ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Η ΚΑΤΟΧΗ


Της Μαργαρίτας Δόμπα
"Η Κατοχή" σύντομα στην οθόνη του Υπολογιστή μας...με πρωταγωνιστές Κ. Φλώκα και Κ. Τζώρτζη
Η γιορτή του Αγίου Νικολάου του 2011 μου επεφύλασσε μια όμορφη έκπληξη. Βρέθηκα στο σπίτι ενός πολύ αγαπημένου φίλου, όπου γνώρισα τον Κωνσταντίνο Τζώρτζη, έναν κρητικό με ψυχή παιδιού. Όπως συνηθίζεται σε όμορφα βράδια σε σπίτια, είπαμε όλοι λίγο ή πολύ με τι ασχολούμαστε. Όταν ήρθε η σειρά του, ήρθε ο ενθουσιασμός μου. Μου μίλησε για μια ταινία στην οποία συμμετείχε και που μετά τις γιορτές θα έβλεπε τα φώτα της δημοσιότητας. Δεν άντεξα. Ρώτησα όσα περισσότερα γινόταν. Πίστεψα σε αυτή την ταινία χωρίς καν να την έχω δει. Μάλιστα μέχρι και αυτή τη στιγμή που γράφω, δεν την έχω δει. Θα την δούμε όλοι μαζί!

ΚΑΤΟΧΗ. Έτσι ονομάζεται. Είναι μια ταινία μικρού μήκους και μικρής διάρκειας. Μια καθόλα εθελοντική παραγωγή από μια ομάδα ανθρώπων στην Κρήτη, παθιασμένων και με μεράκι. Μια αλληγορία, όπως μου την χαρακτήρισε ο σκηνοθέτης και παραγωγός Άκης Μαυράκης, του οποίου είναι η πρώτη φορά που ασχολείται με αυτό που λέγεται φιλμ. Μέχρι τώρα ήταν ταγμένος στην φωτογραφία, αγάπη ζωής, όπως εγώ έχω καταλάβει.

Από εκείνη την ημέρα έχω μιλήσει πολλάκις στα τηλέφωνα με τον Άκη. Ακόμη απορεί μαζί μου και με την πίστη μου στο πρότζεκτ του, γιατί όπως σας είπα, όχι δεν έχω δει ακόμη την ταινία. Άλλωστε, για να στηρίξει κανείς ή να παρουσιάσει κάποιος τη δουλειά και προσπάθεια μιας ομάδας, δεν χρειάζεται κριτική. Εγώ αναγνωρίζω και σέβομαι το γεγονός, πως μια τέτοια περίοδο, που όλοι αναρωτιόμαστε αν λειτουργεί ή κινείται κάτι σε αυτή τη χώρα, αυτή είναι μία από εκείνες τις εκλάμψεις, που θα έπρεπε ίσως να μας ξαναγεμίζουν πίστη.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More