ΕΛΛΑΔΑ

Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

ΟΛΑ ΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΛΩΣ

ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΤΟΥΣ
ΕΓΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ,ΔΕΝ ΜΟΥ ΛΕΣ ΔΗΜΑΡΧΕ ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ ΜΟΝΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ; ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ Η ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ;

Μπουτάρης: «Παπά ξύρισε τα γένια και κάνε και κόμμα αγόρι μου»

Τζαμί, αποτεφρωτήριο και μνημεία Εβραίων-Τούρκων στα σχέδιά του
«Η περίπτωση του Άνθιμου και μερικών άλλων σαν τον Άνθιμο είναι η κλασική που λες: "Παπά, ξύρισε τα γένια και κάνε κόμμα αγόρι μου. Δεν μπορείς να ανακατεύεσαι σε αυτό το επίπεδο σε κοσμικά θέματα". Η ορκωμοσία είναι πρωτίστως πολιτική. Εάν θέλει κάποιος να φωνάξουμε παπά, να τον φωνάξουμε. Αλλά να φωνάξουμε και το ραβίνο εάν οι Εβραίοι θέλουν να ορκιστούν και θρησκευτικά».
Με αυτά τα λόγια μιλά ο Γιάννης Μπουτάρης για τον Μητροπολίτη Άνθιμο ενώ δηλώνει την πρόθεσή του να φτιάξει τζαμί, και μουσουλμανική εκκλησία. «Θα φωνάξω τη μουσουλμανική κοινότητα και θα τους πω: "Ορίστε, αυτός είναι ο χώρος, χτίστε το τζαμί σας". Στη Θεσσαλονίκη έχουμε εβραϊκή συναγωγή. Έχουμε αρμένικη εκκλησία, έχουμε καθολική. Γιατί να μην έχουμε και μουσουλμανική; Δεν σου είπα να κάνεις παρέα με το μουσουλμάνο αλλά εγώ οφείλω να του παρέχω τη δυνατότητα να προσεύχεται.Δεν είναι δεύτερης κατηγορίας πολίτης. Το αποτεφρωτήριο θα το κάνουμε. Υπάρχει γερμανική εταιρεία που έρχεται, το κατασκευάζει, το δουλεύει πέντε χρόνια και μετά το παραδίδει. Το είχα ψάξει όταν έχασα τη γυναίκα μου», δήλωσε στην εφημερίδα «Ελευθεροτυπία».

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More