ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΠΟΥΣΑ ΠΑΙΔΕΙΑ.
ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΝ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟ ΕΝΝΟΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΟΤΙ ΘΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ,ΑΛΛΑ ΕΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΤΟΤΕ ΙΣΩΣ ( ΕΛΠΙΖΩ) ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΚΑΙ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ,ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΑΤΩΝ,ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΣΟΒΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΜΑΣ .
Φέτος έγινε τεράστιος θόρυβος για την αδυναμία του υπουργείου να έχει έτοιμα τα σχολικά βιβλία με την έναρξη της σχολικής χρονιάς. Απίστευτη προχειρότητα, που δεν δικαιολογείται, από τις οικονομικές περικοπές σε συνθήκες κρίσης. Όμως, το κύριο πρόβλημα με τα σχολικά βιβλία δεν είναι πότε δίνονται, αλλά το τι γράφουν. Ή τι παραλείπουν πολλές φορές...
Η Ιστορία διδάσκεται στα παιδιά μας, χωρίς να καλλιεργεί ούτε την υπερηφάνεια για την Πατρίδα τους, ούτε την κριτική σκέψη. Σαν να διδάσκεται, όχι σε Ελληνόπουλα, αλλά σε... «μαθητευόμενους διεθνιστές» άλλων καιρών...
...και άλλων καθεστώτων! Ακόμα, εξαφανίστηκαν ή υποβαθμίστηκαν από τα σχολικά βιβλία Έλληνες στοχαστές: Όπως ο Παπαδιαμάντης, ο Κωστής Παλαμάς, ο Βιζυινός, ο Παπαντωνίου, ο Θεοτοκάς, ολόκληρη η γενιά του τριάντα... Σαν ένα αόρατο χέρι να έσβησε κάθε αναφορά στην εθνική ίδιο-προσωπεία, στην εθνική παράδοση του τόπου αυτού.
Σαν να μη θέλουμε τα παιδιά μας να νιώσουν την Ελληνικότητα και να γίνουν μέτοχοι της Πολιτιστικής μας παράδοσης. Τη στιγμή μάλιστα που όλοι οι άλλοι λαοί προχωρούν αντίστροφα: τη στιγμή που οι Βρετανοί ανακαλύπτουν τη «Βρετανικότητα» και οι Ισπανοί την «Ισπανικότητα»... Για να μη μιλήσουμε για Γερμανούς, Αυστριακούς, Δανούς, Σουηδούς και Ολλανδούς. Πάμε ανάποδα απ’ όλους τους άλλους...Αυτό θα το τελειώσω! Και το περιεχόμενο των διδακτικών βιβλίων – όλων των βιβλίων –θα αναθεωρηθεί από επιτροπές που θα λειτουργήσουν υπό την εποπτεία Ακαδημίας Αθηνών.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου