ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΛΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ.
Αυτή τη φορά δεν έχουμε καμιά δικαιολογία.
Εάν ενδιαφερόμαστε πραγματικά για την πνευματική καλλιέργεια των παιδιών μας, έχουμε υποχρέωση να προστατέψουμε την ελληνική γλώσσα, αυτόν τον πολύτιμο πνευματικό θησαυρό που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας.
Η σωστή εκμάθηση και κατανόηση της ελληνικής γλώσσας είναι το κλειδί, με το οποίο μπορεί ο μαθητής να ξεκλειδώσει όλες τις επιστήμες. Είναι το απαραίτητο εργαλείο στα χέρια του μαθητή που θα του επιτρέψει να κατανοήσει με ευκολία της έννοιες της φυσικής, των μαθηματικών, της χημείας, της βιολογίας κ.τ.λ.
Είναι το εργαλείο με το οποίο θα ανοίξει το παράθυρο στη γνώση.
Αυτό το πολύτιμο εργαλείο θέλουν να στερήσουν από τα παιδιά μας, «οι πεφωτισμένοι» του Υπουργείου Α-παιδείας και οι δήθεν Υπερεπιστήμονες γλωσσολόγοι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σε συνεργασία με τους «έλληνες» δασκάλους και τους καθηγητές, οι οποίοι συνεργούν στην πνευματική εξόντωση των παιδιών μας και τον αφελληνισμό των Ελλήνων.
Οι συγγραφείς του νέου βιβλίου Γραμματική Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού είναι οι κ. Ειρήνη Φιλιππάκη – Warburton, ομότιμη καθηγήτρια του πανεπιστημίου Reading U.K., ο David Holton γλωσσολόγος, Καθηγητής Πανεπιστηµίου Cambridge και Peter Mackridge, γλωσσολόγος, Οµότιµος Καθηγητής Πανεπιστηµίου Οξφόρδης. (Τα ονόματα των οποίων βρίσκονται στην λίστα των 140 γλωσσολόγων που υπέγραψαν για να μας πείσουν για την ορθότητα του βιβλίου και για να κατασπαράξουν, οι ανωτάτου επιπέδου καθηγητές πανεπιστημίου την ταπεινή δασκάλα της Ραφήνας, που τόλμησε να διαμαρτυρηθεί για την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας. Δεν αμφισβητούμε την καταλληλότητα του βιβλίου για τα ξενόγλωσσα παιδιά).
Η κυρία Φιλιππάκη – Warburton συμμετείχε ως σύμβουλος σε προγράμματα Εκπαίδευσης Μουσουλµανοπαίδων , με τον κ. Σπύρο Μοσχονά (ο οποίος συνυπογράφει στη λίστα των 140) και τις κυρίες Δραγώνα, Φραγκουδάκη κ.τ.λ. για την εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης, ξένης γλώσσας
Το βιβλίο αυτό έχει εκδοθεί στα αγγλικά και απευθύνεται σε ξένους μαθητές για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως ΔΕΥΤΕΡΗ Ή ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ!
Και οι δάσκαλοι το μοιράζουν και το διδάσκουν στα ελληνόπουλα! Αν αυτό δεν είναι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, τότε τί ειναι;
Ο τίτλος του πρωτότυπου βιβλίου είναι Greek grammar : A comprehensive grammar of the modern language.
Στην Ελλάδα κυκλοφορεί με τον τίτλο: «Γραμματική της ελληνικής γλώσσας», σε μετάφραση του Βασίλη Σπυρόπουλου, εκδόσεις Πατάκη από το 1999.
Μειώνουν τα φωνήεντα, από 7 γίνονται 5. Στη σελίδα 36 στη σακούλα με τίτλο ΦΩΝΗΕΝΤΑ (άνω φώτο) έχουν τα α,ε, ι, ο, ου και προσπαθούν να μας πείσουν οι υπερασπιστές του βιβλίου πως γράφουν ΦΩΝΗΕΝΤΑ αλλά εννοούν φθόγγους, ενώ στη σακούλα με τα ΣΥΜΦΩΝΑ έχουν 15 σύμφωνα και τα δίψηφα γκ,μπ, ντ, (Μέχρι να γίνουν g,b,d την επόμενη φορά), ενώ το ζ το γράφουν z σχεδόν παντού.
