ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Κ.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΝΑ ΔΙΩΞΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΓΑΠΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ,ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΟΝΑΝΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΠΑΡΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ Η ΕΛΛΑΔΑ ΣΑΣ ΕΚΑΝΕ ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ.
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΣ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΝ. ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ.
ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ Κ. ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΠΑΡΤΕ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΜΕΛΑΝΙ ΚΑΙ ΔΙΩΞΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ 10-20 ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟ ΥΠOΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΛΕΝΕ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΑΣ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΠΟΥΝ. ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΑΣ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΘΕΛΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥΣ.
ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΑΠΑΓΟΡΕΥΩ Κ. ΠΡΟΘΥΠΟΥΡΓΕ ΝΑ ΠΑΝΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΑΙΔΙΑ
ΠΑΡΤΕ ΧΑΡΤΙ ΚΑΙ ΜΕΛΑΝΙ ΚΑΙ ΔΙΩΞΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ 10-20 ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΣΤΟ ΥΠOΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΛΕΝΕ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΟΙ
Παρεμβαίνει η Ακαδημία Αθηνών για την προκλητική, ανιστόρητη, ύποπτη και εθνικά μειοδοτική στάση της ειδικής γραμματέως του Τομέα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας Θάλειας Δραγώνα, μπροστά στις απόψεις και τις δοξασίες της οποίας ωχριά και η αλήστου μνήμης κ. Ρεπούση, που είχε αναστατώσει τη χώρα με το σχολικό βιβλίο της Ιστορίας το οποίο είχε επιμεληθεί και ανέφερε ότι οι Έλληνες κατά την Καταστροφή της Σμύρνης δεν σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους αλλά πέθαναν από τον... συνωστισμό στην παραλία!
Η κ. Δραγώνα προχωράει ακόμα πιο πέρα! Στο απαράδεκτο βιβλίο της «Τι είναι η πατρίδα μας» αναφέρει, μεταξύ άλλων, τρομακτικά ανθελληνικές απόψεις, με αποκορύφωμα ότι «δεν είμαστε Έλληνες αλλά μας... έκαναν» και ότι είναι... ρατσιστικό να δηλώνουμε την ελληνική μας ταυτότητα! Στο βιβλίο αυτό που είναι ένα... κήρυγμα μίσους ενάντια σε καθετί ελληνοπρεπές και ελληνικό, αναφέρεται ακόμα ότι η Επανάσταση του 1821 αποτελούσε «επεκτατική εθνική πολιτική» των Ελλήνων, των οποίων η εθνική ταυτότητα «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών σχετικά με το μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!
Δεν γνωρίζουμε τι περισσότερο θα έγραφε ένας τούρκος ιστορικός ή κάποιος ανθέλληνας προπαγανδιστής, εκείνο που γνωρίζουμε όμως είναι ότι η κ. Θάλεια Δραγώνα, με προσωπική εντολή του........
............. πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, ορίσθηκε ειδική γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης των Ελληνοπαίδων του υπουργείου Παιδείας!
Δηλαδή μια κυρία που δεν θεωρεί ότι είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσιστές τους Έλληνες και πιστεύει ότι ο νεοελληνικός πολιτισμός βασίσθηκε στον... τουρκικό πολιτισμό, διορίσθηκε σε μια νευραλγική θέση, η οποία έχει άμεση σχέση με την πορεία του Ελληνισμού, αφού θα έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εφαρμοσθεί στα παιδιά μας! Δηλαδή αν η κ. Ρεπούση ήταν μια φορά επικίνδυνη, η κ. Δραγώνα είναι... δέκα φορές πιο επικίνδυνη, γιατί καθορίζει συνολικά τις δομές και τις αρχές της εκπαίδευσης που θα παρέχεται σε όλα τα ελληνικά σχολεία!
Δηλαδή μια κυρία που δεν θεωρεί ότι είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσιστές τους Έλληνες και πιστεύει ότι ο νεοελληνικός πολιτισμός βασίσθηκε στον... τουρκικό πολιτισμό, διορίσθηκε σε μια νευραλγική θέση, η οποία έχει άμεση σχέση με την πορεία του Ελληνισμού, αφού θα έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εφαρμοσθεί στα παιδιά μας! Δηλαδή αν η κ. Ρεπούση ήταν μια φορά επικίνδυνη, η κ. Δραγώνα είναι... δέκα φορές πιο επικίνδυνη, γιατί καθορίζει συνολικά τις δομές και τις αρχές της εκπαίδευσης που θα παρέχεται σε όλα τα ελληνικά σχολεία!
Αντί λοιπόν στη θέση αυτή να τοποθετηθεί ένας επιστήμονας με ξεκάθαρες απόψεις και θέσεις υπέρ της Ελλάδας, της ελληνικής φυλής και του ελληνικού πολιτισμού, γιατί είχε το βαρύ έργο να διαμορφώσει εν πολλοίς την εθνική συνείδηση των Ελληνόπαιδων της επόμενης γενιάς, τοποθετήθηκε μια κυρία που δηλώνει ότι δεν είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσισμό του χειρίστου είδους το να λέμε ότι είμαστε Έλληνες και θαυμάζει την οθωμανική αυτοκρατορία και τον... τουρκικό πολιτισμό!
Κάποιες μικροαντιδράσεις για την κυρία αυτή είχαν σημειωθεί όταν ο Γ. Παπανδρέου την έβαλε σε εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο
Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και βρέθηκε στη Βουλή το διάστημα 2007-2009. Τώρα, μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, τοποθετήθηκε σε ακόμα καλύτερη θέση: Έχει την ευθύνη του σχεδιασμού της εκπαίδευσης των παιδιών μας! Ένα άτομο, που υποστηρίζει ότι τα σχολικά βιβλία διδάσκουν τον... εθνικισμό!
Στην Ακαδημία Αθηνών τέθηκε το θέμα από γνωστό ακαδημαϊκό στην ολομέλειά της, στις 19 του μήνα, και ορισμένα μέλη της αγανάκτησαν με τα... ανδραγαθήματα της κ. Δραγώνα και ζητούν από την ηγεσία του ανώτατου πνευματικού ιδρύματος της χώρας να παρέμβει στην κυβέρνηση, ότι δεν μπορεί η κυρία Δραγώνα να παραμείνει στο υπουργείο Παιδείας που έχει την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των νέων μας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συζήτηση που έγινε στην Ολομέλεια της Ακαδημίας ήταν έντονη, πρόκειται δε να υπάρξει συνέχεια σε επόμενη συνεδρίαση.
«Δεν είμαστε Έλληνες»
Η... δραστηριότητα της κ. Δραγώνα και τα ανθελληνικά «πιστεύω» της δεν είναι τωρινά. Εδώ και δέκα χρόνια πρωτοστατεί στον ονομαζόμενο «διεπιστημονικό διάλογο Ελλήνων και Τούρκων κοινωνικών επιστημόνων».
Καρπός της συνεργασίας αυτής είναι το βιβλίο «Ελλάδα και Τουρκία - Πολίτης και Έθνος - Κράτος» που εκδόθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Μπογάτζιτσι της Κωνσταντινούπολης.
Ύστερα από αυτό όμως η κ. Δραγώνα συνέγραψε και το δικό της... αριστούργημα «Τι είναι η πατρίδα μας», μπροστά στο οποίο ωχριούν και συκοφαντικά κατά της χώρας μας βιβλία κορυφαίων συγγραφέων που διακρίνονται για τα ανθελληνικά τους αισθήματα!
Μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το βιβλίο, σας αναφέρουμε παρακάτω:
= «Είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες», «Μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν».=Η ελληνική εθνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού.=Όποιος αξιολογεί τους πολιτισμούς σε κατώτερους και ανώτερους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει!=Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά τη σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον νεοελληνικό μας πολιτισμό και όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!
Βασικός άξονας της επιχειρηματολογίας της κ. Δραγώνα για την εκ βάθρων αλλαγή των σχολικών συγγραμμάτων είναι ότι διαμορφώνουν στους έλληνες μαθητές μια «ψευδαισθητική και απατηλή ταυτότητα», προβάλλοντας το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και τα ανδραγαθήματα των προγονών μας, ενώ αυτή η «στρατηγική παρέκκλισης» στηρίζεται στην «αποσιώπηση της σημασίας της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!
Επιστολή στον Πρόεδρο
Χαρακτηριστική είναι και η διαμαρτυρία του δρα Nicolas Kaloy, ο οποίος απέστειλε από τη Γενεύη της Ελβετίας, όπου διαμένει, προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια την εξής επιστολή:
«Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου