Αντωνίου Α. Αντωνάκου
Καθηγητού – Κλασσικού Φιλολόγου
Ιστορικού – Συγγραφέως
Αντιπροέδρου του Συνδέσμου των Απανταχού Λακώνων
«Ο ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ»
Β΄ Αντιπροέδρου της Επιτροπής Ενημερώσεως επί των Εθνικών Θεμάτων
Είναι γνωστό από την ιστορία πως, όταν οι μεγάλες δυνάμεις αποφάσισαν να δημιουργήσουν το νέο ελληνικό κράτος, αναγνωρίζοντάς το, φρόντισαν να κάνουν ένα προτεκτοράτο, το οποίο βεβαίως, παρά τις αντίθετες απόψεις των ηρώων αγωνιστών της Επαναστάσεως, φρόντισαν και να το αποσυνδέσουν από τις ρίζες του προγονικού παρελθόντος. Ήθελαν ένα νέο κρατίδιο, το οποίο να μην έχει ρίζες. Έτσι δεν θα είχε φόβο να βλαστήσει και να θεριέψει κρύβοντας το θαμνώδες ιστορικό υπόστρωμα άλλων κρατών.
Είναι ειλικρινά πολύ παράξενο, γιατί όλες οι μετά την απελευθέρωση της Ελλάδος από τους Τούρκους κυβερνήσεις, και παρά τις οποιεσδήποτε εθνικιστικές εξάρσεις κάποιων περιόδων, δεν ανεκήρυξαν μεγάλες ιστορικές στιγμές του κλασσικού παρελθόντος σε εθνικές εορτές. Πράγματι οι μόνες εθνικές εορτές που εορτάζουμε σήμερα είναι η η 25η Μαρτίου του 1821 και η 28η Οκτωβρίου του 1940. Λαμπρές οπωσδήποτε σελίδες της ιστορίας μας αλλά... Δεν ήσαν εξ ίσου σημαντικές η μάχη του Μαραθώνος η η ναυμαχία της Σαλαμίνος; Αυτές, όμως, ουδόλως μνημονεύονται.
Αντιθέτως, μάλιστα, ο,τιδήποτε τις αφορά καταστρέφεται. Έτσι η περιοχή της μάχης του Μαραθώνος κατεστράφη την περίοδο των δήθεν Ολυμπιακών αγώνων για να γίνει εκεί ένα κωπηλατοδρόμιο, το οποίο μάλιστα σήμερα δεν εκπληροί τον σκοπό του, λόγω ισχυρών πλευρικών ανέμων κ.λπ.
Από την άλλη ο τύμβος των Σαλαμινομάχων, μία αρχαιολογική περιοχή που λογικά ανήκει σε όλους τους Έλληνες αποτελεί σκανδαλωδώς «ιδιοκτησία» στενού συγγενούς του Αχιλλέα Καραμανλή, αδελφού του Κωνσταντίνου και θείου του σημερινού πρωθυπουργού. Η εγκατάλειψη του μνημείου τόσα χρόνια ήταν μεγάλη, οι τάφοι των ηρώων Σαλαμινομάχων ήσαν ανοιγμένοι και τα ιερά οστά τους απετέλεσαν βορά για τα σκυλιά, τα οποία τα μετάφεραν σε άλλα μέρη. Η ιεροσυλία σε όλο της το μεγαλείο.
Βεβαίως ο γραικυλισμός προχώρησε ακόμη περισσότερο την περίοδο, που η ολυμπιακή φλόγα κατά την διαδρομή της ανά την Ελλάδα, απαγορεύθηκε να περάση από την Σαλαμίνα, για να μην ενοχληθούν...οι Πέρσες! Ναι οι Πέρσες, οι οποίοι μάλιστα δεν έχουν αποδεχθεί ως αγώνισμα ούτε τον Μαραθώνιο δρόμο, προφανώς λόγω της ήττας τους στην ομώνυμη μάχη από τον Μιλτιάδη, και ουδέποτε έχουν στείλει αθλητή σε αυτό το αγώνισμα!
Δεν γνωρίζω αν για τον ίδιο λόγο, μη θιγούν δηλαδή οι Πέρσες, όλες οι μάχες των περσικών πολέμων, και οι δύο εκστρατείες, με όλα τα σχόλια, στο βιβλίο ιστορίας της Α Λυκείου καταλαμβάνουν ελάχιστες σειρές! Η μάχη του Μαραθώνος 2½ σειρές, οι δε Θερμοπύλες, Αρτεμίσιο, Σαλαμίνα, Πλαταιές και Μυκάλη (των πρωταγωνιστών τους συμπεριλαμβανομένων) καταλαμβάνουν τον χώρο των 4 σειρών.Θαυμάσατε την ιστορία που μαθαίνουν τα ελληνόπουλα.
Όλα εντάσσονται, απ’ ό,τι φαίνεται, στην εκτέλεση και εφαρμογή του «σχεδίου Κίσσιγκερ», δηλαδή ότι οι Έλληνες, λόγω του ότι είναι λαός δυσκολοκυβέρνητος, πρέπει να πληγή στις πολιτιστικές του ρίζες. Την γλώσσα, την ιστορία, την θρησκεία και τον πολιτισμό.
Γι’ αυτό και η ιστορία, έχει ακριβώς την ίδια αντιμετώπιση. Οι σημαντικές εορτές αγνοούνται η λοιδωρούνται, τα ήθη και τα έθιμα έχουν αμβλυνθεί υπέρ του κέρδους. Το μάθημα της ιστορίας στα σχολεία είναι πάρεργο και εκτός του ότι διδάσκεται αποσπασματικά, διδάσκεται σε πολλές περιπτώσεις, και ιδίως στο γυμνάσιο και στην Α Λυκείου, από όποιον καθηγητή δεν έχει κλείσει ωράριο, συνήθως από αυτούς των ξενογλώσσων μαθημάτων. Έτσι οι μαθητές δεν μαθαίνουν τίποτε άλλο από τις ελάχιστες εντός ύλης σελίδες του σχολικού βιβλίου, οι οποίες αντιπαρέρχονται όλα τα μεγάλα γεγονότα, συμπυκνώνοντάς τα σε μισή η το πολύ μία σειρά.
Αναφέραμε λίγο παραπάνω εξ άλλου, ως κλασσικό παράδειγμα την μάχη του Μαραθώνος η την ναυμαχία της Σαλαμίνος η την μάχη των Θερμοπυλών, που καλύπτουν ελάχιστες γραμμές όλες μαζί. Στην δε νεώτερη ιστορία τα εθνικά θέματα καλύπτουν πότε μία πότε δύο σελίδες, των φωτογραφιών και των παραθεμάτων συμπεριλαμβανομένων, ενώ άλλα θέματα λιγότερο σημαντικά, είναι όλα πολυσέλιδα και εντός ύλης. Από την άλλη τα καινούργια δε βιβλία της ιστορίας, όπως αυτό της Στ Δημοτικού, διαστρεβλώνουν τα γεγονότα και την ιστορία, εξωραΐζουν τις θηριωδίες και τις γενοκτονίες των Τούρκων, και προετοιμάζουν το έδαφος για το ιδεολογικό υπόβαθρο της νέας γενιάς, το οποίο θα ταυτίζεται με αυτό της παγκοσμιοποιήσεως και της νέας τάξεως πραγμάτων, γραμμένα δυστυχώς από Έλληνες.
Αν πούμε δε για την καταστροφή της γλώσσας μας και την ψευδή ιστορία που έχουν πλάσει για την καταγωγή της θα απογοητευθούμε! Όταν κάποια Ελληνική λέξη δεν συναντάται στις άλλες γλώσσες, θεωρείται εντέχνως και αυτομάτως «Προελληνική», ενώ το αληθές είναι, ότι οι άλλες γλώσσες είναι απλώς υποσύνολα της Ελληνικής. Μάλιστα, οι υποτιθέμενες Ινδοευρωπαϊκές λέξεις, οι οποίες συνετέθησαν στο εργαστήριο των Γλωσσολόγων, υπάρχουν αυτούσιες στις συλλαβικές μας (προαλφαβητικές) επιγραφές των πινακίδων της Κνωσού, της Πύλου, των Θηβών, πλην όμως δεν διδάσκονται στους φοιτητές μας, ούτε ερευνώνται σε Μεταπτυχιακές η Διδακτορικές διατριβές.
Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Επειδή η παγκοσμιοποίηση αποτελεί διεθνιστικό παράγοντα, μάχεται τα έθνη και κυρίως αυτά που έχουν ρίζες και ένδοξο ιστορικό παρελθόν. Γι’ αυτό με υπόγειες εντολές προς τα ανδρείκελα που διατάσσουν διαστρεβλώνουν το ένδοξο προγονικό παρελθόν. Κι επειδή εμείς οι Έλληνες, όπως είπαμε και στην αρχή, σύμφωνα με τις εντολές των κοσμοεξουσιαστών, δεν πρέπει να έχουμε ρίζες, γι’ αυτό και αποσιωπάται ο ισχυρός αντίλογος στην κατεστημένη υπάρχουσα άποψη, ο οποίος στηρίζεται, εκτός των άλλων, στην επιστήμη και σε ό,τι λένε όλοι οι αρχαίοι συγγραφείς, ότι δηλαδή είμαστε αυτόχθονες, ότι δεν έχουμε έλθει από αλλού, ότι δεν διώξαμε κανένα αλλά κατοικούμε πάντα σε αυτή την γη.
Έτσι ο χώρος που αφαιρείται εντέχνως από την ελληνική επιστημονική άποψη, παραχωρείται στους διαστρεβλωτές με αποτέλεσμα να πλανάται «επισήμως», η «συμβατική» άποψη, η οποία διδάσκεται και στα σχολεία μας, η οποία λέει ότι δήθεν είμεθα εισβολείς στην χώρα μας, ότι τάχα υποτάξαμε τους αλλοφύλους προ-έλληνες, και ότι εμφανισθήκαμε μόλις το 2.000 π.Χ.
Γι’ αυτό, ενώ πουθενά στην ιστορία δεν γίνεται λόγος για «προ-αιγύπτιους», για «προ-χετταίους», για «προ-ασσύριους», για «προ-βαβυλώνιους», για «προ-εβραίους», για «προ-φοίνικες», για «προ-γερμανούς» κ.λπ. γίνεται λόγος μόνο για «προ-Έλληνες», αντί του σωστού «πρώτο- Έλληνες». Γιατί άραγε μόνο για μας εφευρέθη αυτός ο όρος;
Μας έχουν λοιπόν να καταγόμαστε από κάποιους ανύπαρκτους ινδοευρωπαίους, αγνοώντας συστηματικά εκτός των αρχαίων συγγραφέων, και όλες τις σύγχρονες ανασκαφικές και επιστημονικές έρευνες. Αυτό, το έχουν επισημάνει εξ άλλου και πολλοί επιστήμονες, όπως ο αριστερός καθηγητής Χουρμουζιάδης, ο ανασκαφεύς του Δισπηλιού της Καστοριάς, ο Άρης Πουλιανός, ο ανακαλύψας τον Αρχάνθρωπο των Πετραλώνων ή ο καθηγητής Θεοχάρης.
Ο μεν Χουρμουζιάδης, μετά την ανακάλυψη του Δισπηλιού της Καστοριάς, είχε δηλώσει ότι στον τηλεοπτικό δίαυλο “Mega” ότι «πρέπει κάποτε να σταματήσει αυτό το παραμύθι με τους ινδοευρωπαίους, διότι υπάρχει πλέον ένας αυτόχθων πληθυσμός με πολιτισμό, γλώσσα και γραφή». Ο Πουλιανός,εκτός των επιστημονικών τεκμηρίων για τον Αρχάνθρωπο των Πετραλώνων, έχει ακόμη αποδείξει ότι «οι Σαρακατσάνοι, που είναι ο αρχαιότερος λαός της Ευρώπης, ηλικίας 50.000 ετών, μιλούσαν πάντοτε και μιλούν Ελληνικά. Και καταλήγει ότι «η Ινδοευρωπαϊκή θεωρία, είναι ένα κατασκεύασμα, που υπάρχει μόνο στην φαντασία των δημιουργών της». (Η Προέλευση των Ελλήνων),
Από την άλλη ο αρχαιολόγος καθηγητής Θεοχάρης, στο σύγγραμμά του«Νεολιθικός Πολιτισμός» (Εκδόσεις ΜΙΕΤ) αναγράφει ότι «ο βασικός πληθυσμός δεν φαίνεται να άλλαξε στην Ελλάδα ουσιαστικά από την τελική Παλαιολιθική και πέρα, από τότε δηλαδή που είναι οπωσδήποτε δυνατή σήμερα η αρχαιολογική τεκμηρίωση κάποιας συνέχειας στην πολιτισμική πορεία». Και λίγο μετά (σελ.174) αποδεικνύει την συνωμοσία γράφοντας ότι «Η επίμονη όσο και αστήριχτη επιστημονικά πίστη για την πρωϊμότητα του πολιτισμού στην Αίγυπτο (απόστολος της θεωρίας ο Ε. Smith), επηρέασε για μεγάλο διάστημα και την χρονική αποτίμηση της ελληνικής Προϊστορίας: Για να μη ξεπερασθεί το όριο του 3000 π.Χ. (=αρχή των ιστορικών δυναστειών της Αιγύπτου), έπρεπε να συμπτυχθούν οι φάσεις της εξέλιξης στην Ελλάδα· έτσι, η αρχή του «Πολιτισμού του Σέσκλου» μόλις ανέβαινε πάνω από το 3000 π.Χ., ενώ η ραδιοχρονολόγηση δίνει σήμερα κατά δύο χιλιετίες πιο ψηλή χρονολόγηση!».
Τώρα όμως φιμώνουν και τον Θεοχάρη και τον Χουρμουζιάδη και τον Πουλιανό και αποκρύπτουν ότι ο άνθρωπος ξεκίνησε από την ελληνική Μακεδονία και όχι από την Αφρική...
Η ιστορία λοιπόν, που διδάσκεται σήμερα είναι η λεγομένη συμβατική. Συμβατική όμως είναι αυτή που είναι προϊόν συμβάσεων, δηλαδή συμφωνιών. Δεν στηρίζεται σε στα πρόσφατα επιστημονικά τεκμήρια αλλά σε πολλές περιπτώσεις σε κατασκευασμένα επιχειρήματα. Όλοι είδαμε το προϊόν της εντολής των εκπροσώπων της παγκοσμιοποίησης για αλλαγή των ελληνικών βιβλίων ιστορίας και την αντικατάστασή του με το βιβλίο της κυρίας Ρεπούση και όχι μόνο. Όλοι είδαμε ακόμη την υποστήριξη αυτής της θέσεως από κανάλια και δημοσιογράφους, που ανήκουν σε εκδοτικό συγκρότημα που τυπώνει αυτά τα βιβλία αλλά και διαφόρους άλλους.
Γι’ αυτόν τον λόγο, λοιπόν, ο μινωϊκός πολιτισμός δεν θεωρείται από τους κατασκευαστές της παγκοσμιοποιημένης και παραχαραγμένης ιστορίας ελληνικός. Είχα μάλιστα προσωπική αντιδικία για το θέμα αυτό με αλλοδαπό καθηγητή του Ιονίου Πανεπιστημίου, ο οποίος βεβαίως μη αντέχοντας το βάρος των ιστορικών αποδείξεων που του έδινα, απεχώρησε της συζητήσεως λέγοντάς μου ότι είναι «παγκοσμίως γνωστό!» ότι ο μινωϊκός πολιτισμός δεν είναι ελληνικός και δεν τον νοιάζει τι του έλεγα! Βεβαίως αυτόν τον «καθηγητή» τον πληρώνει το ελλαδικό κράτος, όπως και τον διαβόητο Πωλ Κάρτλετζ, ο οποίος με πρωτοβουλία της Βουλής των Ελλήνων και γενναιόδωρη χρηματοδότηση του ελληνικού κράτους, το πανεπιστήμιο της Νέας Υόρκης τον διόρισε στην νεοσύστατη έδρα της αρχαίας Ελληνικής δημοκρατίας, για να διδάσκει ότι οι Σπαρτιάτες, αν είναι δυνατόν, ήσαν φανατικοί παιδεραστές!
Αυτόν λοιπόν τον ιστορικό χώρο, που εμείς διαγράφουμε σήμερα, τον διεκδικούν άλλοι και φαινομενικά κερδίζουν τις μάχες, διότι υπάρχουν σύγχρονοι εξωνημένοι Εφιάλτες. Και λέω φαινομενικά, διότι υπάρχουν ακόμη Έλληνες που θέλουν να παίξουν τον ρόλο του Λεωνίδα φωνάζοντας «Μολών λαβέ». Κι αν χάσουμε τις Θερμοπύλες, οι εχθροί, όπως τότε, θα φύγουν από την Ελλάδα και θα τιμωρηθούν στο μέλλον από έναν νέο Μέγα Αλέξανδρο.
Οι γείτονές μας οι Τούρκοι, λοιπόν, για παράδειγμα, όταν εγκατεστάθησαν το 1071 μ.Χ. μετά την μάχη του Μάτζικερτ στην Μικρασία άρχισαν να ξεπουλούν και να λεηλατούν τα αρχαία. Με το αζημίωτο, λοιπόν, οδηγούσαν τους τυχοδιώκτες διαφόρων εθνικοτήτων να ξηλώσουν και να φυγαδεύσουν τους εθνικούς μας θησαυρούς και έτσι να κοκορεύονται εκείνοι σήμερα, βγάζοντας πολλά χρήματα από την εκμετάλλευση αυτών των θησαυρών, ενώ αντίθετα εμείς πρέπει να πληρώνουμε εισιτήριο για να τους δούμε.
Σαν να μην έφθανε αυτό, μετά το τέλος της οθωμανικής αυτοκρατορίας και την δημιουργία από τους νεοτούρκους του κοσμικού τουρκικού κράτουςυπήρξε μία προσπάθεια οικειοποιήσεως της ιστορίας των περιοχών που είχαν καταλάβει. Μόνο που οι γείτονες ξέχασαν ότι η ιστορία αυτή ήταν ελληνική!
Χαρακτηριστικό όλων των λαών, που στην θέση της ιστορίας έχουν ποινικό μητρώο, γεμάτο γενοκτονίες, σφαγές, βιασμούς και βεβηλώσεις ιερών, οσίων και μνημείων είναι να οικειοποιούνται τις λαμπρές ιστορικές σελίδες σπουδαίων εθνών.
Έτσι και ο Κεμάλ ανέθεσε σε κάποιον τούρκο, που με την ανταλλαγή των πληθυσμών είχε πάει από την Κρήτη στην τουρκία και ήξερε ελληνικά, να μεταφράσει την Ιλιάδα στα τουρκικά, τονίζοντάς του μάλιστα ότι ο Ομέρ, δηλαδή ο Όμηρος, ήταν ... Τούρκος! Μάλιστα προλόγισε ο ίδιος ο Κεμάλ αυτήν την έκδοση, που αποτελούσε και το πρώτο βιβλίο που εξέδωσε το νεοτουρκικό κράτος, γράφοντας την άποψή του αυτή και στον πρόλογο της μεταφράσεως.
Οπότε ήταν πολύ εύκολο, στην συνέχεια, οι «καλοί» μας γείτονες, που τους «χαϊδεύουμε» να οικειοποιηθούν και την υπόλοιπη ιστορία. Ο Ηρόδοτος λένε ήταν από το Μποντρούμ (δηλαδή την Αλικαρνασσό). Πώς όμως θα αποκαλείται ο Ηρόδοτος ο Αλικαρνασσεύς; Μήπως Ηρόδοτος ... ο Μποντρουμεύς; Είναι για γέλια, κι όμως αυτοί τα πιστεύουν και προπαγανδίζουν την παραχάραξή τους. Δεν υπάρχει Ίων φιλόσοφος, δεν υπάρχει επιστήμων, ιστορικός από την Μικρασία που να μη τον έχουν οικειοποιηθεί.
Στην συνέχεια δια της προπαγάνδας τους, η οποία σημειωτέον είναι πολύ οργανωμένη, βομβαρδίζουν με συνεχή ψεύδη τους ανίδεους στην πλειοψηφία τους ευρωπαίους και αμερικανούς πολίτες. Είναι γνωστό ότι στο εξωτερικό τα πανεπιστήμια είναι νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου. Αυτό σημαίνει ότι κάποιος μπορεί να ιδρύσει ένα πανεπιστήμιο, να το χρηματοδοτήσει, να διορίσει τους καθηγητές του και να περάσει έτσι την προπαγάνδα του και τις απόψεις του.
