ΕΛΛΑΔΑ

Τρίτη 19 Ιουνίου 2012

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ


«Εξοργίστηκε» από ένα γερμανικό ντοκιμαντέρ στην τηλεόραση για το πώς πρέπει να φτιάχνονται τα ποδήλατα του σήμερα, τις ανέσεις αλλά και την ασφάλεια που πρέπει να προσφέρουν στον αναβάτη του κ.α. Βρίσκοντας λοιπόν ένα παλιό σκελετό κλασσικού ποδηλάτου και επιστρατεύοντας όλη του την τέχνη και την φαντασία, ο κ. Θεόδωρος Αλεξόπουλος από το Ρουπάκι στρώθηκε στη δουλειά για να δείξει; πως το κάνουν οι Έλληνες!

«Δεν μπορώ να καταλάβω; μόνο οι Γερμανοί μπορούν να φτιάξουν ποδήλατα; Εμείς δεν έχουμε σωλήνες και φαντασία;» είπε χαρακτηριστικά στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Θεόδωρος Αλεξόπουλος.

Ο σκελετός του ποδηλάτου ενισχύθηκε, ενώ ο κ. Αλεξόπουλος δημιούργησε ένα σύστημα από ανεξάρτητα πετάλια και γρανάζια, αλυσίδες, έναν αυτοσχέδιο συμπλέκτη, δυναμό ο οποίος χειρίζεται με το χέρι και ανά πάσα στιγμή μπορεί να δώσει γρήγορη ώθηση στο ποδήλατο, π.χ. όταν χρειαστεί ο αναβάτης του να ξεκινήσει από φανάρια.

Το πίσω μέρος του ποδηλάτου απέκτησε άλλους δύο τροχούς, οι οποίοι με την κίνηση ενός μοχλού μπορούν να ανασηκωθούν ή να «πατάνε» στον δρόμο.
Παράλληλα, το ποδήλατο μπορεί να μεταφέρει; έως και 10 βαλίτσες.
Το ποδήλατο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και μέσα στο σπίτι ως; ποδήλατο γυμναστικής, ενώ διαθέτει και «σκληρό» και «μαλακό» πετάλι τόσο στην χρήση του ως οργάνου γυμναστικής, τόσο και ως ποδήλατο βόλτας!


Όσο για την ταχύτητά του: «Θα μπορούσα να το κάνω να τρέχει με 240 χιλιόμετρα την ώρα. Το θέμα όμως είναι ότι κανείς δεν θα μπορούσε να πατήσει τα πετάλια για να πετύχει μια τέτοια ταχύτητα» είπε στην εφ. «Πατρίς» ο κ. Θεόδωρος Αλεξόπουλος και συνέχισε: «Αυτή τη στιγμή μπορεί να πιάσει τα 40 ; 50 χιλιόμετρα αλλά αν αλλάξω τα γρανάζια, μπορεί πάρα πολύ εύκολα να πιάσει τα 120 χιλιόμετρα την ώρα».

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More