ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 10 Μαρτίου 2010

GAMATO.INFO




ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΜΗΝΥΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΔΙΑΣΗΜΗΣ ΑΥΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ. ΤΑ ΤΣΑΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΔΟΕ ΕΠΙΑΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΛΙΚΑΡΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥΣ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΜΟΙΒΗ ΕΔΙΝΑΝ ΔΩΡΕΑΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΚΑΤΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ. Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΙΔΕΩΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΜΜΟΡΙΕΣ ΑΝΑΡΧΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΡΟΥΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗ. ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ? ΕΠΕΙΔΗ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΤΟ ΕΒΡΑΙΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΕΩΣ?

Θα ήθελα κι εγώ με τη σειρά μου να πω μερικά πράγματα για το Gamato.info, το οποίο δεν ήταν απλώς μία απλή διαδικτυακή σελίδα που προωθούσε την πειρατεία όπως ισχυρίζονται. Ήταν ένας τόπος όπου τα μέλη του διαμοιράζονταν πολιτισμό και τέχνη και είχαν την ευκαιρία να τα συζητήσουν. Σπουδάζω στο Μόναχο αλλά συντηρούμαι από τους γονείς μου στην Ελλάδα οπότε χωρίς το Gamato θα αναγκάζομαι να πληρώνω για τη μουσική και τις ταινίες, έτσι ώστε να μην διαπράττω ποινικό αδίκημα, αλλά θα πληρώνω τις γερμανικές τιμές με τους ελληνικούς μισθούς. Κάτι το οποίο δεν είναι και ιδιαίτερα εύκολο...Ας αφήσουνε λοιπόν τα παιδιά ελεύθερα καθώς το μόνο που έκαναν ήταν να καταφέρουν να μας βάλουν ένα χαμόγελο στα χείλη με τα τόσα και τόσα που συμβαίνουν κάθε μέρα στις ζωές μας και ακόμα περισσότερο χωρίς να ζητήσουν το παραμικρό αντάλλαγμα. Φυσικά δεν θα αγοράσω το κάθε υπερεκτιμημένο cd ή dvd από το οποίο επωφελούνται οι διάφορες εταιρίες που δήθεν καταπατήσαμε τα δικαιώματα τους. Και αν το δούμε και αλλιώς. Εγώ πήρα μερικά cd και dvd από τους φίλους μου. Είναι αυτό αδίκημα? Ναι κύριε είχα 850.000 φίλους. Δηλαδή από πότε δεν μπορώ να δώσω σε ένα ! φίλο μου μία ταινία? Με αυτή τη λογική δεν θα πρέπει να δίνουμε ούτε την νοικιασμένη ταινία από το βίντεο κλαμπ στον γείτονα γιατί μόνο εγώ την έχω πληρώσει.Ας ασχοληθούνε με τα πραγματικά προβλήματα που μαστίζουν τη χώρα και ας αφήσουν τα λίγα πράγματα που έχουν απομείνει και μας κάνουν να ξεχνιόμαστε λίγο από την καθημερινότητα.
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΡΧΗ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΩΝ BLOG ΟΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΑΥΤΟΙ ΤΗΣ ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΨΕΥΤΟΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΚΑ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ. ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΘΛΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More