ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ΦΙΛΟΣ,ΓΝΩΣΤΟΣ Η ΑΠΟΜΑΚΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ


ΝΑΝΤΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Ή κύριε πρωθυπουργέ ... Δεν ξέρω πώς να σε αποκαλέσω, ίσως γιατί δεν ξέρω ακριβώς ποιος είναι ο ρόλος σου. Ο ρόλος σου στην πολιτική κατάσταση της χώρας κι εν τέλει ο ρόλος σου στην δική μου ζωή. Σου γράφω αυτό το γράμμα γιατί θέλω μια απάντηση, μια καθοδήγηση γιατί αγαπητέ μου Γιώργο με μπερδεύεις. Δεν ξέρω αν θέλεις να με εξολοθρεύσεις, να ευτελίσεις την ζωή μου, να με δυσκολέψεις, να με παραμυθιάσεις, να με βγάλεις στους δρόμους, να με οδηγήσεις στην μετανάστευση ή να πάρεις την γνώμη μου.

Μέχρι τώρα ότι έκανες το έκανες ερήμην μου, πάντα με τη δικαιολογία ότι όλα είναι για το καλό μου. Πως θα κρίνεις όμως εσύ το καλό μου όταν δεν με γνωρίζεις καν και δεν έχεις καμία διάθεση να με μάθεις; Δεν εννοώ να γνωριστούμε προσωπικά να γίνουμε φίλοι κι έτσι να μάθεις τις πραγματικές μου ανάγκες αγαπητέ μου Γιώργο. .όχι ξέρω ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατο. Πως μπορείς να γνωρίσεις 10 εκατομμύρια έλληνες; Αλλά αν θέλεις να αποφασίζεις για την ζωή μου πρέπει τουλάχιστον να με ακούσεις, κι εμένα και τους υπόλοιπους πολίτες της χώρας μας για τους οποίους εσύ και οι υπουργοί σου αποφασίζετε. Δε έχεις το δικαίωμα να παίζεις με τις ζωές μας έτσι, ή μάλλον με την ζωή μου έτσι, γιατί αυτό το γράμμα είναι πολύ προσωπική υπόθεση κι έτσι θα μιλήσω αποκλειστικά και μόνο για το εαυτό μου.

Λοιπόν, ας τα πάρουμε από τη αρχή τα πράγματα… με έβαλες σε ένα μνημόνιο, μου επέβαλλες καινούργιους φόρους, με «εξόρισες» στην ανεργία στα 40 μου χρόνια , με έκανες να χρωστώ τα μαλλιά της κεφαλής μου με τις περικοπές σου, κατήργησες τα εργασιακά μου δικαιώματα, μου ζητάς να σου πληρώσω φόρους για ένα σπίτι που έχω στην πλατεία Κολιάτσου κατασκευής 1961 στο οποίο διαμένουν οι γονείς μου, των οποίων έχεις φροντίσει να περικόψεις την σύνταξη, μου ζητάς κι άλλα χρήματα για το ταμείο αλληλεγγύης την στιγμή που είμαι άνεργη εδώ και 2,5 χρόνια κι όλα αυτά τα κάνεις «για το καλό της πατρίδας μας» όπως διατείνεσαι.

Δεν θέλω να είμαι κακόπιστη μαζί σου, όπως είναι πολλοί, δεν θέλω να πιστέψω ότι εξυπηρετείς συγκεκριμένα κέντρα εξουσίας, ότι ακολουθείς εντολές και λειτουργείς ως εκτελεστικό όργανο ξένων δυνάμεων. Όχι Γιώργο. Δε θέλω να σε δω ως όργανο άλλων που ορίζει την ζωή την δική μου και των παιδιών μου. Θέλω να πιστέψω ότι είσαι ένας πολιτικός με ευθύνη, αγάπη για τον τόπο, ορθή πολιτική σκέψη και ευθιξία. Όμως εγώ δεν έχω κάνει τις σπουδές που έχεις κάνει εσύ , δεν έχω σπουδάσει στο Χάρβαρντ δεν γνωρίζω και πολλά από οικονομικά. Έτσι λειτουργώ ακούγοντας εσένα και τους υπόλοιπους της ομάδας σου που έχετε εκλεγεί από τον ελληνικό λαό. Πες μου λοιπόν Γιώργο τι άλλαξε κι αυτά που καταδίκαζες πριν από μερικούς μήνες χαρακτηρίζοντας τα ως καταστροφή για την χώρα τα εφαρμόζεις τώρα υποστηρίζοντας ότι αποτελούν την σωτηρία μας; Τι ορίζει για το μέλλον μας η νέα συνθήκη που υπέγραψες και για τη οποία εσύ και οι υπουργοί σου πανηγυρίσατε μόλις γυρίσατε από τις Βρυξέλλες;

Δεν βλέπεις ότι όλα αυτά που υποστηρίζεις ότι είναι για το καλό του λαού δεν τα υποστηρίζει κανείς από τον λαό σου; Δεν πήρες το μήνυμα την 28η Οκτωβρίου; Δεν κατάλαβες ότι όλοι αυτοί που βρέθηκαν στους δρόμους στις περισσότερες πόλεις της Ελλάδας εμποδίζοντας ουσιαστικά τα παιδιά να παρελάσουν το έκαναν όχι γιατί δεν σέβονται τους θεσμούς και τον αγώνα των Ελλήνων στη Κατοχή αλλά γιατί ήθελαν να δείξουν σε σένα και στους ομοίους σου ότι διαφωνούν κάθετα με αυτά που επιβάλεις; Δεν κατάλαβες ότι οι χιλιάδες των διαδηλωτών δεν είχαν σχέση και δεν ήταν μέλη του ΣΥΡΙΖΑ αλλά απλοί πολίτες που μερικοί μάλιστα σε ψήφισαν γιατί σε πίστεψαν όταν έλεγες πως «λεφτά υπάρχουν» ; δεν κατάλαβες ότι πολλοί από αυτούς που φώναζαν συνθήματα κατά της κυβέρνησης σου ήταν πολίτες που είχαν στηρίξει τις ελπίδες τους σε σένα και αποδείχτηκαν όλες φρούδες και μάταιες;

Αν τα κατάλαβες όλα αυτά Γιώργο γιατί τώρα με καλείς να συμμετάσχω κι εγώ στο παιχνίδι σου δηλώνοντας πως πάμε σε δημοψήφισμα; Σε τι ακριβώς χρειάζεσαι την γνώμη μου όταν δεν ακούς καν την γνώμη της κοινοβουλευτικής σου ομάδας; Τι ακριβώς πρέπει εγώ να ψηφίσω όταν βλέπω υψηλόβαθμα στελέχη του κόμματος σου να αποχωρούν με ελαφριά πηδηματάκια;
Γιατί ξαφνικά χρειάστηκες τώρα τη γνώμη του ελληνικού λαού; Ποιος είναι ο στόχος σου εξ αρχής; Να πάμε σε εκλογές; Να σε ανατρέψουν οι δικοί σου; Να διαλύσεις ότι απέμεινε από την χώρα; Να δημιουργήσεις νέο κλίμα τρομοκρατίας στους πολίτες αυτής της χώρας που δε ξέρουμε τι μας περιμένει; Να αποσταθεροποιηθούν κι άλλο οι αγορές ώστε όποιος κληθεί να αναλάβει μετά από σένα να βρίζει την τύχη του κι έτσι να φανείς εσύ ως ικανότερος των άλλων;

Στο μεταξύ στην τηλεόραση παίζει πρώτο θέμα το δημοψήφισμα. Η λέξη εκλογές ακούγεται πλέον από όλους, οι αγορές όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο κατακρημνίστηκαν, οι πολιτικοί αρχηγοί βγαίνουν και κάνουν λόγο για εθνικό διχασμό και σίγουρη επιστροφή στην δραχμή κι εγώ αμήχανη ακούω και βλέπω και προσπαθώ να καταλάβω σε ποια νέα περιπέτεια μας οδηγείς και πάλι Γιώργο.

Πες μου λοιπόν αγαπητέ μου πρωθυπουργέ . τι ακριβώς περιμένεις από μένα, τον απλό πολίτη όταν μου ζητάς να ψηφίσω; Τι ακριβώς θέλεις να ψηφίσω; Πόση ίντριγκα μπορεί να χωράει στο λευκό ροδαλό πρόσωπο σου γιατί δεν μπορώ να δεχτώ ότι δεν ήξερες ότι θα έφερνε νέα πολιτική αναταραχή η πρόταση σου για δημοψήφισμα στην δεδομένη χρονική στιγμή;
Δώσε μου μια απάντηση συγκεκαλυμμένη έστω, μέσα από άλλες δηλώσεις σους για να καταλάβω που αποσκοπείς. Χρειάζομαι την συμβουλή σου Γιώργο γιατί πια με έφτασες σε ένα σημείο όπου δεν καταλαβαίνω απολύτως τίποτε.

Κυριολεκτικά δική σου, αφού εσύ ορίζεις την ζωή την δική μου και των παιδιών μου.


Υ.Γ. λύσε μου και μια απορία Γιώργο. Επέλεξες εσύ ο ίδιος να «γκρεμιστείς» σήμερα ή έτσι όρισαν άλλοι για σένα; Και τώρα που φαίνεται ότι χάνεις το αξίωμα σου σε ποιον θα παραδώσεις την «μάσκα» σου για να ξέρω σε ποιον πρέπει πια να απευθυνθώ ζητώντας και πάλι μια απάντηση σε όλα όσα δεν καταλαβαίνω. Γιατί υγιής νους δεν χωρά όλα όσα κάνεις εσύ και οι όμοιοι σου στην πλάτη μου.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More