Έχουν προσπαθήσει λοιπόν, μέσω αυτών, να πείσουν ότι οι τούρκοι είναι ένας αρχαίος λαός που δημιούργησε ... τον ιωνικό πολιτισμό. Υπάρχουν εκδοτικοί οίκοι στην Αγγλία την Αμερική αλλά και την Ελλάδα, με μεγάλα βιβλιοπωλεία, που εκδίδουν βιβλία με τον τίτλο «αρχαία Τουρκία», τα οποία έχουν ως εξώφυλλο τον ναό της Αρτέμιδος στην Έφεσο. Από την άλλη στα σχολικά τους βιβλία οι τούρκοι διδάσκουν ότι οι Έλληνες δεν δημιούργησαν κάτι το σημαντικό, ότι ο πολιτισμός τους προέρχεται από τον Αιγαιακό, ο οποίος με την σειρά του προέρχεται από τον σουμεριακό, ο οποίος ήταν ...τουρκικός.
Δεν είναι όμως μόνο οι τούρκοι που έχουν οικειοποιηθεί την ελληνική ιστορία. Υπάρχουν και οι Βούλγαροι, οι οποίοι θεωρούν βούλγαρο τον ... τον Ορφέα!
Δεν παραλείπω βεβαίως τους Ρουμάνους, οι οποίοι μέσα στα πλαίσια της δικής τους προπαγάνδας θεωρούν τους έλληνες βλάχους δικούς τους, διεκδικώντας δικαιώματα, παραβλέποντας τις κραυγές των ελλήνων βλάχων, οι οποίοι λέγονται α-ρωμούνοι (μη ρουμάνοι, δηλαδή). Δεν παραβλέπω ούτε τους Αλβανούς, οι οποίοι διεκδικούν την ιστορία της Ηπείρου, μέσω των τσάμηδων, οι οποίοι καθιέρωσαν τον δικέφαλο αετό του έλληνικού Βυζαντίου ως σημαία τους, και έχουν τον Έλληνα και Ορθόδοξο Χριστιανό Γεώργιο Καστριώτη ως εθνικό τους ήρωα προσφωνώντας τον ως Σκεντέρμπεη, με το όνομα δηλαδή, που του είχε προσάψει ο αντίπαλός του σουλτάνος Μουράτ, επειδή διέκρινε σε αυτόν ικανότητες του Μεγάλου Αλεξάνδρου (του Ισκεντέρ).
Εκείνοι όμως που έχουν αποθρασυνθεί είναι οι σκοπιανοί, οι οποίοιέχουν οικειοποιηθεί την ελληνική ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και της Μακεδονίας. Θεωρούν τους αρχαίους μας προγόνους δικούς τους, τον Φίλιππο, τον Μέγα Αλέξανδρο κ.λπ. Και ενώ είναι γνωστό ότι το κρατίδιο αυτό ονομαζόταν «Βαρντάρσκα» μέχρι και τον β΄ Παγκόσμιο πόλεμο, και στην συνέχεια ονομάσθηκε «Μακεδονία» από τον Τίτο για πολιτικούς λόγους, εκείνοι το βιολί τους.
Όλοι αυτοί, λοιπόν, οικειοποιούνται την ιστορία μας, καπηλεύονται το ένδοξο παρελθόν μας και τελικά περνούν, με την ανοχή των ελλαδιτών ιθυνόντων, μία ψεύτικη ιστορική εικόνα, που πληρώνουν αδρά για να την στηρίξουν με έντυπα, εφημερίδες, κανάλια και πέννες «επιστημόνων» που δηλώνουν «ειδικοί ιστορικοί».
Αφού λοιπόν, συστηματικά και ύπουλα διδάσκεται η ψευδής και καταρριφθείσα σήμερα υπό του Κωνσταντίνου Παπαρρηγοπούλου θεωρία του ανθέλληνος Φαλμεράϋερ, δηλαδή ότι εμείς τάχα δεν είμαστε απόγονοι των ενδόξων αυτών προγόνων, των αρχαίων ελλήνων, φθάσαμε στο σημείο να διαπιστώσουμε, όπως είπαμε και προηγουμένως, ότι το βιβλίο της ιστορίας της στ Δημοτικού είναι σε πλήρη συμφωνία με αυτήν την θέση, όταν γράφει ότι οι Έλληνες θεώρησαν τους εαυτούς τους απογόνους των αρχαίων Ελλήνων. Τους θεώρησαν; Δηλαδή δεν ήσαν;
Κι όμως!...
Είκοσι οκτώ πανεπιστήμια της Ευρώπης υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης, έκαναν έρευνες DNA για τους κατοίκους της Ευρώπης. Από πλευράς Ελλάδος συμμετείχε το τμήμα Γενετικής και Μοριακής Βιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης υπό τον καθηγητή Κωνσταντίνο Τριανταφυλλίδη. Η έρευνα αυτή ήταν άκρως ενδιαφέρουσα, διότι απέδειξε ότι οι σημερινοί κάτοικοι της Ελλάδος είναι απ’ ευθείας απόγονοι των αρχαίων Ελλήνων και μάλιστα ότι το μιτοχονδριακό DNA των Ελλήνων, που είναι αυτό, το οποίο κληροδοτείται από την μητέρα στο παιδί, σε ποσοστό 70%, ανάγεται σε αυτόχθονες πληθυσμούς της παλαιολιθικής εποχής. Το δε υπόλοιπο 30% ανάγονται στην Νεολιθική εποχή (κατά την συμβατική Ιστορία η Νεολιθική εποχή τελειώνει περί το 3.000 π.Χ.).
Παρ’ όλα αυτά το βιβλίο της Ρεπούση διδάσκει παραπληροφορώντας ότι τάχα...
· Οι διαφωτιστές επέλεξαν τους Έλληνες ως προγόνους των συγχρόνων Ελλήνων...
· Ότι ο ελληνικός στρατός κατέλαβε την Μακεδονία και δεν την απελευθέρωσε...η
· Ότι ο ελληνικός στόλος κατέλαβε τα νησιά του Αιγαίου και πολλά άλλα ανιστόρητα.
Και δεν είναι μόνον αυτά. Τα χειρότερα έρχονται!!! Την απόφαση για την διαστρέβλωση της ελληνικής ιστορίας υπέγραψε με το ΦΕΚ υπ’ αριθμόν 142 της 27ης Ιουνίου 2001 ο σημερινός αρχηγός του ΠΑΣΟΚ Γιώργος Παπανδρέου με τον τότε ομόλογό του υπουργό Εξωτερικών της τουρκίας Ισμαήλ Τζεμ, του τότε προέδρου της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωστή Στεφανόπουλου, και των τότε υπουργών Παιδείας, Πέτρου Ευθυμίου, Πολιτισμού, Ευάγγελου Βενιζέλου, Τύπου και ΜΜΕ Δημητρίου Ρέππα και Δικαιοσύνης Μ. Σταθόπουλου συνυπογραψάντων και συνεπικυρωσάντων τον νόμο. Την απόφαση αυτή υλοποιεί σήμερα η κυβέρνηση Κώστα Καραμανλή, δια της υπουργού Παιδείας Μαριέττας Γιαννάκου και της ανιστορήτου ιστορικού Ρεπούση. Δηλαδή συμπαιγνία των δύο μεγάλων κομμάτων για την διαστρέβλωση και την παραποίηση της ενδόξου ελληνικής ιστορίας μας.
Κι επειδή πλησιάζουν και εκλογές, αγαπητοί φίλοι, αν αντιδράτε σε όλα αυτά, αν αισθάνεσθε το αίμα σας να βράζει από αγανάκτηση, αν έχετε να ξοδέψετε λίγο ιδρώτα για την Ελλάδα μας, σταματήστε να είστε πρόβατα στο μαντρί, τα οποία ψηφίζουν τα κόμματα, που παραποιούν την ιστορία μας και ενισχύουν τους εχθρούς της πατρίδος μας και της ιστορίας μας, καλύπτοντας τους δολιοφθορείς της.
Και να έχετε πάντοτε κατά νου το τραγούδι του Σφακιανάκη που υπενθυμίζει σε όλους μας...
ΠΡΟΒΑΤΑ ΞΥΠΝΑΤΕ,ΠΙΑΣΤΕ ΤΑ ΥΨΩΜΑΤΑ ΛΥΚΟΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΣΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΒΑΤΑ
0 comments:
Δημοσίευση σχολίου