ΕΛΛΑΔΑ

Τρίτη 10 Απριλίου 2012

ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΕΣ


Με μεγάλη συμμετοχή ξεκίνησε στην Κω η ανταλλακτική Οικονομία με την συνάντηση των πρώτων μελών την Τετάρτη το απόγευμα στο Πολύκεντρο Θαλασσινού


Οι πρώτοι άξονες με τους οποίους θα κινηθεί η ομάδα αλλά και όσοι θέλουν να συμμετέχουν, σας τους παρουσιάζουμε παρακάτω,
που θα περιλαμβάνουν όλες τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που έχει ο καθένας να προσφέρει για να λαμβάνει «Μαϊδιά» και..


να τα ανταλλάζει με άλλες υπηρεσίες ή προϊόντα.

Ζω με ανταλλαγή

-Ζω χωρίς χρήματα

-Ζω με τη γη και μαζί της ξαναγεννιέμαι .

Ανταλλάσσω το χρόνο μου, τη σκέψη μου, την ικανότητα μου, την ιδέα μου, τη δουλειά μου, τον κόπο μου.

Όλοι μπορούν να συμμετέχουν Εργαζόμενοι, άνεργοι, συνταξιούχοι, ιδιώτες.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More