Διαχειριστές αλλά και αναγνώστες θα μπορούν να απαντούν άμεσα σε κάθε σχόλιο. Έως τώρα, οι χρήστες απαντούσαν στα σχόλια με αναφορά στο όνομα του προσώπου στο οποίο απευθυνόταν το σχόλιο, με μια μέθοδο δανεισμένη από το Twitter (@[username]).
Αν και η δενδρική δομή βελτιώνει την συζήτηση, προς το παρόν τουλάχιστον φαίνεται να περιορίζεται σε ένα μόλις επίπεδο (δεν είναι εφικτή η άμεση απάντηση σε δεύτερη απάντηση).
- Πάντως, ορατή είναι η βελτίωση από τηνανακατάταξη των σχολίων με βάση άλλα κριτήρια από την ημερομηνία δημοσίευσής τους: Τα πιο πολυσυζητημένα σχόλια ή αυτά με τα περισσότερα Like αναδεικνύονται στην κορυφή της συζήτησης ανά δημοσίευμα.
- Για παράδειγμα, διαφορετικοί επισκέπτες θα βλέπουν διαφορετικά σχόλια σε προβεβλημένη θέση και συγκεκριμένα, εκείνα που έχουν αφήσει οι φίλοι τους, ώστε να λειτουργήσουν ως κίνητρο για να συμμετέχουν και οι ίδιοι.
Ως θετικό feedback θεωρούνται τα Like και οι Απαντήσεις σε ένα νήμα συζήτησης. Σε αυτά προσμετρώνται τα Like και οι απαντήσεις που δίνουν οι διαχειριστές της σελίδας.
Ως αρνητικό feedback θεωρούνται οι αναφορές σχολίων που θεωρούνται ως spam από την υπηρεσία, καθώς και όσα σχόλια σημαδεύτηκαν ως spam από τους διαχειριστές σελίδων.
Επίσης, η δυνατότητα "direct reply" θα οδηγήσει στην διεξαγωγή των λεγόμενων Open Q&A, στα οποία οι επισκέπτες μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις και να λαμβάνουν άμεσες απαντήσεις από τον φιλοξενούμενο μιας Σελίδας ή ενός δημοφιλούς προσωπικού Προφίλ.
Προς το παρόν, η δυνατότητα χρήσης του λεγόμενου «συνδέσμου απαντήσεων» αποτελεί επιλογή των διαχειριστών Σελίδων (opt in) και ενεργοποιήθηκε στα Προφίλ με περισσότερους από 10.000 «φίλους». Από τον Ιούλιο του 2013, το Facebook θα ενεργοποιήσει αυτόματα τα νήματα συζητήσεων για όλες τις Σελίδες. Στο μεσοδιάστημα, οι διαχειριστές Σελίδων θα είναι σε θέση να δοκιμάσουν πόσο θα αυξηθεί ο χρόνος που απαιτείται για την εργασία τους.