ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΑΣΤΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣΑΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ, Ε ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΤΙΓΜΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥΣ ΒΟΗΘΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ......ΟΙ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΛΟΥΣΙΟΙ ΚΟΙΤΟΥΝ ΠΩΣ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΩΣ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ.
ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ ΣΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 80% ΤΟΥ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟΥ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑΥΤΙΚΟΣ ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ Η ΠΑΛΙ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ( ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΓΡΑΨΕΙ ΕΧΕΙ ΒΓΕΙ ΑΛΗΘΙΝΟ)
Χωρίς υπουργείο η ελληνική σημαία χάνει την αίγλη της. Μειώνεται έτσι συνεχώς η δύναμη του υπό ελληνική σημαία στόλου καθώς οι πλοιοκτήτες αντιδρούν αρνητικά στην κατάργηση του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας και της αλλαγής διοικητικής ομπρέλας για το Λιμενικό Σώμα. Συγκεκριμένα 204 πλοία έχουν φύγει από το ελληνικό νηολόγιο από το 2009 σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε η Ελληνική Επιτροπή Ναυτιλιακής Συνεργασίας Λονδίνου (το γνωστό Committee).
Το 2011 ο υπό ελληνική σημαία στόλος μειώθηκε κατά 52 στα 917. Στα 917 ελληνικά αυτά πλοία υπολογίζονταν και 127 υπό ναυπήγηση. Με βάση τα στοιχεία του Lloyds Reghister, ο ελληνόκτητος στόλος αριθμεί σήμερα 3.848 πλοία έναντι 3.996 πλοίων το 2010 ενώ για Έλληνες κατασκευάζονται σε διάφορα ναυπηγεία 621 πλοία έναντι 826 το 2010. Ο υπό ελληνική διαχείριση στόλος αντιπροσωπεύει το 7, % του παγκόσμιου στόλου και σε επίπεδο χωρητικότητας το 14,6% της παγκόσμιας χωρητικότητας έναντι 8% και 14,9% αντίστοιχα το 2010.
Ανά κατηγορία πλοίων οι Έλληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 22,7% του παγκόσμιου αριθμού δεξαμενόπλοιων (23,1% το 2010), και το 21,7% με όρους dwt (20,9% το 2010).
- Στον κλάδο των χημικών ελέγχουν το 8,7% των πλοίων (9,2% το 2010) και το 13,1% σε όρους dwt (13,3% πέρυσι).
- Στον κλάδο Liquid Gas Carriers το μερίδιο μειώθηκε στο 7,9% από 9,2% το 2010 σε αριθμό πλοίων και στο 4,8% από 6,4% με όρους.
- Στον κλάδο Ore & Bulk Carriers οι Ελληνες εφοπλιστές ελέγχουν το 16,4% των πλοίων (17,4% το 2010) και το 16,8% με όρους dwt ( 18,1% το 2010).
Η μέση ηλικία του ελληνόκτητου στόλου μειώθηκε στα 1,8 χρόνια κάτω από τον μέσο όρο ηλικίας του παγκοσμίου στόλου. Ο μέσος όρος ηλικίας του ελληνόκτητου στόλου είναι τα 11 χρόνια ενώ του παγκοσμίου τα 12,8 χρόνια.
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου