσε επί 26 χρόνια τη Θεσσαλονίκη. Με δήμαρχο τον Μπουτάρη υπάρχουν περιθώρια να πιστεύουμε ότι τελικά θα μπορέσει να επιτευχθεί η κανονική επικοινωνία με την περιοχή της Θεσσαλονίκης, κάτι που ήταν αδύνατο από την εποχή της «ανεξαρτησίας της Μακεδονίας».

ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ,ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ,ΙΣΛΑΜ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ


Από το βιβλίο «ΟΡΘΟΞΙΑ, ΙΣΛΑΜ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ»
Στην μελέτη του ο Γάλλος M.S. Ribaud (Ριμπώ) με τον τίτλο (Ο Ελληνισμος κατά τούς πρώτους αιώνας τού Ισλάμ ) (1902) αποδεικνύει ότι η μέχρι των ημερών του «γενικώς παραδεδεγμένη γνώμη, ότι η φιλολογία των Αράβων ανήκει εις αυτούς και μόνους και προ πάντων εις το Κοράνιον» δέν είναι δικαία και βάσιμη. Και ακόμη ότι είναι «λίαν απίθανον» ότι «παρά των Αράβων εδιδάχθημεν την άλγεβραν, την χημείαν, την αστρονομίαν και άπασας τας επιστήμας».
Κατά τον ιστορικόν Ribaud «αι αληθείς επιδείξεις της φιλολογίας της επιφανούς εκείνης εποχής της μωαμεθανικής δυναστείας είναι έργα Ελλήνων, των ενδόξων ημών προγόνων, οίτινες πρώτοι καθυπέταξαν ολόκληρον την Ανατολήν, και των οποίων αι σημαίαι εκυμάτισαν μέχρι και πέραν των Περσικών συνόρων προς την Κίναν, και προς Δυσμάς εφ’ όλης της εκτάσεως των παραλίων της Μ. Ασίας».
Ο Ribaud πιστεύει αταλάντευτα ότι «ο ισλαμισμός είναι εμπόδιον εις πάσαν διανοητικήν ανάπτυξιν και πρόοδον (...). «Ο συγγραφεύς του παρόντος», γράφει ο Ribaud, «όστις έζησε μεταξύ των πιστών (του Ισλάμ) πλέον των 16 ετών και όστις συνηγελάσθη (= συνανεστράφη) μετά μωαμεθανών υψηλής τάξεως επιρρωνύει (= ενισχύει) και επιβεβαιοί την γενικήν γνώμην (...). Ο επιλεγόμενος πολιτισμός των Αράβων βεβαίως δεν ανήκει εις τους Άραβας»
Κατά τον Ribaud ο λεγόμενος Αραβικός πολιτισμός προϋπήρχε των κατακτήσεων των Μωαμεθανών και ήταν ξένος προς το Ισλάμ. Το Ισλάμ είχε μόνο μοιραία επιρροή στις χώρες, τις οποίες κατέκτησε. Οι χώρες, που βρίσκονται γύρω από την Αραβία - η Αίγυπτος, η Ιορδανία, η Περσία, η Συρία, η Μ. Βακτριανή - είχαν πραγματικούς επιστήμονες και αναμφισβήτητον πολιτισμό, τον οποίον είχαν διαδώσει εκεί οι Έλληνες του Μ. Αλεξάνδρου. Ο πολιτισμός αυτός ανθούσε πολύ πριν από τον Ισλαμισμό, όπως μαρτυρούν τα ερείπια απειράριθμων μνημείων, που έχουν διασωθεί. Ο ρυθμός και το σχήμα των μνημείων αυτών αποδεικνύουν χωρίς κανένα δισταγμό ότι αυτά έχουν ανεγερθεί από Έλληνες κατά τούς τελευταίους προ Χριστού και τους πρώτους μετά Χριστόν αιώνες.
Πάντοτε, κατά τον Ribaud, τον λεγόμενο Αραβικό πολιτισμό δημιούργησαν οι εξωμότες, που προήρχοντο από τους εν παρακμή Έλληνες (οι εξωμότες αυτοί υπήρξαν δυστυχώς πολλοί) και τους αιρετικούς Χριστιανούς. Άλλωστε «η Αραβική φιλολογία είναι γεγραμμένη υπό συγγραφέων, μη ανηκόντων εις τους Άραβας, αλλ’ ως επί το πλείστον εις τους Έλληνας (…). Οι αληθείς σοφοί του Ισλάμ, οι συγγράψαντες την φιλολογίαν και αποδώσαντες εις τας επιστήμας τύπον μωαμεθανικόν, δεν είναι παρά εξωμόται ξένοι (...), οίτινες αποδεχθέντες την μωαμεθανικήν θρησκείαν και αραβικά ονόματα, έρριψαν την τελευταίαν λάμψην του ιδίου αυτών πολιτισμού», πριν ακόμη οι απόγονοί τους περιπέσουν εις παντελή άγνοιαν, η λάμψη αυτή «υπήρξεν, είναι και θα είναι πάντοτε ο μόνος Αραβικός πολιτισμός (...). Έθος κατήντησε», συνεχίζει ο Ribaud, «να ονομάζωσιν άπαντας τους μωαμεθανικούς λαούς, Έλληνας, Λατίνους ή βαρβάρους, υπό το όνομα του Άραβος, απλώς και μόνον επειδή καθυπετάγησαν αυτοί εις τους Άραβας και παρεδέχθησαν την θρησκείαν τούτων», ακριβώς δε το ίδιο «συνέβη και ως προς τους συγγραφείς τους γράψαντας αραβιοτί».
Και καταλήγει ο Ribaud: «Εκείνο, το οποίον εκ συμφώνου ονόμασαν αραβικόν πολιτισμόν, είναι βεβαίως ο Ελληνικός πολιτισμός, όστις ήνθει κατά την εποχήν του Μωάμεθ» και του οποίου «η τελευταία αναλαμπή έλαμψε κατά τούς πρώτους αιώνας του Ισλάμ. Αλλ’ αφ’ ής εποχής ο μωαμεθανισμός διεδέχθη τον εκφυλισθέντα Χριστιανισμόν (ΣΣ. εννοεί τους Χριστιανούς, οι οποίοι λόγω των διαφόρων αιρέσεων, και κυρίως των Νεστοριανικών αιρέσεων, απεκόπησαν από την Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησίαν του Χριστού) και έφερε τούτον προς την ηδυπάθειαν, το σκότος εκάλυψεν ολόκληρον την Ανατολήν, ρίπτον εις την αμάθειαν και την πρόληψιν» όλους τους λαούς, οι οποίοι οικειοποιήθησαν «τας δοξασίας του Μωάμεθ».








ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΤΟΥΡΚΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ


Με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο δείχνει πλέον η Τουρκία τις προθέσεις της όσον αφορά στο Αιγαίο και τα συμφέροντα που διακυβεύονται στην περιοχή. Ενδεικτικές άλλωστε, είναι οι τελευταίες δηλώσεις του Τούρκου υπουργού Εξωτερικών, Αχμέτ Νταβούτογλου, ο οποίος ερωτηθείς - μεταξύ άλλων - για τα δημοσιεύματα του τουρκικού Τύπου, που κάνουν λόγο για “μυστικές διαπραγματεύσεις” με το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών, απάντησε: «Η Ελλάδα είναι γείτονάς μας. Θέλουμε να αναπτύξουμε τις σχέσεις μας. Αλλά στο Αιγαίο, η Τουρκία έχει ζωτικά συμφέροντα. Θα συνεχιστούν οι εργασίες για να τεθούν υπό εγγύηση τα εν λόγω συμφέροντα.

Οι συνομιλίες είναι μυστικές. Δεν θεωρώ σωστό να κάνω εκτιμήσεις. Αλλά οι δύο πλευρές, τους τελευταίους μήνες, επιδεικνύοντας καλή προσέγγιση, έχουν σημειώσει συγκεκριμένη πρόοδο. Αλλά δεν είναι σωστό να μπούμε σε λεπτομέρειες. Αποδίδουμε σημασία στη συνέχιση των συνομιλιών αυτών, με καλές προθέσεις και αποφασιστικότητα».
Όσον αφορά στις δηλώσεις του Έλληνα υπουργού Εξωτερικών, Δημήτρη Δρούτσα για την ανάγκη να ανοίξει η Τουρκία τα λιμάνια και τα αεροδρόμιά της, στα Κυπριακά πλοία και αεροσκάφη μέχρι το 2011, ο κ. Νταβούτογλου απάντησε πως η θέση της Τουρκίας είναι δεδομένη και πρόσθεσε: «Πρέπει να υλοποιηθούν και οι δεσμεύσεις της ΕΕ προς τους Τουρκοκύπριους. Θεωρούμε πως το γεγονός ότι οι σχέσεις μας με την ΕΕ, που έχουν τόσο στρατηγική προοπτική, φαίνεται να κολλάνε σε ένα τέτοιο θέμα, σημαίνει μεγάλη έλλειψη στρατηγικού οράματος. Θεωρούμε επίσης λάθος από πλευράς των αρχών και των δεσμεύσεων της ΕΕ, το να μας προβάλλουν το Κυπριακό ως πολιτικό εμπόδιο».

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More