Το όνειρο της Διαμαντοπούλου γίνεται επιτέλους πραγματικότητα.
Η καταστροφή της ελληνικής γλώσσας είναι γεγονός!
Στη σελίδα 40 στην στήλη με τα γράμματα που αντιστοιχούν στους φθόγγους λείπουν τα γράμματα ξ και ψ και δίπλα, σε παραθυράκι εξηγούν ότι προέρχονται από τα κ+σ και π+σ αντίστοιχα, γι’ αυτό και δεν τα περιλαμβάνουν στον πίνακα με τα γράμματα. (Δηλαδή δεν χρειαζόμαστε τα ξ και ψ γιατί έχουμε τα κ, σ, και π. Επιφυλάσσονται να τα καταργήσουν οριστικά την επόμενη φορά). Επίσης σημειώνουν πως το σ προφέρεται z και όχι ζ.
Με αυτό το βιβλίο κάνουν ένα μεγάλο βήμα για την κατάργηση της «ιστορικής ορθογραφίας» και την εισαγωγή της «φωνητικής ορθογραφίας», δηλ. ένα ι , ένα ο κ.τ.λ. ,με την οποία χάνεται η ετυμολογία των λέξεων και μας αποσυνδέει οριστικά από τους αρχαίους αλλά και τους νεότερους έλληνες συγγραφείς. Η νέα ελληνική γραφή δεν θα έχει καμία σχέση μ’ αυτή των αρχαίων ελληνικών. Καταργούν την αρχαιότερη γλώσσα του κόσμου, η οποία μετέδωσε την γνώση, τις επιστήμες, τον πολιτισμό και τον χριστιανισμό σε όλο τον κόσμο, ενώ εξακολουθούν να επιμένουν σε όλα τα σχολικά βιβλία, της ιστορίας , των θρησκευτικών αλλά και της γεωγραφίας (Α΄ Γυμνασίου) πως το ελληνικό αλφάβητο προέρχεται από το Φοινικικό, παρά τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις που τους διαψεύδουν καθημερινά και συνεχίζουν τις ψευτοθεωρίες περί ινδοευρωπαϊκής φυλής με τις οποίες γελάει κάθε πικραμένος, σοβαρός ιστορικός και αρχαιολόγος στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η ΟΛΜΕ απέστειλλε ανοικτή επιστολή με την οποία μας καλεί σε συστράτευση για το θέμα των περικοπών στους μισθούς, για τον περιορισμό των θέσεων εργασίας τους και για τα νέα μέτρα, αδιαφορώντας (για άλλη μια φορά) για το επίπεδο της παιδείας και μας προτρέπει να ασχολούμαστε με θέματα που αφορούν την φυσική μας επιβίωση και να μην ασχολούμαστε με τις γραμματικές.
Σ’ αυτό το συμπέρασμα μας οδηγεί η φράση στην επιστολή της ΟΛΜΕ ότι: «Όταν οι μαθητές μας διπλώνονται από την πείνα στην τάξη ή στην αυλή, όταν η άνεργη μάνα μιλάει “για το άδειο ψυγείο”, καμία γραμματική δε μπορεί να αποδώσει τον ανθρώπινο πόνο».
Να υποθέσω ότι τυχαία αναφέρεστε στη γραμματική;
Ασφαλώς προέχει η φυσική επιβίωση των παιδιών μας, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα κλείσουμε τα μάτια στα εθνικά εγκλήματα που συντελούνται εις βάρος του ελληνικού λαού, συμπεριλαμβανομένης και της παιδείας. Αυτός άλλωστε ήταν και ο στόχος της οικονομικής μας εξαθλίωσης, να μας απασχολούν με τα οικονομικά ζητήματα για να ολοκληρώσουν ανενόχλητοι τα υπόλοιπα σχέδιά τους, όπως τον διαμελισμό της Ελλάδας για παράδειγμα, που νομοθέτησαν με τον Καλλικράτη, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ και τον διαφημίζεται εσείς οι δάσκαλοι στα ελληνικά σχολεία, μέσα από τα βιβλία, που παραλαμβάνεται, και διδάσκεται στα παιδιά μας αδιαμαρτύρητα, όπως των αγγλικών της Δ΄ δημοτικού σελίδα 15, όπου εικονίζεται ο χάρτης της Ελλάδας διαμελισμένης όπως τον ονειρεύονται Σλάυοι, Τουρκαλβανοί και Εβραίοι χωρίς την Μακεδονία, την Θράκη, την Ήπειρο, την Κρήτη και τα νησιά του Αιγαίου.
Σβήνουν την Ελλάδα μέσα από τα βιβλία, αλλάζουν την ιστορία, προωθούν την παγκοσμιοποίηση και τον πολυπολιτισμό, καταργούν σιγά σιγά την γλώσσα μας.
ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!
Ο κάθε ένας από μας πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.
Έχουμε υποχρέωση να υπερασπιστούμε την γη μας, την ιερή κληρονομιά μας, την γλώσσα μας, την ιστορία μας την πίστη μας, τη ζωή μας, την περιουσία μας. Αν δεν το κάνουμε εμείς τώρα, δεν θα το κάνει κανείς.
Μην περιμένετε να μας οργανώσει κανείς.
Ούτε κόμματα, ούτε συνδικαλιστές, ούτε εκπαιδευτικοί, ούτε σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων.
Είναι όλο το σύστημα ελεγχόμενο από τα κόμματα για να μην αλλάζει ποτέ τίποτα και καταπνίγουν οποιαδήποτε αντίδραση.
Δεν χρειάζονται συγκεντρώσεις και πορείες διαμαρτυρίας, χημικά κτ.λ,. Επιστρέφουμε απλώς τα βιβλία στους δασκάλους, ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και απαιτούμε ένα σωστό βιβλίο ελληνικής γραμματικής όπως τη γραμματική του Τζαρτζάνου.
Έχουμε κάθε δικαίωμα να το απαιτήσουμε και θα το απαιτήσουμε, διαφορετικά τι λόγο έχουμε να στέλνουμε τα παιδιά μας στο σχολείο;
Δεν έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε για την κατάσταση της παιδείας, αν συνεχίσουμε να αδρανούμε και να αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα ότι σερβίρουν στα παιδιά μας οι διάφορες λέσχες.
Εάν θέλουν οι εκπαιδευτικοί μπορούν να βοηθήσουν, ενημερώνοντας τους γονείς και προτρέποντάς τους να επιστρέψουν τα απαράδεκτα βιβλία γραμματικής. Θα το κάνουν;
Οι γονείς θα είναι στο πλευρό σας στον αγώνα για την διεκδίκηση της αξιοπρεπούς διαβίωσης που δικαιούστε, εσείς θα είστε στο πλευρό των γονέων και των μαθητών για μια πραγματικά ελληνική παιδεία που τόσο πολύ επιθυμούμε;;;;
Μια ερώτηση
Στην λίστα των ονομάτων των 140 καθηγητών (οι περισσότεροι διδάσκουν σε ξένα πανεπιστήμια την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα), συμπεριλαμβάνεται το όνομα της κυρίας Μάρω Κακριδή-Φερράρι, γλωσσολόγος, Επίκουρη Καθηγήτρια Ε.Κ.Π.Α.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει κάποια συγγενική σχέση με τον καθηγητή Ιωάννη Θ. Κακριδή, ο οποίος προσπάθησε να εισαγάγει το μονοτονικό στην παιδεία και την επιστήμη το 1941-1942 και καταδικάστηκε από το Πειθαρχικό Συμβούλιο του Πανεπιστημίου Αθηνών σε δίμηνη απόλυση και αναγκάστηκε να παραιτηθεί από την έδρα του, μετά την «Δίκη των τόνων » που κίνησε εναντίον του η Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παραδόξως όμως, το 1964 τον επανέφερε ο …Γεώργιος Παπανδρέου, πρωθυπουργός τότε της Ελλάδας και …τον διόρισε πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου!
Τι είδους άνθρωποι μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν ακόμη;
Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω…..
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
Ευαγγέλου, Ο. Παλαιολόγου, Ν. (2005) Η ανάγκη ενίσχυσης της διαπολιτισμικότητας μέσα από το Αναλυτικό Πρόγραμμα: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών, στο: Γεωργογιάννης, Π. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, 8ο Διεθνές Συνέδριο, Τόμος ΙΙ, Πάτρα,σσ. 289-300.
Ευαγγέλου, Ο., Κάντζου, Ν. (2009) SOS Ρατσισμός: Διαπολιτισμικές διαθεματικές δραστηριότητες για την αντιμετώπιση του ρατσισμού. Με αφορμή την 21η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού. Μια πρόταση για τη ΣΤ΄ τάξη του δημοτικού, Περιοδικό Σύγχρονο Δημοτικό Σχολείο. Έρευνα – Θεωρία – Πράξη, Τεύχος Νο 8, Μάρτιος-Απρίλιος, Εκδόσεις Δίπτυχο. σσ. 66-73.
Εισήγηση στις εργασίες του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου, με θέμα «Παγκοσμιοποίηση – Μετανάστευση, Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», που διοργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΚΕ.Δ.ΕΚ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, στις 11-13 Ιουλίου 2008
Σταυρινούδη, Α., Παλαιολόγου, Ν., Ευαγγέλου, Ο. (2008) «Η ένταξη των αλλοδαπών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Ζητήματα μεταναστευτικής πολιτικής. Η περίπτωση της Ελλάδας», στο Γεωργογιάννης, Π. (επιμ.) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση και τα
Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, 11ο Διεθνές Συνέδριο, Πάτρα, τόμος Ι, σελ. 120-134.
Εισήγηση στις εργασίες του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου, με θέμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση – Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας», που διοργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΚΕ.Δ.ΕΚ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, στις 19-21 Ιουνίου 2009, στην Αίθουσα Τελετών Πανεπιστημίου Πατρών (Κτίριο Πρυτανείας).
Περιμένετε ακόμα από τους καθηγητές των Πανεπιστημίων να ενδιαφερθούν για την Ελλάδα και τα ελληνόπουλα;
Αυτή τη φορά δεν έχουμε καμιά δικαιολογία.
Εάν ενδιαφερόμαστε πραγματικά για την πνευματική καλλιέργεια των παιδιών μας, έχουμε υποχρέωση να προστατέψουμε την ελληνική γλώσσα, αυτόν τον πολύτιμο πνευματικό θησαυρό που κληρονομήσαμε από τους προγόνους μας.
Η σωστή εκμάθηση και κατανόηση της ελληνικής γλώσσας είναι το κλειδί, με το οποίο μπορεί ο μαθητής να ξεκλειδώσει όλες τις επιστήμες. Είναι το απαραίτητο εργαλείο στα χέρια του μαθητή που θα του επιτρέψει να κατανοήσει με ευκολία της έννοιες της φυσικής, των μαθηματικών, της χημείας, της βιολογίας κ.τ.λ.
Είναι το εργαλείο με το οποίο θα ανοίξει το παράθυρο στη γνώση.
Αυτό το πολύτιμο εργαλείο θέλουν να στερήσουν από τα παιδιά μας, «οι πεφωτισμένοι» του Υπουργείου Α-παιδείας και οι δήθεν Υπερεπιστήμονες γλωσσολόγοι του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, σε συνεργασία με τους «έλληνες» δασκάλους και τους καθηγητές, οι οποίοι συνεργούν στην πνευματική εξόντωση των παιδιών μας και τον αφελληνισμό των Ελλήνων.
Οι συγγραφείς του νέου βιβλίου Γραμματική Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού είναι οι κ. Ειρήνη Φιλιππάκη – Warburton, ομότιμη καθηγήτρια του πανεπιστημίου Reading U.K., ο David Holton γλωσσολόγος, Καθηγητής Πανεπιστηµίου Cambridge και Peter Mackridge, γλωσσολόγος, Οµότιµος Καθηγητής Πανεπιστηµίου Οξφόρδης. (Τα ονόματα των οποίων βρίσκονται στην λίστα των 140 γλωσσολόγων που υπέγραψαν για να μας πείσουν για την ορθότητα του βιβλίου και για να κατασπαράξουν, οι ανωτάτου επιπέδου καθηγητές πανεπιστημίου την ταπεινή δασκάλα της Ραφήνας, που τόλμησε να διαμαρτυρηθεί για την κακοποίηση της ελληνικής γλώσσας. Δεν αμφισβητούμε την καταλληλότητα του βιβλίου για τα ξενόγλωσσα παιδιά).
Η κυρία Φιλιππάκη – Warburton συμμετείχε ως σύμβουλος σε προγράμματα Εκπαίδευσης Μουσουλµανοπαίδων , με τον κ. Σπύρο Μοσχονά (ο οποίος συνυπογράφει στη λίστα των 140) και τις κυρίες Δραγώνα, Φραγκουδάκη κ.τ.λ. για την εκμάθηση της ελληνικής ως δεύτερης, ξένης γλώσσας
Το βιβλίο αυτό έχει εκδοθεί στα αγγλικά και απευθύνεται σε ξένους μαθητές για την εκμάθηση της ελληνικής γλώσσας ως ΔΕΥΤΕΡΗ Ή ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ!
Και οι δάσκαλοι το μοιράζουν και το διδάσκουν στα ελληνόπουλα! Αν αυτό δεν είναι ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ, τότε τί ειναι;
Ο τίτλος του πρωτότυπου βιβλίου είναι Greek grammar : A comprehensive grammar of the modern language.
Στην Ελλάδα κυκλοφορεί με τον τίτλο: «Γραμματική της ελληνικής γλώσσας», σε μετάφραση του Βασίλη Σπυρόπουλου, εκδόσεις Πατάκη από το 1999.
Μειώνουν τα φωνήεντα, από 7 γίνονται 5. Στη σελίδα 36 στη σακούλα με τίτλο ΦΩΝΗΕΝΤΑ (άνω φώτο) έχουν τα α,ε, ι, ο, ου και προσπαθούν να μας πείσουν οι υπερασπιστές του βιβλίου πως γράφουν ΦΩΝΗΕΝΤΑ αλλά εννοούν φθόγγους, ενώ στη σακούλα με τα ΣΥΜΦΩΝΑ έχουν 15 σύμφωνα και τα δίψηφα γκ,μπ, ντ, (Μέχρι να γίνουν g,b,d την επόμενη φορά), ενώ το ζ το γράφουν z σχεδόν παντού.
Το όνειρο της Διαμαντοπούλου γίνεται επιτέλους πραγματικότητα.
Η καταστροφή της ελληνικής γλώσσας είναι γεγονός!
Στη σελίδα 40 στην στήλη με τα γράμματα που αντιστοιχούν στους φθόγγους λείπουν τα γράμματα ξ και ψ και δίπλα, σε παραθυράκι εξηγούν ότι προέρχονται από τα κ+σ και π+σ αντίστοιχα, γι’ αυτό και δεν τα περιλαμβάνουν στον πίνακα με τα γράμματα. (Δηλαδή δεν χρειαζόμαστε τα ξ και ψ γιατί έχουμε τα κ, σ, και π. Επιφυλάσσονται να τα καταργήσουν οριστικά την επόμενη φορά). Επίσης σημειώνουν πως το σ προφέρεται z και όχι ζ.
Με αυτό το βιβλίο κάνουν ένα μεγάλο βήμα για την κατάργηση της «ιστορικής ορθογραφίας» και την εισαγωγή της «φωνητικής ορθογραφίας», δηλ. ένα ι , ένα ο κ.τ.λ. ,με την οποία χάνεται η ετυμολογία των λέξεων και μας αποσυνδέει οριστικά από τους αρχαίους αλλά και τους νεότερους έλληνες συγγραφείς. Η νέα ελληνική γραφή δεν θα έχει καμία σχέση μ’ αυτή των αρχαίων ελληνικών. Καταργούν την αρχαιότερη γλώσσα του κόσμου, η οποία μετέδωσε την γνώση, τις επιστήμες, τον πολιτισμό και τον χριστιανισμό σε όλο τον κόσμο, ενώ εξακολουθούν να επιμένουν σε όλα τα σχολικά βιβλία, της ιστορίας , των θρησκευτικών αλλά και της γεωγραφίας (Α΄ Γυμνασίου) πως το ελληνικό αλφάβητο προέρχεται από το Φοινικικό, παρά τις αρχαιολογικές ανακαλύψεις που τους διαψεύδουν καθημερινά και συνεχίζουν τις ψευτοθεωρίες περί ινδοευρωπαϊκής φυλής με τις οποίες γελάει κάθε πικραμένος, σοβαρός ιστορικός και αρχαιολόγος στην Ελλάδα και το εξωτερικό.
Η ΟΛΜΕ απέστειλλε ανοικτή επιστολή με την οποία μας καλεί σε συστράτευση για το θέμα των περικοπών στους μισθούς, για τον περιορισμό των θέσεων εργασίας τους και για τα νέα μέτρα, αδιαφορώντας (για άλλη μια φορά) για το επίπεδο της παιδείας και μας προτρέπει να ασχολούμαστε με θέματα που αφορούν την φυσική μας επιβίωση και να μην ασχολούμαστε με τις γραμματικές.
Σ’ αυτό το συμπέρασμα μας οδηγεί η φράση στην επιστολή της ΟΛΜΕ ότι: «Όταν οι μαθητές μας διπλώνονται από την πείνα στην τάξη ή στην αυλή, όταν η άνεργη μάνα μιλάει “για το άδειο ψυγείο”, καμία γραμματική δε μπορεί να αποδώσει τον ανθρώπινο πόνο».
Να υποθέσω ότι τυχαία αναφέρεστε στη γραμματική;
Ασφαλώς προέχει η φυσική επιβίωση των παιδιών μας, αυτό όμως δε σημαίνει ότι θα κλείσουμε τα μάτια στα εθνικά εγκλήματα που συντελούνται εις βάρος του ελληνικού λαού, συμπεριλαμβανομένης και της παιδείας. Αυτός άλλωστε ήταν και ο στόχος της οικονομικής μας εξαθλίωσης, να μας απασχολούν με τα οικονομικά ζητήματα για να ολοκληρώσουν ανενόχλητοι τα υπόλοιπα σχέδιά τους, όπως τον διαμελισμό της Ελλάδας για παράδειγμα, που νομοθέτησαν με τον Καλλικράτη, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ’ ΑΥΤΟ και τον διαφημίζεται εσείς οι δάσκαλοι στα ελληνικά σχολεία, μέσα από τα βιβλία, που παραλαμβάνεται, και διδάσκεται στα παιδιά μας αδιαμαρτύρητα, όπως των αγγλικών της Δ΄ δημοτικού σελίδα 15, όπου εικονίζεται ο χάρτης της Ελλάδας διαμελισμένης όπως τον ονειρεύονται Σλάυοι, Τουρκαλβανοί και Εβραίοι χωρίς την Μακεδονία, την Θράκη, την Ήπειρο, την Κρήτη και τα νησιά του Αιγαίου.
Σβήνουν την Ελλάδα μέσα από τα βιβλία, αλλάζουν την ιστορία, προωθούν την παγκοσμιοποίηση και τον πολυπολιτισμό, καταργούν σιγά σιγά την γλώσσα μας.
ΑΠΟ ΜΑΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ!
Ο κάθε ένας από μας πρέπει να πάρει την κατάσταση στα χέρια του.
Έχουμε υποχρέωση να υπερασπιστούμε την γη μας, την ιερή κληρονομιά μας, την γλώσσα μας, την ιστορία μας την πίστη μας, τη ζωή μας, την περιουσία μας. Αν δεν το κάνουμε εμείς τώρα, δεν θα το κάνει κανείς.
Μην περιμένετε να μας οργανώσει κανείς.
Ούτε κόμματα, ούτε συνδικαλιστές, ούτε εκπαιδευτικοί, ούτε σύλλογοι γονέων και κηδεμόνων.
Είναι όλο το σύστημα ελεγχόμενο από τα κόμματα για να μην αλλάζει ποτέ τίποτα και καταπνίγουν οποιαδήποτε αντίδραση.
Δεν χρειάζονται συγκεντρώσεις και πορείες διαμαρτυρίας, χημικά κτ.λ,. Επιστρέφουμε απλώς τα βιβλία στους δασκάλους, ΩΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ και απαιτούμε ένα σωστό βιβλίο ελληνικής γραμματικής όπως τη γραμματική του Τζαρτζάνου.
Έχουμε κάθε δικαίωμα να το απαιτήσουμε και θα το απαιτήσουμε, διαφορετικά τι λόγο έχουμε να στέλνουμε τα παιδιά μας στο σχολείο;
Δεν έχουμε δικαίωμα να διαμαρτυρόμαστε για την κατάσταση της παιδείας, αν συνεχίσουμε να αδρανούμε και να αποδεχόμαστε αδιαμαρτύρητα ότι σερβίρουν στα παιδιά μας οι διάφορες λέσχες.
Εάν θέλουν οι εκπαιδευτικοί μπορούν να βοηθήσουν, ενημερώνοντας τους γονείς και προτρέποντάς τους να επιστρέψουν τα απαράδεκτα βιβλία γραμματικής. Θα το κάνουν;
Οι γονείς θα είναι στο πλευρό σας στον αγώνα για την διεκδίκηση της αξιοπρεπούς διαβίωσης που δικαιούστε, εσείς θα είστε στο πλευρό των γονέων και των μαθητών για μια πραγματικά ελληνική παιδεία που τόσο πολύ επιθυμούμε;;;;
Μια ερώτηση
Στην λίστα των ονομάτων των 140 καθηγητών (οι περισσότεροι διδάσκουν σε ξένα πανεπιστήμια την ελληνική ως δεύτερη γλώσσα), συμπεριλαμβάνεται το όνομα της κυρίας Μάρω Κακριδή-Φερράρι, γλωσσολόγος, Επίκουρη Καθηγήτρια Ε.Κ.Π.Α.
Θα ήθελα να ρωτήσω εάν έχει κάποια συγγενική σχέση με τον καθηγητή Ιωάννη Θ. Κακριδή, ο οποίος προσπάθησε να εισαγάγει το μονοτονικό στην παιδεία και την επιστήμη το 1941-1942 και καταδικάστηκε από το Πειθαρχικό Συμβούλιο του Πανεπιστημίου Αθηνών σε δίμηνη απόλυση και αναγκάστηκε να παραιτηθεί από την έδρα του, μετά την «Δίκη των τόνων » που κίνησε εναντίον του η Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών. Παραδόξως όμως, το 1964 τον επανέφερε ο …Γεώργιος Παπανδρέου, πρωθυπουργός τότε της Ελλάδας και …τον διόρισε πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου!
Τι είδους άνθρωποι μας κυβέρνησαν και μας κυβερνούν ακόμη;
Ρίξτε μια ματιά στα παρακάτω…..
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΙΕΘΝΩΝ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ
Ευαγγέλου, Ο. Παλαιολόγου, Ν. (2005) Η ανάγκη ενίσχυσης της διαπολιτισμικότητας μέσα από το Αναλυτικό Πρόγραμμα: Διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών, στο: Γεωργογιάννης, Π. Διαπολιτισμική Εκπαίδευση. Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, 8ο Διεθνές Συνέδριο, Τόμος ΙΙ, Πάτρα,σσ. 289-300.
Ευαγγέλου, Ο., Κάντζου, Ν. (2009) SOS Ρατσισμός: Διαπολιτισμικές διαθεματικές δραστηριότητες για την αντιμετώπιση του ρατσισμού. Με αφορμή την 21η Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού. Μια πρόταση για τη ΣΤ΄ τάξη του δημοτικού, Περιοδικό Σύγχρονο Δημοτικό Σχολείο. Έρευνα – Θεωρία – Πράξη, Τεύχος Νο 8, Μάρτιος-Απρίλιος, Εκδόσεις Δίπτυχο. σσ. 66-73.
Εισήγηση στις εργασίες του 11ου Διεθνούς Συνεδρίου, με θέμα «Παγκοσμιοποίηση – Μετανάστευση, Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα και Διαπολιτισμική Εκπαίδευση», που διοργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΚΕ.Δ.ΕΚ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, στις 11-13 Ιουλίου 2008
Σταυρινούδη, Α., Παλαιολόγου, Ν., Ευαγγέλου, Ο. (2008) «Η ένταξη των αλλοδαπών στην Ευρωπαϊκή Ένωση: Ζητήματα μεταναστευτικής πολιτικής. Η περίπτωση της Ελλάδας», στο Γεωργογιάννης, Π. (επιμ.) Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση και τα
Ελληνικά ως δεύτερη ή ξένη γλώσσα, 11ο Διεθνές Συνέδριο, Πάτρα, τόμος Ι, σελ. 120-134.
Εισήγηση στις εργασίες του 12ου Διεθνούς Συνεδρίου, με θέμα «Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Μετανάστευση – Διαχείριση Συγκρούσεων και Παιδαγωγική της Δημοκρατίας», που διοργάνωσε το Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης (ΚΕ.Δ.ΕΚ) του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Πατρών, στις 19-21 Ιουνίου 2009, στην Αίθουσα Τελετών Πανεπιστημίου Πατρών (Κτίριο Πρυτανείας).
Περιμένετε ακόμα από τους καθηγητές των Πανεπιστημίων να ενδιαφερθούν για την Ελλάδα και τα ελληνόπουλα;
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου