Στην Αρχαία Ελληνική Μυθολογία-Μυθολογία υπάρχει μία καταπληκτική Ιερογλυφία την οποία, αν καταφέρουμε να την αποκωδικοποιήσουμε σωστά, θα μπορούσαμε να αποκτήσουμε μοναδικής σημασίας πληροφορίες, που αφορούν στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί και επομένως εξελίσσεται η δική μας Ψυχή.
Υπάρχουν δύο παρεμφερή σύμβολα μέσω των οποίων μπορούμε να γνωρίζουμε τον τρόπο με τον οποίο μπορεί λειτουργεί η Ψυχή μας.
Πρόκειται για τις ΑΜΑΖΟΝΕΣ και τους ΚΕΝΤΑΥΡΟΥΣ, δύο πανάρχαιες μυθολογικές οντότητες για τις οποίες σήμερα δυστυχώς γνωρίζουμε ελάχιστα, με αποτέλεσμα στις περισσότερες περιπτώσεις να μας είναι αδύνατον να κατανοήσουμε την μυστηριακή γνώση που θέλουν να μας μεταφέρουν.
Ας επιχειρήσουμε λοιπόν να κάνουμε μία ειλικρινή προσπάθεια να επαναφέρουμε στην επιφάνεια αυτά τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των Αμαζόνων τα οποία εξακολουθούν να κρατούν πολύ καλά κρυμμένα τα μυστικά τους.
Όπως γνωρίζουμε από τον εσωτερισμό, κάθε Άνθρωπος εκτός από το Υλικό του Σάρκινο Σώμα το οποίο είναι φυσικά ΑΠΤΟ και ΟΡΑΤΟ, διαθέτει και μία ΨΥΧΗ η οποία όμως διαθέτει ακριβώς τα αντίθετα χαρακτηριστικά του Σώματος.
Το ΣΩΜΑ μας είναι ΥΛΙΚΟ και ΑΠΤΟ , έχει ΜΑΖΑ και επομένως γίνεται ΟΡΑΤΟ.
Η ΨΥΧΗ μας είναι ΑΫΛΗ, ΜΗ ΑΠΤΗ δεν έχει ΜΑΖΑ και επομένως παραμένει ΑΟΡΑΤΗ.
Υπάρχει λοιπόν ένας Κόσμος ΥΛΙΚΟΣ και ΟΡΑΤΟΣ στον οποίο ζούμε αυτήν την στιγμή ως ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΕΣ ΟΝΤΟΤΗΤΕΣ αλλά συγχρόνως υπάρχει και ένας ΑΫΛΟΣ και ΑΟΡΑΤΟΣ κόσμος στον οποίο μεταφέρεται η Ψυχή μας, προσωρινά όταν κοιμόμαστε ή οριστικά όταν «πεθάνουμε» ή καλύτερα όταν χάσουμε το Υλικό μας Σώμα που διαθέτουμε αυτήν την στιγμή.
Επομένως αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε είναι ότι η ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΗ ΙΔΙΟΤΗΤΑ της Ψυχής μας είναι ότι είναι Α Μ Φ Ι Β Ι Α!
Η γνώση αυτή είναι αυτονόητη στην εποχή της Αρχαίας Ελλάδας και βεβαίως αποτελεί την βασικότερη αρχή στην οποία στηρίζεται ολόκληρο το οικοδόμημα του Θρησκευτικού και Φιλοσοφικού Αρχαίου Ελληνικού συστήματος.
Σε αυτό ακριβώς το γεγονός αναφέρεται κωδικοποιημένα ο Αριστοφάνης στην Κωμωδία του ΒΑΤΡΑΧΟΙ, στην οποία μέσω του συμβολισμού του ιδιαίτερου τρόπου ζωής των βατράχων αναφέρεται χωρίς αμφιβολία σε αυτήν την μυστηριακή δυνατότητα της Ψυχής μας.
Σήμερα, σε μία εποχή που έχουμε απομακρυνθεί από τις εσωτερικές και μυστηριακές γνώσεις των προγόνων μας, ώστε να μην γνωρίζουμε ούτε στο ελάχιστο τις ιδιότητες και τις δυνατότητες της Ψυχής μας, θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε πολύ εύκολα αυτήν την ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ της, αν εξετάσουμε τον τρόπο ζωής του βάτραχου!
Ο Βάτραχος είναι ένα ΑΜΦΙΒΙΟ ζώο.
Αυτό σημαίνει ότι Ένας βάτραχος μπορεί να ζει θαυμάσια μέσα στο νερό, μέσα στο οποίο έχει την δυνατότητα και να αναπνέει αλλά και να τρέφεται χωρίς να αντιμετωπίζει το παραμικρό πρόβλημα. Επομένως μπορεί να ζει μέσα στο νερό για όσο χρονικό διάστημα επιθυμεί.
Αυτό όμως που είναι καταπληκτικό, είναι ότι οποιαδήποτε στιγμή θελήσει, χωρίς απολύτως καμμία προετοιμασία, ο βάτραχος μπορεί να ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΑΛΜΑ και να βρεθεί εκτός του νερού.
Όμως και σε αυτήν την περίπτωση, όπως είναι σε όλους μας γνωστό, ο βάτραχος δεν έχει να αντιμετωπίσει το ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ και διαβίωσης στο νέο περιβάλλον που βρέθηκε, αφού και πάλι, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα μπορεί και πάλι τόσο να αναπνέει, όσο και να βρίσκει τροφή.
Διαπιστώνουμε επομένως, ότι ο βάτραχος είναι ένα ΑΜΦΙΒΙΟ ζώο, διότι μπορεί με την ίδια ευκολία να διαβιώνει μέσα σε δύο αντίθετα περιβάλλοντα, τόσο στο ΓΗΙΝΟ, όσο και στο ΥΔΑΤΙΝΟ, χωρίς να αντιλαμβάνεται απολύτως καμμία διαφορά.
Βεβαίως, όπως είναι αυτονόητο, ο Άνθρωπος δεν έχει αυτήν την δυνατότητα, διότι η φύση του, τού επιτρέπει να επιβιώνει μόνο επάνω στην στεριά, ενώ για να μπορέσει να ζήσει έστω και προσωρινά μέσα στην θάλασσα, έχει απαραιτήτως την ανάγκη μηχανικής υποστήριξης, διότι διαφορετικά ΘΑ ΠΝΙΓΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΕΙ.
Μετά από αυτήν την ανάλυση, είμαστε σε θέση να αντιληφθούμε, τόσο τον τρόπο λειτουργίας της ΨΥΧΗΣ μας, όσο και τον λόγο για τον οποίο Η ΨΥΧΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΘΑΝΑΤΗ!
Η ΑΜΑΖΩΝ εμφανίζει μία ΔΙΠΛΗ ΦΥΣΗ, η οποία είναι σε θέση να μας περιγράψει ένα ΠΛΗΡΩΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΣΥΜΒΟΛΟ που μπορεί να μας εξηγήσει τόσο τον τρόπο της λειτουργίας της Ψυχής μας, όσο και να μας ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ τελικά τον απώτερο ΛΟΓΟ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ.
Ας εξετάσουμε όμως την ακριβή ταυτότητα της Αμαζόνας.
Η διπλή φύση της Αμαζόνας αναλύεται αφενός στην ίδια την ΑΜΑΖΟΝΑ και αφετέρου στον ΙΠΠΟ της, το απαραίτητο συμπλήρωμά της, χωρίς το οποίο είναι ανίκανη να κάνει τις απαραίτητες κινήσεις, που θα της επιτρέψουν να συμμετάσχει επιτυχώς στον διαρκή πόλεμο γύρω από τον οποίο περιστρέφεται ολόκληρη η ζωή της.
Η Αμαζών είναι ξεκάθαρα μια ΠΟΛΕΜΙΣΤΡΙΑ η οποία εκτός των όλων απαραίτητων ικανοτήτων της, πρέπει να γνωρίζει ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΤΗΣ ΙΠΠΑΣΙΑΣ.
Δηλαδή να πρέπει να μπορεί να διαχειρίζεται ΑΡΙΣΤΑ τον ΙΠΠΟ της.
Εύκολα διαπιστώνουμε ότι η Ελληνική Γλώσσα, γνωρίζει πολύ καλά και σε αυτήν την περίπτωση τον τρόπο λειτουργίας της ΑΜΑΖΟΝΑΣ.
Η ίδια η λέξη ΑΜΑ-ΖΩΝ είναι ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα και αποκαλυπτική.
Αν εκλάβουμε την λέξη σαν σύνθετη, διαπιστώνουμε ότι αναλύεται στην λέξη ΑΜΑ και στην λέξη ΖΩΝ
ΑΜΑ σημαίνει ΣΥΓΧΡΩΝΩΣ.
ΖΩΝ είναι η μετοχή του ρήματος ΖΩ.
Διαπιστώνουμε δηλαδή, ότι η Αμαζόνα Ψυχή μας, διακρίνεται από μία μοναδικής σημασίας δυνατότητα:
Μπορεί να ΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ τόσο στον ΑΟΡΑΤΟ, όσο και στον ΟΡΑΤΟ Κόσμο, δηλαδή είτε να διαθέτει είτε να μην διαθέτει ΥΛΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Όλοι μας γνωρίζουμε ότι σύμφωνα με την Φιλοσοφία, η Ψυχή μας είναι Άυλη και Αθάνατη.
Ο Συμβολισμός της ΨΥΧΗΣ ΑΜΑΖΟΝΑΣ μας είναι εξαιρετικά επιτυχής και αποκαλυπτικός, διότι μας δίνει την δυνατότητα να κατανοήσουμε ακόμα και τον τρόπο με τον οποίο κινείται ανάμεσα σε αυτόν τον ΟΡΑΤΟ και ΑΟΡΑΤΟ κόσμο, αν συνεχίσουμε την εσωτερική ανάλυση αυτής της τόσο σημαντικής λέξης.
Στην εσωτερική δομή της λέξης Α-ΜΑΖΩΝ διαπιστώνουμε ότι υποκρύπτεται η εξαιρετικά σημαντική για την περίπτωσή μας έννοια της ΜΑΖΑΣ δηλαδή της ΥΛΗΣ.
Θα μπορούσαμε λοιπόν να αναλύσουμε την λέξη Α-ΜΑΖΩΝ σαν την κύρια ιδιότητα που περιγράφει την υπόσταση της Αμαζόνας-Ψυχής μας.
Διότι αυτό που μας αποκαλύπτει η ίδια η λέξη είναι ότι η οντότητα αυτή ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΜΑΖΑΣ, δηλαδή ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΥΛΗΣ.
Από την άλλη πλευρά όμως γνωρίζουμε βάσει των κανόνων της Ελληνικής Γλώσσας, ότι το Α όταν βρίσκεται στην αρχή μιας λέξης, μπορεί να εκλαμβάνεται τόσο ως ΣΤΕΡΙΤΙΚΟ όσο και ως ΕΠΙΤΑΤΙΚΟ.
Μπορεί δηλαδή ανάλογα με την περίπτωση, τόσο να ΑΦΑΙΡΕΙ, όσο και να ΠΡΟΣΘΕΤΕΙ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ στην έννοια της λέξης που αναφέρεται, στην οποία αποτελεί το αρχικό γράμμα.
Δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση, η Α-ΜΑΖΩΝ αναφέρεται στην ΔΙΦΥΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ της Ψυχής μας να μπορεί να λειτουργεί ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ είτε κάτω από την ΣΥΝΟΔΙΑ ΜΑΖΑΣ, δηλαδή σάρκινου υλικού σώματος, είτε κάτω από την ΑΠΟΥΣΙΑ ΜΑΖΑΣ, δηλαδή χωρίς σάρκινου υλικό σώμα.
Μέσω λοιπόν του συμβολισμού της ΑΜΑΖΟΝΑΣ έχουμε την πολύ σημαντική επιβεβαίωση ότι η Ψυχή μας μπορεί να ΖΕΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ, είτε βρίσκεται ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΗ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΟΣΕΙΔΩΝΑ στον οποίο βρισκόμαστε αυτήν την στιγμή, είτε όταν μεταβαίνει στον ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΠΛΟΥΤΩΝΑ, γεγονός που συμβαίνει με τον θάνατο του Υλικού μας Σώματος.
Μπορούμε λοιπόν να έχουμε πλέον την βεβαιότητα ότι η Ψυχής μας είναι ΑΘΑΝΑΤΗ.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου