Μη μου πείτε πως δεν έχετε ακούσει πως αυτές οι περίφημες άσπρες γραμμές που αφήνουν πίσω τους τα αεροπλάνα αποτελούν μέρος ...
χημικών πειραμάτων που αφορούν στο κλίμα, τον έλεγχο της νοημοσύνης ή της ψήφου, γενετικά πειράματα και άλλα. Το Διαδίκτυο βρίθει από τέτοιου είδους αναρτήσεις!!!! Τόσοι πολλοί λάτρεις θεωριών συνωμοσίας, αλήθεια ή αστεία ψέματα?
Έκανα μια μικρή έρευνα και παραθέτω ότι τουλάχιστον το φτωχό πλην τίμιο μυαλό μου έβαλε σε μία τάξη.
Γεγονός Α: η σύγχρονη αεροπλοΐα χρησιμοποιεί υγρά καύσιμα τα οποία αποτελούν ένα είδος μίγματος πετρελαίου από διάφορα στάδια διύλισης. Η γνωστή σε όλους κηροζίνη. όπως όλα τα καύσιμα όταν καίγονται, απελευθερώνουν υδρατμούς και στερεά μικροσκοπικά (και όχι τόσο μικροσκοπικά) σωματίδια (ενώσεις θείου - το κοινό θειάφι, αζώτου άκαυστο άνθρακα κ.α.
Γεγονός Β: Τα αεροπλάνα πετούν σε ύψος που βέβαια διαφέρει αλλά η πλειοψηφία των εμπορικών και επιβατικών πετούν περίπου στα 36.000 πόδια ή περί τα 12 χιλιόμετρα. Η θερμοκρασία εκεί πα κατέρχεται στους -50 βαθμούς Κελσίου. Αν βγάζαμε το χέρι μας έξω θα γίνονταν ξύλο σε μερικά δευτερόλεπτα. Δεν ισχύει μόνο αυτό για το χέρι μας. Ισχύει για οτιδήποτε αποτελείτε από ύλη, και ειδικά υδρατμούς ή άλλες υγρές ενώσεις που βγαίνουν από την τουρμπίνα του αεροσκάφους. Άρα παγώνουν, και είναι πολύ πιο εύκολο να παγώσουν καθότι μαζί τους υπάρχουν στερεά σωματίδια. Για όσους δεν το γνωρίζουν, για να παγώσει το νερό ή οτιδήποτε υγρό στην ατμόσφαιρα χρειάζεται κάτι στερεό (βλέπε παραπάνω).
Γεγονός Γ: Η πυκνότητα του αέρα στα 12 χλμ, δεν είναι η ίδια με την επιφάνεια. Είναι κατά πολύ μικρότερη, δηλαδή ένας άνεμος 100 χλμ ανά ώρα θα γινόταν αισθητός πολύ λιγότερο. Οπότε και τα “παγάκια” που δημιουργούνται παρασύρονται πολύ λιγότερο και πλου πιο δύσκολα. Θα μου πείτε μα άλλες φορές τα αεροπλάνα δεν αφήνουν καμία γραμμή πίσω τους. Ναι, και σας απαντώ πως οι συνθήκες στην ανώτερη τροπόσφαιρα μπορεί να διαφέρουν και να είναι τέτοιες που να μην ευνοούν την συμπύκνωση (π.χ. υγρασία ακόμη και η ίδια η ποιότητα των καυσίμων των αεροσκαφών).
Τα παραπάνω είναι γεγονότα. Δεν είναι εικασίες ή παραμύθια της Χαλιμάς. Είναι αρχές θερμοδυναμικής. Και τότε ότι υπάρχει στο Διαδίκτυο είναι παραμύθια? Η απάντηση είναι όχι.
Γεγονός Δ: Ο άνθρωπος ψεκάζει τα σύννεφα εδώ και δεκαετίες. Το πιο κλασσικό παράδειγμα είναι για να αποφευχθεί έντονη χαλαζόπτωση (σύνηθες υλικό είναι ο ιωδιούχος άργυρος). Κατά καιρούς έχουν γίνει πειράματα ψεκασμού για να “αποδυναμωθούν” οι τροπικές καταιγίδες/τυφώνες στον Ατλαντικό και άλλους ωκεανούς. Όσον αφορά για τον έλεγχο του κλίματος, αυτό που κυκλοφορεί στο Διαδίκτυο είναι πως ψεκάζουν με ενώσεις του αλουμινίου έτσι ώστε να ανακλαστούν οι ακτίνες του Ηλίου μειώνοντας έτσι την θερμοκρασία. Κάτι δηλαδή αντίστοιχο με ηφαιστειακές εκρήξεις (π.χ. Πινατούμπο, 1991) που αποδεδειγμένα οδήγησαν ολόκληρη την θερμοκρασία του πλανήτη μας σε σημαντικά χαμηλότερες τιμές. Αν ήταν να ποντάρω θα έλεγα ότι τέτοια πειράματα έχουν σίγουρα γίνει.
Φυσικά δεν γνωρίζω την συχνότητα και την έκτασή τους γιατί αν ήξερα, δεν θα έγραφα αυτό το άρθρο, τουλάχιστον αρτιμελής. Σίγουρα είναι ένα πείραμα το οποίο δεν “θέλουν” να γίνει και βούκινο, αλλά ταυτόχρονα δεν είναι και κάτι το τραγικό, εφόσον βέβαια δεν έχει γίνει σε υπερβολικό βαθμό. Όσον αφορά τα γενετικά πειράματα, έχουμε αρκετούς περίεργους γύρω μας που σίγουρα είναι αποτέλεσμα αρειανών πειραμάτων. Αυτό που έχω να π είναι μην πιστεύετε τις άπειρες εικόνες δορυφόρων (απλά κάντε google τις λέξεις “chemtrails + satellite +image”) που κυκλοφορούν. Αρχικά προσέξτε ότι αρκετές από αυτές ΔΕΝ έχουν ημερομηνία κωδικό τροχιάς. Άλλες έχουν κωδικό και ημερομηνία αλλά έχουν όμως και Photoshop. Από την άλλη πρέπει να είναι εντελώς ηλίθιοι να επιχειρούν κάτι που ο δορυφόρος μπορεί να εντοπίσει στο ορατό φάσμα. Μπορούν με άλλα λόγια να τα αμολήσουν νύχτα, πολύ ψηλά στην ατμόσφαιρα εξασφαλίζοντας την παραμονή τους για αρκετό καιρό ώστε να εκτιμήσουν τα αποτελέσματα (και βέβαια αναφέρομαι σε πειράματα σχετικά με το κλίμα και όχι σε “χαζά” σχόλια περί γενετικών πειραμάτων. Αυτά μας τα κάνουν από την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τους μισθούς και τις συντάξεις ούτως η άλλως).
Αυτό που όντως επίσης ισχύει είναι το εξής: Τα αέρια και οι “γραμμές” των αεροπλάνων έχουν επίπτωση στο κλίμα από την άποψη χημικών που καταλήγουν στην ατμόσφαιρα (και που συνδέονται και με την όξινη βροχή) καθώς και “τεχνητά) σύννεφα (ανθρωπογενούς προέλευσης) τα οποία όπως [προείπα) έχουν επίδραση στο τοπικό κλίμα.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου