ΣΑΦΩΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΔΙΟΔΙΩΝ ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΑΛΛΕΣ ΘΕΣΕΙΣ
Α) ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΔΙΟΔΙΑ
Β) ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΔΕΗ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ
Γ) ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΟΤΕ ΜΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ
Δ) ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΝΕΡΟ ΜΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΥΞΗΣΕΙΣ
Ε) ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΑ
ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΥΟ ΤΙΜΕΣ
ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΔΡΑΧΜΕΣ
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΕΝΑ ΠΡΩΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΓΝΩΣΤΟ ΚΑΦΕ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΟΥ
ΕΝΑ ΤΣΑΙ= 3,50 ΕΥΡΩ
ΕΝΑ ΚΑΦΕ = 3,00 ΕΥΡΩ
ΕΝΑ ΤΟΣΤ = 3,80 ΕΥΡΩ
ΜΕ ΔΥΟ ΤΙΜΕΣ ΤΩΡΑ
ΕΝΑ ΤΣΑΙ = 3,50 ΕΥΡΩ Η 3,50Χ340.75=1.192 ΔΡΑΧΜΕΣ
ΕΝΑ ΚΑΦΕ = 3,00 ΕΥΡΩ Η 3,00Χ340,75=1.022 ΔΡΑΧΜΕΣ
ΕΝΑ ΤΟΣΤ = 3,80 ΕΥΡΩ Η 3,80Χ340,75=1.294 ΔΡΑΧΜΕΣ
ΤΑ ΣΥΝΟΛΑ ΤΩΝ ΤΙΜΩΝ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΡΩΠΗ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΥΡΩΠΗ
ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ;
ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΚΑΤΡΑΚΥΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ
ΑΡΑ ΕΝΑ ΚΙΝΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΡΑΦΗΣ ΤΗΣ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΔΡΑΧΜΗΣ ΚΑΙ ΕΥΡΩ
ΚΑΙ ΜΕΤΑ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΟΥΛΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΜΑΣ
Το «κίνηµα των διοδίων» προκαλεί ιλίγγους στο κυβερνητικό επιτελείο. Oχι γιατί το ∆ηµόσιο στερείται τα ποσά που του αναλογούν από την είσπραξη των τελών, αλλά κυρίως διότι...
η άρνηση ολοένα και περισσότερων οδηγών να καταβάλουν το τίµηµα των διοδίων στις εθνικές οδούς δηµιουργεί προηγούµενο γιαενδεχόµενη γενίκευση του φαινοµένου και σε άλλες καθηµερινές δραστηριότητες δυσαρεστηµένων πολιτών.
Στις κυβερνητικές συσκέψεις που έγιναν τις τελευταίες ηµέρες µε αφορµή την «ανταρσία» στα διόδια διατυπώθηκεη άποψη ότι δεν πρόκειται για µία παροδική αντίδραση που θα ξεφουσκώσει. Αντιθέτως,η κυβέρνηση πιστεύει ότι τόσο οι οργανωµένες όσο και οι µεµονωµένες εκδηλώσεις διαµαρτυρίας στους σταθµούς διοδίων εκφράζουν ένα «βουβό» µέχρι σήµερα κίνηµα πολιτών, που µε την άρνηση πληρωµής του τιµήµατος εκδηλώνει µία συσσωρευµένη δυσαρέσκεια µηνών απέναντι στη συνολική οικονοµική πολιτική. «Για φανταστείτε αύριο µεθαύριο να αρχίσουν οι πολίτες να µην πληρώνουνεισιτήρια στα µέσα µεταφοράς, να αρνούνται να πληρώσουν φόρους και νακαταβάλουν τις εισφορές τους στα δηµόσια ταµεία», εξηγούσε σε µία από τιςσυσκέψεις κορυφαίο κυβερνητικό στέλεχος προτείνοντας τη λήψη µέτρων που θα ανέκοπταν το κύµα διαµαρτυρίας για τα διόδια.
Το κλίµα στην κυβέρνηση για τις κινητοποιήσεις στους σταθµούςδιοδίων βάρυνε ακόµη περισσότερο µετά την «ηρωική» παρέµβαση του δηµάρχου Στυλίδας Απ. Γκλέτσου µε µπουλντόζα. Το γεγονός έδωσε αφορµή σε πολλούς βουλευτές τηςσυµπολίτευσης να εντείνουν τις πιέσεις τους προς την κυβέρνηση στην κατεύθυνση του να δώσει άµεσα λύση στο θέµα. Προκάλεσε όµως και ενδοκυβερνητική γκρίνια, καθώς τους τελευταίους µήνες ενώ πολλοί βουλευτές του ΠΑΣΟΚ έθεταν το ζήτηµα των διοδίων στα αρµόδια υπουργεία, εισέπρατταν την απάντηση ότι «πρόκειται για συµβάσεις παραχώρησης που έχουν υπογραφεί από τη Ν.∆.».
Πιέσεις. Ειδικά µετά τις βεβιασµένες παραχωρήσεις που έγιναν από κυβερνητικής πλευράς στην περιοχή της Λαµίας µε τηχορήγηση ειδικών καρτών διέλευσης γιατους κατοίκους, οι πιέσεις από βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που αισθάνθηκαν έκθετοι απέναντι στους ψηφοφόρους τους έγιναναφόρητες. «∆εν τολµάµε να πάµε στην περιφέρειά µας, µας περιµένουν στη γωνία» έλεγαν έξαλλοι βουλευτές του κυβερνώντος κόµµατος, διαπιστώνοντας ότι την ώρα που προσπαθούσαν να καθησυχάσουν τους πολίτες µε επιχειρήµατα, η κυβέρνηση θορυβηµένη από το ξήλωµα της µπάρας έσπευσε να κάνει υποχωρήσεις. Το «κίνηµα των διοδίων» έδειξε όµως παράλληλα ότι η κυβέρνηση δεν ήταν προετοιµασµένη να το αντιµετωπίσει. Μόλις προχθές εµφανίστηκε µε δύο γραµµές σε σχέση µε τις ενέργειες στις οποίες προτίθεται να προβεί, αφού ο µεν αρµόδιος υφυπουργός Μεταφορών Γιάννης Μαγκριώτης δήλωσε ότι η κυβέρνηση διαπραγµατεύεται τη µείωση των τιµών των διοδίων, κάτι που θα γίνει ώς τον Μάρτιο, ο δε υπουργός Υποδοµών, Μεταφορών και ∆ικτύων ∆ηµήτρης Ρέππας είπε σε βουλευτές του ΚΤΕ ΠΑΣΟΚ στη Βουλή ότι η κυβέρνηση δεν µπορεί να πέσει στην παγίδα να αναπροσαρµόσει τις τιµές, διότι οι παραχωρησιούχοι εταιρείες ενδεχοµένως να αξιώσουν µεγαλύτερα ποσά.
Οι συµβάσεις. Ο υπουργός δεν έκρυψε µάλιστα ότι στην παρούσαφάση η κυβέρνηση είναι αρκετά στριµωγµένη µε το θέµα των διοδίων, καθώς απαντώντας σε ερωτήµατα βουλευτών φέρεταινα παραδέχτηκε πως «αν τεθεί θέµα αναθεώρησης των συµβάσεων και οι εταιρείες αξιώσουν τα λεφτά τους, ενδεχοµένως να µην έχουµε να τους πληρώσουµε».
Επειτα από το «µπλέξιµο των γραµµών», ο κ. Μαγκριώτης ενηµερώνοντας τα µέλη της αρµόδιας επιτροπής της Βουλής ζήτησε παράταση δυόµισι µηνών απ’ όσουςταξιδεύουν στο εθνικό οδικό δίκτυο προκειµένου να διευθετήσουν το τίµηµα που θα καταβάλλεται. Ο ίδιος ανέφερε ότι ώς το τέλος Μαρτίου θα έχουν ολοκληρωθεί οι συζητήσεις µε τις 19 κατασκευαστικές εταιρείες και τις 26 τράπεζες που µετέχουν στο κονσόρτσιουµ των 5 µεγάλων αυτοκινητόδροµων της χώρας ώστε να διερευνηθούν αλλαγές στις σχετικές συµβάσεις παραχώρησης...
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου