ΕΛΛΑΔΑ

ΒΡΕΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΑΦΟΙ ΤΗΣ ΡΩΞΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ Δ;

Μπροστά σε μια μεγάλη αρχαιολογική ανακάλυψη πιθανόν να βρίσκονται τα συνεργεία της ΚΗ’ Εφορείας Κλασσικών Αρχαιοτήτων Σερρών..... Μετά από έρευνες ετών και αξιοποιώντας την ιστοριογραφία και τις προφορικές παραδόσεις της περιοχής, οι αρχαιολόγοι κατέληξαν σε μία «τούμπα» σε αγροτική περιοχή του Δήμου Αμφίπολης.

ΟΔΗΓΟΣ ΕΠΙΒΙΩΣΗΣ

Πολλοί φίλοι και φίλες μου έχουν ζητήσει να γράψω ένα αρθρο με "Οδηγίες Επιβίωσης",γιατί μπορεί σύντομα να αντιμετωπίσουμε δύσκολες καταστάσεις που να οφείλονται σε διάφορους λόγους,όπως πτώχευση και στάση πληρωμών,περίεργα και πρωτόγνωρα γεωφυσικά φαινόμενα και εγώ δεν ξέρω τι άλλο.

ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 16/10/1912

Το έργο της απελευθέρωσης της Κατερίνης ανατέθηκε στην 7η Μεραρχία του Στρατού Θεσσαλονίκης, που είχε διοικητή το Συνταγματάρχη (ΠΒ) Κλεομένη Κλεομένους. Στις.. 15 Οκτωβρίου 1912 εκδόθηκε η Διαταγή των Επιχειρήσεων.

ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ

Οι πλανήτες του ηλιακού μας συστήματος είναι 8. Ερμής, Αφροδίτη, Γη, Άρης, Δίας, Κρόνος, Ουρανός και Ποσειδώνας. Και έχουνε όλοι αρχαία ελληνικά ονόματα προς τιμήν των αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων που θεμελίωσαν την αστρονομία. Ας γνωρίσουμε λοιπόν τα μυθικά πρόσωπα των οποίων τα ονόματα πήραν οι πλανήτες.

Η ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Αν καλούσαμε στις μέρες μας σ’ ένα γεύμα κάποιους αρχαίους Έλληνες όπως τον... Ηρόδοτο, τον Ηρακλή ή τον Αριστοφάνη..

Παρασκευή 22 Ιουνίου 2012

Η ΣΕΛΗΝΗ


Μια πολύ παλιά Σουδανική παράδοση της φυλής Σιλλούκ αναφέρει: «Τον παλιό καιρό οι άνθρωποι ανέβαιναν στο φεγγάρι από κάποιο ανηφορικό δρόμο αλλά μετά κουράστηκαν και δεν μπορούσαν ν' ανέβουν».

Τα Ινδικά χειρόγραφα αναφέρουν ότι «οι Έλληνες θεοί πολέμησαν εναντίον των κατοίκων της σελήνης και των συμμάχων της.»
Οι Έλληνες φιλόσοφοι γνώριζαν πάρα πολλά για την σελήνη. Ο Σωκράτης την χαρακτηρίζει: «Μεγάλη κούφια σφαίρα που στο εσωτερικό της υπάρχουν θάλασσες και στεριές και κατοικούν άνθρωποι σαν εμάς». Αυτά αναφέρει ο Ξενοφάνης για τον δάσκαλο του. Αυτά που έλεγε ο Σωκράτης τα υποστηρίζουν και σύγχρονοι αστρονόμοι.

Ο Έλληνας θεός Ορφέας, γιος του Απόλλωνα, ο πιο τακτικός ταξιδιώτης της Σελήνης και του Σείριου, και μας λέει: «Η Σελήνη έχει βουνά πολιτείες και σπίτια, η επιφάνεια της είναι έδαφος όπως της γης και κατοικείται από θεϊκούς κατοίκους.» Τις πληροφορίες αυτές μας τις δίνουν Πλούταρχος και Διογένης ο Λαέρτιος.

Ο Ορφέας γνώριζε το σεληνιακό ημερολόγιο των 12 μηνών και τις φάσεις της σελήνης. Μιλά για την περιστροφή της γης γύρω από τον ήλιο, τις εύκρατες, τροπικές και πολικές ζώνες της γης, τις εκλείψεις της σελήνης, τα ηλιοστάσια, τις ισημερίες, τις κινήσεις των πλανητών και την παγκόσμια έλξη και επιμένει στο θέμα των κατοίκων της σελήνης, ότι είναι αυτοί που περιπλανήθηκαν από πλανήτη σε πλανήτη.

Οι Τελχίνες της Ρόδου και οι Κάβειροι της Σαμοθράκης εξαφανίστηκαν μετά τον μεγάλο κατακλυσμό. Η τεχνολογική τους εξέλιξη ήταν τέτοια που τους επέτρεπε να εγκαταλείψουν την γη και να σωθούν στην Σελήνη ή τον Άρη. Η άποψη μου είναι ότι επέστρεψαν στις βάσεις τους στην Σελήνη και τον Άρη αντίστοιχα, βάσεις που χρησιμοποιήθηκαν από τους θεούς κατά τον εποικισμό της γης.
Ο Νονός αναφέρει ότι ο Φαέθων έκανε 30 περιστροφές γύρω από το φεγγάρι, ταξίδεψε στην Αφροδίτη και επισκεπτόταν τον Β. και Ν. Πόλο.

Ο Διόνυσος και ο Ηρακλής πήγαν στην Σελήνη και ο Ίδμων όπως αναφέρει ο Νονός ταξίδεψε στην Σελήνη με το άρμα του που έμοιαζε με απαστράπτοντα κομήτη και δίνει ακριβέστατες πληροφορίες για την
αθέατη πλευρά της σελήνης κάτι, που πριν λίγα χρόνια έκανε ο σύγχρονος άνθρωπος.
Ο Ελληνικής καταγωγής Λουκιανός από την Σαμοσάτα της Συρίας έζησε το 120 μ.χ. Στο βιβλίο του «Αληθινή Ιστορία» αν και το χαρακτηρίζει παραμύθι, εν τούτοις δίνει πληροφορίες επιστημονικά απόλυτα ακριβείς, οι οποίες επαληθεύτηκαν στην εποχή μας. Τις πληροφορίες αυτές εάν δεν υπήρχαν ανάλογες εμπειρίες, ήταν αδύνατον να τις φαντασθεί άνθρωπος.

«Πήγαινε με ένα καράβι που το πήρε ο αέρας για εφτά μερόνυχτα και την όγδοη ημέρα έφτασε στο φεγγάρι. (Τόσο κάνουν τα σύγχρονα διαστημόπλοια του ανθρώπου για το φεγγάρι). Μπήκε μέσα σ' ένα πηγάδι που από πάνω είχε καθρέφτες και έβλεπε όλη τη γη. (Πρόκειται για υπερσύγχρονο τηλεσκόπιο που ο άνθρωπος ακόμη δεν το έχει φτιάξει γιατί με αυτό έβλεπε και τους ανθρώπους στην γη). Βασιλιάς της Σελήνης ήταν ο Ενδυμίωνας που τον πήραν από την γη και τον πήγαν στο φεγγάρι και τον έκαναν βασιλιά.»

Περιγράφει τρικινητήρια αεροπλάνα (τρικέφαλοι αλογογύπες που πετούσαν) περιγράφει σύγχρονες διόπτρες (έβαζαν και έβγαζαν τα μάτια τους που μπορούσε να τα φορά ο καθένας και έβλεπαν πολύ μακρυά) περιγράφει πολεμιστές με διαστημική στολή που είχε δύο κέρατα "κεραίες". Ο στρατός αυτός ήταν του Φαέθοντα και επειδή ήταν άνθρωποι σαν εμάς και η θερμοκρασία της σελήνης μεγάλη γι αυτό φορούσαν τις διαστημικές στολές.

Περιγράφει ταξίδια στ' άστρα του ζωδιακού καθώς και προσθαλάσσωση ίδια με αυτή των συγχρόνων κοσμοναυτών και μάλιστα στην περιοχή των Βερμούδων. Επισκέφθηκε τα νησιά των Μακάρων (Σείριος) και δεν ήθελε να φύγει αφού σε λίγα χρόνια θα γύρναγε πίσω.
Τέλος περιγράφει πόλεμο μεταξύ των κατοίκων της Σελήνης και του Σειρίου όπου έγιναν αερομαχίες και χρησιμοποιήθηκαν τρομερά όπλα και νίκησαν οι Σείριοι. Όπως φαίνεται ο Λουκιανός διάβασε κάποιο χειρόγραφο που έγραφε για όλα αυτά και επειδή του φαινόταν εξωφρενικά τα αποκάλεσε παραμύθι τα έγραψε και τα ονόμασε αληθινή ιστορία.

Η δίδυμη αδελφή του Απόλλωνα, η Άρτεμη, χρημάτισε βασίλισσα της σελήνης. Ο Πυθαγόρας, γιος του Απόλλωνα κατά μία παράδοση, επέμενε ότι η Σελήνη κατοικείται από όντα θεϊκά όμοια με τους ανθρώπους της γης. Ο Πυθαγόρας αφηγείται επίσης ότι έκανε στροφές γύρω από την σελήνη με τα αστρόπλοια των θεών που κατοικούσαν στο φεγγάρι και με τα όντα αυτά είχε δημιουργήσει φιλία, ενώ αναφέρει ότι η σεληνιακή ημέρα είναι 15 φορές μεγαλύτερη από της γης όπως και είναι.
Ο Αριστοτέλης αναφέρει ότι όπως άκουσε από μαρτυρίες πολλές φορές, ο Πυθαγόρας μπορούσε την ίδια στιγμή να βρίσκεται σε δύο διαφορετικό μέρη - ιδιότητα που έχει μόνο το ηλεκτρόνιο του ατόμου - και έκανε ταξίδια στον Άδη ακολουθώντας την διαδρομή του Προμηθέα. Ο Πυθαγόρας μπορούσε να αιωρείται και να γίνεται αόρατος ή να βρίσκεται ταυτόχρονα σε δύο μέρη. Τον δίδαξε ο Απόλλωνας όπως τον Αριστέα και τον ιερέα του 'Αβαρι.

Οι θεϊκοί κάτοικοι της σελήνης είναι πιο ψηλοί από τους κατοίκους της γης, ξανθοί και πολύ όμορφοι. Όλες οι γνώσεις του Πυθαγόρα, Μαθηματικά, Μουσική, Γεωμετρία, Φυσική είναι δοτές γνώσεις που πήρε από τους ουράνιους με τους οποίους είχε συνεχή επαφή. Το 1950 σε ναό των Μαγιάς στο Μεξικό βρέθηκε χάρτης της αθέατης πλευράς της σελήνης, ο οποίος αποδείχτηκε απόλυτα ακριβής συγκρινόμενος με τους πρόσφατους που έφεραν τα διαστημόπλοια. Η πρώτη χαρτογράφηση της αθέατης πλευράς της σελήνης από τον άνθρωπο έγινε την 7.10.1959, επομένως ο παλαιός χάρτης βρέθηκε στην γη ή από επίσκεψη γήινων στο φεγγάρι ή από επίσκεψη εξωγήινων στην γη.

Η σελήνη σύμφωνα πάντα με τα Σανσκριτικά κείμενα και την Ινδουιστική θρησκεία, σε κάποια απώτατη εποχή δεν υπήρχε σαν δορυφόρος της γης. Αργότερα η γη είχε τρεις δορυφόρους. Την εποχή που η γη δεν είχε δορυφόρους, οι άνθρωποι είχαν ανάστημα ύψους 1.20-1.50 μέτρων. Όταν είχε τρεις δορυφόρους τότε οι άνθρωποι είχαν ανάστημα 2.50-12.00 μέτρα και τέλος με ένα δορυφόρο έχουν το ύψος του σημερινού ανθρώπου 1.60-2.00 μέτρα, λόγω βαρύτητας(g=9.81m/sec2).

Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ



Εχθές, 21η Ιουνίου, ξεκινά και επίσημα το καλοκαίρι, με το θερινό ηλιοστάσιο, δηλαδή την μεγαλύτερη σε διάρκεια ημέρα στο βόρειο ημισφαίριο και την μικρότερη στο νότιο.

Ο ήλιος φτάνει στο βορειότερο σημείο της εκλειπτικής και αρχίζει να κατέρχεται και πάλι «τρεπόμενος» προς τον ουράνιο ισημερινό. Το σημείο αυτό, ονομάζεται θερινό τροπικό σημείο ή απλά θερινή τροπή, επειδή ο Ήλιος τρέπεται και πάλι προς τον ισημερινό, και από την ημέρα αυτή αρχίζει το καλοκαίρι.

Επειδή, μάλιστα, για μερικές ημέρες πριν και μετά τη θερινή τροπή ο ήλιος φαίνεται να αργοστέκει πάνω στην εκλειπτική, σαν να είναι έτοιμος να σταματήσει, το θερινό τροπικό σημείο ονομάζεται επίσης και θερινό ηλιοστάσιο.

Ο Τροπικός του Καρκίνου (ή βόρειος τροπικός) είναι ένας από τους πέντε βασικούς νοητούς κύκλους γεωγραφικού πλάτους στη χαρτογράφηση της Γης. Βρίσκεται παράλληλος με τον ισημερινό της Γης σε απόσταση 23° 26′ 22″ βόρεια, ενώ ορίζεται ως ο κύκλος με το βοριότερο γεωγραφικό πλάτος στο οποίο μπορεί να βρεθεί ο Ήλιος στο ζενίθ το μεσημέρι κατά το θερινό ηλιοστάσιο του Ιουνίου (22 ή 23 Ιουνίου).

Κατά το θερινό ηλιοστάσιο σημειώνεται η μικρότερη σε διάρκεια νύχτα και η μεγαλύτερη σε διάρκεια ημέρα του έτους (στο βόρειο ημισφαίριο), ενώ εκείνη τη μέρα το βόρειο ημισφαίριο της Γης έχει τη μέγιστη δυνατή έκθεση προς τον Ήλιο.

Πριν από 2.000 χρόνια το σημείο του θερινού ηλιοστάσιου βρίσκονταν στον αστερισμό του Καρκίνου γι’ αυτό και ο Βόρειος Τροπικός Κύκλος ο οποίος διέρχεται από το σημείο αυτό ονομάστηκε «Τροπικός του Καρκίνου». Μετά τη θερινή τροπή, ο Ήλιος αρχίζει να κατεβαίνει προς το Νότο, άρα «καρκινοβατεί», κάνει δηλαδή μια οπισθοδρομική κίνηση σαν τον κάβουρα.

Φυσικά, σήμερα, λόγω της μετάπτωσης των ισημεριών, το σημείο του θερινού ηλιοστάσιου βρίσκεται στον αστερισμό των Διδύμων, ενώ ο Ήλιος εισέρχεται στον αστερισμό του Καρκίνου στις 21 Ιουλίου και παραμένει εκεί επί 21 ημέρες μέχρι τις 11 Αυγούστου.

ΕΛΕΝΗ ΛΑΣΚΑ: ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ


Η ηθοποιός Ελένη Λιάσκα μέσα από την σελίδα της στο facebook έβγαλε την οργή και την αγανάκτησή κι απαντά σε όλους εκείνους που κατηγορούν την Χρυσή Αυγή. Είναι μια νέα κοπέλα, γνωστή από τα σίριαλ "Καφέ της Χαράς" αλλά κι άλλα πολλά, που δεν βλέπει διέξοδο σε αυτή τη χώρα. Σας μεταφέρουμε τι έγραψε:

"Συναγερμός.Η δημοκρατία κινδυνεύει .Οι βουλευτές μας .Οι άνθρωποι που έκαναν τόσο υπερήφανη την ελλαδα υποφέρουν κάτω από την δεσποτική τυρανία του συστήματος της χρυσής αυγής. Και γιατί να μην το κάνουν άλλωστε;Η χρυσή αυγή κυβερνούσε τόσα χρόνια και χρεοκόπησε την ελλαδα .Η χρυσή αυγή άδειασε τα ταμεία του κράτους με αποτέλεσμα οι ελληνες να μην έχουν ούτε καν φάρμακα. Η χρυσή αυγή γέμισε την ελλαδα με μετανάστες τους έκανε νόμιμους για να μπορούν να σκοτώνουν και να σφάζουν και να βιάζουν ελληνες και ελληνιδες .Η χρυσή αυγή πούλησε την ελλαδα στους γερμανους και στους γαλλους. Αυτό κάτω από άλλες συνθήκες θα μπορούσε να ήταν αστείο και γραφικό. Δύστυχως όμως το σύστημα προσπαθεί να μας το περάσει για αλήθεια...

Ανοίξτε τις τηλεοράσεις ,και δείτε το. Τα ραδιόφωνα;Το ίδιο.

Ας σκεφτούμε κάτι όμως:Αυτά τα ραδιόφωνα και τα κανάλια μέσα στην τόσο μεγάλη οικονομική κρίση,που βρίσκουν τα λεφτά για να επιβιώσουν;Και τι πολιτικές εξυπηρετούν για να δικαιολογήσουν την οικονομική ενίσχυση;

Για όλα λοιπόν φταίει όχι ο..ΣΥΡΙΖΑ αλλά η χρυσή αυγή .Μάλιστα. Για κάποιους πλέον είναι ξεκάθαρο, για άλλους όχι τόσο. Θα το πούμε λοιπόν καθαρά.

Ο μόνος λόγος που ξαναγιναν εκλογές ήταν η ελπίδα να μην μπει η χρυσή αυγή στο κοτέτσι με τα χρυσά αυγά. Στην βουλή. Για να μην φωνάζει .Γιατί ,τους έμπειρους πολιτικάντηδες μπορείς να εξαγοράσεις με χρήματα και δόξα. Τα νέα παιδιά με μια καθαρή εθνική ιδεολογία που έχουν στόχους και όνειρα και δεν έχουν προλάβει να διαβρωθούν από το σύστημα ,πως τα εξαγοράζεις;Πως εξαγοράζεις τη σιωπή τους;Την συνενοχή τους;

Δεν τα εξαγοράζεις. Και απόδειξη ήταν αυτό που έγινε στα στούντιο του ΑΝΤ1.

Του την είχαν στημένη ήταν ολοφάνερο. Ήξεραν ότι είναι παρορμητικός νέος και ότι πιστεύει πως έχει το δίκιο με το μέρος του. Φώναξαν λοιπόν το ανάλογο πάνελ, με την μετρ του είδους στο να εξαγριώνει κόσμο Κανέλλη και την Δουρου με την οποία υπήρχε μεγάλο προηγούμενο.

Το σκηνικό στήθηκε και περίμεναν να αρχίσει η παράσταση.

Το ελπιδοφόρο είναι πως ο κόσμος τους κατάλαβε στην πλειοψηφία του. Το ευτυχές είναι πως ο κόσμος είδε την Κανέλλη να σηκώνεται πρώτη και να πουλάει τσαμπουκά. Άκουσε την Δουρου να “ψέλνει” ύμνους υπέρ του συστήματος που υπηρετεί πιστά τόσα χρόνια και να κατακεραυνώνει την χρυσή αυγή..

500 χρόνια Κ. Δουρου μας γύρισαν ήδη, μας γύρισαν οι μέντορες σας, οι συνάδελφοι σας και η βουλή μέσα στην οποία ο λαός σας ψήφισε για να τον υπηρετείτε και όχι για να πάρουν τα μυαλά σας αέρα."

Ο ΜΕΓΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΤΟ ΔΙΟΝ


Ο γενικός πρόξενος της Γαλλίας, Κριστιάν Τιμονιέ, εν ονόματι των γαλλικών αρχών, παρέδωσε δυο χαρακτικά έργα του Λούβρου τη Δευτέρα 20 Ιουνίου (16.30) στο Αρχαιολογικό Μουσείο του Δίου.Κατασκευασμένα για λογαριασμό του Λουδοβίκου του 14ου από τον Σεμπαστιέν Λε Κλερκ, τα χαρακτικά «Η είσοδος του Αλέξανδρου στη Βαβυλώνα» (1704) και «Η Ακαδημία Επιστημών και Καλών Τεχνών» (1698) εξιστορούν το έπος του Μεγάλου Αλεξάνδρου και παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά στην έκθεση «Το Λούβρο στο Δίον» στο Φεστιβάλ Ολύμπου 2010.

Η τελετή παράδοσης των χαρακτικών οργανώθηκε με την ευκαιρία της επίσκεψης στην περιοχή Γάλλων δημοσιογράφων και συγγραφέων, εν όψει της έκθεσης «Το βασίλειο του Μέγα Αλεξάνδρου: η Αρχαία Μακεδονία» που διοργανώθηκε στο Λούβρο, από τον Οκτώβριο 2011 έως τον Ιανουάριο 2012.

Τα δύο έργα προέρχονται από το τμήμα χαρακτικών του Λούβρου, που δημιουργήθηκε το 1797 για να διαφυλάσσει τις χαραγμένες πλάκες από χαλκό των εθνικών συλλογών.

Η δωρεά προς το Αρχαιολογικό Μουσείο του Δίου επιτράπηκε χάριν στο διευθυντή του Τμήματος Χαλκογραφίας του Λούβρου, Πασκάλ Τορέ. Ο γενικός πρόξενος της Γαλλίας στη Θεσσαλονίκη θέλησε με την ευκαιρία αυτή να υπογραμμίσει το θαυμασμό που διακατείχε τους Γάλλους καλλιτέχνες και τον Λουδοβίκο τον 14ο προς τη Μακεδονία του Αλέξανδρου.

Η ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΟΝ ΠΙΕΡΙΑΣ


Μια σπάνια έκθεση με χαρακτικά Γάλλων καλλιτεχνών από το Μουσείο του Λούβρου, με θέμα τις εκστρατείες του Μεγάλου Αλεξάνδρου και τις λαμπρές γιορτές και ψυχαγωγίες του βασιλιά Ήλιου στις Βερσαλλίες, «ταξιδεύουν» για πρώτη φορά στο Κέντρο Μεσογειακών Ψηφιδωτών του Δίου Πιερίας.

Τα έργα βγαίνουν για πρώτη φορά από το Μουσείο του Λούβρου και το ενδιαφέρον των επισκεπτών αναμένεται να είναι μεγάλο, αφού πηγή έμπνευσης και κέντρο αναφοράς της έκθεσης είναι η ηγετική φυσιογνωμία του Μεγάλου Αλεξάνδρου.

Η έκθεση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του φετινού 39ου Φεστιβάλ Ολύμπου, με την ευκαιρία των εκδηλώσεων προς τιμήν της Γαλλίας.

«Ο Δήμος Δίου, στο πλαίσιο συνεργασίας και συναδέλφωσης των λαών για το 2010 ανοίγει τις πύλες του για συνεργασία με τη Γαλλία και την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Κοινός παρονομαστής, ο Μέγας Αλέξανδρος. Οι δεσμοί του Δίου αλλά και της Μακεδονίας με την Αλεξάνδρεια κρατούν από αρχαιοτάτων χρόνων» δήλωσε ο δήμαρχος Δίου, κ. Γρηγόρης Παπαχρήστος, συμπληρώνοντας:

«Ο λαμπρός πολιτισμός της Γαλλίας δεν θα μπορούσε να μην έχει αναφορά στον λαμπρό αρχαίο μακεδονικό πολιτισμό και τον Μέγα Αλέξανδρο».

Ο χώρος, όπου θα φιλοξενηθεί η έκθεση, το Κέντρο Μεσογειακών Ψηφιδωτών, διαθέτει και εργαστήρι, όπου κάθε χρόνο, περίπου 50 μαθητές διδάσκονται από ειδικούς τεχνίτες την τέχνη του ψηφιδωτού.

Η τεχνική που χρησιμοποιούν είναι αυτή των αρχαίων Μακεδόνων και τα θέματα προέρχονται από τα ψηφιδωτά του αρχαιολογικού χώρου του Δίου. Κάθε καλοκαίρι, στους εκθεσιακούς χώρους του Κέντρου Μεσογειακών Ψηφιδωτών γίνεται έκθεση έργων ψηφιδωτών από τους μαθητές αλλά και επώνυμους καλλιτέχνες.

Να σημειωθεί πως στο αρχαίο Δίον η τέχνη του ψηφιδωτού ήταν ιδιαίτερα ανεπτυγμένη. Περίφημα είναι τα ψηφιδωτά στην έπαυλη του Διονύσου, τα οποία σώζονται σε πάρα πολύ καλή κατάσταση.

ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΝΟΤΑΡΙΟΣ

Το Gesta Hungarorum (Λατινικά για τα “κατορθώματα των Ούγγρων“) είναι μια μαρτυρία της πρώιμης Ουγγρικής Ιστορίας από άγνωστο συγγραφέα που περιγράφει τον εαυτό τους ως τον “ανώνυμο νοτάριο” του Βασιλιά Μπέλα ΙΙΙ της Ουγγαρίας. (Anonymi Bele Regis Notarii). Το χρονικό γράφτηκε πιθανότατα μεταξύ του 1196 και του 1203.

Το χρονικό είχε χρησιμοποιηθεί κατά κόρον από την Σκοπιανή Προπαγάνδα η οποία είχε εστιάσει κυρίως την προσοχή της στην αναφορά της λέξεως “Μακεδονία”. Διαβάζοντας όμως το κείμενο προσεκτικά, ο καθένας αντιλαμβάνεται πως οι Ούγγροι του 13ου αιώνα θεωρούσαν την Μακεδονία ως μέρος της Ελλάδας.

Το κείμενο έχει ως εξής:( Στήν δεξιά φωτογραφία )

Oι Ούγγροι αξιωματικοί έστειλαν απεσταλμένους στον Αρπάντιαν (Ούγγρος Δούκας) για να ζητήσουν άδεια πάνε στην Ελλάδα, έτσι ώστε να κατακτήσουν όλη την Μακεδονία, από τον Δούναβη ως την Μαύρη Θάλασσα. Ο Αρπάντιαν τους επέτρεψε να πάνε στην Ελλάδα και να κατακτήσουν αυτήν την γη

Προφανέστατα οι Ούγγροι αξιωματικοί δεν είχαν λόγο να πάνε στην Ελλάδα για να κατακτήσουν την Μακεδονία, εάν η ίδια η Μακεδονία δεν ήταν μέρος της Ελλάδας!!!

ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΚΟ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ


Την αλήθεια που όλοι γνωρίζουμε στην χώρα μας αλλά αγνοούν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι είπε ο Ζαν Κλοντ Γιούνκερ, κατά την προσπάθεια του να… καθησυχάσει όσους...
διαμαρτύρονται ότι πληρώνουν τσάμπα φόρους.
Ο πρόεδρος του Eurogroup κατά τη διάρκεια συνέντευξης του τόνισε ότι οι Έλληνες δεν έχουν πάρει ούτε ένα «φρέσκο» ευρώ, αλλά τους τόκους, τους δίνουν κανονικά!

«Η Αυστρία, η Γερμανία, το Λουξεμβούργο ή άλλες χώρες δεν έχουν εμβάσει ακόμα κανένα "φρέσκο" ευρώ στην Ελλάδα, αντίθετα, λαμβάνουν τόκους», είπε ο πρόεδρος του Eurogroup σύμφωνα με την αυστριακή εφημερίδα Κουρίρ.

Παράλληλα, σε συνέντευξή του στην ίδια εφημερίδα, επανέλαβε ότι το ελληνικό πρόγραμμα λιτότητας θα παραμείνει «ανέγγιχτο».
Επί της ουσίας, ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου επαναλαμβάνει ό,τι είπε και στον ίδιο τον Αντώνη Σαμαρά σε τηλεφωνική τους επικοινωνία.
Όπως δήλωσε στην εφημερίδα, είπε στον Αντώνη Σαμαρά ότι μπορεί να γίνει συζήτηση για χρονοδιαγράμματα, αλλά όχι για διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, ανταγωνιστικότητα και την ουσία του προγράμματος λιτότητας.

Και αυτή, όπως είπε, είναι η θέση που έχουν οι δημοκρατίες των χωρών-μελών της ζώνης του ευρώ.
Μη θέλοντας να σχολιάσει το αίτημα του κ. Σαμαρά για παράταση του χρόνου υλοποίησης του προγράμματος κατά τουλάχιστον δύο χρόνια, ο κ. Γιούνκερ αναφέρει πως αυτό θα εξεταστεί στη σύνοδο των υπουργών Οικονομικών της ευρωζώνης, την Πέμπτη.
Στη σύνοδο του Eurogroup, θα γίνει, επίσης, ανάλυση της κατάστασης της οικονομίας στην Ελλάδα, όπου, όπως συμπληρώνει ο ίδιος, «η ύφεση είναι βαθύτερη, από ό,τι νομίζαμε».

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More