ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 13 Οκτωβρίου 2010

ΤΑ ΤΑΣΑΚΙΑ ΞΑΝΑΕΡΧΟΝΤΑΙ.....ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ






ΕΓΩ ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΥΚΩΜΑ (ΜΠΛΟΓΚ) ΕΤΟΥΤΟ ΕΙΧΑ ΤΑΧΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΚΑΠΝΙΣΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΑΠΟΡΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΓΑΖΑΤΟΡΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΑΛΛΟΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΑΝ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΑ
ΠΡΑΚΤΟΡΙΑ ΠΡΟΠΟ,ΚΑΦΕΤΕΡΙΕΣ,ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ,ΜΠΑΡ,ΝΥΧΤΕΡΙΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ
ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΘΕΜΙΤΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΕΙΣ ΤΟ ΚΑΠΝΙΣΜΑ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΤΩΡΑ ΟΤΙ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΤΕΡΩ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗ
ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΑΙΟΣ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΤΕΡΗΣΩ ΤΟΝ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΤΟ ΔΗΘΕΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΜΟΥ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΕΣ ΝΑ ΔΙΑΛΕΞΟΥΝ ΜΕ ΤΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ Ο ΜΗ ΠΛΕΟΝ ΚΑΠΝΙΣΤΗΣ ΝΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΒΓΩ ΕΞΩ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΩ ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΜΗ ΚΑΠΝΙΣΤΗ Η ΑΝ ΠΑΛΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΩ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΚΑΠΝΙΣΤΗ ΝΑ ΠΙΩ ΚΑΦΕ ΣΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΡΟΣ
ΑΣ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΟΓΗΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗΣ ΜΟΥ
Α ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ ΕΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ Ο ΚΑΡΚΙΝΟΣ ΤΟΥ ΠΝΕΥΜΟΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ,ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΩΝ,ΕΡΓΟΤΑΞΙΩΝ
ΓΙΑΥΤΑ ΘΑ ΒΓΕΙ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥΣ
ΓΙΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ



Τελεσίγραφο έδωσαν στην κυβέρνηση εστιάτορες και επαγγελματίες καφετεριών απ' όλη την Ελλάδα, οι οποίοι ψήφισαν την καθολική επαναφορά των σταχτοδοχείων στις 18 Οκτωβρίου, σε περίπτωση που...η Πολιτεία δεν αποσύρει ή τροποποιήσει μέχρι τότε τον νόμο για την απαγόρευση του καπνίσματος.
Σε ανοιχτή συνέλευση που έκανε χθες η Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορικών και Συναφών Επαγγελμάτων (ΠΟΕΣΕ), ψηφίστηκε ομόφωνα η επαναφορά των σταχτοδοχείων σε όλα τα καταστήματα εστίασης και αναψυχής, κάτι άλλωστε που ήδη πράττουν τα μέλη του Συντονιστικού Cafe-Bar- Resto


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More