ΕΛΛΑΔΑ

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΝΥΧΤΕΣ



ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ "ΜΑΤΙ" ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ "ΟΙ ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΝΥΧΤΕΣ" ΤΟΥ ΘΕΟΧΑΡΗ ΜΠΙΚΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

Kι ας είμαι εγώ

Έχω ανάγκη να ακούσω

λόγια τρυφερά

κι ας είναι όλα ψέμα.

Πες μου μια φράση ολόκληρη

γεμάτη από αγάπη,

κι ας μην την πιστεύεις.

Σφίξε το χέρι μου

μες το δικό σου

κι ας μην το νοιώθεις.

Φίλησε με, στο στόμα με κλειστά τα μάτια σου έστω για δύο λεπτά

κι ας ταξιδεύεις αλλού.

Μάτωσέ μου τα χείλη

κι ας με πληγώσεις.

Πες μου ψέματα κι ας τα πιστέψω.

Δώσε μου υποσχέσεις

κι ας μην τις κρατήσεις.

Γέμισε τα ποτήρια μας

κι ας μην πιεις.

Πιες στην υγειά μας κι ας πεθάνω.

Ξάπλωσε δίπλα

μου κι ας περιπλανιέσαι αλλού.

Αγκάλιασε με

κι ας είμαι εγώ…

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΕΔΩΣΕ ΤΟ

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More