ΕΛΛΑΔΑ

Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

ΜΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ


ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΛΙΤΕΧΝΕΣ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΙΧΑΝ ΣΥΜΠΟΡΕΥΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΜΜΑ ΤΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΓΝΩΣΤΟΥΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΤΙ
ΕΛΛΗΝΑΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΣΑΙ ΓΕΝΝΙΕΣΑΙ
Ο Αντώνης Καφετζόπουλος, σε συνέντευξη του στην εκπομπή «Πολύ Μπλά-Μπλά» αποκάλυψε κάτι που ήταν άγνωστο στους περισσότερους μέχρι σήμερα. Γεννημένος στην... Τουρκία και συγκεκριμένα στην Κωνσταντινούπολη, ήταν Τούρκος υπήκοος μέχρι και το 1990, οπότε και πήρε την ελληνική υπηκοότητα. Ωστόσο, όπως ο ίδιος παραδέχεται δεν νιώθει θλίψη: «Συνήθως νοσταλγείς πράγματα που θυμάσαι. Εγώ από τα 13 μου και μετά είμαι στην Ελλάδα. Η ζωή μου ήταν εδώ και όχι εκεί». Ο γνωστός ηθοποιός, αποκαλύπτει ότι μέχρι τα 30 του έκανε διάφορες δουλειές, αλλά και πολλές απόπειρεςνα γίνει μουσικός. Τελικά, όπως λέει:«Βρέθηκα τυχαία στο θέατρο και έπειτα είχα συνέχεια δουλειά. Είμαι από τους λίγους που εδώ και 30 χρόνια ζουν απ΄αυτό το επάγγελμα». Παράλληλα, δηλώνει «αγχώδης για όλα», εκτός από τα θέματα υγείας, αλλά και «βαρεμένος» καθώς όπως λέει χαριτολογώντας: «βαριέμαι γενικά».



0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More